Fresia
Eksä Vajaa 5 viikkoa sitten tilitti mulle, et ei pysty sitoutumaan. Tänään iloisena kertoi(kun nähtiin ekan kerran eron jälkeen...), että "on täs ollut kuukauden ajan yks tyttö" niin maireella hymyllä... voi jätkä, se tietää et mulla ei niin loistavasti mee muutenkaan ja pakko alkaa tosta kertomaan... *ituttaa, kun se on jo täysin yli meidän jutusta ja mä laahaan kaukana takana. Onneks tuli bussi ja vei mut pois, ei tarvinnut siinä alkaa itkemään.
*ittu
voi dämn, voisin kuvitella tilanteen kun itse oon just eronnu. tsemppiä!
mayah, 26.10.2005 08:49:
+ Se, et tajuaa, et on asunu täällä jo muutamaa päivää vaille viis kuukautta ja ihmiset joita luuli ystävikseen ei oo käyny ees kylässä kattoos kämppää vaikka on kutsuttu sata kertaa. Joo joo, vitusti on matkaa, kumma kyllä että sinne suuntaan liikenne kuulkee aina ongelmitta. Ja et yhteyttä otetaan vaan sillon ku omassa elämässä on joku ongelma, et päästään siitä valittamaan.
näissä tilanteissa sitä just huomaa, kuka on se tosiystävä ja kuka vaan on niitä tyyppejä ketkä on yhteydessä siinä vaiheessa kun heidän hyväksi pitäisi tehdä jotain. oon antanut olla tämmöset "frendit" omassa rauhassa koska kaveruus perustuu molemminpuoliseen vuorovaikutukseen ja siihen, että molemmat tekee toisille hyvää eikä vain yksisuuntaisesti toinen.