Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,600 views

AnssiV

Posts: 1,798

#3621 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
- Tänään Jyväskylään = n. 13h työvuoro
- Huomenna vapaayö joten taas joutuu valvomaan yksin läpi yön pitääkseen vuorokausirytmit "kohdallaan"
- Kun on poika vetänyt lainanlyhennykset niin isoiksi ettei voi ostaa edes uusia vaatteita vaan juuri ja juuri tulee toimeen = jääkaapissa valo
- Kun on tullut ajan kanssa niin sokeaksi ettei oikein enää näe elämässä juurikaan mitään hyvää...
- Yksinäisyys
Individual

Posts: 10,942

#3622 • • Individual HYPNO!

Freja, 14.11.2005 15:38:
---
Individual, 14.11.2005 11:17:

Eli sen avoimen kirjeen perusteella ei ole muuta mahdollisuutta kuin, että Tarja Turunen on tässä tehnyt väärin? Mitäs jos olisikin niin, että Tarja todellakin on se uhri, vai onks tää nyt niin, että koska Tuomas Holopainen näin sanoi tai siis kirjoitti, niin hänen sanomansa on se ainoa oikea totuus. Kuitenkaan kukaan muu kuin bändin jäsenet ja Turunen ei oikeasti tiedä mitä on tapahtunut. Mutta kyllä puolien valitseminen sitten onkin mukavaa. Mutta mediapelissä pisteet ovat menneet nyt Turuselle IMO. *nauru*

---


Mua ärsytti melki kaikki tuolloin, ja Tarjan valitukset vaan sattui pistään silmään *vink* Kai tää mun ärsyke sitä kohtaan on se mediamyllytys, ja si ehkä se perus naistenvaiva; kateus *vink* Mua on aina ärsyttäny sen naisen kauneus ja itsevarmuus = olen kateellinen = Tarja on siis ylimielinen. Tajusitko? *nauru*
Ja ny ärsyttää ku myönsin sen *igor*


*tirsk*......................*lohduttel*
hemuz

Posts: 2,178

#3623 • • hemuz kätevä emäntä
yskä ja nenän jatkuva niistäminen
Fresia

Posts: 764

#3626 • • Fresia vähän outo
Kuudesta asti koneella ja mitä oon saanut aikaiseksi...yhden surkean sivun tekstiä *grr* Pitäs kai suosiolla lopettaa, kun ei tää pää tuota enää mitään fiksua... *ding*

Joskus sitä vaan saa aikaseks, nyt on näitä päiviä ettei suju kouluhommat eikä ihmissuhteet. Huomenna kyl otan itseäni niskasta kiinni enkä jää tähän makaamaan. Mur *hmph*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#3627 • • sapeli jokukukamikä?
Flash-sivustot *hmph* Ei tarjoa juuri yhtään enempää näyttävyyttä, on käytännössä aina vähemmän käyttäjäystävällisiä, ja latailussa menee hermo *grr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

josbe

Posts: 1,982

#3628 • • josbe suomalainen juhlakinkku
S U O M I
Avatar
#3629 • • . Guest
Ihan vitun itsevarmat ihmiset mitkä sanoo asiota mistä on niin
varmoja mutta kuitenkin hetken päästä on taas niin epävarmoja*hmph*
lostgone

Posts: 2,493

#3630 • • lostgone
Erään ihmisen lyhytnäköisyys, joka kostautuu hänelle kovalla hinnalla.
Nyt ihquu mut koht sattuu.
*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

sapeli

Posts: 11,768

#3631 • • sapeli jokukukamikä?
Se kun ihmiset painottaa tiettyjä sanoja netissä alleviivaamalle ne *grr* Alleviivaus tarkoittaa yleisen käytännön sanelemana netissä linkkiä, ei painotusta... *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#3632 • • sapeli jokukukamikä?

mayah, 16.11.2005 09:09:
---
sapeli, 16.11.2005 08:48:
Se kun ihmiset painottaa tiettyjä sanoja netissä alleviivaamalle ne *grr* Alleviivaus tarkoittaa yleisen käytännön sanelemana netissä linkkiä, ei painotusta... *hmph*
---
Ai niinku mitä sä niinku tarkotat? Siis en nyt tajunnut.



