Ihmisten valehtelu *kivatsulle*. Viime viikonloppuna piti käydä muodollisesti varmistamassa, että
minä olen kiinnostunut vielä tästä kesätyöpaikasta, mutta nyt he olivatkin ottaneet tällä välin erään toisen töihin *piru*. Kyseinen työpaikka oli luvattu minulle varmasti ja nyt näyttää siltä, että olen ilman töitä kesän, koska moniin paikkoihin oli mennyt hakeminen jo umpeen. Itselläni olisi ollut varma toinen työpaikka, josta olisi saanut paremman palkankin, mutta valitsin tämän paikan, koska siellä oli ollut edelliskesänä työskennellässäni hyvä ilmapiiri. Meni mukavasti 10000 mummonmarkan palkka ohi suun...
Kaiken lisäksi tämä henkilö, joka oli luvannut tämän paikan minulle, yritti selittää, että oli yrittänyt tavoittaa minua. Oli kuulemma kysynyt numeropalvelusta minun nimeäni eikä ollut löytynyt yhtään minun nimistäni

. Hieman omituista on, että kun itse kysyin numeropalvelusta, niin löytyi kolme samannimistä kuin minäkin. Seuraava selitys oli, että hän oli etsinyt jättämieni tietojen perusteella puhelinluettelosta numeroani (muistaakseni jättämissäni tiedoissa oli kyllä ihan kännykkänumeronikin) ja soittanut sen perusteella hänen luullakseen oikeaan numeroon, josta oli vastannut miesääni ja sanonut etten ole paikalla. Ainut vaan ettei meillä voi vastata kukaan mies puhelimeen ja toisekseen sitä numeroa ei ole luettelossa. Pitikö vielä keksiä näitä valheita
Saihan päästettyä höyryt pihalle