Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,666 views

TanyaK

Posts: 745

#121 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Yanaa ärsyttää kun sen pastellin sininen pinkkejä viiruja omaava pimpattava lammas puhkeaa liiasta käytöstä!!
milla

Posts: 3,699

#122 • • milla
Tanya:

angel78:

Mä en nyt ole varma miten ton käsitit ja miten käsitin sun jutun.. Siis ei siinä pynttäämisessä mitään pahaa ole!!! Mä suorastaan nautin siitä kun saan tehdä sellaisen omaa silmää miellyttävän kokonaisuuden. Ja tottahan se on että tanssiessa ja nauttiessa siitä musiikista, ei juuri muuta huomaa kun sen musiikin!! Mutta kieltämättä kun lähtee sieltä tanssilattialta pois ja avaa silmänsä niin vastaan tulee näitä "Tanssin vaikka pöydillä kunhan minä olen keskipiste"- tyyppejä. Ja enhän minä heitä voi suorastaan syyttää. Jos se tekee jonkin ihmisen onnelliseksi niin minkäs teet!!
*vink*
Noista kavereista puheen ollen..juhannuksena mulle yks kaveri tuli sanomaan etä: Sä oot niinku niin sisällä tossa jutussa sä oot ihan varmaan jossain aineissa.
Eli toisaalta sut laitetaan mustalle listalle jos tanssit niinkun mieli tekee ja jos laittaudut. Siis haloo sehän on osa koko touhua! Kaiken maailman dresscodet suorastaan kerjää meitä irtaantumaan massasta ja mikä on sen hienompaa! Monelle reivit on ainut paikka missä on mahdollista näyttää se oma itsensä ja pukeutua niinkun lystää!

[muokattu 29.8.2002 14:50]



edelleen aika rankkaa tuomitsemista tuntematta ihmisiä
*hmph*
miks muutenkaan pitää keskittyä siihen mitä muut siellä tekee jos ne ei muita ihmisiä konkreettisesti häiritse? mua ei haittaa sen enempää beibet pvc-hameissa ku vaarit verkkareissa;)
Avatar
#123 • • yana Guest
Tanya:

Yanaa ärsyttää kun sen pastellin sininen pinkkejä viiruja omaava pimpattava lammas puhkeaa liiasta käytöstä!!



HEEEEEEEI!!! :D
TanyaK

Posts: 745

#124 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
milla:

Okei ilmeisesti porukat on onnistunut saamaan väärän käsityksen mun mielipiteestä. Juurihan minä sanoin että jos joku homma tekee jonkun tyypin onnelliseksi niin miksikäs siihen puuttumaan...

TÄMÄ TEKSTIVIESTIEN JA MEILIEN AIHEUTTAMA LUKEMISEN YMMÄRTÄMISEN VAIKEUS ÄRSYTTÄÄ!! (ja se ettei mielipiteitä saakaan yht äkkiä ilmaista)

Mun tarkoitus ei ollut ärsyttää ketään..Enkä mä ole täällä ketään osoittamassa sormella! Ottakaa herran tähden nyt iisimmin..*piis* Julistaa rauhan..
Avatar
#125 • • Pirpeli Guest
Milla, oot kyllä sillee oikeessa. eihän sitä pitäs liiaksi muihin keskittyä, vaan ite pitää hauskaa. Joskus kyllä vaan rupee oikeesti korpeemaan sellaset pinkeet pikkupimut, ne vie ensinnäkin tanssilattialla tilaa kokoontuessaan*nauraa*Let´s have fun ja annetaan kaikkien kukkien kukkia(tai sitte salaa toivotaan et ne lakastuu tosi pian pois)
TanyaK

Posts: 745

#126 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
yana8000:

Tanya:Yanaa ärsyttää kun sen pastellin sininen pinkkejä viiruja omaava pimpattava lammas puhkeaa liiasta käytöstä!!

