Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,619 views

Avernian

Posts: 7,451

#3601 • • Avernian Kerettiläinen

Verano, 8.11.2005 17:39:
Tuota edellistä suurempi vitutuksen aihe kun onneksi osoittautui turhaksi. Olin nimittäin täysin unohtanut hakea yhtä stipendiä, enkä saanut mistään kovin nopeasti dead linea selville. Se on kuitenkin jumalalle kiitos vasta 25. päivä. Olisi pikkasen saattanut vituttaa, jos ilmaiset reilu 600 euroa olisivat menneet sivu suun, kun ainoa mitä rahojen eteen tarvitsee tehdä, on joka syksy printata aanelonen, johon on vaihdettu päivämäärä ja nyt myös osoite, heittää siihen nimmari alle ja kiikuttaa tohon kulman taakse. Joku vuosi unohdin koko jutun ja myöhästyin kahdella päivällä, ei tosiaan harmittanut ei.



Mikäs tämä tämmöinen stipendi on ja mistä sen saa?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#3602 • • Freja Sihteeri

Individual, 13.11.2005 20:31:
---
sapeli, 13.11.2005 19:34:
Mun käsittääkseni oli kyl tiedossa että Tarja jättäisi yhtyeen seuraavan levyn jälkeen tjsp, mutta naurettavaks ton koko jutun teki se mediasirkus minkä se on pistänyt pystyyn - ne "kyyneleet" siinä televisioidussa haastattelussa oli TOSI aitoja, ja sit lööpit: "en syö, en nuku"... *justjoo*

---

Eiköhän tän koko mediasirkuksen laittanut pystyyn Tuomas Holopainen julkaisemalla tämän kirjeen, jonka hän antoi Tarja Turuselle Hartwall-keikan jälkeen nightwish.com:issa. Musta aika amatöörimäista on olettaa, että koko homma jäisi siihen.



Mutta kuka on ollut eniten julkisuudessa? Joka päivä saanut lukea jotain Tarjasta. "Tarja tulee ensi viikolla Suomeen", "Tarja lapsuudesta tähän päivään", "petetyksi tullut Tarja", "Tarja tulee huomenna Suomeen", "Tarja puolustaa miestään", "Tuomas: Ei kaduta", "Tarja tulee tänään Suomeen", "Tarja tuli eilen Suomeen", "Tarja pitää lehdistötilaisuuden".. Joka lehti on ottanut reppanan Tarjan suosikikseen, Tarja joka "jätettiin", eikä taaskaan ajateltu [kun ei kerran silloin yläasteellakaan(ks. joku mun valivalipostaus)], että miltä siitä "jättäjästä" tuntuu. Tarja on se uhri joo! *igor*
Ja se ärsyttää mua.

*nauru* ihanaa purkaa itseään ja näitä pieniä elämän ärsykkeitä. *hih*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tamsuli

Posts: 13

#3603 • • tamsuli
Epäoikeudenmukaisuus!! Suvaitsemattomuus..aaargh!!!*grr*
lunake

Posts: 800

#3604 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
..kaikki..



*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

Verano

Posts: 4,649

#3606 • • Edited Verano Merituuli

Avernian, 13.11.2005 22:16:

Verano, 8.11.2005 17:39:
Olisi pikkasen saattanut vituttaa, jos ilmaiset reilu 600 euroa olisivat menneet sivu suun, kun ainoa mitä rahojen eteen tarvitsee tehdä, on joka syksy printata aanelonen, johon on vaihdettu päivämäärä ja nyt myös osoite, heittää siihen nimmari alle ja kiikuttaa tohon kulman taakse.
---
Mikäs tämä tämmöinen stipendi on ja mistä sen saa?



Sun ainoa toivosi voisi olla se, että adoptoisin sut, mut täytyy eka tarkistaa saisitko sitä stipendiä siltikään. Jos haluat varmistaa lapsillesi turvatun tulevaisuuden niin sitten sun kannattaa hankkia lapsia mun kanssa.


Rahoista saan kiittää isoäitini tätiä Suomaa, joka ilmeisestikin oli varakas (ei kulje suvussa) ja lapseton, joten päätti perustaa tällaisen rahaston tukeakseen tulevia sukulaisiaan opinnoissaan Helsingin yliopistossa.
Avernian

Posts: 7,451

#3607 • • Avernian Kerettiläinen

Verano, 14.11.2005 09:39:
Sun ainoa toivosi voisi olla se, että adoptoisin sut, mut täytyy eka tarkistaa saisitko sitä stipendiä siltikään. Jos haluat varmistaa lapsillesi turvatun tulevaisuuden niin sitten sun kannattaa hankkia lapsia mun kanssa.



