Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,620,602 views

peikkolapsi

Posts: 1,180

#11561 • • peikkolapsi miisa the maskotti
mun vatsa! voi perkele palaa taas käpy

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Kolera

Posts: 4,256

#11562 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
herää randomisti ja päättää mönkii kuselle ni sil samal sekuntilla kun kusi osuu kaakeliin niin kapulan herätys pärähtää raikamaan

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Lyylikki

Posts: 2,975

#11563 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Ihmisten käyttäytyminen Stockkan palvelupisteessä!

Kävin eilen hakemassa itselleni lippuja Lippu.fistä (ja samoilla kassoilla palvelee myös Lippupalvelu). Saavuin paikalle ja otin itselleni jonotusnumeron. Jonoa oli suhtellisen paljon ja seurailin siinä ihmisten toimia. Jonotuslippuautomaatissa oli ylimpänä Western Unionin jononumerot, seuraavana palvelupisteen ja alimmaisena lippujutut. Lähes joka toinen tuijotti hetken laitetta ja sitten otti sen palvelupisteen numeron. Palvelupiste plimpautti, jonka jälkeen tyyppi meni kassalle ja kysyi varattuja lippuja. Kassaneiti aina selitti, että tästä saa vain postimerkkejä jne, että liput lunastaaksenne teidän tulee ottaa vuoronumero siitä alimmasta napista, jossa lukee Lippupalvelu, Lippu.fi (+ joku muu).

OK, mä ymmärrän, että ihminen on erehtyväinen, mutta että saakeli joka toinen. Paras oli yksi täti, joka otti "varmuuden vuoksi" molemmat laput ja yritti sillä palvelupisteen vuoronumerolla saada ostettua ne lippunsa.

Sinällään Stockallakin voitaisiin miettiä vähän tuota painikkeiten järjestystä. Selkeästi lippuja lunastamaan oli tullut 80 % asiakkaista, joten tätä vaihtoehtoa kannattaisi tarjota ehdottomasti "ylimpänä", eikä Western Unionia, jossa varmasti vain murto osa kaikista asiakkaista asioi.
Liina

Posts: 161

#11564 • • Edited Liina Ratamurmeli
Se että ärsyttää, päänsisällä ihan kiehuu. Eikä ees silleen mitään järkevää syytä, muutaman asian summa. Ääneen sanottuna ei varmaan ees kuulosta miltään, mutta ärsyttää vaan niin vitusti *grr*
Freja

Posts: 8,775

#11565 • • Freja Sihteeri
Jotenkin tää sää ja koko.. meininki.
haluis vaan myydä omaisuutensa pois ja lähtee ulkomaille ja palata sitten kun on kesä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#11566 • • sapeli jokukukamikä?

LiiNa, 2.9.2008 11:22:
Se että ärsyttää, päänsisällä ihan kiehuu. Eikä ees silleen mitään järkevää syytä, muutaman asian summa. Ääneen sanottuna ei varmaan ees kuulosta miltään, mutta ärsyttää vaan niin vitusti *grr*



Sun pitää tiedätkö vaan puhua ne jollekin ulos. Aloita jostakin pikkuasiasta ja jatka seuraavaan, koita pukea ne fiilikset sanoiksi ja muista että sulla on oikeus tuntea niinkuin tunnet, ei niiden juttujen tarvikaan muiden kannalta kuulostaa järkeviltä. Monasti just tuollaiset asiat ei ole edes juolahtanut toiselle mieleen että ne vois ärsyttää, ja eihän ne voi tietää jollet sä kerro. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Liina

Posts: 161

#11567 • • Liina Ratamurmeli

sapeli, 2.9.2008 11:45:
---
LiiNa, 2.9.2008 11:22:
Se että ärsyttää, päänsisällä ihan kiehuu. Eikä ees silleen mitään järkevää syytä, muutaman asian summa. Ääneen sanottuna ei varmaan ees kuulosta miltään, mutta ärsyttää vaan niin vitusti *grr*

---


Sun pitää tiedätkö vaan puhua ne jollekin ulos. Aloita jostakin pikkuasiasta ja jatka seuraavaan, koita pukea ne fiilikset sanoiksi ja muista että sulla on oikeus tuntea niinkuin tunnet, ei niiden juttujen tarvikaan muiden kannalta kuulostaa järkeviltä. Monasti just tuollaiset asiat ei ole edes juolahtanut toiselle mieleen että ne vois ärsyttää, ja eihän ne voi tietää jollet sä kerro. *hymy*



Nii, tiedän kyllä, että puhuminen auttais, kun ei toisen ajatuksiakaan pysty lukee.. Mut eiköhän se tästä *hymy*
Janisa

Posts: 2,226

#11568 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Freja, 2.9.2008 11:31:
Jotenkin tää sää ja koko.. meininki.
haluis vaan myydä omaisuutensa pois ja lähtee ulkomaille ja palata sitten kun on kesä.



