Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,549 views

yertle

Posts: 421

#11601 • • yertle
Naikkoset sai Tartu mikkiin -ohjelmassa kaks pistettä liikaa! Ne laulo respectissä kahesti väärin. Prkl *eikä*
kinderi

Posts: 1,783

#11602 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Äitee.
Menin sille yhden asian kertomaan,ja nyt se jauhaa siitä koko ajan,ja on tunkemassa jotain ihan ihme neuvoja,vaikkei sillä ole mitään hajua mikä täs oikeestaan on homman nimi(sainkohan mä nyt selitettyä tarpeeks vaikeesti tän :D).

Ja huomenna pitäs istua sen kans mutama tunti autossa *poks*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#11603 • • Lilly Guest
Aika monikin asia tällä hetkellä, mut erityisesti nyppii yks v*tun ääliö mun menneisyydestä*dissaa* Mahtaa olla nautinnollista loukata tahallaan toista. Vois mun puolesta painua v*ttuun kantturoineen*piis*
Avatar
#11604 • • Edited REivaaja Guest

eeci, 24.8.2008 00:20:
2) Edellä mainitun kaltaisissa paikoissa käydään keskustelua huumeista. Jonkun kyseisiin positiivisesti suhtautuvan on aina aivan pakko nillittää kuinka paikassa x aineet on sallittuja ja Suomi on takapajula kun täällä ei ole. Kuitenkaan ikinä ei esitetä kunnon perusteluita miksi asiat paikassa x ovat huumeiden laillistamisen seurauksena paremmin kuin täällä. Onko käyttö esimerkiksi sen seurauksena vähentynyt ja huumeista johtuvat oheisilmiöt (kuten varkaudet ja liikenteessä sekoilut) vähentyneet? Yleensä ainoa etu on siinä että yksilön tekemisiä rajoitetaan vähemmän. Tai ainakin ainoa minkä kyseiset tyypit keksivät. Älyhoi. Muuttakaa niihin muihin maihin sitten, jos elämä on siellä tuon takia aurinkoisempaa!



eeci, 24.8.2008 00:20: ...turha itkeä kun missään muualla ei ole asiat näin hyvin. Mikä hemmetin selitys se on siihen miks ei nykytilanteen epäkohtia vois pyrkiä parantaan? Tuskin meillä olis kaikkea tätä mitä nyt on, jos edelliset sukupolvet olis lopettanu asioiden kehittämisen siinä vaiheessa kun kyseinen asia on paremmin kun jollain muulla.




3) Huumeista jatkaen edelleen edellä mainittujen kaltaisissa paikoissa. Puhutaan huumeiden laillistamisesta. Aina joku vertaa huumeita alkoholiin tai tupakkaan ja perustelee laillistamista sillä, että alkoholi ja tupakkakin ovat laillisia. Mikä hemmetin peruste se on laillistaa lisää haitallisia aineita jos parin kohdalla on kyseinen virhe tehty aiemmin? "Hei nämäkin asiat aiheuttavat vahinkoa, miksi ei aiheuteta sitä lisää laillistamalla vielä nämäkin?" Luin joskus jostain että jos suola keksittäisiin nyt, niin se tuskin saisi myyntilupaa. Mielestäni on järkevää että jos ei vanhoja virheitä pystytä korjaamaan, niin yritetään edes olla tekemättä uusia samanlaisia.



Virheitä? Mitä vitun virheitä? Ihmisen syrjäyttäminen esim. hatsin perusteella on virhe.

Sä et taida tietää mitään. Voisin laittaa sulle puolesta ja vastaan miljoona linkkiä, mutten viitti edellä mainittujen syiden takia.

Edit: Kato Never get busted again:ista kohta traffic stops. Siinä entinen himonatsikyttä kertoo aivopesustaan ja siitä kuinka onnellinen hän oli saadessaan pilvenpolttajat telkien taakse.
Jätkä oli seudun kovin huumekyttä, mutta sitten hän rupesi miettimään miksi pilvenpolttajat olivat miltei poikkeuksetta hyväkäytöksisiä ja usein yliopistossa. Lopputuloksena hän otti loparit.