Mitä jos ei hankita mutta harjoitellaan? *pepsodent*

*justjoo*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Verano

Posts: 4,649

#3608 • • Verano Merituuli

Avernian, 14.11.2005 10:59:
---
Verano, 14.11.2005 09:39:
Sun ainoa toivosi voisi olla se, että adoptoisin sut, mut täytyy eka tarkistaa saisitko sitä stipendiä siltikään. Jos haluat varmistaa lapsillesi turvatun tulevaisuuden niin sitten sun kannattaa hankkia lapsia mun kanssa.
---
Mitä jos ei hankita mutta harjoitellaan? *pepsodent*

*justjoo*



Sä ajattelet vain itseäsi etkä lapsiasi *eiei*
Avernian

Posts: 7,451

#3609 • • Avernian Kerettiläinen

Verano, 14.11.2005 11:01:
Sä ajattelet vain itseäsi etkä lapsiasi *eiei*



*tirsk* Mutta jos mä lupaan testamentata niille sitten vastaavan summan?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Verano

Posts: 4,649

#3610 • • Verano Merituuli

mayah, 14.11.2005 11:05:
Mistä asti sä oot opiskellu yliopistossa *ding*

Sillon ku mä viimeks katsoin, ni sä olit töissä.



Vuodesta -97.
Verano

Posts: 4,649

#3611 • • Verano Merituuli

Avernian, 14.11.2005 11:06:
*tirsk* Mutta jos mä lupaan testamentata niille sitten vastaavan summan?



Eli haluat harjoitella mun kanssa, mutta hankkia ne lapset jonkun muun kanssa?!??!
LadyInRed

Posts: 83

#3612 • • LadyInRed
Ärsyttää tollaset ihmiset jotka ei hoida töitään ja sen takia menee omat aikataulut töissä paskaks *grr*
Individual

Posts: 10,942

#3613 • • Individual HYPNO!

Freja, 14.11.2005 04:49:
---
Individual, 13.11.2005 20:31:
---
sapeli, 13.11.2005 19:34:
Mun käsittääkseni oli kyl tiedossa että Tarja jättäisi yhtyeen seuraavan levyn jälkeen tjsp, mutta naurettavaks ton koko jutun teki se mediasirkus minkä se on pistänyt pystyyn - ne "kyyneleet" siinä televisioidussa haastattelussa oli TOSI aitoja, ja sit lööpit: "en syö, en nuku"... *justjoo*

---

Eiköhän tän koko mediasirkuksen laittanut pystyyn Tuomas Holopainen julkaisemalla tämän kirjeen, jonka hän antoi Tarja Turuselle Hartwall-keikan jälkeen nightwish.com:issa. Musta aika amatöörimäista on olettaa, että koko homma jäisi siihen.

---


Mutta kuka on ollut eniten julkisuudessa? Joka päivä saanut lukea jotain Tarjasta. "Tarja tulee ensi viikolla Suomeen", "Tarja lapsuudesta tähän päivään", "petetyksi tullut Tarja", "Tarja tulee huomenna Suomeen", "Tarja puolustaa miestään", "Tuomas: Ei kaduta", "Tarja tulee tänään Suomeen", "Tarja tuli eilen Suomeen", "Tarja pitää lehdistötilaisuuden".. Joka lehti on ottanut reppanan Tarjan suosikikseen, Tarja joka "jätettiin", eikä taaskaan ajateltu [kun ei kerran silloin yläasteellakaan(ks. joku mun valivalipostaus)], että miltä siitä "jättäjästä" tuntuu. Tarja on se uhri joo! *igor*
Ja se ärsyttää mua.

*nauru* ihanaa purkaa itseään ja näitä pieniä elämän ärsykkeitä. *hih*


Eli sen avoimen kirjeen perusteella ei ole muuta mahdollisuutta kuin, että Tarja Turunen on tässä tehnyt väärin? Mitäs jos olisikin niin, että Tarja todellakin on se uhri, vai onks tää nyt niin, että koska Tuomas Holopainen näin sanoi tai siis kirjoitti, niin hänen sanomansa on se ainoa oikea totuus. Kuitenkaan kukaan muu kuin bändin jäsenet ja Turunen ei oikeasti tiedä mitä on tapahtunut. Mutta kyllä puolien valitseminen sitten onkin mukavaa. Mutta mediapelissä pisteet ovat menneet nyt Turuselle IMO. *nauru*
Oleanterinkukka

Posts: 183

#3614 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Kundit, jotka ei tajuu! *uuh* ja vielä enemmän ne, jotka ei ees haluu tajuta!!! *grr*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Avatar
#3615 • • Annakins Guest
wunderbaumin haju mazda kaivokselassa.
sapeli