Ma taas olen palaamassa loka-, marraskuussa ja eilen jo ihan intopiukkana selitin kaverille etten malta odottaa niita koleita aamuja seka markaa ja loskaa ja sita ihanuutta etta saa kengankarjilla potkia niita syksyn lehtia sateen keskella! *sydän*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Freja

Posts: 8,775

#11569 • • Freja Sihteeri

Janisa, 2.9.2008 19:06:
Ma taas olen palaamassa loka-, marraskuussa ja eilen jo ihan intopiukkana selitin kaverille etten malta odottaa niita koleita aamuja seka markaa ja loskaa ja sita ihanuutta etta saa kengankarjilla potkia niita syksyn lehtia sateen keskella! *sydän*



No mut kotimaahan on aina kiva palata. :)
Mä en oo löytäny kivoi kumppareita, ja kaikki kengät mitä omistan päästää vedet läpi. Pimeellä on toki kiva poltella kynttilöitä ja fiilistellä mut... Mä oon niin yksin *nyyh*
Tuntuu vaan siltä, et ois kiva vaithaa maisemaa hetkeks ja palata sitten kun taas jaksaa nauttia elämästä tässä maassa. :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Janisa

Posts: 2,226

#11570 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Freja, 2.9.2008 19:08:
---
Janisa, 2.9.2008 19:06:
Ma taas olen palaamassa loka-, marraskuussa ja eilen jo ihan intopiukkana selitin kaverille etten malta odottaa niita koleita aamuja seka markaa ja loskaa ja sita ihanuutta etta saa kengankarjilla potkia niita syksyn lehtia sateen keskella! *sydän*

---


No mut kotimaahan on aina kiva palata. :)
Mä en oo löytäny kivoi kumppareita, ja kaikki kengät mitä omistan päästää vedet läpi. Pimeellä on toki kiva poltella kynttilöitä ja fiilistellä mut... Mä oon niin yksin *nyyh*
Tuntuu vaan siltä, et ois kiva vaithaa maisemaa hetkeks ja palata sitten kun taas jaksaa nauttia elämästä tässä maassa. :/



Taalla on kivoja kumppareita vaikka milla mitalla. Ehka mun pitais tuoda sulle jotkut paheet kumpparit tullessani, niin voitais lahtea yhdessa potkimaan niita lehtia! *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Freja

Posts: 8,775

#11571 • • Freja Sihteeri

Janisa, 2.9.2008 19:11:
Taalla on kivoja kumppareita vaikka milla mitalla. Ehka mun pitais tuoda sulle jotkut paheet kumpparit tullessani, niin voitais lahtea yhdessa potkimaan niita lehtia! *iloinen*



Tiekkö tostakin tuli mieleen, et miks sellases maassa, missä kumppareita todellakin tarvis, ei oo hyvää valikoimaa niistä? *ding*
Tai sit mä koluan vaan vääriä kauppoja.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Janisa

Posts: 2,226

#11572 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Freja, 2.9.2008 19:15:
---
Janisa, 2.9.2008 19:11:
Taalla on kivoja kumppareita vaikka milla mitalla. Ehka mun pitais tuoda sulle jotkut paheet kumpparit tullessani, niin voitais lahtea yhdessa potkimaan niita lehtia! *iloinen*

---


Tiekkö tostakin tuli mieleen, et miks sellases maassa, missä kumppareita todellakin tarvis, ei oo hyvää valikoimaa niistä? *ding*
Tai sit mä koluan vaan vääriä kauppoja.



Ja miksi taalla missa niita ei juurikaan tarvitse, niita loytyy joka ikisesta hikisesta pienesta liikkeestakin...? *ding* Tosin siihen on varmaan vaikuttanut se, etta ne on ollut ja on jotenkin muodissa.

Pitaakin lisata tohon pakko-hankkia-ennenkuin-muutan-takaisin-listaan kumpparit! *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#11573 • • Annakins Guest
Aika helvetin moni asia tänään.
crissy

Posts: 1,958

#11574 • • crissy
ehkä vähän se et esim. facebookissa kysyn joltain tutulta vuosin takaa et "mitä kuuluu", niin vastaus on " ei mitään ihmeempiä, mitäs sulle"?

pitää vissiin laittaa takas et " ei ihmeempiä" *toktok*
Heli

Posts: 1,489

#11575 • • Heli vai kuka se oli
töimiehet tekee hissiä infernaalisella metelillä.
nimim. vuokraanko alennusta

--
ei se väärin ole.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#11576 • • Hitchhiker
Kolmatta päivää töissä ja 'tutuskerroin on jo korkealla.
doris

Posts: 181

#11577 • • doris Dora Gray | X-Rust
Tekstit jotka alkaa sanalla eli, elikkä tai elikkäs jne. yrmh :/ myös esitelmät ja muut puheet jotka alkaa samalla tavoin. en tiedä miks ärsyttää.
Jutu

Posts: 3,054

#11578 • • Jutu Blondi
Jäi kalanruoto hampaanväliin ja eikä täällä tietenkään ole hammastikkuja. Milläs mä sen nyt saan pois kun se töröttää tossa ja osuu koko ajan kieleen *igor*. Ja sitten se ei oo edes niin iso, että siitä sais kiinni. Prkl.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ludde

Posts: 148

#11579 • • ludde Anna

doris, 4.9.2008 11:41:
Tekstit jotka alkaa sanalla eli, elikkä tai elikkäs jne. yrmh :/ myös esitelmät ja muut puheet jotka alkaa samalla tavoin. en tiedä miks ärsyttää.



Aahhah!!! Ihan sama täällä! *nauru*
ramsau

Posts: 403

#11580 • • ramsau chuck my norris
"päivää, kiitos, hei, anteeksi, ole hyvä"

Sanat jotka 90% Suomalaisista ovat unohtaneet. Pieniä asioita, mutta ärsyttää aivan perkeleesti.