Espoon poliisi kuuleman mukaan (lähde on Helsingin poliisi) on korruptoitunutta ja saattaa jopa ottaa osan itselleen. Itsekkin olen ollut heidän kanssaan tekemisissä mm. ratsian yhteydessä ja he eivät kunnioita lakia pätkääkään, vaan ottavat sen omiin käsiinsä. Esimerkkinä omaisuuteni laittaminen kaivoon ilman syytettä. Koskaan en ole huumeista jäänyt kiinni. Osaltaan onnen vuoksi, osaltaan siksi etten ole välittäjä. (en myöskään liiku välittäjien kanssa kannabiksen laittomuuden takia johtuvien kovan luokan rikollisten takia. Käyttöä se ei estä millään tasolla vaan jopa itsessään luo porttiteorian)

Se on ikävä fakta että auktoriteetit korruptoituvat. Asiasta on tehty tutkimus jossa vapaaehtosia laitettiin vankilaan ja lopulta vapaaehtoiset vanginvartiat käyttäytyivät väkivaltaisesti vapaaehtoisia vankeja kohtaan. Koe jouduttiin keskeyttämään.

Kunnon kansalaisia ei ole olemassakaan. Kyse on vaan siitä keneltä kysyy.
MissKoo

Posts: 1,289

#11605 • • MissKoo
Ihmiset, jotka eivät tervehdi. Musta se kuuluu ihan peruskäytöstapoihin, että kun tulet työpaikalle, niin sanot työkavereillesi huomenta tai hei. Jouduin äskenkin sanomaan meidän uudelle työntekijälle, että täällä on tapana tervehtiä, kävi ihan tosiaan ärsyttää. 3 viikkoa töissä ja ihminen ei osaa sanoa mitään kun tulee paikalle, livahtaa vaan tohon omaan loossiinsa ja on hiljaa. Outoa.
Avatar
#11606 • • Annakins Guest
Mutsi ei oo leikannu koiran kynsiä ja nyt se on täällä hoidossa nilkuttamassa kun peukkukynsi on vähän kasvanu. No, kai mä yritän leikkaa sen keittiösaksilla *hmph* Ton koiran kynnet on muutenkin mahdotonta leikata ilman 3 hengen paikoillaanpitelyryhmää...
wiwi

Posts: 1,575

#11607 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Ei tule uni. Nenu on tukossa ja mielessä pyörii yhtä sun toista. Avohoidokki nukkuu niin sikeästi, etten pääse edes ryömimään sen kainaloon. Mieluummin katselisin unia kuin tyhjän ankeeta klubbaria.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Sssan*

Posts: 651

#11608 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Ärsyttää ku oon jo nyt hereillä vaikka tänään olis pitäny/voinu nukkuu paljon myöhempään...*grr*

Ärsyttää ku täällä on niin likasta, kun en oo kerenny siivota ja vihaan siivota yksin!!

Ja nyt rupes oikeen spesiaalisti ärsyttää ku mun miehen pitää olla tossa v*tun reissuhommassa!!Huomaa et tosiaan joutuu hoitaa kaiken nyt yksin..

*hmph*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Sssan*

Posts: 651

#11609 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Ai niin.. ja ärsyttää ihan prkeleesti myös se että palkka+lomarahat ei oo taaskaan tullu ajoissa tilille..*eiei* Tänään ärsyttää.

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

RiD

Posts: 2,817

#11610 • • RiD Nukemi
Tälläset vitun paperista/pahvista tehdyt tikkarin tikut. Siis mitä vittua, tekis mieluummin tän vaikka lyijystä,styroksista,puusta,graniitista,metallista,paskasta tai mistä vaan, mutta ei paperista/pahvista. Tää sulaa/menee mössöks ku tätä tikkaria imeskelee tai kun sen antaa coolisti hengaa toisessa poskessa ja sillontällön vaan lutkuttaa, ja se on tosi ärsyttävää. PERKELE! Vaadin oikeutta.