Posts: 11,768

#3616 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Individual, 14.11.2005 11:17:
Eli sen avoimen kirjeen perusteella ei ole muuta mahdollisuutta kuin, että Tarja Turunen on tässä tehnyt väärin? Mitäs jos olisikin niin, että Tarja todellakin on se uhri, vai onks tää nyt niin, että koska Tuomas Holopainen näin sanoi tai siis kirjoitti, niin hänen sanomansa on se ainoa oikea totuus. Kuitenkaan kukaan muu kuin bändin jäsenet ja Turunen ei oikeasti tiedä mitä on tapahtunut. Mutta kyllä puolien valitseminen sitten onkin mukavaa. Mutta mediapelissä pisteet ovat menneet nyt Turuselle IMO. *nauru*



Siitä en tiedä miksi se kirje alunperin laitettiin nettiin - oli se vähintäänkin aika kylmä veto (mut toisaalta saattoi olla pakollista koska fanit olis halunneet kuitenkin kuulla miksi se tapahtui), mutta Tarja oli kyllä se joka veti tän tilanteen otsikoihin ja koko kansan huomioon, ja käytännössä alkoi lokaamaan loppua yhtyettä siinä missä mielestäni se alkuperäinen kirje oli ollut varsin asiallinen.

Ehkä tää on niin päin että yhtye oli tässä se "pahis", mutta Tarja on se jonka pisteet eniten on mun silmissä laskeneet tän naurettavan mediasirkuksen ansiosta... Se nainen ei vaikuta tippaakaan vilpittömän loukkaantuneelta sen eron takia ja itsekin oli jättämässä yhtyeen (ja tästä ei edes keskusteltu vaan hän suoraan sanoi yhtyeelle), joten tää kaikki on aika selkeästi vaan sen PRää oman maineen pelastamiseks. Nolla respektiä sille siitä miten se on tän suorittanut.

edit: niin ja siis tämähän on ihan topikkiin kuuluvaa *vink* Tarja Turunen ja sen mediapelleily ärsyttää *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Individual

Posts: 10,942

#3617 • • Individual HYPNO!

sapeli, 14.11.2005 11:48:
---
Individual, 14.11.2005 11:17:
Eli sen avoimen kirjeen perusteella ei ole muuta mahdollisuutta kuin, että Tarja Turunen on tässä tehnyt väärin? Mitäs jos olisikin niin, että Tarja todellakin on se uhri, vai onks tää nyt niin, että koska Tuomas Holopainen näin sanoi tai siis kirjoitti, niin hänen sanomansa on se ainoa oikea totuus. Kuitenkaan kukaan muu kuin bändin jäsenet ja Turunen ei oikeasti tiedä mitä on tapahtunut. Mutta kyllä puolien valitseminen sitten onkin mukavaa. Mutta mediapelissä pisteet ovat menneet nyt Turuselle IMO. *nauru*

---


Siitä en tiedä miksi se kirje alunperin laitettiin nettiin - oli se vähintäänkin aika kylmä veto (mut toisaalta saattoi olla pakollista koska fanit olis halunneet kuitenkin kuulla miksi se tapahtui), mutta Tarja oli kyllä se joka veti tän tilanteen otsikoihin ja koko kansan huomioon, ja käytännössä alkoi lokaamaan loppua yhtyettä siinä missä mielestäni se alkuperäinen kirje oli ollut varsin asiallinen.

Ehkä tää on niin päin että yhtye oli tässä se "pahis", mutta Tarja on se jonka pisteet eniten on mun silmissä laskeneet tän naurettavan mediasirkuksen ansiosta... Se nainen ei vaikuta tippaakaan vilpittömän loukkaantuneelta sen eron takia ja itsekin oli jättämässä yhtyeen (ja tästä ei edes keskusteltu vaan hän suoraan sanoi yhtyeelle), joten tää kaikki on aika selkeästi vaan sen PRää oman maineen pelastamiseks. Nolla respektiä sille siitä miten se on tän suorittanut.

edit: niin ja siis tämähän on ihan topikkiin kuuluvaa *vink* Tarja Turunen ja sen mediapelleily ärsyttää *nauru*


Mä katselin koko puolitoistatuntisen lehdistötilaisuuden, minkä Turunen piti ja mielestäni hän aika hyvin vastasi niihin "syytekohtiin" jos näin voidaan sanoa, mitä Tuomas H. tässä kirjeessään listasi. Hän muisteli lämmöllä 9 vuotta yhtyeessä, mutta listasi itsekin niitä asioita, jotka hänen mielestään eivät toimineet ja mitä tuohon orkesterin jättämiseen tulee, hän sanoi, niinkuin varmasti totta onkin, että kuka tahansa sen bändin jäsen olisi voinut lopettaa soittohommat päivän varoitusajalla, Turunen omien sanojensa mukaan antoi bändille aikaa kolmatta vuotta.

