14,184 posts, 710 pages, 4,804,068 views
Replying to Mikä ärsyttää?:
astaroth, 9.7.2009 22:28:
kun hioo yhtä saundia synassa kolme varttia kohdalleen hyvin tuloksin, ja onnistuu resetoimaan asetukset. vapautin raivoni
kindertin, 11.7.2009 12:10:
Ärsyttää kun en kirjota levyihin et mitä ne sisältää!
Oon koko aamun huudattanu jotain levyä, jossa on 7 settiä, nähtävästi täältä klabbarista ladattuja.
Ihan mielettömän hyvää pauketta, mut kun en tiedä kenen
Ois voinu vaik hehkutella tekijöille suoraan mut ÄÄÄÄH!!
JasoX, 11.7.2009 15:45:
Perkeleen hyttyset, ne vois kyllä lahdata sukupuuttoon, en keksi yhtään mitään järkevää syytä niiden olemassaoloon -
UnityF, 17.7.2009 08:33:
Kun koneen hiiri hajos ja nyt on tää varahiiri jossa on kilometrin verran johtoo ja helv. kosketushäiriö joten hiiri toimii kun tahtoo ja tottakai ei ikinä silloin kun mä tarviin sitä, aina saa tapella Ens viikol haen kyl langattoman hiiren ja niin on taas yksi johto vähemmän kotona.
Ai miten niin vihaan johtoja.
sapeli, 21.7.2009 11:53:
Haa, nyt kun vielä muistan, täytyy listaa pari juttua mitkä ärsyttää. (Näköjään ärsyttävät kuitenkin aika vähän koska olin unohtanut saman tien.)
Ekana ärsyttää bussit jotka menee etuajassa. Siis mitä vittua?! Ymmärrän toki että on kiire ja että voi olla iso houkutus mennä nopeammin jotkut paikat tasoituksena ruuhkille jossakin muualla, mutta mun mielestä se ei ole hyvä tekosyy. Jos bussi on etuajassa pysäkillä, olisi kohtuullista odottaa siihen aikataulussa näkyvään aikaan kunnes jatkaa eteenpäin. Ei oo juuri mitään vittumaisempaa kuin lähteä töistä etuajassa että ehtisi tiettyyn bussiin ja vaihdot on jo katsottu edeltä, ja sitten bussi huristaa 3-5 min etuajassa pysäkiltä. Ja sit odotellaan seuraavaa 20 minsaa, plus mahdolliset vaihdot mietittävä uudelleen.