14,184 posts, 710 pages, 4,803,461 views
LiiNa, 2.9.2008 11:22:
Se että ärsyttää, päänsisällä ihan kiehuu. Eikä ees silleen mitään järkevää syytä, muutaman asian summa. Ääneen sanottuna ei varmaan ees kuulosta miltään, mutta ärsyttää vaan niin vitusti
sapeli, 2.9.2008 11:45:
---
LiiNa, 2.9.2008 11:22:
Se että ärsyttää, päänsisällä ihan kiehuu. Eikä ees silleen mitään järkevää syytä, muutaman asian summa. Ääneen sanottuna ei varmaan ees kuulosta miltään, mutta ärsyttää vaan niin vitusti
---
Sun pitää tiedätkö vaan puhua ne jollekin ulos. Aloita jostakin pikkuasiasta ja jatka seuraavaan, koita pukea ne fiilikset sanoiksi ja muista että sulla on oikeus tuntea niinkuin tunnet, ei niiden juttujen tarvikaan muiden kannalta kuulostaa järkeviltä. Monasti just tuollaiset asiat ei ole edes juolahtanut toiselle mieleen että ne vois ärsyttää, ja eihän ne voi tietää jollet sä kerro.
Freja, 2.9.2008 11:31:
Jotenkin tää sää ja koko.. meininki.
haluis vaan myydä omaisuutensa pois ja lähtee ulkomaille ja palata sitten kun on kesä.
Janisa, 2.9.2008 19:06:
Ma taas olen palaamassa loka-, marraskuussa ja eilen jo ihan intopiukkana selitin kaverille etten malta odottaa niita koleita aamuja seka markaa ja loskaa ja sita ihanuutta etta saa kengankarjilla potkia niita syksyn lehtia sateen keskella!
Freja, 2.9.2008 19:08:
---
Janisa, 2.9.2008 19:06:
Ma taas olen palaamassa loka-, marraskuussa ja eilen jo ihan intopiukkana selitin kaverille etten malta odottaa niita koleita aamuja seka markaa ja loskaa ja sita ihanuutta etta saa kengankarjilla potkia niita syksyn lehtia sateen keskella!
---
No mut kotimaahan on aina kiva palata. :)
Mä en oo löytäny kivoi kumppareita, ja kaikki kengät mitä omistan päästää vedet läpi. Pimeellä on toki kiva poltella kynttilöitä ja fiilistellä mut... Mä oon niin yksin
Tuntuu vaan siltä, et ois kiva vaithaa maisemaa hetkeks ja palata sitten kun taas jaksaa nauttia elämästä tässä maassa. :/
Janisa, 2.9.2008 19:11:
Taalla on kivoja kumppareita vaikka milla mitalla. Ehka mun pitais tuoda sulle jotkut paheet kumpparit tullessani, niin voitais lahtea yhdessa potkimaan niita lehtia!
Freja, 2.9.2008 19:15:
---
Janisa, 2.9.2008 19:11:
Taalla on kivoja kumppareita vaikka milla mitalla. Ehka mun pitais tuoda sulle jotkut paheet kumpparit tullessani, niin voitais lahtea yhdessa potkimaan niita lehtia!
---
Tiekkö tostakin tuli mieleen, et miks sellases maassa, missä kumppareita todellakin tarvis, ei oo hyvää valikoimaa niistä?
Tai sit mä koluan vaan vääriä kauppoja.
doris, 4.9.2008 11:41:
Tekstit jotka alkaa sanalla eli, elikkä tai elikkäs jne. yrmh :/ myös esitelmät ja muut puheet jotka alkaa samalla tavoin. en tiedä miks ärsyttää.