Kyllähän sen loanheiton aloitti Holopainen, olisi pikemminkin ilmoittanut, että orkesteri hajosi niiden perinteisten "musiikillisten ristiriitojen" ja "sisäisten erimielisyyksien" johdosta, eikä julkaissut kirjettä, nyt kun erotettu laulaja haluaa julkaistua, mielestäni kuitenkin yksityistä kirjettä kommentoida on se sitten loanheittoa hänen suunnaltaan. En ole oikein samaa mieltä. Hyvin Tuomastakin eilen kiinnosti keskustella aiheesta Arto Nybergin ohjelmassa. Suomen kaikkien aikojen yhden kansainvälisesti suosituimman orkesterin hajoaminen oli _uutinen_ ja se meni otsikoihin ja tottakai silloin myös lehdistöä kiinnostaa tonkia miksi näin kävi. Kuinka suuri osa otsikoista on ollut Turusen ja aviomiehensä tai Nightwishin suoranaista taustojen tonkimista ilman, että kumpaakaan osapuolta on haastateltu on asia erikseen, Suomessa kun otsikot jostain revitään, niin siihen ei välttämättä aina tarvita asianomaisen lausuntoa aiheesta, niin kuin varmaan olet huomannut. "Suomalainen superbändi hajoaa..." "Avoin kirje" "Laulaja vastaan bändi..." Kyllä siitä otsikoita revitään ilman, että kumpakaan sitä erikseen boostaa.

Toki oliko tuo lehdistötilaisuus sitten yliampuvaa ja toinen vielä Saksassa, mene ja tiedä. Ehkä.
sapeli

Posts: 11,768

#3618 • • sapeli jokukukamikä?

Individual, 14.11.2005 13:25:
Hyvin Tuomastakin eilen kiinnosti keskustella aiheesta Arto Nybergin ohjelmassa.



No tässä vaiheessa tietenkin molemmat osapuolet koittaa minimoida tän koko tapauksen haitat omalle maineelleen, mistä tämä oikeastaan taisi lähteäkin - Tarjallakin olisi varmasti ollut paljon vähemmän tarvetta puolustaa omaa kantaansa julkisuudessa niin voimakkaasti jos se kirje olisi alun perin ollut yksityinen. Toisaalta taas mä haistan aika paljon A) katkeruutta ja B) oman julkkis-imagon pönkittämistä tässä koko touhussa, nimenomaan Tarjan puolelta.

Toki oliko tuo lehdistötilaisuus sitten yliampuvaa ja toinen vielä Saksassa, mene ja tiedä. Ehkä.



Todennäköisesti koko höskä on molemminpuolisesti ollut aika yliampuvaa, joten eiköhän sovita että koko homma ärsyttää, sormia osoittelematta. *joo* *piis*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avernian

Posts: 7,451

#3619 • • Avernian Kerettiläinen

Verano, 14.11.2005 11:08:
Eli haluat harjoitella mun kanssa, mutta hankkia ne lapset jonkun muun kanssa?!??!



Hei! Aika hyvä idea... *vink*
Toisaalta harkitsen vielä sitä adoptiomahdollisuuttakin. *juonittel*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#3620 • • Freja Sihteeri

Individual, 14.11.2005 11:17:

Eli sen avoimen kirjeen perusteella ei ole muuta mahdollisuutta kuin, että Tarja Turunen on tässä tehnyt väärin? Mitäs jos olisikin niin, että Tarja todellakin on se uhri, vai onks tää nyt niin, että koska Tuomas Holopainen näin sanoi tai siis kirjoitti, niin hänen sanomansa on se ainoa oikea totuus. Kuitenkaan kukaan muu kuin bändin jäsenet ja Turunen ei oikeasti tiedä mitä on tapahtunut. Mutta kyllä puolien valitseminen sitten onkin mukavaa. Mutta mediapelissä pisteet ovat menneet nyt Turuselle IMO. *nauru*



Mua ärsytti melki kaikki tuolloin, ja Tarjan valitukset vaan sattui pistään silmään *vink* Kai tää mun ärsyke sitä kohtaan on se mediamyllytys, ja si ehkä se perus naistenvaiva; kateus *vink* Mua on aina ärsyttäny sen naisen kauneus ja itsevarmuus = olen kateellinen = Tarja on siis ylimielinen. Tajusitko? *nauru*
Ja ny ärsyttää ku myönsin sen *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been