Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,612,021 views

Karski

Posts: 6,049

#3541 • • Edited Karski Pomon kätyri

mayah, 26.10.2005 08:49:

+ Se, et tajuaa, et on asunu täällä jo muutamaa päivää vaille viis kuukautta ja ihmiset joita luuli ystävikseen ei oo käyny ees kylässä kattoos kämppää vaikka on kutsuttu sata kertaa. Joo joo, vitusti on matkaa, kumma kyllä että sinne suuntaan liikenne kuulkee aina ongelmitta. Ja et yhteyttä otetaan vaan sillon ku omassa elämässä on joku ongelma, et päästään siitä valittamaan.



Se, että sä et oo vieläkään järjestäny oikeita
tupareita *senkin*

Mut noin muuten ei ärsytä kyllä mikään,
elämä on varsin mukavaa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

onni3mk

Posts: 3,973

#3542 • • onni3mk Onni on.

Reija ja suklaatehdas, 26.10.2005 11:18:
---
mayah, 26.10.2005 08:49:

+ Se, et tajuaa, et on asunu täällä jo muutamaa päivää vaille viis kuukautta ja ihmiset joita luuli ystävikseen ei oo käyny ees kylässä kattoos kämppää vaikka on kutsuttu sata kertaa. Joo joo, vitusti on matkaa, kumma kyllä että sinne suuntaan liikenne kuulkee aina ongelmitta. Ja et yhteyttä otetaan vaan sillon ku omassa elämässä on joku ongelma, et päästään siitä valittamaan.

---


Se, että sä et oo vieläkään järjestäny oikeita
tupareita *senkin*



Nii just! Missä on tuparit?!

</OT>

--
Onni on.

UnityF

Posts: 15,721

#3543 • • UnityF joo just se

Zapa, 26.10.2005 10:17:
näissä tilanteissa sitä just huomaa, kuka on se tosiystävä ja kuka vaan on niitä tyyppejä ketkä on yhteydessä siinä vaiheessa kun heidän hyväksi pitäisi tehdä jotain. oon antanut olla tämmöset "frendit" omassa rauhassa koska kaveruus perustuu molemminpuoliseen vuorovaikutukseen ja siihen, että molemmat tekee toisille hyvää eikä vain yksisuuntaisesti toinen.



Itte ainakin nään ystävyyden eri tavalla, enkä niin toi on käyny noin monta kertaa ja toi on käyny noin monta kertaa kylässä. esim yksi mun ystäväpariskunta asuu tässä muutaman kilsan päässä ja oon käyny siellä ehkä pari kertaa niinkuin he täällä. Silti ollaan hyviä ystäviä. Tai sitten ihan niinkin hassu juttu yksi parhaista ystävistäni Elli jonka oon tuntenu jo monia vuosia niin en ole koskaan käyny hänen kotonaan ja hänellä on sentään ollu avainkin tähän asuntoo. et jos ystävyys mitataan kuinka monta kertaa on käyny jonku luona niin huh huh.

Se miten mä mittaan ystävyyden on että ei miten monta kertaa käy jonkun luona tai monta kertaa puhuu puhelimessa jonku kanssa vaan se että se toinen ymmärtää sua ja hyväksyy sut juuri sellaisena kuin olet kaikkineen vikoinesi ja päähänpinttymisiesi kanssa. Se nauraa sun kanssa maailmalle ja ottaa kädestä kiinni tuntuu pahalle. Se antaa sulle tilaa hengittää jos ahistaa ja jos tahdot olla yksin niin se ei loukkaannu vaan ymmärtää. Vaikka sä et olisi sen kanssa päivittäin tekemisissä niin silti hänellä on erikoispaikka sun sydämessä ja kun te kohtaatte niin voi sitä riemuu..
shaderna

Posts: 157

#3544 • • shaderna
Tekopyhät pellet jotka yrittää pätee näis foorumeis

--
just tryin` not to give a fuck

AndyE

Posts: 129

#3545 • • Edited AndyE

shAderNa, 26.10.2005 11:34:
Tekopyhät pellet jotka yrittää pätee näis foorumeis


itseasiassa sama *hymy*


toinen mikä ärsyttää on mun kämppis joka kuuntelee jotain aivan käsittämättön paskaa örinäheviä tuolla...mulla hajoo pää!!*toktok*


edit. UnityF kiteytti viestissään oikein kauniisti ystävyyden määrittelyn *sydän*

--
It's not about the size of the dog in the
fight, it's about the size of the fight
in the dog.

