Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,620,527 views

Optik

Posts: 1,691

#11581 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Taas juonu liikaa kahvia työpaikalla -> närästää niin perkeleesti.. *igor*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

onni3mk

Posts: 3,973

#11582 • • onni3mk Onni on.
Kuvasin äidin kaverin häät ja nyt näyttää ihan liikaa siltä, että en saanut pidettyä niiden pienen pientä videokameraa tarpeeks vakaana. Tosi jees. Tosi noloo. Ei hyvä tämä.

--
Onni on.

Liina

Posts: 161

#11583 • • Edited Liina Ratamurmeli
Mun farkuista hajos vetskari just ku tulin töihin! Mutta onni onnettomuudessa: farkuis onneks sen verran korkee vyötärö ja paita vähän pidempi, ni kukaan ei nää sitä *hymy*
RiD

Posts: 2,817

#11584 • • RiD Nukemi
Taas tää vitun väsymys, kokoajan :( *igor*

--
*super* *possu*

mariq

Posts: 2,154

#11585 • • mariq

LiiNa, 5.9.2008 09:36:
Mun farkuista hajos vetskari just ku tulin töihin! Mutta onni onnettomuudessa: farkuis onneks sen verran korkee vyötärö ja paita vähän pidempi, ni kukaan ei nää sitä *hymy*


Huh, tosta muistui mieleen kun mulla kans joskus hajos housujen vetskari heti aamusta töihin tullessa, mut ne housut oli aika matalat ja niis oli vaan se vetskari, eikä ees kangasta sen päällä niinku farkuissa yms.
Siinä koitin sit klemmareitten kanssa keplotella housuja pysymään kiinni ja kiskoa paitaa alemmas viritelmien peitoks *nauru* se oli vähän nolo päivä *blush*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

crissy

Posts: 1,958

#11586 • • crissy
voi vitun vittu!!!

lähetin postissa timbalandin lipun takas menolippuun, ja nyt se tuli takas. Tiedän et yli 1000 ihmistä odottaa omiaan takas peruuntuneesta konsertista, koska mulkku sheldon ei oo maksanu ennakkoaan takas.

Nyt sitten ainoo vaihtoehto on krävää niitä sheldonilta iteltä takas. Ja ehkä joskus tuun ne saamaan tai sit en ollenkaan. kyse nyt ei oo ku 30e mut ei mullakaan nii paljoo oo rahaa et voisin jaella 30e ympäriinsä!!!!

vittu ku osaa vituttaa!!
Avatar
#11587 • • Edited REivaaja Guest

Jutu, 25.8.2008 21:34:
Prkl. Ihana tupakanhaju ollut koko päivän täällä kämpässä kun toi saatanan alakerran mamma vetää tota sätkää sisällä. Helvetin v*ttu sentään. Luulis, että ihmisellä olis ees joku oikeus olla omassa kämpässä ilman tota helvetin hajua jota täytyy muutenkin haistella kun liikkuu kaupungilla. Prkl. Tekis mieli syöttää jokaiselle tupakoitsijalle ne syöpäkääryleet ja sen jälkeen tunkee ne pieneen koppiin ja laittaa monta tuhatta röökiä palamaan sinne, niin siinähän helvetti tukehtuis omaan käryynsä. *igor**igor* Ja en todellakaan tunne sääliä niitä ihmisiä kohtaan jotka saa koppitaudin, keuhkosyövän, suusyövän etc. Mun puolesta jokainen tupakoitsija ansaitsis sen kohtalon.



Haukut väärää puura. Toistaiseksi Suomen fasistihallinto antaa ihmisten polttaa sisällä.

Se ei ole alakerran vika että ilmanvaihtonne on susi. Se on talkkarin vika. (Oikeestaan se on sun vikas) Vaikka Takyon opastaa isännöitsijälle, ei sulla todennäköisesti ole oikeutta valittaa, ellei säännöt kiellä sisällä tupakointia.
Joissakin paikoissa taasen on parveketupakointi kiellettyä.

Tähän kohtaan voisin laittaa kaikenlaista sälää metabolisesta syndroomasta ja ansaitusta kuolemasta jne., mutta jätän sanomatta...
Avatar
#11588 • • Equalizer Guest
arki.
domi

Posts: 7,069

#11589 • • domi Työn sankari.
Vittu. Siis vittu ei ärsytä. Tai no, eräs kantaja kyllä. Tai siis. Jokin asia ärsyttää, ja pahasti.

Reivaaja ei ärsytä :)
Avatar
#11590 • • Edited REivaaja Guest
Ihmiset jotka kärkkäästi haluaa inkvisitiota ymmärtämättä edes ketä syyttää.

Vitun natsit ymmärrä edes itteään ja lässyttää muille miten elää. LOL

Sit ollaan ylpeitä kun ei olla kokeiltu mitään. LOL
yaotzin

Posts: 133

#11592 • • yaotzin
ei saa ikinä porukkaa kotibileisii :D
yaotzin

Posts: 133

#11594 • • yaotzin
en tunne teikäläistä paha kutsua :D
Jutu

Posts: 3,054

#11595 • • Edited Jutu Blondi

REivaaja, 5.9.2008 18:46:
---
Jutu, 25.8.2008 21:34:
Prkl. Ihana tupakanhaju ollut koko päivän täällä kämpässä kun toi saatanan alakerran mamma vetää tota sätkää sisällä. Helvetin v*ttu sentään. Luulis, että ihmisellä olis ees joku oikeus olla omassa kämpässä ilman tota helvetin hajua jota täytyy muutenkin haistella kun liikkuu kaupungilla. Prkl. Tekis mieli syöttää jokaiselle tupakoitsijalle ne syöpäkääryleet ja sen jälkeen tunkee ne pieneen koppiin ja laittaa monta tuhatta röökiä palamaan sinne, niin siinähän helvetti tukehtuis omaan käryynsä. *igor**igor* Ja en todellakaan tunne sääliä niitä ihmisiä kohtaan jotka saa koppitaudin, keuhkosyövän, suusyövän etc. Mun puolesta jokainen tupakoitsija ansaitsis sen kohtalon.

