Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,556,119 views

kinderi

Posts: 1,783

#13501 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tylsyys. Ja se että mä jaksan edelleen ihmetellä sitä ja jauhaa asiasta.
Minä.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

crissy

Posts: 1,958

#13502 • • Edited crissy
Ihmisen tyhmyys ja kun ei tajuta omia ( rahallisia ) rajojaan!! Pitää vartavasten ihmisten saattaa itsensä melkein 200 000e:n kuseen vaan siks " ku mä haluun"


rahaa ei todellakaan ole tohon ..
MRC

Posts: 1,346

#13503 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Kauan ton helvetin laserpoint taustan pitää näkyy tääl? Ärsyttävää ku se aina sillon tällön tulee tohon taustalle vaik bileistä on jo kk

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

aivomassa

Posts: 230

#13504 • • aivomassa are you ready to lose control ?

Replying to Mikä ärsyttää?:

MRC, 19.5.2010 15:35:
Kauan ton helvetin laserpoint taustan pitää näkyy tääl? Ärsyttävää ku se aina sillon tällön tulee tohon taustalle vaik bileistä on jo kk



itse olen ihmetellyt ihan samaa et mitä se viel poukkoilee tuol välistä :D

--
Dont expect us to be quiet !

Kolera

Posts: 4,256

#13505 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Mikä ärsyttää?:

MRC, 19.5.2010 15:35:
Kauan ton helvetin laserpoint taustan pitää näkyy tääl? Ärsyttävää ku se aina sillon tällön tulee tohon taustalle vaik bileistä on jo kk


minkä vitun laserpoint taustan?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

pirpeli

Posts: 5,533

#13506 • • pirpeli

Replying to Mikä ärsyttää?:

Kolera, 20.5.2010 16:05:

minkä vitun laserpoint taustan?



Mulle tulee sama. Siis Laserpoint Whiteout style sheettina. Se on hiukka ärsyttävää, ja ois kiva tietää millä siitä pääsee eroon.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

m1kk3

Posts: 5,560

#13507 • • m1kk3 no-life

Replying to Mikä ärsyttää?:

pirpeli, 20.5.2010 16:34:
---
Kolera, 20.5.2010 16:05:

minkä vitun laserpoint taustan?

---


Mulle tulee sama. Siis Laserpoint Whiteout style sheettina. Se on hiukka ärsyttävää, ja ois kiva tietää millä siitä pääsee eroon.


Joo, sama juttu. Ei tota jaksais enää katella.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Arsk4_

Posts: 833

#13509 • • Arsk4_ Lihis
Ei menny auto leimaan SAATANA!!!1

ps. Katsastuksien hinnat, muutoskatsastus n. 50€

*haulikkoalatail*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

kinderi

Posts: 1,783

#13510 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Ihmiset, jotka alkaa mulle tärkeilemään ja pätemään allergian ja atooppisen ihon hoidosta..
Joo-o, koska sulle sopi niiiiiin hyvin että kävit kerran viikossa suihkussa, tarkottaa tietenkin sitä että se olis ainoa toimiva ratkasu myös meillä!
*dissaa*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#13511 • • Aurinkoneiti
Järkyttävän karmea PMS iski!!! Ja mikään ei helpota tätä helvetillistä oloa *igor**nyyh**igor**poks*
Slim_Jim

Posts: 573

#13512 • • Edited Slim_Jim
VIIIIITTTTTTTTTT.......!

Duunissa, nuff said.

Tai ookoo, rupesin ihmettelee kun yhdellä pohjakartalla kusee piirrokset hommat ei yksinkertaisesti mahdu maastoon näin ja meen kysyy yhdeltä esimieheltä että hei huomasin tämmösen ja selitän juurta jaksaen että ei voida tehdä näin ja teen kaaviot ja väännän rautalangasta.
Tää tulee kattoo, vähän aikaa huuli pyöreenä ja käskee siirtää yhden objektin metrin kauemmas. "Siinä, niin helppoa se oli!".

Jööö.
Mutta ei se kohde siellä MAASTOSSA vittu liiku siitä mihinkään vaikka kuinka cadilla töhrin, siinä se yhä töröttää kaiken muun TIELLÄ voi vitun kevät, nyt jos joku menee tekee maastossa juuri sille kohdalle jotain niin yhden metrin kusemisen vuoksi koko homma menee tuhannen *llun päreiksi 50 metrillä. Varmaan tuosta asiasta kirotaan ~5 vuoden päästä ja ihmetellään naamat punasina että oho meni vituiks.

Mutta, ei ole penniikään kiinni, viiden vuoden päästä tuskin olen maisemissa ja pomohan se päättää joten...Gentlemen, I wash my hands from all this weirdness!

Tää maastosuunittelu on ihanaa.
Slim_Jim

Posts: 573

#13513 • • Slim_Jim
Okei nyt rupes kyrsii vielä kovempaa.
Voittaispa lotossa niin voisi vääntää tortut läppärin väliin ja läiskäistä koko vehkeen kiinni pomon huoneessa.

