Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,570,097 views

Takyon

Posts: 2,945

#13541 • • Takyon Möwkö
Koiran omistajat naapurustossa *grr*

Kadun toisella puolella on tollanen susikoira tms joka haukkuu kaikkea ja kaikelle ja vittu kaikenaikaa pihalla ollessaan. Ja kesäisin se tosiaan on pihalla kaiken aikaa. Kolme kesää kuunnellu tuota räksytystä enkä mä ole kertaakaan kuullu et noi sen omistajat edes yrittäis saada sitä hiljaseksi. Oon niinku ihan just lähettämässä ilmoitusta kotirauhan häirinnästä. Tän otuksen suuntaan mun ikkunoista on kaks kolmesta, eli ikkunoiden pitäminen auki hienoilla kesäsäillä on mahdotonta.

No sit tossa viereisessä talossa on kans yks joka yleensä on hiljaa mut sit kun se alkaa metelöimään niin se otus päästää kahden sekunnin välein sellasen äänen joka kuulostaa siltä niinku sillä olis joku vamma äänihuulissa ja mua vituttaa kuunnella sitä. Tän otuksen suuntaan sit oli se yks kolmesta ikkunasta.

Tässä taloyhtiössäkin on yks iso otus mutta jos mä en olis koskaan nähny sitä niin mä en edes tietäis että täällä on sellanen, eli näköjään koiran kouluttaminen hiljaiseksi on mahdollista. Toiset vain ei osaa tai niitä ei kiinnosta. Kaikenlaisille niitä rakkejakin luovutetaan *dissaa*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Jil

Posts: 682

#13542 • • Jil
Ihmiset ei tajua että rullaluistelijat rinnastetaan lain mukaan jalankulkijoiks... *senkin*
Slim_Jim

Posts: 573

#13543 • • Slim_Jim
Duuni. Taas.

Voisi limpaista tuon työkoneen jonnekin vitun Uranukseen.
Avatar
#13544 • • -Equalizer- Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:

mariq, 21.1.2010 12:28:
Feisbuuk *igor*



Minä poistin tilini sieltä jo..en nähny enää et siit olis ollut mulle hyötyä..riittää yksikin sivusto missä tulla dissatuksi*lmao**lmao*
Deuce

Posts: 39

#13545 • • Deuce
Oma pieni itsekurittomuus ja saamattomuus meinaa hermostuttaa välillä

--
The world is like a ride in an amusement park.

NextAce

Posts: 2,505

#13546 • • NextAce Alienated
Semmoset heebikset jotka itkee ja valittaa kokoajan paskaa elämäänsä ja oloaan.*toktok*

--
-Alienation-

-----

SASHA  F

Posts: 1,722

#13547 • • SASHA F
Huonekalujen kasaaminen*toktok**senkin*
Late

Posts: 3,441

#13548 • • Late team Lasse
Ihmiset jotka ei maksa velkojaan ajallaan. Pitikin lainata syyskuussa rahaa viikoksi™. prkl! *grr*
vel

Posts: 173

#13549 • • vel
Kuumuus. Ei siinä ulkona todellakaan mitään vikaa ole - päinvastoin - mutta kun sisällä kämpässä on vähintään yhtä kuuma läpi vuorokauden. 2004 rakennettu kerrostalo niin luulisi ilmanvaihdon yms olevan kohdillaan mutta kun ei... Eikä juuri nyt olisi 500e+ pätevään ilmastointilaitteeseenkaan. *hmph*
Takyon

Posts: 2,945

#13550 • • Takyon Möwkö
Säästä valittajat, koskaan ei ole hyvä. Aina on liian kuuma tai liian kylmä. Liian märkää tai liian kuivaa. Jos on kesä ja edelliset kaks päivää on ollu kuuma keli niin todella moni valittaa että kun on koko kesän ollu niin saatanan kuuma.

Noh, onhan nyt ollu aivan perkeleen kuumia päiviä mut mitä sitten? Sitä kestää suomen ilmastossa ehkä viikon tai kaks eikä siihen voi vaikuttaa yhtään mitenkään. So get over it. Käy vaikka päiväntasaajan suunnalta hakemassa uutta perspektiiviä, tai talvella pohjoisnavalta ;)

Huoh..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#13551 • • Aurinkoneiti
Tää julkisivuremppa. Oon jo ihan kypsä koko touhuun *hikoil**igor*
Sssan*

Posts: 651

#13552 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Näköjään niin helvetin vaikeeta löytää Vaasan kokoisesta pikkutuppukylästä siisti ja hyvänkokoinen yksiö!!! *grr* En mä oo tiennyt että pikkuyksiön hankkimisesta tulis näin hankalaa ja et se kestäis näin kauan... hermot menee!!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

UkeUke

Posts: 394

#13553 • • UkeUke

Replying to Mikä ärsyttää?:

Sssan*, 7.7.2010 23:53:
Näköjään niin helvetin vaikeeta löytää Vaasan kokoisesta pikkutuppukylästä siisti ja hyvänkokoinen yksiö!!! *grr* En mä oo tiennyt että pikkuyksiön hankkimisesta tulis näin hankalaa ja et se kestäis näin kauan... hermot menee!!


