Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,304 views

sune

Posts: 2,096

#161 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
ANGELI: Joo miehet osaa olla ihania, mut todellaki AIVAN LIIAN HARVOIN ! tuntuu et kaikki kusipäät osuu mun kohalle ja ne ei osaa muutaku aiheuttaa paskaa oloo. Semmosta mukavaa taas vaihteeks..*eiei*

--
ei kovin ihku eikä plur

Danskuh

Posts: 675

#162 • • Danskuh pikku-Dee
Kesy:

ANGELI perustetaan me sit semmonen me vihataan miehiä yhdistys!! *vink*
*piis*-miehet


*hih**nauraa*
Danskuh

Posts: 675

#163 • • Danskuh pikku-Dee
Avernian:



Kaverien miesjutut (ja kun ilonen pitäs loogisesti olla*häh*)
Ihmisten vanhanaikaiset asenteet joita ne ei kuitenkaan noudata... te ootte muutenkin kaikki kauheen ennalta-arvaamattomia! *hmph*
kauniit ihmiset


hassua*joo*
Avatar
#164 • • Kirsikka Guest
rahan vähyys on taatusti kesto-ärsytys.. =( ja oma laiskuus.. miehetkin toisinaan kyllä joo. tai pojat =) sinkkuuskin alkaa jo ärsyttää..*justjoo*
TanyaK

Posts: 745

#165 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
vaeltajatar:

voi teitä yana, tanya ja muut*nauraa*vallan ihania oletta työ*hih*
.....oih, tanya, mä kans*sydän*sua...mutta kukas sä oot?*vink*
just nyt mua ärsyttää se, että mulla on alilämpöä(päässä surisee...)*suru*



Tällainen pieni pallero täältä jostain..
*vink*
Avatar
#166 • • Pirpeli Guest
Mua ärsyttää nyt se, etten tiiä kuka Tanya on*hih*Paljasta itsesi, sinä, sinä, sinä.......*ökkö*!!!*plur*
Mnj

Posts: 174

#167 • • Mnj Mönjä
avernian:
my words exactly, paitsi et mun tilille ei oo ilmestyny tonnia, sekä opiskelu motivaatio heiluu siinä 0 ja -1 välimaastossa. eikä mua myöskää vituta mitenkään ylimääräisen paljon, pelkkä normaali yleisvitutus

--
Dead to the world. Alive for the journey.

TanyaK

Posts: 745

#168 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
vaeltajatar:

Mua ärsyttää nyt se, etten tiiä kuka Tanya on*hih*Paljasta itsesi, sinä, sinä, sinä.......*ökkö*!!!*plur*



Et sä mua tunne..hähää!!*pahis*
Opamox

Posts: 489

#169 • • Opamox

Tanya:
Ai jollain muullakin on tuo sama ongelma..aina rahat loppu.. Pitäisköhän meidän perustaa jokin tukiryhmä??
*plur*



No hei!Mikä ettei! *nauru* Ehkä paras idea vuosiin....miten tää ryhmä sit toimis?Vois vaik hommaa sponsoreita et liikuttas päivisin kaikki vapaa-ajat esim. koffin tai siwan vermeet päällä.... *possu*

[muokattu 10.9.2002 23:16]
cosmikki

Posts: 1,261

#170 • • cosmikki
mä olen mukana *heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#171 • • Pirpeli Guest
Tanya:

vaeltajatar:Mua ärsyttää nyt se, etten tiiä kuka Tanya on*hih*Paljasta itsesi, sinä, sinä, sinä.......*ökkö*!!!*plur*

Et sä mua tunne..hähää!!*pahis*



KerroKerroKerro heti kuka oot!!!!*hih*Ja mistä sä tunnet mut?????*ding*
TanyaK

Posts: 745

#172 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
vaeltajatar:


KerroKerroKerro heti kuka oot!!!!*hih*Ja mistä sä tunnet mut?????*ding*


Voi kulta pieni hani mussukka..mä en tunne sua sen paremmin kun sinäkään minua
*hellokitty*
TanyaK

Posts: 745

#173 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Olliboy:

No hei!Mikä ettei! *nauru* Ehkä paras idea vuosiin....miten tää ryhmä sit toimis?Vois vaik hommaa sponsoreita et liikuttas päivisin kaikki vapaa-ajat esim. koffin tai siwan vermeet päällä.... *possu*



