Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,620,577 views

Avatar
#12881 • • Annakins Guest
Hajoilen omiin ajatuskaavoihini aika huolella tällä hetkellä...
Avatar
#12882 • • astaroth Guest
vitun sosiaalivirastot

kivaahan se on venata päivärahoja huomatakseen, että jompikumpi kelasta tai sossusta haluaa periä jotain rahaa takaisin - tässä tapauksessa siis koko kuukauden päivärahani. samalla perivä osapuoli on ilmoittanut, ettei maksa toimeentulotukea koska olen tienannut liikaa, mikä on työttömältä aika kova saavutus

ilmeisesti sitten ovat maksaneet jotenkin liikaa vaiheessa x tai jotain, mutta sapettaa kun tällaisista plot twisteista ei olla voitu mitenkään ennakoivasti ilmoittaa tai periä pienemmissä osissa sen sijaan, että tulee vaan kotiin lappu jossa lukee ettet saa paskaakaan. laskut pitäisi maksaa viikon päästä ja käteen ei jää yhtään mitään. onneksi on tullut seivailtua niin, että pitäisi tärkeimmät kulut saada katettua

heidän tehtävänsä se kuitenkin on laskea, että mitä minulle maksavat. saatana
onni3mk

Posts: 3,973

#12883 • • onni3mk Onni on.
Virukset *grr**igor*

--
Onni on.

mariq

Posts: 2,154

#12884 • • mariq
Nielun aristus ja kipu + (yli)tehokas ilmastointi = vielä aristavampi ja kipeämpi nielu *hmph* *sars* *toktok*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#12885 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Läppäristä meni firewireportti paskaks, enkä todellakaan oo maksamassa siitä, että joku vaihtaa tohon mun 5 vuotta vanhaan koneeseen ko. portin. Todennäkösesti saan uuden koneen samaan hintaan. Huvittaa vähän se, että usbiportteja löytyy seittemän tosta koneesta, mutta FW:tä ylläripylläri vaan yks.

Ei jaksais mitään usb > fw -adapteriakaan ostaa, kun ei oo mitään takeita toimiiks toi kortti semmosen kanssa.

Aika saatanallisen lelua teknologiaa oikeesti toi. Parisataa kertaa irrotat kaapelin ja laitat takas, ni johan on löysä kun hirven vittu. Toi FW:n pinnityskin on niin perseelleen suunniteltu, ei tarvii monta mikrometriä portin löystyä, niin ei ota kontaktia.

Vinkkinä vaan kaikille. Ei firewirekortteja keikkakäyttöön. Pöytäkoneen kanssa toi varmaan toimis hyvin kun sitä ei tarttis koskaan irrotella.
Mimir

Posts: 1,366

#12886 • • Mimir Rouva Yninä
Tämä on lievä ärsytyksen aihe, mutta vähän harmittaa kuitenkin.

Meillä on taloyhtiössä menossa jonkunlainen julkisivujen puhdistus, jonka takia parvekkeilla ei saa olla mitään tavaraa. Viime viikolla se puhdistajamiekkonen suhaili painepesurilla tuolla, jonka seurauksena kaikki ikkunat on täynnä sellasia pieniä laikkuja. Nyt sitten ärsyttää, kun mulla olis (sairas)lomaa jäljellä vielä perjantaihin asti ja olis hyvää aikaa (ja hyvät ilmat) pestä ne ikkunat kunnolla, mutta ei viitti kun ei tiedä töiden aikataulusta. Suunnilleen joka toinen päivä se näyttää tuolla meidän parvekkeella seisovan, milloin mitäkin tekemässä.

Onneksi nyt ei ton isompi ärsytyksen aihe ole, ehtiihän ne ikkunat myöhemminkin. Mut silti. Parvekekamatkin olis ihan kiva saada pois tosta olkkarista...

--
[Wings are growing on her.]

Avatar
#12887 • • Muussika Guest
Tää oksetus. Jotenki on alkanu tuntea ittensä vanhaksi. Reilu vuos vasta kolmivuorotyötä takana, ja oireilut vaan pahenee. Hitto ku ois näin nasta duuni, jossa vielä olis inhimilliset työaikajärjestelyt. Kaikkea ei voi saaha, i knows i knows. Kuhan vaan ei kroppa bragais. Tai jos tää vaikka tästä helpottais.
kinderi

Posts: 1,783

#12888 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Mikä ärsyttää?:

Vampyrella, 30.6.2009 20:57:
Tää oksetus. Jotenki on alkanu tuntea ittensä vanhaksi. Reilu vuos vasta kolmivuorotyötä takana, ja oireilut vaan pahenee. Hitto ku ois näin nasta duuni, jossa vielä olis inhimilliset työaikajärjestelyt. Kaikkea ei voi saaha, i knows i knows. Kuhan vaan ei kroppa bragais. Tai jos tää vaikka tästä helpottais.



Öh.. Mä oon koko ajan luullu että sä olet lastenhoitajana? *ding*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Mimir

Posts: 1,366

#12889 • • Mimir Rouva Yninä
No niin, tänään ärsyttää oikeasti.