--
*super* *possu*

peikkolapsi

Posts: 1,180

#11611 • • peikkolapsi miisa the maskotti
arght tää vatsan toiminta taas.
tai toimimattomuus.
hermot menee *senkin*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Saara

Posts: 1,954

#11612 • • Saara #2970
Naapurin mummeli, joka joka kerta valittaa, että taas oli tumppeja heitetty maahan. Jumalauta oon nyt saanut sen uskomaan tässä asuessa (1,5 vuotta) etten se ole minä tai mun mies, mutta silti joka saatanan kerta jaksaa mäkättää. Nyt kyllä sanoin, et tässä talossa jotkut muutkin saattavat tupakoida.

*toktok*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Lyylikki

Posts: 2,975

#11613 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Saara, 10.9.2008 10:29:
Naapurin mummeli, joka joka kerta valittaa, että taas oli tumppeja heitetty maahan. Jumalauta oon nyt saanut sen uskomaan tässä asuessa (1,5 vuotta) etten se ole minä tai mun mies, mutta silti joka saatanan kerta jaksaa mäkättää. Nyt kyllä sanoin, et tässä talossa jotkut muutkin saattavat tupakoida.

*toktok*



Sano sille seuraavan kerran, että "taidat kuule itse heitellä niitä tumppeja kun ne noin kiinnostaa."
Saara

Posts: 1,954

#11614 • • Saara #2970

Lyylikki, 10.9.2008 11:09:
---
Saara, 10.9.2008 10:29:
Naapurin mummeli, joka joka kerta valittaa, että taas oli tumppeja heitetty maahan. Jumalauta oon nyt saanut sen uskomaan tässä asuessa (1,5 vuotta) etten se ole minä tai mun mies, mutta silti joka saatanan kerta jaksaa mäkättää. Nyt kyllä sanoin, et tässä talossa jotkut muutkin saattavat tupakoida.

*toktok*
---
Sano sille seuraavan kerran, että "taidat kuule itse heitellä niitä tumppeja kun ne noin kiinnostaa."



Emmä taida, se kuitenkin keksii sitten jonkun muun jutun josta syyttää. Mut mitäs valittaa mulle, kun meidän sisäpihalle pääsee 24h avoimesta porttikongista ihan kuka vaan :D.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

JaUHomAto

Posts: 395

#11615 • • JaUHomAto väärä nimi
se, että kun nyt broidi lukee yo-kirjotuksiin, niin hän ei sitten mukamas voi tehdä yhtään mitään muuta kun lukea. kyllähän sen nyt ymmärtää, et lukea pitää, mutta hei, vois nyt ees ku syömäst lähtee, ni korjaa omat astiat pois. *grr* ja kaikki luonnollisesti lankee mun tehtäväks, ettäpä näin.
Freja

Posts: 8,775

#11616 • • Freja Sihteeri
Jutut.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Amarie

Posts: 261

#11617 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Mun puhelin, siitä yhtäkkiä meni puolet näytöstä pimeeks, menee aika ninjailuks, että tolla saa tekstareita luettua tai lähetettyä. Eipä tässä nyt olis hetkeen rahaa ostaa uutta puhelinta. En ees tiiä mitä tolle kävi, vastasin siskon viestiin, laitoin puhelimen viereeni sängylle ja seuraavan kerran kun katoin sitä, niin puolet näytöstä pimeenä. o/

--
In her eyes I see the sky.

onni3mk

Posts: 3,973

#11618 • • onni3mk Onni on.
Eräs aikuinen epäkypsä ihminen! *igor*

--
Onni on.

Jutu

Posts: 3,054

#11619 • • Jutu Blondi

Amarie, 10.9.2008 18:25:
Mun puhelin, siitä yhtäkkiä meni puolet näytöstä pimeeks, menee aika ninjailuks, että tolla saa tekstareita luettua tai lähetettyä. Eipä tässä nyt olis hetkeen rahaa ostaa uutta puhelinta. En ees tiiä mitä tolle kävi, vastasin siskon viestiin, laitoin puhelimen viereeni sängylle ja seuraavan kerran kun katoin sitä, niin puolet näytöstä pimeenä. o/


Mulla meni samalla lailla puhelimesta näyttö o_O Tosin, se meni kokonaan pimeeksi.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Wolverine

Posts: 1,860

#11620 • • Wolverine
"puolustetaan voittoa vikat 30min eikä edes yritetä hyökkää, onhan se toiminu muissakin lajeissa helvetin hyvin!"
haistakaa vittu.