Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,529 views

Nauskiss

Posts: 532

#11621 • • Nauskiss
Elämä - mikäpä muukaan...

Aina yhtä rasittavaa, vaikka miltä kantilta katsois.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Amarie

Posts: 261

#11622 • • Amarie täysipäiväinen lusmu

Jutu, 10.9.2008 21:43:
---
Amarie, 10.9.2008 18:25:
Mun puhelin, siitä yhtäkkiä meni puolet näytöstä pimeeks, menee aika ninjailuks, että tolla saa tekstareita luettua tai lähetettyä. Eipä tässä nyt olis hetkeen rahaa ostaa uutta puhelinta. En ees tiiä mitä tolle kävi, vastasin siskon viestiin, laitoin puhelimen viereeni sängylle ja seuraavan kerran kun katoin sitä, niin puolet näytöstä pimeenä. o/

---

Mulla meni samalla lailla puhelimesta näyttö o_O Tosin, se meni kokonaan pimeeksi.



laadukkaita puhelimia. o/ Ymmärtäisin jos toi olis vaikka tippunut tai osunut johonkin, mutta se meni ihan yhtäkkiä itsestään.

--
In her eyes I see the sky.

Jutu

Posts: 3,054

#11623 • • Jutu Blondi
Voi vittu sanon taas. Ensinnäkin kukaan ei viitsinyt ilmottaa mulle, että meidän iltapäivätunnit on peruttu. Kiva mennä koululle ja todeta, että ei siellä olekaan mitään.

Noh, sitten kävin samalla koulun kirjastossa ja huomasin, että joku on jo tehnyt viime keväänä samasta aiheesta opinnäytetyön kuin mitä ite oon suunnitellut. Ja se hiton otsikkokin oli ihan sama! Miten voi olla mahdollista?!?! Eipä tässä sitten mitään muuta kuin tekemään uutta suunnitelmaa siitäkin. Prkl.

Että voikin taas pientä ihmistä vituttaa paljon. *super**igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Liina

Posts: 161

#11624 • • Liina Ratamurmeli
Jaa'a, sen ku tietäis. Tällä hetkellä tuntuu että kaikki ja että otan kaikesta itteeni, prkl.*igor*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#11625 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Super-Kerttu, 19.8.2008 09:06:
Tää HELVETIN firma.. Mä en tajua mitä vittua mä täällä vielä teen!? Olen hakenut 3 eri mestaa sisäisesti täällä. Yhteen ei ollut tarpeeksi kokemusta, yhteen oli liikaa kokemusta ja sit viimeiseen paikkaan mitä hain, mikä sijoittui osaamiseltaan noiden kahden aiemman väliin, en päässyt edes haastatteluun!!?? VOI VITUN PASKAA! Ne haluu pitää mut vaan täällä osastolla, kun osaan nää hommat´.. Ei halua hankkia ketään uutta tänne, joten mun kohtalona on istua täällä lopun elämääni. Vittu.. Mä en ikinä tuu saamaan mitään duunia ja mitään vitun uraa..


*GRR* *uuh* *eiei* *senkin* *dissaa*




Salli mun nauraa.. Sen paikan vei talon sisältä joku 61-vuotias siivooja..*poks* *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Heli

Posts: 1,489

#11626 • • Heli vai kuka se oli
Taas näitä päivä ku ei saa mitää aikaseks.
ois pitäny käydä pankissa neuvottelemassa.
pitäis siivota.
pitäis kattoo yöpymisvälineet.
pitäis ettii valokuvia.
pitäis tehä tää kaikki ennenku oon ihan liian laiska ees avautumaan tänne. pfft.

--
ei se väärin ole.

Avatar
#11627 • • REivaaja Guest

Takyon, 25.8.2008 21:38:
Ei muutaku oven taakse kiroomaan tai sit valitusta isännöitsijälle

Hippitytöt ei kirois :)
alphamagic

Posts: 3,628

#11628 • • alphamagic
Vittu oharit saatana!!!!!!!!!!!!!!!!

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#11629 • • Hitchhiker
Se että on tylsää istuskella kotosalla ja töllöttää vain tietokoneen ruutua, mitä sitä parempaakaan keksisi.
thomas

Posts: 5,618

#11630 • • Edited thomas
vitun nykymusiikkibisnes *nyyh**whaat**justjoo**hmph**eiei**grr**dissaa**senkin**släp*
Takyon

Posts: 2,945

#11631 • • Takyon Möwkö
Star wars - vittu mitä Disney sci-fiä.. Ainakin noi uudemmat eli ekat episodit, en ole vielä päässyt kakkosta pidemmälle :P

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Saara

Posts: 1,954

#11632 • • Saara #2970

Takyon, 12.9.2008 20:55:
Star wars - vittu mitä Disney sci-fiä.. Ainakin noi uudemmat eli ekat episodit, en ole vielä päässyt kakkosta pidemmälle :P



Joo kyl ne ekat (3-6) on paljon parempia ku ne uudemmat, ihan eri fiiliksellä mennään. Oon kattonut ne uudet vaan kerran ja se riittää mulle.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

sapeli

Posts: 11,768

#11633 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Tietokoneet, pitkästä aikaa. *dissaa* Ensin tapeltiin yhden nettisivuntekosoftan kanssa, sitten meni yks tietokonepeli jumiin eikä suostunut käynnistymään enää uudelleen - edessä toiset 7.5h latailua että saan haettua ne filut uudestaan. *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

alphamagic

Posts: 3,628

#11634 • • alphamagic
Tää flunssa mikä on jatkunu nyt keskiviikosta asti, kuumetta ei kai enää oo mut kurkku päätti pamahtaa niin kipeeks et ei voi niellä ilman pieniä kyyneleitä :D *dissaa*
Lääkäriin aamulla taas kerran. Kun ois tässä vittu koulukin missä vois käydä välillä!!!

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

onni3mk

Posts: 3,973

#11635 • • onni3mk Onni on.
Siemenelliset viinirypäleet.

--
Onni on.

lillikutti

Posts: 249

#11636 • • lillikutti hyppivä jyvä
miehet!

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

unoha

Posts: 929

#11640 • • unoha Lti-/UG Collective
Rotat*toktok*

--
Never Quit !