Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,141 views

tematsu

Posts: 436

#381 • • tematsu Innovator
mua ainaki ärsyttää tää kaikki paska mikä mun vastaan on tullut!!! kukaan ei kuuntele mua, eikä varmaan jaksa ees kattoa mua!!! mut täytyy toivoo et maailmassa olis ees joku joka jaksais mua ja mun juttuja... mul rupee riittämään tää kaikki... joo, älkää välittäkö, tää kaikki on vaan jotain kännisen ihmisen avautumisia, mutta eihän niistä ketään välitä... kohta hajoaa pää... tuntuu siltä, että kaikki olisi minua ylempänä, ja että minua ei huomattaisi missään tilanteessa, tuntuu, että olisin aivan näkymätön...*uuh**suru**nyyh* no, jatketaan kuitenkin samaa rataa, ja esitetään kaikki sitä et meillä ei olisi mitään huolia, joita meillä kuitenkin on!!! *ding**voiei**blush**suru**nyyh*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Hixxy

Posts: 522

#382 • • Hixxy HaroPup
LOMAPOMMI!*dissaa*
Germitbiili

Posts: 1,070

#383 • • Germitbiili Ihmepoika
Ärsyttää se just nyt että on vatsatauti ja ei pääse bilettää.....joutuu vaa lojuu himassa ja välil käydä juttelee vessanpöntölle!!!*poks**mur**hmph*

--
NO SHIT SHERLOCK

Avatar
#384 • • trisha Guest
Se ´ärsyttää ettei saa unta.
Unilääkkeitä ei viitti käyttää ja tää "luonnollinen nukahtaminen" ei suju multa.
Siks oon usein niin kiukkunen kun en saa nukuttua.
ja seki on perseestä että olen kipeä enkä päässy pippailoimaa koko viikonloppuna*uuh*
ValVal
Caro_79

Posts: 237

#385 • • Caro_79
Meitsiä ärsyttää se kun:

Tuolla ulkona on niin kylmä, että sinne jäätyy:( Sit ei viitti pukea kuitenkaan ihan älyttömästi päälle, kun sit mä tunnen itseni varsinaisex punkerox. Miehillä on helppoo, kun suurimmalla osalla on jo ilmasex villapögät;) Naiset joutuu pulittaa niistä sievosen summan rahhoo. *eiei*
kissi

Posts: 2,436

#386 • • kissi niihä?
Ärsyttää kun aika kuluu niin hitaasti... odottavan aika on pitkä... vielä 23 päivää... ja sit pääsen oman kultin kainaloon! *sydän*
Trixie

Posts: 1,342

#387 • • Trixie
Meitsii ärsyttää ihan sunnattomasti tyypit, jotka lupailee ja lupailee ja sit huomaatkin ettei se ollu sun luottamukses arvoinen vaan yx ylimielinen säälittävä paska jonka vois polkee lattiaan.*dissaa* Toinen mikä ärsyttää ni on tietty tää talvi, mut sille en voi mitään ku se tulee joka tapaukses joka vuos vaik mä kuin yritän manailla sen pois*pahis*

--
face your fears and live your dreams

Salien

Posts: 1,148

#388 • • Salien El Croco
Meja:

Ärsyttää kun aika kuluu niin hitaasti... odottavan aika on pitkä... vielä 23 päivää... ja sit pääsen oman kultin kainaloon! *sydän*



Enää 22 paivää.. ja sit..*joo**sydän*
Pitkäksi käy aika täälläkin *suru*

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

Elsa F

Posts: 2,763

#389 • • Elsa F Koululainen :)
Harmittaa, etten voi enää bilettää niinkuin ennen. Kavereille ei jää enää yhtä paljon aikaa, kun yritän tehdä koulua ja työtä johonkin suuntaan*suru*
Onneks kaverit on kuitenkin ihania itsejään silloin harvoin, kun niitä näkee.*sydän* Haleja kaikille!