Nyt ei kiinnosta mikään, pelaampa loppupäivän Robot Unicorn Attackia.
ALWAYS I WANNA BE WITH YOU
AND MAKE BELIEVE WITH YOU
AND LIVE IN HARMONY, HARMONY, OH LOVE!
Jone

Posts: 8,258

#13514 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Mikä ärsyttää?:

Slim_Jim, 26.5.2010 12:22:
Kirjoitus



Tää pätee suunnitteluhommissa lähes universaalisti; hermo kiristyy yli kaikkien kohtuullisien rajojen kun joku neropatti keksii purkkafiksauksen, joka ei todellakaan ratkaise itse ongelmaa vaan ainoastaan lakaisee sen maton alle. Siinä sitä sit pitäis kuunnella viileänä kuin viilipytty kun nämä neropatit höhöttelevät omaa nerouttaan ja pitävät asiasta huomauttanutta tahoa vähän yksinkertaisena.

Joskus tulee päästettyä läpi juttuja vaikka tiedän niiden olevan päin persettä kun vaatimalla vaaditaan ja kieltäydytään ymmärtämästä miksi jotain ei oikein voi tehdä niinkuin sitä ollaan tekemässä. Yleensä siitä seuraa kuitenkin lähinnä se, että X määrän aikaa kuluttua joku tulee kysymään multa miksen kertonut jonkun olevan perseellään ja joudun polttamaan päreeni selittäessäni maininneeni hommasta useaan otteeseen ja tehneeni sen väärin lähes pakotettuna.
Slim_Jim

Posts: 573

#13515 • • Edited Slim_Jim

Replying to Mikä ärsyttää?:

Jone, 26.5.2010 12:42:

Joskus tulee päästettyä läpi juttuja vaikka tiedän niiden olevan päin persettä kun vaatimalla vaaditaan ja kieltäydytään ymmärtämästä miksi jotain ei oikein voi tehdä niinkuin sitä ollaan tekemässä. Yleensä siitä seuraa kuitenkin lähinnä se, että X määrän aikaa kuluttua joku tulee kysymään multa miksen kertonut jonkun olevan perseellään ja joudun polttamaan päreeni selittäessäni maininneeni hommasta useaan otteeseen ja tehneeni sen väärin lähes pakotettuna.



Joo tänäaamuna alkoi päivä sillä kun tultiin kysymään pohjakartan kanssa että "tällä puiston lohkolla on tämmönen, mixet oo piirtäny sitä siihen???"
No vittu en piirtäny kun viimevuonna kysyessäni asiasta sanottiin että et mene duunaa sitä ja mää varoitin että tulee sanomista tulevaisuudessa. Ja nyt sitten valuu ylhäältä paskaa ja väitetään "joo ei olla sanottu mitään sellasta" ja omaan niskaanhan se lopulta osuu.
Jone

Posts: 8,258

#13516 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Mikä ärsyttää?:

Slim_Jim, 26.5.2010 12:48:
Joo tänäaamuna alkoi päivä sillä kun tultiin kysymään pohjakartan kanssa että "tällä puiston lohkolla on tämmönen, mixet oo piirtäny sitä siihen???"
No vittu en piirtäny kun viimevuonna kysyessäni asiasta sanottiin että et mene duunaa sitä ja mää varoitin että tulee sanomista tulevaisuudessa. Ja nyt sitten valuu ylhäältä paskaa ja väitetään "joo ei olla sanottu mitään sellasta" ja omaan niskaanhan se lopulta osuu.



Se on sitä kun maailmassa voi julistautua minkä tahansa alan asiantuntijaksi jos on A) esimies tai B) asiakas. Mitään järkeähän siinä ei toki ole, mutta... Nooh.

Maailmassa olis enemmän kivempia juttuja ja rahaa menis vähemmän kankkulan kaivoon jos jotkut joskus uskoisi että ammattilaisia kannattaa kuunnella kun ne päättää jotain sanoa jostain.

Palaanpas tässä itsekin vaihteeksi yhden ei niin optimaalisesti menneen jutun pariin, mutta taidan käydä polttamassa tupakan ensin ettei otsasuoni tykyttäis niin kovin. *nauru*
Slim_Jim

Posts: 573

#13517 • • Slim_Jim

Replying to Mikä ärsyttää?:

Jone, 26.5.2010 12:59:
---

Palaanpas tässä itsekin vaihteeksi yhden ei niin optimaalisesti menneen jutun pariin, mutta taidan käydä polttamassa tupakan ensin ettei otsasuoni tykyttäis niin kovin. *nauru*



Painun ite kaverin kanssa ABCille kahville....tunniksi mieluiten.
Goala

Posts: 332

#13518 • • Goala It is your own imagination!
Tuo tylsä ja masentava sade sää! JA muutamat työkaverit, jotka ei osaa olla puhumatta paskaa seläntakana, mua niin kyrsiiii *grr*

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

ValaX

Posts: 3,891

#13519 • • ValaX
taloudellinen tilanne*toktok*
Jone

Posts: 8,258

#13520 • • Jone Archibald Haddock
Yleishyödyllisten proggisten ideointi, toteuttaminen ja käynnissä pitäminen.

Joskus tulee sellainen fiilis et miksi ihmeessä mä edes teen tätä kun lähes joka kerta ehdottaessani jotain kivaa juttua kuukauden sisällä henkilöt joille olen idean esittänyt esittävät sen eteenpäin omana älynväläyksenään. Tosta perseilystähän ei voi toki mitenkään huomauttaa, koska jos tekisin niin tekisin samalla hallaa noiden ideoiden läpimenolle ja vaikuttaisin pikkusieluiselta ja auringossa paistattelevat ideavarkaat uhreilta.

Niinpä on taas aika niellä vitutus, polttaa tupakka ja sen jälkeen vaikuttaa innostuneelta uusista ja mahtavista ideoista.





Voi olla et poltan kyl kaksikin tupakkaa.