14,184 posts, 710 pages, 4,812,599 views
Super-Kerttu, 6.9.2007 11:57:
Voi vitun duuni! Kiitoksena vitullisesta hommasta, saan kommentin "sietäisit saada tukistuksen!"..
Vitun vittu..Kuka noi kaikki saatanan erot on etsinyt, tehnyt ja laskenut..?? Jos sinne nyt yksi laskuvirhe on tullut, mitä en ollut edes ehtinyt tarkistaa..Niin siitäkö mä ansaitsen tukistuksen? Jep, tuli naula arkkuun, jouluun mennessä irtisanon itseni, vaikkei olis uutta duunia!
Haistakaa nyt jo!
Voi vitun duuni! Kiitoksena vitullisesta hommasta, saan kommentin "sietäisit saada tukistuksen!"..
Freja, 6.9.2007 14:54:
Sanoiko sen joku 60-vuotias pikkupomo?
Super-Kerttu, 6.9.2007 15:02:
Juurikin sellainen! Itseään se kehuu jonkun parin tonnin eron etsimisestä..
W., 6.9.2007 16:09:
Miehet.
Joko ne on sellasia urpoja joista ei koskaa kuulu mitään tai sit ne on tollasia ihme iilimatoja jotka parin päivän jälkeen pamauttaa "MÄ RAKASTAN SUA."
Missä on ne kultasen keskitien kulkijat jotka osais ottaa huomioon sen toisen mut antais silti tilaa hengittää??
Ihme olentoja.
Freja:
"Sä oot kaunis"
"Tehdään mitä sä haluat"
"katotaan mitä sä haluat"
"sä oot kaunis"
"mitä tänään tehtäis"
"sul on ihana hymy"
"mun kaveri lähetti terveisiä"
"Sä oot kaunis"
"mä rakastan sua"
"mennään sinne mihin sä haluat"
yök.
Ja si ihmetellään miks toinen ottaa jalat alleen
Vitun vittu..Kuka noi kaikki saatanan erot on etsinyt, tehnyt ja laskenut..?? Jos sinne nyt yksi laskuvirhe on tullut, mitä en ollut edes ehtinyt tarkistaa..Niin siitäkö mä ansaitsen tukistuksen? Jep, tuli naula arkkuun, jouluun mennessä irtisanon itseni, vaikkei olis uutta duunia!
Haistakaa nyt jo!