HEEEEEEEI!!! :D



No heipä hei! Mites ois peini virtual piknik...
Saisko olla kuppi kahvia*vink*
TanyaK

Posts: 745

#127 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
vaeltajatar Love ya!*sydän*
milla

Posts: 3,699

#128 • • milla
siis saa täällä kuka vaa sanoo mitä vaan.. myös mä sen et en tykkää siitä että ketään dissataan, varsinkaa tollasilla perusteluilla.. ja mä oon ihan chilli.. ehkä se se chillein*ökkö*
TanyaK

Posts: 745

#129 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
milla: Ehkä toi pelottava kuva tekee ei niin chillin vaikutelman*hih*
Avatar
#130 • • yana Guest
vaeltajatar:

Joskus kyllä vaan rupee oikeesti korpeemaan sellaset pinkeet pikkupimut, ne vie ensinnäkin tanssilattialla tilaa kokoontuessaan*nauraa*



miksen mä ikinä nää sellasii kokoontujia!?!!?!? varsinkin jos ne o pinkeitä :(
Avatar
#131 • • yana Guest
Tanya:

yana8000:Tanya:Yanaa ärsyttää kun sen pastellin sininen pinkkejä viiruja omaava pimpattava lammas puhkeaa liiasta käytöstä!!

HEEEEEEEI!!! :D

No heipä hei! Mites ois peini virtual piknik...
Saisko olla kuppi kahvia*vink*



i prefer champagene and strawberries, thank you :)
TanyaK

Posts: 745

#132 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
yana8000:
Miten olis kinuskikastike?
Se on tahmeaa ja vaikea nuolla pois..
*nauraa*
milla

Posts: 3,699

#133 • • milla
Tanya:

milla: Ehkä toi pelottava kuva tekee ei niin chillin vaikutelman*hih*



no sitähän mä yritin sanoo, ei kannata tuomita ulkonäön perusteella*vink*

mut okei, ehkä tän aiheen voi jättää.. no hard feelings:)

[muokattu 29.8.2002 15:28]
Avatar
#134 • • yana Guest
Tanya:

yana8000:
Miten olis kinuskikastike?
Se on tahmeaa ja vaikea nuolla pois..
*nauraa*



siihen siirrytään myöhemmin kun skumpat on mennyt tarpeeksi päähän ja mansikat maisteltu ;)

tuo sä kinuskit mä tuon skumpan *pahis*

[muokattu 29.8.2002 15:55]
Avatar
#135 • • yana Guest
scobl:

. Ja lisäksi homot *hih*



mikäs niissä? et kai pelkää kumartua nostamaan saippuaa lattialta julkisessa suihkussa? jokuhan voi vahingossa antaa parrua hanuriin?
scobl

Posts: 755

#136 • • scobl
heh, mistä sen kommentin löysit *nauru* Sanotaan, en ole kovin innostunut homoista, koulussa oli luokassa sellainen, eikä siitä kovin kivoja muistoja jäänyt *nauru*

--
bred na net

TanyaK

Posts: 745

#137 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Annetaan kaikkien kukkien kukkia*sydän*
hyvisdeluxe

Posts: 83

#138 • • hyvisdeluxe superdeluxe
- porot -

ne:
- kakkii ja kusee joka paikkaan.
- yrittää syödä rinkan
- röhkii ja oksentelee
- yrittää syödä teltan
- yrittää syödä teltassa nukkujat

porot on inhoja sikoja...
...itikat ei oo lapissa ongelmana vaan yli-innokkaat sikaporot!

vaeltaminen ja lappi oli kyl muuten jees...
milla

Posts: 3,699

#139 • • milla
TuJay:

- porot -

ne:
- kakkii ja kusee joka paikkaan.
- yrittää syödä rinkan
- röhkii ja oksentelee
- yrittää syödä teltan
- yrittää syödä teltassa nukkujat

porot on inhoja sikoja...
...itikat ei oo lapissa ongelmana vaan yli-innokkaat sikaporot!

vaeltaminen ja lappi oli kyl muuten jees...



aahh.. mäki haluun taas lappiin vaeltaa.. viime kerrasta on.. ööm..6vuotta??! otat mut ens kerral mukaan:)
Avatar
#140 • • Guest
Mä voisin kans lähteä. Ikinä en ole käynyt.