Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,620,033 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1761 • • Aziz Combat Fighter

Saara:
Joten musta tuntuu että selviit tosta yhtien vitun parvekelasien asentamisesta.



"Ei sinua voi vituttaa koska minulla on rankempaa!"

Tyylikästä.
Saara

Posts: 1,954

#1762 • • Edited Saara #2970

Ana:
---
Saara:
Joten musta tuntuu että selviit tosta yhtien vitun parvekelasien asentamisesta.
---
"Ei sinua voi vituttaa koska minulla on rankempaa!"
Tyylikästä.



Kyl voi, mut toinpa oman näkökulmani asiaan. Jos meille laittettais vaan parvekelasit ton edellä mainitun sijasta, niin täällä olis ehkis mukavempi asua, kuin nyt.
Et sellasta.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

*Bixxx*

Posts: 162

#1763 • • *Bixxx*
Työt loppuu vasta viideltä *eiei*
Sit miljoona asiaa hoidettavana mut onnex illalla pääsee viihteelle *lmao*

--
***TIIKERI***

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1764 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
yks mikä on mun mielestä todella huonoa käytöstä, on kännykkään puhuminen kassalla *dissaa* itse asian lopetan puhelun jos olen kassalla ja sanon soittavani myöhemmin... mut multa on enää turha odottaa mitään puhetta jos tullaan puhelin korvalla ojentaan rahoja eikä sanota mitään *igor*

edit: tää ois tietty voinut mennä tonne uuteen topikkiin mut enhän mä sellasta tajuu *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Tiikerriii

Posts: 1,113

#1765 • • Tiikerriii Tj
paska printteri saatana*grr*

--
RÄYH!!!!

CreEp

Posts: 31

#1766 • • CreEp
Tylsä juustohöylä! Sieppaa ihan törkeesti kun saa leivän päälle sellaisia olemattomia riekaleita.
On mullakin kyllä asiat huonosti *nauru*

--
--- But I'm a creep, I'm a weirdo.
What the hell am I doing here?
I don't belong here. ---

micqo

Posts: 1,094

#1767 • • micqo
Oon ihan tajuttoman väsynyt *haukottel* ei nukuttanut viime yönä joten valvoin sitten 05.00 ja muutaman tunnin unet vaan takana...Ei ymmärrä mikä kausi menossa,mut ei oo tällä eikä viime viikolla nukuttanut lainkaan öisin...alkaa kostautuu pikkuhiljaa...kiukkunen kaveri *piru*
Saara

Posts: 1,954

#1768 • • Edited Saara #2970

CreEp:
Tylsä juustohöylä! Sieppaa ihan törkeesti kun saa leivän päälle sellaisia olemattomia riekaleita.
On mullakin kyllä asiat huonosti *nauru*



Kannattais ostaa varmaan toisenlainen juustohöylä, niitähän on erikseen pehmeälle ja kovalle juustolle.

Huono seppä rautaa syyttää.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Progress

Posts: 955

#1769 • • Progress
tääl taitaa olla jollaki "vainot" päällä.... *nauru*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

demonchild

Posts: 302

#1770 • • Edited demonchild Crazy/Beautiful

skiZma:
Se, kun ihmiset piristääkseen toisiaan vähättelee ongelmia vertaamalla niitä muiden ongelmiin.

Tyyliin: Oon ihan rikki kun en oo nähnyt poikaystävää pariin päivään ja sitten tullaan sanomaan reippaasti että hei, joidenkin äijät on sodassa eikä niiden vaimot ole nähneet niitä puoleen vuoteen. Sun ongelmas on kuule aika pieniä niihin verrattuna. *hmph*

Tai: Valitan nälkää ja joku tulee kertomaan kuinka miljoonat Afrikan lapset eivät ole saaneet moneen päivään ruokaa. Kyllä mulla on asiat todella hyvin niihin verrattuna. *eiei*

Vihaksi pistää moinen. Mulla on oikeus rypeä mun ongelmissa. Ne on isoja mulle ja ne merkkaa mun elämässä. Saan rypeä niissä niin paljon ku sielu sietää!



