Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,880 views

Avatar
#12941 • • opmdevil Guest
Minua ärsyttää nämä saatanan formaatti-tv-ohjelmat. No, tosin itse en enää katso televisiota mutta kun nämä paska aiheet sitten vuotaa lehtiin ja radioon ja ties minne. Ja nyt sitten taas haetaan maajussille morsianta. Miksi ne ei koskaan keksi mitään uutta aihetta kuten taksikuskille morsian, tai anopilel morsian tai poromiehelle morsian. Miksi se on aina joku maajussi ja miksi niistä sitten mediassa aletaan hetin vääntämään juttua kuin ne olisivat maailman paras asia sitten anaaliseksin!?!?!?!?
mariq

Posts: 2,154

#12942 • • mariq

Replying to Mikä ärsyttää?:

opmdevil, 22.7.2009 10:14:
Minua ärsyttää nämä saatanan formaatti-tv-ohjelmat. No, tosin itse en enää katso televisiota mutta kun nämä paska aiheet sitten vuotaa lehtiin ja radioon ja ties minne.---


WORD!

Oon onnistunu välttymään kaikkien tositvpaskojen näkemiseltä, koska en juurikaan telkkaria katso, mutta niitä ei oikein pääse karkuun enää nykyään, kun joka tuutissa toitotetaan mitä kukakin ihan-vitun-tosi-tv-hahmo on missäkin tehnyt *igor* Laatujournalismia *piis*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

mariq

Posts: 2,154

#12943 • • mariq

Replying to Mikä ärsyttää?:

sapeli, 21.7.2009 14:52:
---
Ei niiden tarvisi olla. Kyllä kuskeillakin kellot on käytössä, ja varsinkin "tärkeillä" pysäkeillä kuten Pasilan asemalla olisi ihan syytä busseilla lähteä silloin kun on suunniteltu.
---
Ärsyttää yhä.


Luulis, että noinkin keskeisillä asemilla kuin Pasilassa pidettäis tärkeänä aikataulusta kiinni pitämistä, varsinkin tuon aikaistelun suhteen. Leppävaarassa jotkut bussit (550) tasaa aikataulua pysäkillä, mikä on tosi hyvä juttu. Aluksi se aiheutti pikapaniikkeja, kun sillallepäin kävellessä huomasin, että bussi on jo pysäkillä ja kipitin kauheeta vauhtia rappuset ylös, ja sit hikoilin bussissa, joka seisoi pysäkillä vielä viisi minuttiia, ja se vähän sapetti kyllä, mutta sitten totuin siihen, että melkein aina ruuhka-aikaan se 550 kököttää siinä kiltisti n. 5 min *hymy* Toimii. Näin pitäis olla usemmillakin isoilla asemilla ja niiden välittömässä läheisyydessä.

Toinen busseihin liittyvä ärsytys tuli aiheesta myös mieleen; Eräänä yönä jonkin aikaa sitten olin lähdössä kaverin luota kotiin ja päätin varmuuden vuoksi lähteä pysäkille ajoissa ja olin siinä 4 min ennen arvioitua ohitusaikaa (*vink*). Odoteltuani 25 minuuttia päätin ottaa taksin. Juuri kun olin avaamassa taksin ovea n. 30 m päässä pysäkistä, bussi huristaa ohi. Tämä oli myös sen päivän o_O : Miten bussi, joka lähtee elieliltä manskua pitkin pohjoiseen, voi olla jo tullinpuomilla yli kaksikymmentä minuuttia myöhässä *täh* *hmph* Ärgh.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#12944 • • niomic Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:

mariq, 22.7.2009 10:50:
---
Leppävaarassa jotkut bussit (550) tasaa aikataulua pysäkillä, mikä on tosi hyvä juttu. Aluksi se aiheutti pikapaniikkeja, kun sillallepäin kävellessä huomasin, että bussi on jo pysäkillä ja kipitin kauheeta vauhtia rappuset ylös, ja sit hikoilin bussissa, joka seisoi pysäkillä vielä viisi minuttiia, ja se vähän sapetti kyllä, mutta sitten totuin siihen, että melkein aina ruuhka-aikaan se 550 kököttää siinä kiltisti n. 5 min *hymy* Toimii. Näin pitäis olla usemmillakin isoilla asemilla ja niiden välittömässä läheisyydessä.



