Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,664 views

Avatar
#181 • • Pirpeli Guest
Kesy:

PATIS: katsos jotku ei osaa ees laittaa *nauru* *vink*



Kerro Kesy ihmeessä, niin tuon pärstäni päivänvaloon....vaikkei se sitä kestäkään...*nauraa*
sune

Posts: 2,096

#182 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Vaeltajatar, sori mut mä en osaa ite laittaa sitä kuvaa..
Oon kyl, yrittäny mut ehkä on parempi etten o onnistunu *hih*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#183 • • Pirpeli Guest
Jos joku kertois...mä kyl voisin kauhistuttaa kanssa-klubituslaisia*hih* Siihen tarvii varmaan jotain kummia yhteyksiä....*täh*
peikko

Posts: 110

#184 • • peikko
Mua ärsyttää nyt ihan kaikki!!!! Tosin en tiedä mikä tarkalleen mut nyt on yleisärsytys.
*hmph*

--
-Peikko tanssi tanssitaan ja ruokopilli soi-

peikko

Posts: 110

#185 • • peikko
Mua ärsyttää nyt ihan kaikki!!!! Tosin en tiedä mikä tarkalleen mut nyt on yleisärsytys.
*hmph*

--
-Peikko tanssi tanssitaan ja ruokopilli soi-

TanyaK

Posts: 745

#186 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Mua ärsyttää tai lähinnä surettaa kun Iron raverissä ei kukaan *klubitus*lainen tullut ja nykinyt hihasta. Olis ollut niin kiva törmätä.
Katrina

Posts: 605

#187 • • Katrina
Tanya:

Mua ärsyttää tai lähinnä surettaa kun Iron raverissä ei kukaan *klubitus*lainen tullut ja nykinyt hihasta. Olis ollut niin kiva törmätä.



Katsos kun olimme lähes kaikki Hallmarkissa (oli muuten loistobileet!). Muuten olisimme ihan varmasti nykineet sinua hihasta.
vaiqi

Posts: 21

#188 • • vaiqi
Arkeen palaaminen..hoh...
Ja tärkeilevä pomo..perseen nuolija "kollegat"..*igor*

--
;)wl

Avatar
#189 • • Guest
Katrina:

Tanya:Mua ärsyttää tai lähinnä surettaa kun Iron raverissä ei kukaan *klubitus*lainen tullut ja nykinyt hihasta. Olis ollut niin kiva törmätä.

Katsos kun olimme lähes kaikki Hallmarkissa (oli muuten loistobileet!). Muuten olisimme ihan varmasti nykineet sinua hihasta.



Mä melkeimpä toivon että olisin ollut itsekin. Ei oikein ollut voimia bailata ironissa ja Gloria on alkanut kyllästyttää paikkana..Vaihtelu virkistäis!!!
TanyaK

Posts: 745

#190 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
:

Katrina:Tanya:Mua ärsyttää tai lähinnä surettaa kun Iron raverissä ei kukaan *klubitus*lainen tullut ja nykinyt hihasta. Olis ollut niin kiva törmätä.

Katsos kun olimme lähes kaikki Hallmarkissa (oli muuten loistobileet!). Muuten olisimme ihan varmasti nykineet sinua hihasta.


Mä melkeimpä toivon että olisin ollut itsekin. Ei oikein ollut voimia bailata ironissa ja Gloria on alkanut kyllästyttää paikkana..Vaihtelu virkistäis!!! siis miksi tää kone hyppää aina mut pois...saakelin paska perkele..tää ärsyttää!! Vitun teknologia..

sune

Posts: 2,096

#191 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Kaikki ärsyttää taas tänään. Blaah.. *igor*

--
ei kovin ihku eikä plur

kissi

Posts: 2,436

#192 • • kissi niihä?
Ärsyttää, kun ei saa mitään aikaseks!!! Pitäis tehä tuhat ja yksi kouluhommaa ja pää on ihan tyhjä.*poks*
Nytkin vaan täällä maleksin, vaik pitäis sulkee koko netti ja tehdä ihan muuta. Kääk...miten tästä elämästä sais taas kiinni? Suukin on täynnä verta ja jomottaa, kun äsken kävin viisaudenhampaiden leikkauksessa. yhyy *nuha*
sune

Posts: 2,096

#193 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Meja, kärsin samasta ongelmasta just nyt.. pitäs tehä pari ruotsin ainetta ja ja ja kaikkee mut tässä mä vaan nökötän tän helvetin koneen edessä. Aina ku pitäs koulujuttuja tehä ni klubitus kutsuu*nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

kissi

Posts: 2,436

#194 • • kissi niihä?
Niin just! Ei ois pitänyt saada himaan tätä nettiä! Vaikka toisaalta on tääl kyl niin kiva käydä aina tutkailemassa kaikkia kamuja *pelle*
Ehkä mä kohta raaskin lähtee täältä pois...
kovas

Posts: 1,522

#196 • • kovas Kristo
kaikki
Avatar
#197 • • Pirpeli Guest
ei mikään
TanyaK

Posts: 745

#198 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Ärsyttää muuttaa..ärsyttää kun ei ole perillä omasta elämästä..ärsytti tänään nousta ylös..ärsyttää ärsyttävät ihmiset..ärsyttää kun on hirvee nälkä..mua ärsyttää ihan vitusti kaikki asiat tänään mutta silti olen niin oudon onnellinen..en kai ole ihastunut..? No en ainakaan tiedä vielä kehen..*nauru*
Avatar
#199 • • hyperventilaatio Guest
kaikki. vittu. *dissaa*
Defiz

Posts: 717

#200 • • Defiz
*uros**dissaa*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*