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Elsa F

Posts: 2,763

#390 • • Elsa F Koululainen :)
elekid:

mua ainaki ärsyttää tää kaikki paska mikä mun vastaan on tullut!!! kukaan ei kuuntele mua, eikä varmaan jaksa ees kattoa mua!!! mut täytyy toivoo et maailmassa olis ees joku joka jaksais mua ja mun juttuja... mul rupee riittämään tää kaikki... joo, älkää välittäkö, tää kaikki on vaan jotain kännisen ihmisen avautumisia, mutta eihän niistä ketään välitä... kohta hajoaa pää... tuntuu siltä, että kaikki olisi minua ylempänä, ja että minua ei huomattaisi missään tilanteessa, tuntuu, että olisin aivan näkymätön...*uuh**suru**nyyh* no, jatketaan kuitenkin samaa rataa, ja esitetään kaikki sitä et meillä ei olisi mitään huolia, joita meillä kuitenkin on!!! *ding**voiei**blush**suru**nyyh*



Kaikista tuntuu varmaan välillä samalta. Ainakin musta...Onneks välillä on valoisampia päiviä*hymy*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Caro_79

Posts: 237

#391 • • Caro_79
Se kun tuolla ulkona on kylmä ja pittee pukkeutuu niin lämpöisesti:(
Lachesis

Posts: 190

#392 • • Lachesis
Ärsyttää toi sää, tää flunssa ja se etten saa mitään aikaseksi. Argh.
Avatar
#393 • • Taika Guest
Kun ei osaa sanoa ei töille..Mulla piti olla lomaa viel viikko mut huomen taas 7ksi töihin..*hmph*
killuska

Posts: 748

#394 • • killuska
Taika:

Kun ei osaa sanoa ei töille..Mulla piti olla lomaa viel viikko mut huomen taas 7ksi töihin..*hmph*



Joo toi on tuttua ja toinen ettei osaa päättää mtn..

*poks*

--
*killuska*

Caro_79

Posts: 237

#395 • • Caro_79
Tänään ärsyttää kaikki:( Väsyttää ja pitäs tehä töitä. Sit joku tulee koko ajan hössöttää jotain niskan taakse. Haluisin olla vaan kotona lämpimän peiton alla ja NUKKUAAAAAAAAA

Vhittu et nyh vhituttaa....*mur*
Avatar
#396 • • Kirsikka Guest
Panfobia:

PoisoN:Mua ärsyttää ihan liikaa toi Seppälän uus mainos joka pyörii maikkarilla ihan koko ajan. *Rinta liivit tahtoisin!!!!!
Mietipä sitten niitä poloisia Seppälän työntekijöitä, jotka joutuu kuuntelemaan kyseistä biisiä työpaikallaan repeatilla... *ding*



Toi oli jo vanha juttu, mut nyt vasta huomasin. Ja pakko kertoa, kun olin tossa joulun alla seppälässä ja tuo mainoslaulu alkoi taas soida, niin myyjä soitti jonnekkin ja rääkyi että laittaisivat jotain muuta, et se ei kestä enää *nauru* tai jotain ton suuntaista :) Mutta ärsytyksestä, tällä hetkellä ärsyttää työpaikka, jossa kukaan ei tunnu tietävän mistään mitään, ja töitä ei tällä hetkellä liiemmälti ole jne..
Katrina

Posts: 605

#397 • • Katrina
Ärsyttää, kun haluaisin ihan ehdottomasti tanssikurssille, mutta poikaystäväni ei sinne halua enkä voi yksinkään mennä.

*suru*
jUSSi

Posts: 1,377

#398 • • jUSSi äkäinen vanhus
Katrina:

Ärsyttää, kun haluaisin ihan ehdottomasti tanssikurssille, mutta poikaystäväni ei sinne halua enkä voi yksinkään mennä.

*suru*



minne on kadonnut se naisten viekkaus, jolla miehet pakotetaan kaikenlaisiin hömpötyksiin *nauru*
Katrina

Posts: 605

#399 • • Katrina
jUSSi:

Katrina:Ärsyttää, kun haluaisin ihan ehdottomasti tanssikurssille, mutta poikaystäväni ei sinne halua enkä voi yksinkään mennä.

*suru*

minne on kadonnut se naisten viekkaus, jolla miehet pakotetaan kaikenlaisiin hömpötyksiin *nauru*



Kaikkea olen jo yrittänyt...
*blush*
Kolera

Posts: 4,256

#400 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Kun en jaksa/viitsi/osaa etsiä omia vastauksia, vaan pitää ottaa kaikki valmiiksi pureskelluista teksteistä.

[muokattu 18.2.2003 15:53]

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä