Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,741,652 views

-crystal-

Posts: 736

#881 • • -crystal-
ja nyt esim. *venaa sekka ja refreshaa*kun sivut ei lataudu eli vaivaakohan pieni kärsimättömyys..*hikoil*sit jos menee vähän oman navan ulkopuolelle niin onhan noita.. sellanen kulutushulluus,ympäristön kuormittaminen,(ja se et en aina toimi itsr niin järkevästi noiden suhteen)miljonääri-jussin puhetyyli,kaikki turhat paperit esim.laskut vois kuulua siihen luokkaan,cd-soitin jumittaa...mut kyl moni asia ihastuttaakin et pakko kestää*kivatsulle*
pyhimys

Posts: 622

#882 • • pyhimys
Tuo yksi sana per nuppi tarina. En tiedä missä vaiheessa on mennyt jo täysin idioottimaiseksi, mutta ainakin nyt se on vain sanoja putkeen eikä mikään tarina *kivatsulle*. pylly, haki, hassu, plurittaa, heissulivei *piru*
Avatar
#883 • • astaroth Guest
Eikö tuo tarina ole jo periaatteessa vedetty päätökseen? Sehän kasattiin luettavaan muotoon jossain vaiheessa...
pyhimys

Posts: 622

#884 • • pyhimys
Ainakin se näyttää olevan täysin finito *nauru*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#885 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mikä siinä on, että aina kun puhuu äidin kanssa puhelimessa, niin tulee sellanen kunnon muutaman tunnin vitutus *igor* vitutusaste tällä hetkellä 8/10

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Fresia

Posts: 764

#886 • • Fresia vähän outo
Mun huoneessa oli aamulla miljoona muurahaista, tapoin ne raidilla. Nyt vieläkin haisee tuntien tuuletuksen jälkeen kamalalle ja niitä murkkuja tulee vaan lisää, tässähän hajoo pää *poks*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Jna

Posts: 613

#887 • • Jna

Fresia:
Mun huoneessa oli aamulla miljoona muurahaista, tapoin ne raidilla. Nyt vieläkin haisee tuntien tuuletuksen jälkeen kamalalle ja niitä murkkuja tulee vaan lisää, tässähän hajoo pää *poks*



Osta muurahaisrasia.. saa ainakin apteekista..
Muurahaiset käy rasiassa ja kuljettaa myrkkyä jaloissaan pesään ja kaikki kuolee pesästä ja muurahaisia ei missään!
UnityF

Posts: 15,721

#888 • • UnityF joo just se
selkäänpuukottajat. valehtelevat kusipäät, hyväksikäyttäjät, seläntakana paskan puhujat, jne jne,... lista on pitkä....


miten tuntuu et osa on kavereita kun ne tahtoo jotain hyötyy... muuten hyvä kun osaa moikkaa tai pitää minkäälaista yhteyttä.. *dissaa*
Toykio

Posts: 294

#889 • • Toykio

UnityF:
selkäänpuukottajat. valehtelevat kusipäät, hyväksikäyttäjät, seläntakana paskan puhujat, jne jne,... lista on pitkä....


miten tuntuu et osa on kavereita kun ne tahtoo jotain hyötyy... muuten hyvä kun osaa moikkaa tai pitää minkäälaista yhteyttä.. *dissaa*



Minä koin juuri tässä samanlaista...*dissaa*
vaikka paha mieli siitä enemmän tulee...*nyyh*...mutta ärsyttää!!!
Avatar
#890 • • bLobo Guest
Se on vitun ärsyttävää, että joillain tuppaa olemaa tapana hakee vähä äksönii elämää luomalla junttidraamaa, jos o menny kaikki putkee liian kauan.

”Ihmiset selviävät mistä tahansa ongelmasta - mutta ei ilman ongelmia.”
- Joku Joskus Jossain
typ0

Posts: 1,892

#892 • • typ0 syntax error
kylma ruoka jos sen pitas olla lamminta siis sillee et se on jaahtyny ja sit rupeet syomaa sita ja toteet et se on kylmaa.
tyhmat ihmiset jotka ei tajuu mitaa.
ylpeet ihmiset.
ja varsinkin ylpeet ihmiset. *kivatsulle* *släp*
ilmastointi joka ei toimi, tai toimii mut ei silleen niinku pitas. esim illalla toimii on jees mut sit keskel yota sammuu ja sit heraa siihen et on iha marka ja sit nukahtaa uusiks 5 min oot jaassa ku ilmastointi paattaa vetaa asetukset nolliin pakkasta kehiiin.... paskat aasialaiset osaa tehaa mitaa oikein *hmph*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

noena

Posts: 3,138

#893 • • noena first breath after coma
ihmisen rajaton typeryys... se on todettu todeksi.. =/

--
TwistedLife™ Amusement Park

pyhimys

Posts: 622

#894 • • pyhimys
Ihmisten valehtelu *kivatsulle*. Viime viikonloppuna piti käydä muodollisesti varmistamassa, että minä olen kiinnostunut vielä tästä kesätyöpaikasta, mutta nyt he olivatkin ottaneet tällä välin erään toisen töihin *piru*. Kyseinen työpaikka oli luvattu minulle varmasti ja nyt näyttää siltä, että olen ilman töitä kesän, koska moniin paikkoihin oli mennyt hakeminen jo umpeen. Itselläni olisi ollut varma toinen työpaikka, josta olisi saanut paremman palkankin, mutta valitsin tämän paikan, koska siellä oli ollut edelliskesänä työskennellässäni hyvä ilmapiiri. Meni mukavasti 10000 ”mummonmarkan” palkka ohi suun...

