Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,741,639 views

Lucky-13th

Posts: 383

#861 • • Lucky-13th
kun norsua työnnetään jääkaappiin vaikka se on jo osittain täynnä ulospyrkiviä kirahveja,mutta jos norsu on tarpeeksi tyhmä niin hän menee jääkaappiin ihan omasta tahdostaan,oli se sitten täynnä tai tyhjä, niin norsu änkee sisään ja sitten vasta päästää kirahvit ulos,sama juttu kaikkialla,kattokaapa sitä kokonais taistelua mitä raitiovaunu,metro,juna tai bussi pysäkeillä tapahtuu,naurettavaa ja tyhmää,estääkö ego järjenkäytön?

[muokattu 2.4.2004 15:51]

[muokattu 2.4.2004 15:53]

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Individual

Posts: 10,942

#862 • • Individual HYPNO!

Lene:
Kerrankin, kun meni ajoissa nukkumaan ja sai nukuttua hyvin niin kolmen aikaan tulee textari tuntemattomasta numerosta. Joko väärä numero tai joku hullu, mutta kiitos, että pilasit yöuneni.



Juuri tämän takia minulla on kännykkä pois päältä silloin kun on koisimassa. Jos jollain on niin tärkeätä asiaa, että täytyy yöllä soitella tai muuta, niin hän ottanee aamulla uudelleen yhteyttä.
Tähän voisi samalla pistää pohdiskelun pystyyn siitä että mistähän johtuu että ihmiset pitäisi olla tavoitettavissa nykyään 24 h / vuorokaudessa. Että pahin virhe tai loukkaus toista ihmistä on kohtaan on se, että uskaltaa pistää kännykän kiinni joskus.
Blues

Posts: 5,414

#863 • • Blues Koning van Afrika
Olkapää ei pysy siellä missä sen kuuluisi vaan menee sijoiltaan..ei onneksi kokonaan tai pahasti mutta kyllä se kipeää tekee ja on särkee muutaman päivän sen jälkeen.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Dementation

Posts: 2,892

#864 • • Dementation wednesday?
Ilman parempaa tietoa mistä juoruavat ja onko tieto totta asioista eteenpäin juoruavat ihmiset!!! *Dissaa* *Kivatsulle*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

kilobitti

Posts: 2,419

#865 • • kilobitti 1-2-3 techno

Individual:
Tähän voisi samalla pistää pohdiskelun pystyyn siitä että mistähän johtuu että ihmiset pitäisi olla tavoitettavissa nykyään 24 h / vuorokaudessa. Että pahin virhe tai loukkaus toista ihmistä on kohtaan on se, että uskaltaa pistää kännykän kiinni joskus.



Itse olen jo muutaman vuoden käyttänyt kännykkääni vähän kun lankapuhelinta - olen tavoitettavissa kun haluan olla. Käytännössä se tarkoittaa, että puhelimessa on lähes aina pelkästään vibra päällä, jolloin sen voi ”jättää soimaan” muiden häiriintymättä. Ja jos olen paikassa jossa en halua puhua, en vastaa, vaan soitan myöhemmin takasin.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Hansu

Posts: 481

#866 • • Hansu

Individual:
Tähän voisi samalla pistää pohdiskelun pystyyn siitä että mistähän johtuu että ihmiset pitäisi olla tavoitettavissa nykyään 24 h / vuorokaudessa. Että pahin virhe tai loukkaus toista ihmistä on kohtaan on se, että uskaltaa pistää kännykän kiinni joskus.


Samaa olen itsekin pohtinut. Kerran eräs kaverini otti pultit, kun olin sulkenut puhelimeni jo alkuillasta halutessani olla ”tavoittamattomissa”, ts. lueskella rauhassa ilman puhelimen pirinää. Tosiaan, jos jollakin on niin tärkeää asiaa että pitää yöllä soittaa, niin eiköhän se yritä uudelleen sitten aamullakin. En myöskään jaksa ymmärtää valitusta yöunien pilaaamisesta, jos on itse jättänyt kännykän päälle. Se on sitten eri asia, jos joku soittaa yöllä kiinteään lankapuhelimeen häiriköidäkseen. Ei voi sentään olettaa että vetäisi joka ilta töpselin seinästä.
W

Posts: 1,049

#867 • • W
Vitutus on pitkälti seksuaalista patoutumista joka purkaantuessaan aiheuttaa kohdehenkilön vihan tunteen. (vittu mitä tekstiä... ;)
Meikäläistä ei vituta ku: Liian täydet ravintolat, haisevat ihmiset, bimbot jotka luulee olevansa ainutlaatuisia, kaikki kallis, tupakansavu.....taitaa näkyä eilisen reissun vaikutus viellä? Hehh....*iloinen*
pyhimys