550 on kyllä niin erikoistapaus, että siitä on huono repiä mitään esimerkkiä about millekään muulle linjalle. Käsittääkseni 550 kohdalla noita tasataan sen takia ettei niitä ole kohta 3 550:stä sumpussa, niin kun käy aika helposti kun niitä vuoroja on niin tiuhaan.
Chatte

Posts: 4,085

#12945 • • Chatte Team Teknolipat :)
Kärpäset! Vihaan niitä! Ne sitten osaa olla ärsyttäviä; ne ei anna nukkua ja valveillakin menee hermo siihen ympäriinsä pörräämiseen. Istuipa eräs niistä paskavarpaista ihan tuohon miun nenällekin äsken! Arg!

PS. Oon siis mökillä, ja ne pienet paholaiset olivat joku päivä tehneet invaasion avoimesta ovesta. Eikä täällä ole edes kärpäslätkää!

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Mark

Posts: 7,311

#12946 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Haistakoon nyt jo MS ja uus teknologia vitun! *dissaa*

Ihan vitun sama millä comptaibility moodilla koittaa vanhoja ohjelmia ajaa, aina on joku saatanan directX ongelma, dll ongelma tai muuten vaan haistavittuongelma edessä *poks* MIKS VITUSSA EI VOIDA JATKAA SITÄ SAATANAN YHTEENSOPIVUUTTA?!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#12947 • • niomic Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:

Mark, 22.7.2009 21:27:
Haistakoon nyt jo MS ja uus teknologia vitun! *dissaa*

Ihan vitun sama millä comptaibility moodilla koittaa vanhoja ohjelmia ajaa, aina on joku saatanan directX ongelma, dll ongelma tai muuten vaan haistavittuongelma edessä *poks* MIKS VITUSSA EI VOIDA JATKAA SITÄ SAATANAN YHTEENSOPIVUUTTA?!

-M



Saako kysyä mitä winkkaria ajelet ja mitä ohjelmaa yrität ajella?
Mark

Posts: 7,311

#12948 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Replying to Mikä ärsyttää?:

niomic, 22.7.2009 21:31:
Saako kysyä mitä winkkaria ajelet ja mitä ohjelmaa yrität ajella?



XP Pro, ja koitan ajella vanhaa mikroprossujen emulointisoftaa ja vanhoi pelejä - no bonus :(

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ninscu

Posts: 635

#12949 • • ninscu candydelic
Julkisivuremppa ikkunan alla. Voi jumaliste luulin päässeeni siitä eroon viime kesän jälkeen, mut EI - taas oli ne stananvitun rakennustelineet ilmestyny tohon. Ja mikä eniten ärsyttää, ne alottaa työt himmeellä energialatauksella tasan 07 00 ja sit joudun herään siihen etuajas (vihaan aamuheräämisiä muutenkin) ja sit alle tunnis siel alkaa se armoton poraaminen mikä lie hiljeneen ja sit lähen töihin jonkin ajan päästä ja vilkasen sinne telineille niin ei ketään ??????????????????
sama ollu jo kolme päivää v i t t u.

--
.. grooving with the eternal now ..

ValaX

Posts: 3,891

#12950 • • ValaX
Mua ärsyttää mun reistaileva cd soitin. Kovassa käytössä se on kyllä ollutkin. Kait se kohta pitäis päästää eläkkeelle.
Siren

Posts: 826

#12951 • • Siren Seinäruusu
Mua ärsyttää vieläkin se, että kampaaja "pilas" mun tukan tossa pari viikkoa takaperin. Mä olin odottanu tota kampaamokäyntiä pitkään ja säästäny rahaa niin, että voin sit tehä about mitä tahansa mitä se kampaaja ehottaa (lukuunottamatta rastoja *hih*).

