Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,536 views

alphamagic

Posts: 3,628

#12901 • • alphamagic
unohdin tuoda kahvii töihin ja sitä nyt ei niinku oo ja jumalauta et tää kahvihiiri on pinna kireellä parin tunnin päästä *grr*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#12902 • • astaroth Guest
kun hioo yhtä saundia synassa kolme varttia kohdalleen hyvin tuloksin, ja onnistuu resetoimaan asetukset. vapautin raivoni
kinderi

Posts: 1,783

#12903 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Se, että pieni ihminen meinaa nukahtaa pystyyn, makoilee pitkin lattioita väsyneenä, mutta kun sänkyyn viet niin alkaa armoton kirkuminen. *toktok*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Vertina

Posts: 65

#12904 • • Vertina
Yskä. Tuntuu et ollut jonkin sortin yskää muutaman kuukauden.
Timce

Posts: 5,381

#12905 • • Timce

Replying to Mikä ärsyttää?:

astaroth, 9.7.2009 22:28:
kun hioo yhtä saundia synassa kolme varttia kohdalleen hyvin tuloksin, ja onnistuu resetoimaan asetukset. vapautin raivoni



?

1773375855_f0762b425f.jpg

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Minnalilla

Posts: 418

#12906 • • Minnalilla
Mua nyt tällä hetkel ärsyttää ihan sikana se et...

Kaveri pyytää kahville ku oon tääl yövetimissä, no sit sanoin et no "hitto, kait mä voisin menee hetki ku vaihdan kuteet ja laitan itteni" no sit sain laitettua itteni ja sit se meni moikkaa jtn kaverii. :( eijjj oo järkee! *dissaa*

on mulla isot ärsytyksen aiheet *pepsodent*

--
tilulileii!

Jutu

Posts: 3,054

#12907 • • Jutu Blondi
Pidin parvekkeen ovea auki kun täällä on pirun kuuma, niin nyt saan taas hermoromahduksen noiden hyttysten takia! PRKL! Miten joku niin pieni ötökkä voi saada jonkun hulluksi *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ninscu

Posts: 635

#12908 • • ninscu candydelic
Ärsyttää koko päivä. Ärsytti herätä, ärsytti myöhästyy bussista, ärsyttää olla töis, ärsyttää kun väsyttää, ärsyttää asiakkaat..............

--
.. grooving with the eternal now ..

kinderi

Posts: 1,783

#12909 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Ärsyttää kun en kirjota levyihin et mitä ne sisältää!
Oon koko aamun huudattanu jotain levyä, jossa on 7 settiä, nähtävästi täältä klabbarista ladattuja.
Ihan mielettömän hyvää pauketta, mut kun en tiedä kenen *hmph*
Ois voinu vaik hehkutella tekijöille suoraan mut ÄÄÄÄH!!

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Euphoria

Posts: 542

#12910 • • Euphoria 4 everyone

Replying to Mikä ärsyttää?:

kindertin, 11.7.2009 12:10:
Ärsyttää kun en kirjota levyihin et mitä ne sisältää!
Oon koko aamun huudattanu jotain levyä, jossa on 7 settiä, nähtävästi täältä klabbarista ladattuja.
Ihan mielettömän hyvää pauketta, mut kun en tiedä kenen *hmph*
Ois voinu vaik hehkutella tekijöille suoraan mut ÄÄÄÄH!!



Eiköhän niissä oo mp3-tagit. kato koneella:P
JasoX

Posts: 378

#12911 • • JasoX Ruoska
Perkeleen hyttyset, ne vois kyllä lahdata sukupuuttoon, en keksi yhtään mitään järkevää syytä niiden olemassaoloon - *igor*

--
heartbeat will never fade

JasoX

Posts: 378

#12912 • • JasoX Ruoska
sain taas muistutuksen miksi vihaan yhtä ihmistä, se ärsyttää että miksi muiden pitää tuoda kyseinen episodi esiin taas jälleen kerran vaikka se vaan repii tuskaisia muistoja esiin kaikille.

*poks**toktok**kissatappelu**senkin**dissaa*

--
heartbeat will never fade

Mai

Posts: 374

#12913 • • Mai Villikisu

Replying to Mikä ärsyttää?:

JasoX, 11.7.2009 15:45:
Perkeleen hyttyset, ne vois kyllä lahdata sukupuuttoon, en keksi yhtään mitään järkevää syytä niiden olemassaoloon - *igor*


Hikipediakin on samaa mieltä: "Hyttyset (Ininys vitutus) ovat poikkeuksellisen vittumaisia lentäviä ja iniseviä hengenvaarallisia tappajahyönteisiä"*nauru*
Laskeuma

Posts: 240

#12914 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale
TINNITUS :EEEEEEEEEEEEEEEEEE PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

Madda

Posts: 650

#12915 • • Madda ice-angel
Meidän kopiointikone ja XEROX asiakaspalvelu!!!!

