Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,578,110 views

Yanna

Posts: 311

#8881 • • Yanna really?
Liiat työt. pitäis revetä joka paikkaan *hmph* Mutta enpäs repeile vaan roikun täällä. Lälläslää *nauru*

--
joka perseensä nostaa, se paikkansa menettää

Mark

Posts: 7,311

#8882 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Super-Kerttu, 6.9.2007 11:57:
Voi vitun duuni! Kiitoksena vitullisesta hommasta, saan kommentin "sietäisit saada tukistuksen!"..

Vitun vittu..Kuka noi kaikki saatanan erot on etsinyt, tehnyt ja laskenut..?? *grr* Jos sinne nyt yksi laskuvirhe on tullut, mitä en ollut edes ehtinyt tarkistaa..Niin siitäkö mä ansaitsen tukistuksen? *dissaa* Jep, tuli naula arkkuun, jouluun mennessä irtisanon itseni, vaikkei olis uutta duunia!

Haistakaa nyt jo!



*lohduttel* oikeesti voin alkaa soittelee pommiuhkauksia sinne, toi perseily tuntuu olevan ihan mautonta teillä siel *dissaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

josbe

Posts: 1,982

#8883 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Super-Kerttu, 6.9.2007 11:57:
Voi vitun duuni! Kiitoksena vitullisesta hommasta, saan kommentin "sietäisit saada tukistuksen!"..


Tukistuksen? *whaat* Just.
Freja

Posts: 8,775

#8884 • • Freja Sihteeri

Super-Kerttu, 6.9.2007 11:57:
Voi vitun duuni! Kiitoksena vitullisesta hommasta, saan kommentin "sietäisit saada tukistuksen!"..



Sanoiko sen joku 60-vuotias pikkupomo? *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Kerttu-

Posts: 4,542

#8885 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Freja, 6.9.2007 14:54:


Sanoiko sen joku 60-vuotias pikkupomo? *ding*



Juurikin sellainen! Itseään se kehuu jonkun parin tonnin eron etsimisestä..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Zandy

Posts: 273

#8886 • • Zandy
aiaiai hammasta särkee tosi ärsyttävästi, näköjään ienrajan alapuolelta poraaminen ei olekaan mitenkään kivutonta varsinkaan puudutusaineen vaikutuksen loppuessa

*poks*
Freja

Posts: 8,775

#8887 • • Freja Sihteeri

Super-Kerttu, 6.9.2007 15:02:
Juurikin sellainen! Itseään se kehuu jonkun parin tonnin eron etsimisestä..*igor*



Toi "tukistaminen" vaan just kuulosti sellaselta *igor*

Sitä ärsyttää vaan ku oot nuori ja työssään kehittyvä *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mellu-

Posts: 4,006

#8888 • • Mellu-
tää mun elämän rytmi at teh moment *grr* tahtoo jotai tekemistä ettei tartteis vaa nukkuu tai tappaa aikaa *grr*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

W.

Posts: 13

#8889 • • W. Kissanainen
Miehet.
Joko ne on sellasia urpoja joista ei koskaa kuulu mitään tai sit ne on tollasia ihme iilimatoja jotka parin päivän jälkeen pamauttaa "MÄ RAKASTAN SUA."*grr*
Missä on ne kultasen keskitien kulkijat jotka osais ottaa huomioon sen toisen mut antais silti tilaa hengittää??
Ihme olentoja. *igor*
Freja

Posts: 8,775

#8890 • • Edited Freja Sihteeri

W., 6.9.2007 16:09:
Miehet.
Joko ne on sellasia urpoja joista ei koskaa kuulu mitään tai sit ne on tollasia ihme iilimatoja jotka parin päivän jälkeen pamauttaa "MÄ RAKASTAN SUA."*grr*
Missä on ne kultasen keskitien kulkijat jotka osais ottaa huomioon sen toisen mut antais silti tilaa hengittää??
Ihme olentoja. *igor*



AAHHAHA *lmao*

tää sai mut nii repeen nauruun. Ei helevetti :D

Piti hakee viel tuolt "mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen/naiseen"-topikista mun joku postaus:

Freja:
"Sä oot kaunis"
"Tehdään mitä sä haluat"
"katotaan mitä sä haluat"
"sä oot kaunis"
"mitä tänään tehtäis"
"sul on ihana hymy"
"mun kaveri lähetti terveisiä"
"Sä oot kaunis"
"mä rakastan sua"
"mennään sinne mihin sä haluat"


yök. *sars*
Ja si ihmetellään miks toinen ottaa jalat alleen *justjoo*



*nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#8891 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
en saa unta... *igor*
nukuin liian pitkät päikkärit tänää

--
pinkki on pop!!!

sune

Posts: 2,096

#8892 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Super-Kerttu, 6.9.2007 11:57:
Voi vitun duuni! Kiitoksena vitullisesta hommasta, saan kommentin "sietäisit saada tukistuksen!"..