Urheilijoilla on aika vakuuttavan näköisiä ja siistejä mainospaitoja. Toi rahattomuus ja koff on aika paha yhdistelmä *nauraa*. Varsinkin jos täytyy tehdä jonkinnäköinen vaikutus hieman isompiinkin herroihin. Niin no totta kai tukiryhmän tarkoituksena on se että koitetaan kaiken rahan puutteen varjossa pitää hymy huulilla vaikka väkisin. Joten tukihenkilöitä olis hyvä saada. Ihmisiä jotka on ollut joskus rahallisesti ahdingossa mutta selvinneet kaikesta huolimatta. Esim. Matti Nykänen voisi pitää luentoja siitä mistä löytää ja tunnistaa rikkaan yksinäisen naisen joka kaipaa rakkautta. Ja Jasmin Mäntylä vois tulla kertomaan että miten roikutaan Seiskan kannessa ilman mitään syytä viikosta toiseen. Ja sitten pari takavuosien missiä tietenkin kertomaan miten ryhdyin missistä laulajaksi..onhan siinä jo joukko menestyjiä. Joukkoon mahtuisi vielä muutama Nokian johtoportaan henkilö ja pari poliitikkoa. *justjoo*

Rahaa pitäisi tietenkin saada kerätyksi jonkin verran jotta voitaisiin järjestää sellaisia iloisia ja veikeitä virkistysmatkoja vaikkapa Damiin tai työllistämis matkoja H&M:n tehtaille ympäri maailmaa. *ding*
Pan

Posts: 140

#174 • • Pan
Kesän lopuuminen, jumalauta! *dissaa*

Kesy ja patis älkää ottako tätä elämää liian tosissaan.

Ja kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon persiissä, koska se ehtii sulaa.

--
Positiivinen pakana

Avatar
#175 • • Pirpeli Guest
Tanya:

vaeltajatar:
KerroKerroKerro heti kuka oot!!!!*hih*Ja mistä sä tunnet mut?????*ding*
Voi kulta pieni hani mussukka..mä en tunne sua sen paremmin kun sinäkään minua
*hellokitty*


nyt mua ei enää ärsytä, mutta tuli hirmuinen mielihalu tavata sut*hih*
...paitsi jos vastailet mulle vaan sen takia, mitä sanoin hengaavista pinkeistä pikkupimuista ja ite oot sellanen*vink*
TanyaK

Posts: 745

#176 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
vaeltajatar:

nyt mua ei enää ärsytä, mutta tuli hirmuinen mielihalu tavata sut*hih*
...paitsi jos vastailet mulle vaan sen takia, mitä sanoin hengaavista pinkeistä pikkupimuista ja ite oot sellanen*vink*



hmm..tuo on tainnut mennä multa ohi..joo en ole piukea pikkupimu.. Mut saattaa nähdä viikonloppuna Hesassa jos saan tän inhottavan taudin päästämään irti musta!! Olis kiva törmätä suhunkin
*ökkö**sydän**ökkö*
patis

Posts: 1,158

#177 • • patis 10
Joo-oh... mä en tunne kumpaakaan, Vaeltajatarta tai Tanyaa

Mistä tulikin mieleeni, että mua ärsyttää kun kaikista käyttäjistä ei oo kuvaa profiilissa.
Avatar
#178 • • Pirpeli Guest
patis:

Joo-oh... mä en tunne kumpaakaan, Vaeltajatarta tai Tanyaa

Mistä tulikin mieleeni, että mua ärsyttää kun kaikista käyttäjistä ei oo kuvaa profiilissa.



Mä tuun nykimään sua hihasta tai jostain pe tai la, jos nään sua*nauraa*
TanyaK

Posts: 745

#179 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
patis:

Joo-oh... mä en tunne kumpaakaan, Vaeltajatarta tai Tanyaa

Mistä tulikin mieleeni, että mua ärsyttää kun kaikista käyttäjistä ei oo kuvaa profiilissa.


No jos joku haluaa tietää minkä näköinen daami Tanya on niin kuva löytyy tuolta celebration generation kuvista...ihan loppupäästä..mustaa yllä..kuvassa myös hyvä ystäväni (nimen jätän mainitsematta)..jonka kanssa varmaan olen liikenteessä myös tänä viikonloppuna. Joten tulkaa ihmeessä tervehtimään vanhaa rouvaa..
*nauru*
sune

Posts: 2,096

#180 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
PATIS: katsos jotku ei osaa ees laittaa *nauru* *vink*

--
ei kovin ihku eikä plur