Saara:
Joten musta tuntuu että selviit tosta yhtien vitun parvekelasien asentamisesta.
"Ei sinua voi vituttaa koska minulla on rankempaa!"
Tyylikästä.
14,184 posts, 710 pages, 4,803,414 views
Saara:
Ana:
---
Saara:
---
"Ei sinua voi vituttaa koska minulla on rankempaa!"
Tyylikästä.
CreEp:
Tylsä juustohöylä! Sieppaa ihan törkeesti kun saa leivän päälle sellaisia olemattomia riekaleita.
On mullakin kyllä asiat huonosti
skiZma:
Se, kun ihmiset piristääkseen toisiaan vähättelee ongelmia vertaamalla niitä muiden ongelmiin.
Tyyliin: Oon ihan rikki kun en oo nähnyt poikaystävää pariin päivään ja sitten tullaan sanomaan reippaasti että hei, joidenkin äijät on sodassa eikä niiden vaimot ole nähneet niitä puoleen vuoteen. Sun ongelmas on kuule aika pieniä niihin verrattuna.
Tai: Valitan nälkää ja joku tulee kertomaan kuinka miljoonat Afrikan lapset eivät ole saaneet moneen päivään ruokaa. Kyllä mulla on asiat todella hyvin niihin verrattuna.
Vihaksi pistää moinen. Mulla on oikeus rypeä mun ongelmissa. Ne on isoja mulle ja ne merkkaa mun elämässä. Saan rypeä niissä niin paljon ku sielu sietää!
Meilläpä tulee loskaa!Materialgirl:
Lumi, jota taivaan täydeltä tänään lykkää =/ Chara Kbir. Kestää taas vähän aikaa säätää aivot iloitsemaan tästä vuodenajasta.
acidheadz:
Mua ärsyttää ihmiset jotka haluaa jakaa typerät pikkutärkeet ongelmansa tyyliin ''maito mössäs mun riisimurot ennen ku sain lautasen tyhjäks ni kusasempa kaverinki aamumuroihin''
Aika paha*nauru*Ana:
---
---
Oot muuten [ol]ihan oikeessa topikissa[/ol] siinä tapauksessa!
hemuz-:
mayah: sun kone ei sentää syö niit sukkii. sain käsityksen et kaikkien kaveri on tallel. Meillä kun pyörii noita parittomii sukkii ja paljon