Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,667 views

Hansu

Posts: 481

#901 • • Hansu
Ärsyttää migreeni, joka hyökkää kimppuun säännöllisin väliajoin lomia pitämättä. Ei siinä mitään, väliä on onneksi muutamasta viikosta jopa yli kuukauteen, mutta sitten se taas alkaa... Ensin toisella puolella kalloa pientä sykkimistä joka vähitellen voimistuu tunteeksi että silmää kaivetaan päästä sorkkaraudalla. Lääkkeetkään ei tahdo aina oikein auttaa *uuh*
Fresia

Posts: 764

#902 • • Fresia vähän outo
Tuleva remontti. Millä helvetillä ne luulee mun raahaavan noi tavarat jonnekin??? *hmph* Pitää lähtee evakkoon ja just sinä päivänä kun on pääsykokeet... prkl... sit oon aina töissä 21-23 asti, mistä aikaa kaiken säätämiseen, mur *kivatsulle*. Kämppis, joka muuttaa just ennen remppaa pois, lohdutti, et onhan tohon vielä kuukausi aikaa... ärsyttää anyway...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

pyhimys

Posts: 622

#903 • • pyhimys
Ihmiset, jotka tulevat salille lukemaan lehtiä *kivatsulle*. Jotkut lukee niitä lehtiä vielä liikkeitä tehdessään *hmph*. Eikö voi tehdä liikkeet kunnolla ja lukea lehdet, vaikka treenin jälkeen. Siinä on sitten kiva odottaa vuoroaan, kun joku lukee jotain Ohoa liikettä tehdessään *poks*.
noena

Posts: 3,138

#904 • • noena first breath after coma
Siivosin tänään joku 6h putkeen ja tuli puhdasta ja oli ihanaa ja löysin vahan simkorttini ja kaikkea kivaa, ja sitten. Äiti tuli kotiin. Kyllä sain ”kehuja” että hyvin siivottu ja yms, mutta heti kun kerroin että löysin vanhan simkorttini niin tulee valitusta että miksi sulla on toinenkin simkortti ja että miksi et vaihda liittymää ja toi on kaikista kallein liittymä ja valivalivalivali... Äiti kerto kaaaaikki ne asia mitä oli ite kertonut n.3kk sitten kun olisin halunnut uuden liittymän.. AIVAN KAIKKI! *kivatsulle*

mä kyllä muutan kohta helkuttiin täältä.. *hmph*

--
TwistedLife™ Amusement Park

ravec

Posts: 1,102

#905 • • ravec
Ihmiset jotka sanoo, että joo joo, täytyy kattoo....
puupi

Posts: 385

#906 • • puupi the puupi
Tapio rautavaara saa multa vaikka useita hetkiä,

Mua ärsyttää et joutuu oleen duunissa vaikka nukuttais ja ois paljon kivempaa olla sängyssä mun possujen kanssa <3 *possu* *sydän*

--
KM

Lucky-13th

Posts: 383

#907 • • Lucky-13th
Jokapäiväinen ”tietoturvallisuuspäivitys” ja miten helvetissä voi lähes jokapäivä löytyä uusia aukkoja joista jokainen ”antaa mahdollisuuden” ulkopuolisille täydet ohjaimet kontrolloida mun tietokonetta,eli jos en ois yhtään päivitystä ottanu vastaan siitäpäivästä ku sain tän koneen ni oisinko nyt ihan ryövättynä ja raiskattu?
helposti voisin rikkoo niitten naamat ketä tän on junaillu tälläsee tilanteeseen*kivatsulle*ja hyvällä omatunnolla

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

$

Posts: 1,802

#908 • • $ Destination weekend!
Äärikristityt ---> Hihhulit

Nämä kun vielä saisivat päättää (vielä enemmän) maailmanpolitiikasta niin jo olisi perhanan kieroutunut yhteiskunta.
nomic

