14,184 posts, 710 pages, 4,807,710 views
LiiNa, 5.9.2008 09:36:
Mun farkuista hajos vetskari just ku tulin töihin! Mutta onni onnettomuudessa: farkuis onneks sen verran korkee vyötärö ja paita vähän pidempi, ni kukaan ei nää sitä
Jutu, 25.8.2008 21:34:
Prkl. Ihana tupakanhaju ollut koko päivän täällä kämpässä kun toi saatanan alakerran mamma vetää tota sätkää sisällä. Helvetin v*ttu sentään. Luulis, että ihmisellä olis ees joku oikeus olla omassa kämpässä ilman tota helvetin hajua jota täytyy muutenkin haistella kun liikkuu kaupungilla. Prkl. Tekis mieli syöttää jokaiselle tupakoitsijalle ne syöpäkääryleet ja sen jälkeen tunkee ne pieneen koppiin ja laittaa monta tuhatta röökiä palamaan sinne, niin siinähän helvetti tukehtuis omaan käryynsä. Ja en todellakaan tunne sääliä niitä ihmisiä kohtaan jotka saa koppitaudin, keuhkosyövän, suusyövän etc. Mun puolesta jokainen tupakoitsija ansaitsis sen kohtalon.
:Ddomi, 5.9.2008 19:14:
Reivaaja ei ärsytä :)
REivaaja, 5.9.2008 18:46:
---
Jutu, 25.8.2008 21:34:
Prkl. Ihana tupakanhaju ollut koko päivän täällä kämpässä kun toi saatanan alakerran mamma vetää tota sätkää sisällä. Helvetin v*ttu sentään. Luulis, että ihmisellä olis ees joku oikeus olla omassa kämpässä ilman tota helvetin hajua jota täytyy muutenkin haistella kun liikkuu kaupungilla. Prkl. Tekis mieli syöttää jokaiselle tupakoitsijalle ne syöpäkääryleet ja sen jälkeen tunkee ne pieneen koppiin ja laittaa monta tuhatta röökiä palamaan sinne, niin siinähän helvetti tukehtuis omaan käryynsä. Ja en todellakaan tunne sääliä niitä ihmisiä kohtaan jotka saa koppitaudin, keuhkosyövän, suusyövän etc. Mun puolesta jokainen tupakoitsija ansaitsis sen kohtalon.
---
Haukut väärää puura. Toistaiseksi Suomen fasistihallinto antaa ihmisten polttaa sisällä.
Se ei ole alakerran vika että ilmanvaihtonne on susi. Se on talkkarin vika. (Oikeestaan se on sun vikas) Vaikka Takyon opastaa isännöitsijälle, ei sulla todennäköisesti ole oikeutta valittaa, ellei säännöt kiellä sisällä tupakointia.
Joissakin paikoissa taasen on parveketupakointi kiellettyä.
Tähän kohtaan voisin laittaa kaikenlaista sälää metabolisesta syndroomasta ja ansaitusta kuolemasta jne., mutta jätän sanomatta...
Koska et ole valittanut isännöitsijälle siitä hajusta (ei siis polttajasta). Ei se sun takia polta...Jutu, 5.9.2008 19:45:
Miten se voi olla mun vika, jos meidän ilmanvaihto ei oikein toimi niin kuin pitäis? Ja totta kai mä tiedän, että isännöitsijä ei voi oikein tehdä mitään. Ja tässä talossa on kyllä kaikki muu kiellettyä, mutta ei sitä röökin vetämistä sisällä/ulkona. Joten anteeksi nyt vaan jos mä en halua haistella kotona sitä sätkää jota joku muu mulkku polttaa.
REivaaja, 5.9.2008 19:46:
---
Jutu, 5.9.2008 19:45:
Miten se voi olla mun vika, jos meidän ilmanvaihto ei oikein toimi niin kuin pitäis? Ja totta kai mä tiedän, että isännöitsijä ei voi oikein tehdä mitään. Ja tässä talossa on kyllä kaikki muu kiellettyä, mutta ei sitä röökin vetämistä sisällä/ulkona. Joten anteeksi nyt vaan jos mä en halua haistella kotona sitä sätkää jota joku muu mulkku polttaa.
---
Koska et ole valittanut isännöitsijälle siitä hajusta (ei siis polttajasta). Ei se sun takia polta...
Jutu, 5.9.2008 19:51:
---
REivaaja, 5.9.2008 19:46:
---
Jutu, 5.9.2008 19:45:
---
Koska et ole valittanut isännöitsijälle siitä hajusta (ei siis polttajasta). Ei se sun takia polta...
---
Höh. Ei se auta asiaa yhtään mitenkään jos mä valitan siitä hajusta, koska se tyyppi tuskin lopettaa sitä tupakoimista sen takia, että yksi nirppanokka ei tykkää tupakan hajusta. Ja anteeks nyt vaan mun tyhmyyteni, mutta miten sä nyt väität, että mä olettaisin sen polttavan mun takia? Ja ei pliis mitään romaania tai muutenkaan mitään korulauseita.
REivaaja, 5.9.2008 19:54:
Öö. Vaadit siis hormien putsausta kun ei ilma liiku.