14,184 posts, 710 pages, 4,803,134 views
angel78:
Mä en nyt ole varma miten ton käsitit ja miten käsitin sun jutun.. Siis ei siinä pynttäämisessä mitään pahaa ole!!! Mä suorastaan nautin siitä kun saan tehdä sellaisen omaa silmää miellyttävän kokonaisuuden. Ja tottahan se on että tanssiessa ja nauttiessa siitä musiikista, ei juuri muuta huomaa kun sen musiikin!! Mutta kieltämättä kun lähtee sieltä tanssilattialta pois ja avaa silmänsä niin vastaan tulee näitä "Tanssin vaikka pöydillä kunhan minä olen keskipiste"- tyyppejä. Ja enhän minä heitä voi suorastaan syyttää. Jos se tekee jonkin ihmisen onnelliseksi niin minkäs teet!!
Noista kavereista puheen ollen..juhannuksena mulle yks kaveri tuli sanomaan etä: Sä oot niinku niin sisällä tossa jutussa sä oot ihan varmaan jossain aineissa.
Eli toisaalta sut laitetaan mustalle listalle jos tanssit niinkun mieli tekee ja jos laittaudut. Siis haloo sehän on osa koko touhua! Kaiken maailman dresscodet suorastaan kerjää meitä irtaantumaan massasta ja mikä on sen hienompaa! Monelle reivit on ainut paikka missä on mahdollista näyttää se oma itsensä ja pukeutua niinkun lystää!
[muokattu 29.8.2002 14:50]
Yanaa ärsyttää kun sen pastellin sininen pinkkejä viiruja omaava pimpattava lammas puhkeaa liiasta käytöstä!!
Joskus kyllä vaan rupee oikeesti korpeemaan sellaset pinkeet pikkupimut, ne vie ensinnäkin tanssilattialla tilaa kokoontuessaan*nauraa*
yana8000:Tanya:Yanaa ärsyttää kun sen pastellin sininen pinkkejä viiruja omaava pimpattava lammas puhkeaa liiasta käytöstä!!
HEEEEEEEI!!! :D
No heipä hei! Mites ois peini virtual piknik...
Saisko olla kuppi kahvia*vink*
yana8000:
Miten olis kinuskikastike?
Se on tahmeaa ja vaikea nuolla pois..
*nauraa*
. Ja lisäksi homot
- porot -
ne:
- kakkii ja kusee joka paikkaan.
- yrittää syödä rinkan
- röhkii ja oksentelee
- yrittää syödä teltan
- yrittää syödä teltassa nukkujat
porot on inhoja sikoja...
...itikat ei oo lapissa ongelmana vaan yli-innokkaat sikaporot!
vaeltaminen ja lappi oli kyl muuten jees...