Posts: 622

#868 • • pyhimys
Lyhenteen lol käyttö *kivatsulle*. Jostain syystä tämä ärsyttää suunnattomasti *hmph*. Onko sitä pakko tunkea joka väliin *piru*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#869 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä pidän kännykkää auki koko ajan siinä olevan herätyskellon ja kellon takia... tosin harvoin käy niin, että joku päättää muistaa mua keskellä yötä :)

nyt ärsyttää HKL:n bussit sunnuntaisin. Tai mitäköhän niiden kulkemistiheydestä kertoo se, että paikkaan b kestää yhteensä 14min (pelkkä kulkuvälineessä istuminen), mutta matkaan meni yli tunti....*hmph*

[muokattu 4.4.2004 18:56]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#870 • • astaroth Guest
Näin kauniin kevätsään hallitessa pistää kyllä yksi todella inhottava asia silmään lumien sulaessa: Koko pääkaupunkiseutu hukkuu koiranpaskaan, joka paljastuu lumihankien alta! Alkaa sappi kiehumaan, kun saa vetää hirveätä pujottelua lähtiessään ulos.*kivatsulle*
Individual

Posts: 10,942

#871 • • Individual HYPNO!

Hyzenthlay:
mä pidän kännykkää auki koko ajan siinä olevan herätyskellon ja kellon takia... tosin harvoin käy niin, että joku päättää muistaa mua keskellä yötä :)

[muokattu 4.4.2004 18:56]



Mulla kyllä kännykkä hälyttää ”sovittuun” aikaan, vaikka onkin sulki. Kellonajan näkee videoista jne...Eli ei tarvetta pitää kännyä öisin auki. Akkukin kuluu turhaa...
Ellei sitten tosiaan ole sovittu jonkun ihmisen kanssa, että hän saattaa soittaa ja muuta. Töitä tai parempaa kämppää tuskin kukaan keskellä yötä tarjoaa ja huonot uutiset voivat aina odottaa, koska hyvin harvoin niihin pystyy enää kuultuaan vaikuttaa.

[muokattu 4.4.2004 19:52]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#872 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
en ole kyllä kokeillut, herättääkö tämä kiinni, mutta mun puhelin onkin muinaismuisto vuodelta 1997. Sitä on sanottu myös nokian virheeksi, joska se on liian kestävä *vink* kellokin näkyy vaan kännykästä, tai ehkä klubbarista, jos se sattuu olemaan auki *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

W

Posts: 1,049

#873 • • W
Pistä kone ajamaan ajoitettu tehtävä, vaikka hallmark levy lähtee täysille joka aamu klo 5.!!!!! *iloinen*
Avatar
#874 • • Cera Guest
Rullaportaat jotka ei oo toiminnas. ylöspäinmentäessä yleensä. niinku. esim.
Madda

Posts: 650

#875 • • Madda ice-angel
ihmiset jotka koskee ilman lupaa..
Niinku esim. vetää hiuksist ku hiukset on ponnarilla, kutittaa, tai tökkii ilman mitää fiksuu syytä.

MUA EI SIIS SAA KUTITTAA.
EIKÄ VETÄÄ HIUKSIST ILMAN LUPAA.

Ja ärsyttävät ihmiset:
kiertäkää kaukaa.
*pahis*

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

(5) (3)

Posts: 265

#876 • • (5) (3) -no rest for the evil-
ärsyttää olla yli 5000km päässä omasta kullasta*uuh*

...ja sit tietty ärsyttää k ä r p ä s e t !!! varsinki ku ottaa rajatonta rusketusta tuol patiolla ni saa olla huiskimas niit ötököit kokoajan... ja tietty ne tunkee aina nenään tai korviin *dissaa*

--
theworldismine

typ0

Posts: 1,892

#877 • • typ0 syntax error
netin jakaminen kun ei ole hubia... *hmph*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

alizania

Posts: 147

#879 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
epätietoisuus

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

-crystal-

Posts: 736

#880 • • -crystal-
mun hiukset monesti ärsyttää kun ne ei saa niinku haluaa..just sekin et asiat ei mee tai oo niinku ehkä haluais niiden menevän tai olevan!sit joskus omat rakkaat pirulaiset, kun ne tekee tai sanoo jotain mikä ei oo kivaa..eli ärsyttää!*eiei*