Vaikutuin PureHairdressing:in sivuista niin paljo, et varasin sieltä ajan ja olin ihan fiiliksissä. Sinne päästyäni mun kampaajalla ei ollu MITÄÄN ideoita siitä, mitä mun hiuksille vois tehä, ei ees mielipiteitä siitä et käviskö esimerkiks otsis mulle vai ei. Mä oon kuitenki tottunu siihen, et mulle sanotaan suoraan, että minä en ikinä leikkais sulle otsatukkaa, koska ei käy sulle ja toi pyörrekki on tossa hankaloittamassa.

Loppujen lopuks kun mä en siitä kampaajasta mitään irti saanu, niin nää värjättiin tasasen ruskeiksi ja latvoista leikattiin 3 senttiä. Värjäys oli kevytvärillä ja toi setti makso 100 e. Toisin sanoen mä maksoin 100e siitä et näytän tylsältä rumilukselta, joka sulautuu seinään entistä enemmän ku ennen. VITTU.

Sapettaa sekin, että laitoin niille meiliä jossa pyysin vielä vastausta niin eipä kuulu mitään. Ilmasta kampaamokäyntiä en edes haluais, kiinnosta enää tonne paikkaan mennä, mutta edes lupaus siitä että parantavat toimintaansa tjsp. Heidän hinnastossaan kuitenki lukee, että hinnat sisältävät mallin suunnittelun! Päähierontaki jäi saamatta, mikä on mulle yks niistä asioista, joka tekee kampaajalla käynnistä taivaan *haaveil*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Syce

Posts: 1,649

#12952 • • Syce
^^ Pure hairdressing

Suosittelen [ ]
En Suosittele [x]
wiwi

Posts: 1,575

#12953 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to Mikä ärsyttää?:

Siren, 23.7.2009 11:18:
Mua ärsyttää vieläkin se, että kampaaja "pilas" mun tukan tossa pari viikkoa takaperin. Mä olin odottanu tota kampaamokäyntiä pitkään ja säästäny rahaa niin, että voin sit tehä about mitä tahansa mitä se kampaaja ehottaa (lukuunottamatta rastoja *hih*).


Höh. Mä oon niin usein pettyny kampaajiin että nyrhin ja värjään tukkani melkein aina itse. Viimeksi kävin pari kuukautta sitten leikkaamassa ja tulos oli taas ihan jotain muuta kuin oli tarkoitus.

Mulla on ollut vuosikausia pitkät hiukset, joita oon leikkauttanut välillä kerroksittain ja leikellyt otsista ja värjännyt itse. Viimeksi tarkoitus oli lyhentää niin että ilme vähän muuttuu mutta tukka menee vielä ponnarille. Jep. Todella huonoa suomea puhuva kampaajaopiskelija joka tukkani leikkasi, käsitti ilmeisesti jotain väärin. Ei kysynyt alkaessaan leikata, onko hyvä pituus vaan otti suoraan sakset käyttöön. Nyt mulla on sitten polkkatukkaa lyhyempi pörhelö, jonka ponnarille menemistä saa odottaa vielä KAUAN! :/

Jos löytäisin oikeasti hyvän kampaajan, jolla on ideoita ja joka ymmärtää mua niin se saisi musta kyllä elinikäisen asiakkaan.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Siren

Posts: 826

#12954 • • Siren Seinäruusu

Replying to Mikä ärsyttää?:

wiwi, 23.7.2009 11:51:
---
Siren, 23.7.2009 11:18:
Mua ärsyttää vieläkin se, että kampaaja "pilas" mun tukan tossa pari viikkoa takaperin. Mä olin odottanu tota kampaamokäyntiä pitkään ja säästäny rahaa niin, että voin sit tehä about mitä tahansa mitä se kampaaja ehottaa (lukuunottamatta rastoja *hih*).


---

Höh. Mä oon niin usein pettyny kampaajiin että nyrhin ja värjään tukkani melkein aina itse. Viimeksi kävin pari kuukautta sitten leikkaamassa ja tulos oli taas ihan jotain muuta kuin oli tarkoitus.