*turhaanklikkail* *grr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Verano

Posts: 4,649

#3633 • • Verano Merituuli
Ihmiset, jotka soittaessaan jauhaa purkkaa mun korvaan. Purkka on about yks kuvottavimmista asioista jonka tiedän.
MaSari

Posts: 1,986

#3634 • • MaSari space jammer
Yläkerran naapuri, joka on toistuvasti joka perjantai häirinnyt meidän kotirauhaa!!!!!!! *kissatappelu*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Karvinen

Posts: 699

#3635 • • Karvinen SekaiSin MariSta
äiti ärsyttää... ekat lauseet mitä kuulen siltä päivisin on "ootko käyttäny koiran ulkona" "ootko antanu syömistä" sit se alkaa höpöttää jotain muuta. . . siis ihan AINA kuulen noi.. luulis jo sen oppivan kuukausien jälkeen että mä käytän sen ja annan ruokaa... sit enne ku lähtee duunii päivällä tulee "tarttetko autoo" "monen aikaa lähet" "tuutko illalla kotiin" "oo kiltisti"
tuntuu et osaisin sen sana varaston jo ulkoo *eikä*
sit ku se tulee halaa ni se haisee röökille *sars*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Verottaja

Posts: 1,174

#3636 • • Verottaja no-life / luuviulu
Ärsyttää suuresti, että en pääse tänään Hesaan
kuuntelemaan hooseetä. *grr* *toktok*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

innae

Posts: 1,377

#3637 • • innae PaskaJätkä
Uudet duunipaidat.
Luvattiin tilata sellaisia, joissa on tarpeeksi pitkä selkäosa, tarpeeksi tilaa hartioille.
Ja paskat. Uusissa s-koon on vielä vähemmän kangasta selässä eikä hartioillekkaan ole tarpeeksi liikkumavaraa. M-koko sitten oli aivan liian iso rintojen kohdalta, eikä yhtään sen enempää tilaa selässä eikä harteille/olkapäillä.
Turha on esimiesten tulla valittaan kun mahamakkarani sieltä näkyvät, kerta eivät sopivan kokoisia paitoja tilata.
Eivät kaikki naispuoliset ole pieniä ja siroja, joilla on isot rinnat.
Jotkut ovat harteikkaita ja pieni rintaisia.
Murh.

--
PaskaJätkä

Freja

Posts: 8,775

#3639 • • Freja Sihteeri
Meni eilinen ihan överiks.. *eiei* Ois pitäny vaa jäädä kotiin. Taidan jättää viinan juomisenkin hetkeksi, kun kerran en pysy omana ittenäni enää. Kyrpii suuresti.Rahatki meni, milläs nyt sitten elän 2 viikkoa? *hmph*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pupuankka

Posts: 869

#3640 • • pupuankka poly-wtf?!
Kämppikset jotka polttaa sisällä *igor* jaksaa ärsyttää joka päivä!! Oon monesti pyytänyt avaamaan ikkunan, mutta ei... Espanjalainen kämppis on pahin, ranskalainen osaa kyllä ottaa mutkin huomioon.

Ongelma on se, että nukun parvella, ja kaikki tupakansavu nousee suoraan ylös... Siis kun käryttäjä itse on tyytyväisenä alakerrassa, mä tukehdun ylhäällä! *uuh*

Tätä menoa musta tulee just sellainen tupakanvastustajaämmä, joka ajaa raflojen tupakointikieltoa kaikin voimin ja käy sanomassa ravintolassa viereiseen pöytään, että "voisitteko sammuttaa syöpäkääryleenne" ... *justjoo**grr*