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

turquoise

Posts: 732

#12916 • • turquoise e-ra2co
Mulla on pari "kaveria", jotka ei ikinä kysele multa että mitä mulle kuuluu, eivätkä yhtään kuuntele mitä mulla olis sanottavaa jos saan puheenvuoron jossain kohtaa. Sitten kun jossain vaiheessa iltaa kyllästyn kuuntelemaan tauotta ja meen kyllästyneenä omaan kuoreeni sisään, haluan lähteä kotiin niin ne kertoo mulle miten ihana mä oon ja miten ne RAKASTAA mua ja että miten me varmaan tullaan aina pitämään yhteyttä. *igor* Kiusallisia tilanteita, en oo sanonut niille kertaakaan mitään tohon takaisin, koska se olis valehtelua. Tekis mieli sanoa, että miten te voitte mua muka rakastaa kun ette edes tunne mua. Ehkä mä ens kerralla sanon, jos sitä ens kertaa edes tulee. Yrittävät siis sanoillaan ostaa mun ystävyyttä. Ärsyttää.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

UnityF

Posts: 15,721

#12917 • • UnityF joo just se
Kun koneen hiiri hajos ja nyt on tää varahiiri jossa on kilometrin verran johtoo ja helv. kosketushäiriö joten hiiri toimii kun tahtoo ja tottakai ei ikinä silloin kun mä tarviin sitä, aina saa tapella *grr* Ens viikol haen kyl langattoman hiiren ja niin on taas yksi johto vähemmän kotona. *joo*

Ai miten niin vihaan johtoja. *poks*
Avatar
#12918 • • Equalizer Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:

UnityF, 17.7.2009 08:33:
Kun koneen hiiri hajos ja nyt on tää varahiiri jossa on kilometrin verran johtoo ja helv. kosketushäiriö joten hiiri toimii kun tahtoo ja tottakai ei ikinä silloin kun mä tarviin sitä, aina saa tapella *grr* Ens viikol haen kyl langattoman hiiren ja niin on taas yksi johto vähemmän kotona. *joo*

Ai miten niin vihaan johtoja. *poks*



sikskin myin kaikki soittimet VITTUUN ja johtokasat VITTUUN
sapeli

Posts: 11,768

#12919 • • sapeli jokukukamikä?
Haa, nyt kun vielä muistan, täytyy listaa pari juttua mitkä ärsyttää. (Näköjään ärsyttävät kuitenkin aika vähän koska olin unohtanut saman tien.)

Ekana ärsyttää bussit jotka menee etuajassa. Siis mitä vittua?! Ymmärrän toki että on kiire ja että voi olla iso houkutus mennä nopeammin jotkut paikat tasoituksena ruuhkille jossakin muualla, mutta mun mielestä se ei ole hyvä tekosyy. Jos bussi on etuajassa pysäkillä, olisi kohtuullista odottaa siihen aikataulussa näkyvään aikaan kunnes jatkaa eteenpäin. Ei oo juuri mitään vittumaisempaa kuin lähteä töistä etuajassa että ehtisi tiettyyn bussiin ja vaihdot on jo katsottu edeltä, ja sitten bussi huristaa 3-5 min etuajassa pysäkiltä. *grr* Ja sit odotellaan seuraavaa 20 minsaa, plus mahdolliset vaihdot mietittävä uudelleen. *dissaa*

Sit ärsyttää kans kun yrittää googletella jotain ja sieltä tulee tusinoittain osumia sivustoilta jotka jotenkin dynaamisesti luodaan haussa käytettyjen sanojen perusteella. Toisaalta täytyy olla aika tyhmä että menee siihen halpaan, mutta toisaalta on vaan pöyristyttävää että noin kehdataan ylipäänsä tehdä. *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#12920 • • Annakins Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:

sapeli, 21.7.2009 11:53:
Haa, nyt kun vielä muistan, täytyy listaa pari juttua mitkä ärsyttää. (Näköjään ärsyttävät kuitenkin aika vähän koska olin unohtanut saman tien.)

Ekana ärsyttää bussit jotka menee etuajassa. Siis mitä vittua?! Ymmärrän toki että on kiire ja että voi olla iso houkutus mennä nopeammin jotkut paikat tasoituksena ruuhkille jossakin muualla, mutta mun mielestä se ei ole hyvä tekosyy. Jos bussi on etuajassa pysäkillä, olisi kohtuullista odottaa siihen aikataulussa näkyvään aikaan kunnes jatkaa eteenpäin. Ei oo juuri mitään vittumaisempaa kuin lähteä töistä etuajassa että ehtisi tiettyyn bussiin ja vaihdot on jo katsottu edeltä, ja sitten bussi huristaa 3-5 min etuajassa pysäkiltä. *grr* Ja sit odotellaan seuraavaa 20 minsaa, plus mahdolliset vaihdot mietittävä uudelleen. *dissaa*



Jos puhut pysäkkikohtaisista aikatauluista, et lähtöajoista päättäriltä, niin nehän arvioituja ohitusaikoja. Eihän siin olis mitään järkee et liikenteen sujuessa bussi nököttää minsan joka pysäkillä *ding*

Vai ymmärsinks mä ny ihan väärin?