Kaiken lisäksi tämä henkilö, joka oli luvannut tämän paikan minulle, yritti selittää, että oli yrittänyt tavoittaa minua. Oli kuulemma kysynyt numeropalvelusta minun nimeäni eikä ollut löytynyt yhtään minun nimistäni *justjoo*. Hieman omituista on, että kun itse kysyin numeropalvelusta, niin löytyi kolme samannimistä kuin minäkin. Seuraava selitys oli, että hän oli etsinyt jättämieni tietojen perusteella puhelinluettelosta numeroani (muistaakseni jättämissäni tiedoissa oli kyllä ihan kännykkänumeronikin) ja soittanut sen perusteella hänen luullakseen oikeaan numeroon, josta oli vastannut miesääni ja sanonut etten ole paikalla. Ainut vaan ettei meillä voi vastata kukaan mies puhelimeen ja toisekseen sitä numeroa ei ole luettelossa. Pitikö vielä keksiä näitä valheita *släp* *hmph*

Saihan päästettyä höyryt pihalle *hymy*
T0mbstone

Posts: 728

#895 • • T0mbstone The Process.
Suurin ärsyttävä tekijä on ympäröivä tyhmyys.

Kaikki muut negatiiviset asiat on sitten ton johdannaisia *justjoo* *justjoo*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

dahar

Posts: 10

#896 • • dahar
hmm.. kaikki täyttävät minua ennen 18.. tulen vain yhä yksinäisemmäksi.. on tullu jo jätetyksi monesti baarin ulkopuolelle *dissaa* tää homma kusee

--
non life without partys..

ella_

Posts: 1,329

#897 • • ella_

dahar:
hmm.. kaikki täyttävät minua ennen 18.. tulen vain yhä yksinäisemmäksi.. on tullu jo jätetyksi monesti baarin ulkopuolelle *dissaa* tää homma kusee



mulla oli aikoinaan ihan sama juttu *lohduttel* mutta enää niitä aikoja ei edes muista

--
Elementary, my dear.

keisha

Posts: 1,394

#898 • • keisha bullet with butterfly wings
Oma aikaansaamattomuus. Koulujutut kasaantuu ja aloittaminen on koko ajan entistä vaikeampaa.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avatar
#899 • • Nancy Guest
Mul on mun kaverin kissat hoidossa sen aikaa et se löytää itselleen kämpän...nää kissat valvottaa mua öisin juoksemalla hirveetä rallia ja niiden reitti kulkee mun sängyn yli missä nyt sattumoisin yritän nukkua...sit nää kissat on tottunu siihen et ne saa olla pöydil...mua oksettaa ajatus et ensin ne käy hiekkalaatikol tekeen tarpeensa ja sit ne tulee pöydälle mis mä teen ittelleni safkaa. Eikä tässä vielä kaikki..ne roikkuu mun satiini verhoista kynsillään...nyt ne on ihan reikiä täynnä ja kaiken tämän lisäksi ne terottaa kynsiään mun sohvaan. Tykkään hirveesti kissoista mut nyt multa kyl alkaa meneen hermot...*piru* et tällasta....*hahjust*
Claquesous

Posts: 3,206

#900 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Sovittiin koulukaverin kanssa, että mennään tekemään aika isoa ryhmist tänää koululle klo10. No heräsin 8.30 eli hyvissä ajoin, jotta olisin siivo mennessäni ihmisten ilmoille. Siinä sitten aamuhommien jälkeen huomasin kellon lähestyvän 10 ja rupesin säätämään kaikenlaista.. Sitten huomasin kellon olevan jo muutamaa minuuttia yli. No ei se mitään, ei se ole niin justiisa.

Klo10.20 sitten jo kilautinkin, että mikä maksaa.. no eipä vastannut.

Klo11.00 soitin jo vittuuntuneena uudestaa. Ei edelleenkään vastannut

Klo12 soittaa tuo koulukaveri ja ilmoittaa olevansa tulossa mun kämpille noutaakseen minut autollaan.

Olin kyllä niin vittuuntunut, koska olin jo päättänyt lähteä duuniin painamaan hommia ja ilmoitinkin sällille ettei natsaa.

Kaikkein paskin homma, että tuo sälli tekee tuollaista usein. Ei siin mitään, jos ei pääse koululle, mutta hajottaa ku ei voi ajoissa ilmottaa ettei pääse. SAATANA!!1! Lisäks se viel oletti, että minä olisin lähtenyt ihan saman tien mukaan. Ihan kuin minulla ei olisi muuta virkaa, kuin vaan venailla, että muille sopii tehdä hommia..

--
32. of December