Mulla on ollut vuosikausia pitkät hiukset, joita oon leikkauttanut välillä kerroksittain ja leikellyt otsista ja värjännyt itse. Viimeksi tarkoitus oli lyhentää niin että ilme vähän muuttuu mutta tukka menee vielä ponnarille. Jep. Todella huonoa suomea puhuva kampaajaopiskelija joka tukkani leikkasi, käsitti ilmeisesti jotain väärin. Ei kysynyt alkaessaan leikata, onko hyvä pituus vaan otti suoraan sakset käyttöön. Nyt mulla on sitten polkkatukkaa lyhyempi pörhelö, jonka ponnarille menemistä saa odottaa vielä KAUAN! :/

Jos löytäisin oikeasti hyvän kampaajan, jolla on ideoita ja joka ymmärtää mua niin se saisi musta kyllä elinikäisen asiakkaan.



Mä kävin pitkään Kajaanissa kampaajalla, joka oli siellä mun luottokampaaja. Sit aattelin et pakko mun on täältä päin ettiä itelleni uus, mut vielä ei oo samanverosta tullu vastaan.

Mä en kuitenkaan mielestäni havittele kuuta taivaalta toivoessani, et kampaajalla ois ideoita ja se osais laittaa värin niin, ettei se oo pitkin niskaa ja otsaa, saatikka POSKIA! On sellanenki ollu *hmph*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Birgie

Posts: 1,311

#12955 • • Birgie Kikati

Replying to Mikä ärsyttää?:

Siren, 23.7.2009 11:18:
- avautuminen -


Kannattaa kokeilla Naps-kampaamoita (opiskelijoita), niillä on ideoita, on halpaa ja jälkikin on ollu tosi hyvää. Ainoa miinus mikä tästä on tullu on se, että siellä joutuu istumaan n. 3-4h kun tekevät niin tarkkaa työtä. Paikka sijaitsee Annankadulla ennen Iso-Robaa ja päiväsaikaan saa hyvin aikoja. Kesällä heillä on opetus menossa joten sillon ei oppilastöitä tehdä. Siellä on aina valvoja, joka on ammattilainen ja opastaa opiskelijoita jo suunnitteluvaiheessa että mitä on mahdollista tehdä juuri sen asiakkaan tukalle ja mitä ei.

Mikäli haluaa asiantuntevalle kampaajalle ja on enempi rahaa satsata niin suosittelen www.ts-salonki.fi, varsinkin Kampin toimipisteessä Tommy-niminen henkilö tekee tosi hyvää jälkeä, erityisesti värjäysten kanssa *vink* (on siis myös Wellan kouluttaja).

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Birgie

Posts: 1,311

#12956 • • Birgie Kikati

mini_mi, 23.7.2009 13:31:
---
Birgie, 23.7.2009 13:22:
---
Siren, 23.7.2009 11:18:
- avautuminen -

---

Kannattaa kokeilla Naps-kampaamoita (opiskelijoita), niillä on ideoita, on halpaa ja jälkikin on ollu tosi hyvää. Ainoa miinus mikä tästä on tullu on se, että siellä joutuu istumaan n. 3-4h kun tekevät niin tarkkaa työtä. Paikka sijaitsee Annankadulla ennen Iso-Robaa ja päiväsaikaan saa hyvin aikoja. Kesällä heillä on opetus menossa joten sillon ei oppilastöitä tehdä. Siellä on aina valvoja, joka on ammattilainen ja opastaa opiskelijoita jo suunnitteluvaiheessa että mitä on mahdollista tehdä juuri sen asiakkaan tukalle ja mitä ei.

Mikäli haluaa asiantuntevalle kampaajalle ja on enempi rahaa satsata niin suosittelen www.ts-salonki.fi, varsinkin Kampin toimipisteessä Tommy-niminen henkilö tekee tosi hyvää jälkeä, erityisesti värjäysten kanssa *vink* (on siis myös Wellan kouluttaja).

---


Itse olen muutaman vuoden käyttänyt Napsia, aluksi Mikonkadun (jota ei enää ole), Annankadun ja viimeksi Yrjönkadun. Opiskelijoista ei ole kyllä mitään kokemusta tai tietoa, että sellaisia on niissä ollut. Oon ollut tyytyväinen palveluun ja laatuun. Mikään ei ole ainakaan pahasti pieleen menny ja nimenomaan oon käynyt aina leikkaamassa uuden hiusmallin. Aikaa kulunut n. 1 h ja hintaluokka ollut leikkauksessa 40-50 euroa.