Posts: 4,120

#909 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Njah:
Jokapäiväinen ”tietoturvallisuuspäivitys” ja miten helvetissä voi lähes jokapäivä löytyä uusia aukkoja joista jokainen ”antaa mahdollisuuden” ulkopuolisille täydet ohjaimet kontrolloida mun tietokonetta,eli jos en ois yhtään päivitystä ottanu vastaan siitäpäivästä ku sain tän koneen ni oisinko nyt ihan ryövättynä ja raiskattu?
helposti voisin rikkoo niitten naamat ketä tän on junaillu tälläsee tilanteeseen*kivatsulle*ja hyvällä omatunnolla



jos tunnet ittes tietomurron urhiksi niin koitappas repästä nettipiuha irti niin enpä usko että kukaan ihan heti haXaa sun koneelles :P

ja syytäppäs niitä jotka on luonut tietokoneet tämmöisiksi, ja jokaisessa asiassa on otettava riski, minäkin otan riskin ollessani klubituksessa, hyvällä säkällä joku on päässyt läpi kaikista mun suojauksista ja just tällä hetkellä leikkii mun koneen filuilla jne... mutta sen takia pitää ottaa backiuppeja ja formatoida vähän väliä kone niin lähtee pöpötkin :]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#910 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Lene:
Ihmiset, jotka eivät osaa hoitaa raha-asioitaan vaan elävät liian leväperäisesti.



Mä tunnistin itseni.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Howdy

Posts: 7,955

#911 • • Howdy Oldie
Oma saamattomuus miljoonissa eri asioissa *igor*

--
Käpy vailla vertaa

Raoul Duke

Posts: 42

#912 • • Raoul Duke Tarkoitus Pyhittää Keinot
Kaikki sotaa lietsovat pikku sedät hienoissa miljoona kartanoissaan *juonittel*
MaSari

Posts: 1,986

#913 • • MaSari space jammer
Se, että tuntuu ettei yhdenkään miehen päähän mahdu muuta kun seksi *dissaa* Ainiin ja unohdinko sano että seksi myös. Ihan vitun perseestä oikeesti. Menee ihan hermot *eiei*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Etya

Posts: 35

#914 • • Etya
ihmiset jotka hengittää kova äänisesti
ihmiset joiden nenä vinkuu (johtuen ilmeisimmin puskasta nenässä)
ihmiset jotka köhivät tai yskivät jatkuvalla syötöllä, vaikka yskää ei oliskaan

*dissaa*
Jone

Posts: 8,258

#915 • • Jone Archibald Haddock
Rikkiviisaat perseapinat, joiden elämä pyörii täysin oman navan ympärillä ja joilla tuntuu olevan kovasti sanottavaa asioista, joista eivät mitään oikeasti kuitenkaan ymmärrä.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#916 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Lene:
---
Avernian:
Tunnistan Hyzenthlayn *vink*

---


*nauru*



njoo... aika suhteellistahan tuo on, mikä on paljon *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-Santtu-

Posts: 1,965

#917 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
...se kun joku pitää hirveää meteliä nukkuessaan *kivatsulle*
...se kun jotkut tirppa-kurpat pitää meteli-konserttia yöllä pihalla *ankka*
...se kun en osaa nukkua epämääräisessä metelisekasotkussa *igor*
Dementation

Posts: 2,892

#918 • • Dementation wednesday?

MaSari:
Se, että tuntuu ettei yhdenkään miehen päähän mahdu muuta kun seksi *dissaa* Ainiin ja unohdinko sano että seksi myös. Ihan vitun perseestä oikeesti. Menee ihan hermot *eiei*



Mun mielestä toi sama vika tuntuu olevan myös suurimmassa osassa naisista!
Että *dissaa* vaan kaikille niillekin ihmisille.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

anthocyan

Posts: 1,511

#919 • • anthocyan Kohti valoa...


---
MaSari:
Se, että tuntuu ettei yhdenkään miehen päähän mahdu muuta kun seksi *dissaa* Ainiin ja unohdinko sano että seksi myös. Ihan vitun perseestä oikeesti. Menee ihan hermot *eiei*

---

Dementation:
Mun mielestä toi sama vika tuntuu olevan myös suurimmassa osassa naisista!
Että *dissaa* vaan kaikille niillekin ihmisille.



Noh noh! Ei se nyt noinkaan oo... *hymy* Ainaki ollaan mun poikaystävän kaa onnellisii ku keskusteluu ja rakasteluu molempii on sopivissa määrin. Asioist kantsii puhuu jos joku vaivaa... *hymy* Mut esim. ite en ajattele koko ajan seksiä, jos yhtään lohduttaa... eikä mun poikaystävä...ja tunnen monia muitakin sellaisia ihmisiä.

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

anthocyan

Posts: 1,511

#920 • • anthocyan Kohti valoa...
Se ärsyttää, jos toisia ihmisiä syytetään! Koska vika on aina molemmissa! Lähinnä tarkoitan parisuhteita/ ystävyyssuhteita. Mut onneks asioista voi keskustella että ne selviää! *iloinen*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-