Kadun toisella puolella on tollanen susikoira tms joka haukkuu kaikkea ja kaikelle ja vittu kaikenaikaa pihalla ollessaan. Ja kesäisin se tosiaan on pihalla kaiken aikaa. Kolme kesää kuunnellu tuota räksytystä enkä mä ole kertaakaan kuullu et noi sen omistajat edes yrittäis saada sitä hiljaseksi. Oon niinku ihan just lähettämässä ilmoitusta kotirauhan häirinnästä. Tän otuksen suuntaan mun ikkunoista on kaks kolmesta, eli ikkunoiden pitäminen auki hienoilla kesäsäillä on mahdotonta.
No sit tossa viereisessä talossa on kans yks joka yleensä on hiljaa mut sit kun se alkaa metelöimään niin se otus päästää kahden sekunnin välein sellasen äänen joka kuulostaa siltä niinku sillä olis joku vamma äänihuulissa ja mua vituttaa kuunnella sitä. Tän otuksen suuntaan sit oli se yks kolmesta ikkunasta.
Tässä taloyhtiössäkin on yks iso otus mutta jos mä en olis koskaan nähny sitä niin mä en edes tietäis että täällä on sellanen, eli näköjään koiran kouluttaminen hiljaiseksi on mahdollista. Toiset vain ei osaa tai niitä ei kiinnosta. Kaikenlaisille niitä rakkejakin luovutetaan