Kerran käynyt myös Salon Urjanssonilla Itäkeskuksessa ja sekin oli kiva kokemus, vaikka silloin kävi vain lyhentämässä. Hintaluokka 30-50 euroa leikkaus.



Annankadulla on sekä "oikea" Naps-kampaamo, että opiskelijoiden harjoituskampaamo. Oikea kampaamo on pikkuroban kulmassa ja tämä mitä tarkoitin niin siinä Motellet-baaria vastapäätä.

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

wiwi

Posts: 1,575

#12957 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Ärsyttää edelleen se joku urpo joka oli toissayönä käynyt nyysimässä meidän vastaostetut rapumerrat ennen kuin ehdittiin käydä edes tarkistamassa. Toivottavasti tuli tarpeeseen.

Saimaassa on aika paljon vettä, mutta ei riitä silti kaikille näköjään.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Slim_Jim

Posts: 573

#12958 • • Edited Slim_Jim
FFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
FFFFFFFFFFFFF-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUUUUU-
UUUUUUU-


np: Paul Elstak vs. The Headbanger - Your Mother Sucks Cocks In Hell

Siis vittu kun tulin duunista kotiin, keittiö haisee aivan PASKALLE, noh eihän siinä hajulukko prakaa, aukomaan iisipiisi vähän kuin tulee mieleen ne vitun Rakentaja Rane-eikun Joka Kodin Asuntomarkkinat missä se Ransu vetää paikkoja siistiks ja fiksailee ja kaikki on niinku VITUN SAIRAAN HELPPOA JA SIISTIÄ "ohohoo pientä pintaremonttia eihä siinä otetaan tää laikka ja blaablaaa VOI KORJATA KOKO TALON VAIN YHDELLÄ RUUVIMEISSELILLÄ JA KULMAAVAIMELLA" pari sekuntia ja noin vittu siinä on laitettu sauna saatana panelit ja kaikki pirun helppoa, siistiä, no bullshit. Taustalla soi kokoajan sellanen vitun hissimusiikki.

Todellisuus: jahas, tommonen vitun hämärä putkihässäkkä tehty jonkin oudon neliskulmaisen muovilootan sisään, sellainen kätevä kierrettävä paskalodja siitä LOISTAA POISSAOLOLLAAN MITÄ VITTUA::... mikähän vittu toi on, no ihan sama purkamaan...No ei voi edes koskea tohon koska siinä on tuo vitun hylly edessä, no puranpa. No hylly ei liiku vittu metriäkään, pitää purkaa kaapinovet vittuun no helppoa onhan mulla ruuvimeisseli. Hyllyn saranat kiinni 14 erikokoisella ja eripäisellä vitun ruuvilla no eihän siinä hakemaan lisää ruuvimeisseleitä lopulta saa ekan kaapinoven vittuun ja huomaa että OLISI YKSI ruuvi riittänyt irrottamiseen no otanpa tosta toisesta tuon yhden ruuvin vaan jes jes. MUTTA PASKAT toisesta ovesta piti purkaa kaikki ruuvit ja puuh aivansama siinä vaiheessa kun hylly oli purettu, kaveri soittaa "Läheks heittää frisbeetä" no vittu vaikka joo painun heittelee sitä frisbeetä.

Tuun takas, ja se paskakaivo haisee yhä perseelle.
Aivansama, huomenna vois jatkaa.

Btw näin viimeyönä unta että Leonardo Da Vinci halusi maalata mun mulkun ja lähdin sitä karkuun, mutta siitä vaikka joskus myöhemmin.
Voisi duunissa kahvitauolla kertoa tästä.
Avatar
#12959 • • astaroth Guest
vitun sossu vetää seuraavankin kuukauden päivärahat välistä vittu ja ollaan sitten taas muna kädessä seuraavat 5 viikkoa. pyytävät vielä tapaamiselle johon pitäisi viedä toimeentulotukihakemus ja vittuako sillä teette kun koko ajan mun rahoja haluatte

imekää kyrpää