Vitun vittu..Kuka noi kaikki saatanan erot on etsinyt, tehnyt ja laskenut..?? *grr* Jos sinne nyt yksi laskuvirhe on tullut, mitä en ollut edes ehtinyt tarkistaa..Niin siitäkö mä ansaitsen tukistuksen? *dissaa* Jep, tuli naula arkkuun, jouluun mennessä irtisanon itseni, vaikkei olis uutta duunia!

Haistakaa nyt jo!



HUHHHUHHHHHHHHHHH!!! todellaki lähet sieltä!

--
ei kovin ihku eikä plur

crissy

Posts: 1,958

#8893 • • Edited crissy
yhen toisen foorumin "huoltokatkos" again... kestää 1-2h.. sama eilenki...
Freja

Posts: 8,775

#8894 • • Freja Sihteeri
Tääl Hämees tää hemmetin koneen näyttö. Se on tällane liilan pinkki enkä mä saa kunnolla selvää.

Iha selvästi äitin joku juoni pitää mut pois koneen äärestä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

liikkuva muna

Posts: 2,652

#8895 • • liikkuva muna an egg on the move
Noi saatanan flashibannerit, jotka puskee koko näytön päälle. Iffin vakuutusta en hommaa enää, enkä osta jaffaa, en kyl muista olkse vittumainen banneri jaffan. Mut ihan sama, jaffa on tästä päivästä lähtien perseestä.
Heli

Posts: 1,489

#8896 • • Heli vai kuka se oli
stressifinni

--
ei se väärin ole.

larzizi

Posts: 1,661

#8897 • • larzizi
Ärsyttää kaverit tällä hetkellä ihan sikana *dissaa* Ensin kellään ei ollut mitään tekemistä ja ilmaisin selkeästi, että mun tekee mieli tehdä jotain ja olen valmis mihin tahansa sosiaaliseen toimintaan. Sitten kuulen yhtäkkiä täysin ulkopuoliselta kaverilta, että ne kaikki ovat keksineet kimpassa ohjelmaa ja on menossa joka paikkaan. Ja kas, Lauralle ei kerrota mitään ja kun soitan yhdelle, hän ilmoittaa ettei mukaan enää mahdu.

*grr*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#8899 • • Equalizer Guest
täydet ratikat
Vi-ci

Posts: 61

#8900 • • Vi-ci
Mansonin lippujen jonotus tuntia ennen Stockan aukeamista. Kun kello tuli 09.00 hirvee vitun ryysis ja töniminen, vedin varmaan jonkun maailmaennätyksen Stockan rappusissa. KOLMESSA MINUUTISSA LIPUNMYYNTIIN JA JONOTUSNUMERO OLI 43, vittu. Kai siel sit oli Stockan porukkaa jo venaamassa, ei siinä vielä mitään. Sain lippuni kiitos sille että nro. "17" jonossa ei mennyt ja luovutti numeronsa minulle ni pääsin sillä sitten(*sydän* kiitos sille ihmiselle) .Olen lippuni oikeasti ansainnut.

Nyt sit jossain huuto.net sivulla niistä lipuista pyydetään kaksin ja kolmin -kertaisia hintoja. Tiesin että olisin voinut tehdä saman eli ostaa muutaman ja myydä ne, vuonna 2001 oli meinaan aivan sama meininki, liput ei vaan riittäny -kuuntelijoita kyllä. Itselläni kävi silloinkin hyvä tuuri kun pääsin.

Mutta helvetti. Pientä kunnioitusta, harmittaa niiden puolesta jotka ihan oikeasti halusivat sinne keikalle, mutta järki sanoo et 200 on liikaa, tai vanhemmat... Ottaa päähän tollanen lypsäminen. Vittu, menis huuto.net ns. lippumeklarit oikeasti töihin tienaa sitä rahaa... Tai opettelis tekee sitä musiikkia ja tienais edes omat lipputulonsa.

Idiootit.*eiei*

Ja tämä tietenkin koskien muitakin keikkoja, itselleni oli tämä nyt vain ajankohtainen.