Se kun tyttöystävä piilov*****lee selän takana. *heh*

Se, että ihmiset aina haluaa jotain selkoa suunnitelmiin ja haluaa tehdä jotain yhdessä. Siispä loogisena seuraavana askeleena on jättää suunnittelu ja päättäminen juuri sinulle, jonka jälkeen saa haukut pipariksi menneestä illasta. Tai vielä pahempaa: siitä ettei ole ottanut juuri tämän henkilön mielipiteitä ja ajatuksia huomioon *eiei*

--
Kiitos ja anteeksi

micqo

Posts: 1,094

#1771 • • micqo
Jännä et laivoja kulkee päivittäin Suomi-Ruotsi väliä,mut yhdet vaivaset monitorijalustat ovat tehneet jo tuloaan elokuusta saakka *taputapu**grr*
Materialgirl

Posts: 6

#1772 • • Materialgirl
Lumi, jota taivaan täydeltä tänään lykkää =/ Chara Kbir. Kestää taas vähän aikaa säätää aivot iloitsemaan tästä vuodenajasta.
Avatar
#1773 • • REivaaja Guest

Materialgirl:
Lumi, jota taivaan täydeltä tänään lykkää =/ Chara Kbir. Kestää taas vähän aikaa säätää aivot iloitsemaan tästä vuodenajasta.

Meilläpä tulee loskaa!
Avatar
#1774 • • REivaaja Guest
Mua ärsyttää ihmiset jotka haluaa jakaa typerät pikkutärkeet ongelmansa tyyliin ''maito mössäs mun riisimurot ennen ku sain lautasen tyhjäks ni kusasempa kaverinki aamumuroihin''
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1775 • • Aziz Combat Fighter

acidheadz:
Mua ärsyttää ihmiset jotka haluaa jakaa typerät pikkutärkeet ongelmansa tyyliin ''maito mössäs mun riisimurot ennen ku sain lautasen tyhjäks ni kusasempa kaverinki aamumuroihin''



Oot muuten [ol]ihan oikeessa topikissa[/ol] siinä tapauksessa!
-crystal-

Posts: 736

#1776 • • Edited -crystal-
ärsyttää et olin niin lähellä et olisin ehtinyt koululle mut missasin pari min ja siten meni koko ajotus pieleen..no tulinpa sitte alkon kautta kotiin (en mitenkään et olisin heti korkannu:) mutta oli pakko jotain ostaa et en olis turhaan juossut asemalle:Deikä muuten,mut toi on oikeestaan ainut kurssi mitä tällä hetkellä käyn..
Avatar
#1777 • • REivaaja Guest

Ana:
---
---


Oot muuten [ol]ihan oikeessa topikissa[/ol] siinä tapauksessa!

Aika paha*nauru*
hemuz

Posts: 2,178

#1778 • • hemuz kätevä emäntä
mayah: sun kone ei sentää syö niit sukkii. sain käsityksen et kaikkien kaveri on tallel. Meillä kun pyörii noita parittomii sukkii ja paljon *dissaa*
sapeli

Posts: 11,768

#1779 • • sapeli jokukukamikä?

hemuz-:
mayah: sun kone ei sentää syö niit sukkii. sain käsityksen et kaikkien kaveri on tallel. Meillä kun pyörii noita parittomii sukkii ja paljon *dissaa*



Niksi onkin siinä että ostaa ainoastaan yhdenlaisia sukkia - silloin vaikka niitä katoilisi kuinka paljon niin vain yksi voi olla pariton *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jusuplussa

Posts: 1,292

#1780 • • Jusuplussa UG-///
Se että salin pukkarin kaapista kaksi puolimanneneekeriählämiä pölli mp3-soittimen (330e) ja lompakon (ajokortti, pankkikortti, rekisteriote, rahaa)

Enpä ookkaa pitkään aikaan ollu näin vitun vihanen ja raivoissani *hymy*

No tiedän sentään ketkä oli asialla ja hyvällä tuurilla saan selville henkilöiden nimet (salille pääsi siihen aikaan vain magneettikortilla), jos ei menny jotenkin pummilla sisään. Mutta tuskimpa noilla nimillä mitään tekee edes. Vittu.