Heh, mustakin tuntuu että muutto Mikkeli -> Tampere on vaan koko aika kaukasempi ja kaukasempi ajatus, kun ei millään meinaa löytyy hyvältä alueelta yms. yksiötä.
Amma

Posts: 2,383

#13554 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to Mikä ärsyttää?:

Takyon, 7.7.2010 19:24:
Säästä valittajat, koskaan ei ole hyvä. Aina on liian kuuma tai liian kylmä. Liian märkää tai liian kuivaa...


Yhdyn! Rrrraivostuttavaa, kun jengille ei kelpaa mkn. Tana. *igor*

--
*etsiskel*

Takyon

Posts: 2,945

#13555 • • Takyon Möwkö
Jos koskaan päätät lähteä autoilemaan euroopan pohjoisimpaan kolkkaan - Nordkappiin - niin mieti uusiksi. Kun aluksi olet ajanut reilu 100 km tietä jota pitkin ei pääse mihinkään muualle kuin kyseiselle saarelle niin eteesi tulee täysin varoittamatta tietulli. Toki norjalaiset olivat rakentaneet 8 km pitkän tunnelin meren ali jotta sille saarelle pääsee ajamaan joten ihan ymmärrettävää että haluavat jotain takasin sen käytöstä. Lysti maksoi n. 150 kruunua ja kun olet maksanut, on sen saaren aivan pohjoisimpaan kolkkaan reilu 20 km matkaa.

Ja kun vihdoinkin olet ajanut sitä pientä vuoristotietä väistellen poroja ja norjalaisia linja-autoja niin eteesi tulee kyltti joka tietää sanoa että "sisäänpääsy" Nordkappiin maksaa ihan vitusti lisää. Ja nyt kun vittuuntuneena käännyt takaisin niin joudut vielä maksamaan uudestaan tietullin vaikka siltä prkleen saarelta ei ilman lauttaa pääse yhtään mihinkään sen auton kanssa. Oli kyllä niin suuri vitutus tuon jälkeen, lähes 300 km turhaa ajoa ja noin 300 kruunua köyhempi. Jäi sitten se koko reissun alkuperäinen ajatuskin eli jäämeressä uiminen välistä vaikka koko tuo matka oli vuonon reunalla.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Zapa

Posts: 1,393

#13556 • • Zapa Mr Wrangler

Replying to Mikä ärsyttää?:

Amma, 8.7.2010 09:02:
---
Takyon, 7.7.2010 19:24:
Säästä valittajat, koskaan ei ole hyvä. Aina on liian kuuma tai liian kylmä. Liian märkää tai liian kuivaa...

---

Yhdyn! Rrrraivostuttavaa, kun jengille ei kelpaa mkn. Tana. *igor*



Näin on! Kerrankin aurinko paistaa "vähäsen" ja heti on liian kuuma.
pirpeli

Posts: 5,533

#13557 • • pirpeli
Kylmästä en valita koskaan(koska aina saa vaatetta päälle ja lämmitystä kovemmalle), mutta tää alkaa olemaan AIVAN liikaa tää kuumuus(silloin kun paikallaan maatessa hiki virtaa, mi no like). Eikä vähiten ole perseestä tuolle nelijalkaiselle mustalle karvaturrille tää sää :( Ressukka.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

UkeUke

Posts: 394

#13558 • • UkeUke

Replying to Mikä ärsyttää?:

pirpeli, 12.7.2010 13:40:
Kylmästä en valita koskaan(koska aina saa vaatetta päälle ja lämmitystä kovemmalle), mutta tää alkaa olemaan AIVAN liikaa tää kuumuus(silloin kun paikallaan maatessa hiki virtaa, mi no like). Eikä vähiten ole perseestä tuolle nelijalkaiselle mustalle karvaturrille tää sää :( Ressukka.


Näin. Onhan se aurinko ja helle välillä ihan kivaa, mut kyl tää alkaa jo puuduttaa*toktok*
Freja

Posts: 8,775

#13560 • • Freja Sihteeri

Replying to Mikä ärsyttää?:

domi, 12.7.2010 21:56:
Mukahauskat ihmiset.



Koirankakkapussi on ha ha hauska.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been