---


Haukut väärää puura. Toistaiseksi Suomen fasistihallinto antaa ihmisten polttaa sisällä.

Se ei ole alakerran vika että ilmanvaihtonne on susi. Se on talkkarin vika. (Oikeestaan se on sun vikas) Vaikka Takyon opastaa isännöitsijälle, ei sulla todennäköisesti ole oikeutta valittaa, ellei säännöt kiellä sisällä tupakointia.
Joissakin paikoissa taasen on parveketupakointi kiellettyä.

Tähän kohtaan voisin laittaa kaikenlaista sälää metabolisesta syndroomasta ja ansaitusta kuolemasta jne., mutta jätän sanomatta...


Miten se voi olla mun vika, jos meidän ilmanvaihto ei oikein toimi niin kuin pitäis? Ja totta kai mä tiedän, että isännöitsijä ei voi oikein tehdä mitään. Ja tässä talossa on kyllä kaikki muu kiellettyä, mutta ei sitä röökin vetämistä sisällä/parvekkeella. Joten anteeksi nyt vaan jos mä en halua haistella kotona sitä sätkää jota joku muu mulkku polttaa.

Edit: korjasin yhden sanan.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#11596 • • REivaaja Guest

Jutu, 5.9.2008 19:45:
Miten se voi olla mun vika, jos meidän ilmanvaihto ei oikein toimi niin kuin pitäis? Ja totta kai mä tiedän, että isännöitsijä ei voi oikein tehdä mitään. Ja tässä talossa on kyllä kaikki muu kiellettyä, mutta ei sitä röökin vetämistä sisällä/ulkona. Joten anteeksi nyt vaan jos mä en halua haistella kotona sitä sätkää jota joku muu mulkku polttaa.

Koska et ole valittanut isännöitsijälle siitä hajusta (ei siis polttajasta). Ei se sun takia polta...
Jutu

Posts: 3,054

#11597 • • Jutu Blondi

REivaaja, 5.9.2008 19:46:
---
Jutu, 5.9.2008 19:45:
Miten se voi olla mun vika, jos meidän ilmanvaihto ei oikein toimi niin kuin pitäis? Ja totta kai mä tiedän, että isännöitsijä ei voi oikein tehdä mitään. Ja tässä talossa on kyllä kaikki muu kiellettyä, mutta ei sitä röökin vetämistä sisällä/ulkona. Joten anteeksi nyt vaan jos mä en halua haistella kotona sitä sätkää jota joku muu mulkku polttaa.

---
Koska et ole valittanut isännöitsijälle siitä hajusta (ei siis polttajasta). Ei se sun takia polta...


Höh. Ei se auta asiaa yhtään mitenkään jos mä valitan siitä hajusta, koska se tyyppi tuskin lopettaa sitä tupakoimista sen takia, että yksi nirppanokka ei tykkää tupakan hajusta. Ja anteeks nyt vaan mun tyhmyyteni, mutta miten sä nyt väität, että mä olettaisin sen polttavan mun takia? Ja ei pliis mitään romaania tai muutenkaan mitään korulauseita.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#11598 • • REivaaja Guest

Jutu, 5.9.2008 19:51:
---
REivaaja, 5.9.2008 19:46:
---
Jutu, 5.9.2008 19:45:
Miten se voi olla mun vika, jos meidän ilmanvaihto ei oikein toimi niin kuin pitäis? Ja totta kai mä tiedän, että isännöitsijä ei voi oikein tehdä mitään. Ja tässä talossa on kyllä kaikki muu kiellettyä, mutta ei sitä röökin vetämistä sisällä/ulkona. Joten anteeksi nyt vaan jos mä en halua haistella kotona sitä sätkää jota joku muu mulkku polttaa.

---
Koska et ole valittanut isännöitsijälle siitä hajusta (ei siis polttajasta). Ei se sun takia polta...

---

Höh. Ei se auta asiaa yhtään mitenkään jos mä valitan siitä hajusta, koska se tyyppi tuskin lopettaa sitä tupakoimista sen takia, että yksi nirppanokka ei tykkää tupakan hajusta. Ja anteeks nyt vaan mun tyhmyyteni, mutta miten sä nyt väität, että mä olettaisin sen polttavan mun takia? Ja ei pliis mitään romaania tai muutenkaan mitään korulauseita.



Öö. Vaadit siis hormien putsausta kun ei ilma liiku.

Lopun jätän noteeraamatta, etten kohta agitoidu ampumaan karhulle lisää piikkejä hanuriin.
Jutu

Posts: 3,054

#11599 • • Jutu Blondi

REivaaja, 5.9.2008 19:54:
Öö. Vaadit siis hormien putsausta kun ei ilma liiku.


Jaa joo, enpäs taas ajatellut. Täytyy varmaan maanantaina soitella sille.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

sapeli

Posts: 11,768

#11600 • • sapeli jokukukamikä?
Maksullinen puhelinasiakaspalveluun jonottaminen. *dissaa*

Tulee oikein ylpeäksi meidän osaston vastausprosentista ja -nopeudesta, harvoin joutuu asiakas jonottamaan viittä sekuntia kauempaa että pääsee kertomaan huolensa. *hymy* En tosin tiedä paljonko meille soittaminen maksaa... *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.