Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,265 views

Neko

Posts: 943

#13581 • • Neko No äläpä kerro enempää
Kyl mää vaan, soittaisin poliisit paikalle. Viikolla ei tarvitse metelöidä klo 22 jälkeen prkle.
Goala

Posts: 332

#13582 • • Goala It is your own imagination!
Suun kuivuminen!! ja tietokoneen akun loppuminen 10% --- perkele

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

KeijoK

Posts: 1,495

#13583 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
tähän listaan saisi nyt ihan loputtomasti ranskalaisia viivoja jos aletaan oikeen hakemalla hakea mutta tiivistettynä hermo patavalmis byrokratiaan ja paperisotakoneistoon ja kaiken saatanan maailman muihin virastohihhuleihin....jeesuz mutta tuntuu että tässä sekoo pää kohta! *tilt*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Comandante

Posts: 359

#13584 • • Comandante aka Miranda
Ei jaksa olla osa byrokratiakoneistoa täällä töissä..
Ei jaksa vihaisia naisia..
Ei jaksa perjantaita..
EI JAKSA!!

--
Hooverhullu

hemuz

Posts: 2,178

#13585 • • hemuz kätevä emäntä

Replying to Mikä ärsyttää?:

Infinitee, 5.8.2010 19:21:
huoh... iskee aika turhauttava olo, kun tajuat ruokakaupan kassalla et visa electroni onkin jääny työpaikalle vaatekaappiin ja lompakossa ei oo tarpeeks käteistä. *piis*

parempi tuuri sit ens kerralla..



Mulle on käyny toi joskus kun oli pyhäviikonloppu ja ei päässy ees hakee *piis*
Slim_Jim

Posts: 573

#13586 • • Slim_Jim
Tänään paukahti hyvin sulake kun olin paikalliselta juna-aseman irvikuvalta ostamassa lippuja ensviikon Tampereen ekskursiota varten.

1 ainoa naisihminen siinä tiskillä duunissa sillähetkellä ja justiinsa kun ollaan siinä setvimässä että millon lähtö jne. jne. niin paikalle tulee kolme sellasta SPURDO SPÄRDE SPÖRDE ES PÖRISEE VITTU!1-sukupolven edustajaa, eli täysiä urpoteinixejä ikähaitarilla 13-15wee.

Nää sitten alkaa siihen keskenkaiken räkiä "HEI ÄMMÄ PALJO VESI MAXAA ME OTETAA VODAA!"
No neiti siinä kohteliaasti sanoo "Odottakaa kunnes on teidän vuoronne kiitos".

Jatkamme siinä selvittelyä ja taas kohta kuuluu rääkäisy joltain äidin pikku kultamussukalta "ME OTETAAN SITÄ VODAA *TTU PALJO SE OL JA PALJO SITÄ SAA????" ja taas neiti siihen että odottakaa nyt vuoroanne, palvelen häntä ensin.

Taas alkaa lippujen selvittely melkein alusta kun jäi kesken, hyvä ettei siinä vahingossa lyöty lippuja Kouvolaan.

Vielä kolmannen kerran joku niistä pikku vittupäistä alkoi siinä älistä eikä tiskin takaa oikein se auktoriteetti tuntunut toimivan, niin meikä jyräytti mahtikäskyn kohteliaasti mutta isällisen varmasti jotakuinkin tyyliin "Nyt pennut se turpa kiinni tai painukaa vittuun tästä, setä yrittää ostaa lippua". Huomaavaisuus vie pitkälle, jokainen tukki turpansa. Kyllähän ne siinä koitti jotain mulkoilla ja mussuttaa että "me maxetaan siit vedest 20 senttii" No hellanlettas, ihan maksavia asiakkaita! Itse yritin ostaa lähemmäs 100 euron perkeleellisen kalliita junalippuja.
Inferno@Tre

Posts: 678

#13587 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Helvetti naiset osaa olla välillä ärsyttäviä.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

KeijoK

Posts: 1,495

#13588 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
en tiedä mitä vittua liikkuu sellaisten "ihmisten"/jotain päässä jotka päättää että ollaan sitten niin vitun kovaa sälliä kun ollaan vissiin otettu elämän ensimmäiset hormonikuurit ja ollaan ostettu numeroa liian pieni paita ja noin 1,5 kertaa toista suurempi ja messissä pari samanlaista pelleä ja sitten päätetään ottaa targetiksi ehkä koko kaupungin pienin kaveri ja aloittaa sitten jonkunmoinen omantunnon kohotus sillä että aloiteenpa tolle pikku rillipäälle näyttää kuka on olevinaan king of the hill. aivan helvetin rohkeaa ja hatunnoston arvoista toimintaa. turun suunnassa niitä ainakin näyttää riitävän. en tiedä mutta tässä kohtaa mulla loppuu ymmärrys aivan totaalisesti.
Nim.Merk. 166cm/70kg

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Lime_

Posts: 401

#13589 • • Lime_
Kun ihmiset aina rypee pienissä ongelmissaan pitkin elämässään, koskaan nauttimasta niistä pienistä hienoista hetkistä vaikka niillä pitäisi olla suurempi arvo, kuin ongelmilla.
MRC

Posts: 1,346

#13590 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
rakko jalas

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

wammi

Posts: 627

#13591 • • wammi
Colgate -hammastahnamainoksen korvia riistävät tekonaurut. Ei hele...
Jago

Posts: 4,039

#13592 • • Jago un-trained monkee
Mä tulin loman jäljiltä vahingossa duuniin tuntii liian aikaseen*toktok*
Mikä vituttaa oikeen armottomasti on, että en tullut yhtään liian aikaseen oikeesti. Koko tunti meni mua sijaistaneiden henkilöiden sotkujen selvittämiseen. Miten vitussa pöydällä voi olla faxeja siltä iltapäivältä lähtien, kun mä lähdin lomalle*senkin*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#13593 • • Aurinkoneiti
Mm. Yks kirja ei ilmestynytkään 3.8 niinkuin piti. Ärsyttävää odottaa sitä.
Dj WerneX

Posts: 394

#13594 • • Dj WerneX
VITULLINEN kurkku kipu ja nuha, kiva imee kessuu kun ei meinaa kurkku kestää :(
mariq

Posts: 2,154

#13596 • • mariq
Kirkuvat lapset + leikkipuisto about ikkunan alla + pakko pitää kaikki räppänät auki kun on niin kuuma = *poks* *eiei* *toktok* *grr* *senkin*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Ergilion

Posts: 751

#13597 • • Ergilion
Linja-autojen stop-nappulat jotka ei toimi.

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

coper

Posts: 200

#13598 • • coper
"Valon pisaroita".

Tuo kappale vituttaa suunnattomasti.
Janisa

Posts: 2,226

#13599 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Yritin illan keikan kunniaksi löytää omaa ikivanhaa postausta varmaan vuodelta 2005-2006 jostain sellaisesta topikista kuin "kuvaile itseäsi jonkin bändin biisien nimillä" tms. mutten löydä sitä mistään. Turhauttavaa. *hmph*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...