Naapuri kaksi kerrosta ylempänä on ilmeisesti hankkinut koiran joka nyt on parina päivänä jäänyt ensimmäisiä kertoja yksin kotiin (tämä siis ihan omaa arvailua). Koira on nyt jo parina aamuna aloittanut kamalan ulvomisen ilmeisesti omistajan lähdettyä siinä ennen tai jälkeen seitsemän ja se lopettaa siinä kymmenen aikoihin. Mulla olis vikat lomapäivät käsillä ja haluaisin nukkua aamuisin rauhassa *grr*

Pitänee rustata sinne joku lappu, eihän se omistaja välttämättä edes tiedä mitä koira puuhaa sen lähdettyä. Pitäis vaan ensin selvittää mikä asunto se edes on. Ollaan itse vasta just muutettu tähän niin ei vielä yhtään tunne naapureitakaan.

--
[Wings are growing on her.]

Avatar
#12890 • • Edited Muussika Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:

kindertin, 1.7.2009 11:35:

Öh.. Mä oon koko ajan luullu että sä olet lastenhoitajana? *ding*



No niin mä hoitaja olenkin jonninlainen, nimike ei tosin ole lastenhoitaja, kun ne ''lapset'' voipi olla myös täysi-ikäisiä. Ja kyllähän tuolla pitää jonkun öisinkin päivystää. :)

Niiiiiin mahtava duuni, mutta niin harmillisen epämääräiset työvuorot useimmiten, että kroppa ei oikeen vissiin tykkäile. Höh. Onneksi tänään on kuitenkin hyvä olo ja vapaapäivä ennen huomenna alkavaa pitkää työputkea. :) Oon mä lastentarhanopettajan hommiakin kokeillut, eli sellaista varsinaista lastenhoitoduunia, mutta päiväkotimaailma on liian rutinoitunutta ja suppeaa mun makuuni, eikä siinä ole tarpeeksi aikaa lasten yksilölliseen huomioimiseen. Nää on näitä valintahommia. Ottaakko duuni joka ei sisällöltään ole itselle tarpeeksi haastavaa ja monipuolista ja omat toiveet tyydyttävää, mutta jossa on säännölliset työajat, vai itselle mieluisa ja tarpeeksi haastava ja monipuolinen duuni, jossa on työvuorot miten sattuu. Olen valintani tehnyt, ja oon ollut tosi tyytyväinen, mutta tosi harmillista kun kroppa ei oikeen ole samaa mieltä. :P

Ja OT tähän topikkiin, olihan se kiva eilen palata loman jälkeen töihin, kun jo kadulla oli odottamassa yhen aikuisen kanssa pari kärsimätöntä lapsukaista, joista etenkin toisella hymy levisi korviin kun nähtiin pitkästä aikaa. Olin kyllä aika aaawwww fiiliksissä. *plur*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#12891 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
mikäpä ei ärsyttäis tänään! *igor*

--
dasinoaisnvs

kinderi

Posts: 1,783

#12892 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Mikä ärsyttää?:

Vampyrella, 1.7.2009 15:24:
---
kindertin, 1.7.2009 11:35:

Öh.. Mä oon koko ajan luullu että sä olet lastenhoitajana? *ding*

---
No niin mä hoitaja olenkin jonninlainen, nimike ei tosin ole lastenhoitaja, kun ne ''lapset'' voipi olla myös täysi-ikäisiä. Ja kyllähän tuolla pitää jonkun öisinkin päivystää. :)



No ilmankos.. Tää selittääkin monta asiaa *nauru*
Hyvä minä, ihan oon kartalla taas ollu *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#12893 • • Muussika Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:

kindertin, 1.7.2009 19:15:

No ilmankos.. Tää selittääkin monta asiaa *nauru*
Hyvä minä, ihan oon kartalla taas ollu *nauru*



Kyllä mää joskus sulle kerroin, mitä teen työkseni, mut taisit olla enemmän siiderissä kuin kartalla. :D Nooh, kartat on ihan turhia ja harhaanjohtavia kapistuksia.
trustus

Posts: 178

#12894 • • trustus
*haukottel* Aamulla väsyttää niin pirusti.... Onneks enään viikko töitä ja sitten kauan odotettu LOMA
lunake

Posts: 800

#12895 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Joku ihme "kesäflunssaallergiamikälie" joka sijoittuu ainoastaan vasempaan sieraimeen. *grr**nauru**lmao*

--
Hedelmällisyys on påp!

Avatar
#12896 • • Muussika Guest
No se, että kun mä kerrankin oisin halukas istumaan alas ja lukemaan kirjaa omaksi ilokseni (OMG!), niin mun silmäluomet lupsuu kiinni väkisin ja herään siihen, että räkä valuu nenästä mun vatsalle. :D

Huoh. Täytyy kait sit sinnitellä hereillä datailemisen merkeissä. Kuinka omaperäistä minulle. *nauru*
mariq

Posts: 2,154

#12897 • • mariq
Puol päivää väsyttäny ihan julmetusti, mut nyt kun sit tos reilu pari tuntii sitte pääs petiin ni nyt en sit saa unta! *grr* *toktok*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Horzi

Posts: 646

#12898 • • Horzi FINRG Recordings
Talosta meni vedet poikki. Siis mitä vittua täällä oikein tapahtuu?
Vertina

Posts: 65

#12899 • • Vertina
Nettiyhteys mikä katkeilee koko ajan *toktok*