UnityF

Posts: 15,721

#3546 • • Edited UnityF joo just se

AndyE, 26.10.2005 11:37:


toinen mikä ärsyttää on mun kämppis joka kuuntelee jotain aivan käsittämättön paskaa örinäheviä tuolla...mulla hajoo pää!!*toktok*



Meidän Masset *plur* Mun massella ei oo viel onneksi omaa mankkaa / ei ees omaaa konetta kasattuna joten kuunelleen mitä _minä_ haluun *hih*

edit. UnityF kiteytti viestissään oikein kauniisti ystävyyden määrittelyn *sydän*



*sydän* *pus*
sune

Posts: 2,096

#3547 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Se että oon ollu 2vk pois koulusta ja nyt oon ollu 2pv taas koulus ni enköhän oo jo kuumeessa ! Miks mua rangaistaan näin !!?? *toktok**senkin**nyyh*

--
ei kovin ihku eikä plur

Zapa

Posts: 1,393

#3548 • • Zapa Mr Wrangler

UnityF, 26.10.2005 11:25:
---
Zapa, 26.10.2005 10:17:
näissä tilanteissa sitä just huomaa, kuka on se tosiystävä ja kuka vaan on niitä tyyppejä ketkä on yhteydessä siinä vaiheessa kun heidän hyväksi pitäisi tehdä jotain. oon antanut olla tämmöset "frendit" omassa rauhassa koska kaveruus perustuu molemminpuoliseen vuorovaikutukseen ja siihen, että molemmat tekee toisille hyvää eikä vain yksisuuntaisesti toinen.

---


Itte ainakin nään ystävyyden eri tavalla, enkä niin toi on käyny noin monta kertaa ja toi on käyny noin monta kertaa kylässä. esim yksi mun ystäväpariskunta asuu tässä muutaman kilsan päässä ja oon käyny siellä ehkä pari kertaa niinkuin he täällä. Silti ollaan hyviä ystäviä. Tai sitten ihan niinkin hassu juttu yksi parhaista ystävistäni Elli jonka oon tuntenu jo monia vuosia niin en ole koskaan käyny hänen kotonaan ja hänellä on sentään ollu avainkin tähän asuntoo. et jos ystävyys mitataan kuinka monta kertaa on käyny jonku luona niin huh huh.

Se miten mä mittaan ystävyyden on että ei miten monta kertaa käy jonkun luona tai monta kertaa puhuu puhelimessa jonku kanssa vaan se että se toinen ymmärtää sua ja hyväksyy sut juuri sellaisena kuin olet kaikkineen vikoinesi ja päähänpinttymisiesi kanssa. Se nauraa sun kanssa maailmalle ja ottaa kädestä kiinni tuntuu pahalle. Se antaa sulle tilaa hengittää jos ahistaa ja jos tahdot olla yksin niin se ei loukkaannu vaan ymmärtää. Vaikka sä et olisi sen kanssa päivittäin tekemisissä niin silti hänellä on erikoispaikka sun sydämessä ja kun te kohtaatte niin voi sitä riemuu..



juu ehkä kirjoitin huonosti, ei ystävyyttä todellakaan mitata siten, monta kertaa käy kylässä. tuo nyt oli vaan yksi esimerkki. tarkoitin yleensä ystävyydellä sitä, että se perustuu molemminpuoliseen vuorovaikutukseen eikä vain siihen, että toinen soittaa esim vain silloin kun on itsellä hätä tai tarvitsee jotain palvelusta. muina ajankohtina ei sitten näistä "tosiystävistä" ei kuulukaan mitään. se oli se pointti
Zapa

Posts: 1,393

#3549 • • Zapa Mr Wrangler

mayah, 26.10.2005 11:58:

Onhan se varmasti niinkin, eikä tässä nyt kukaan puhunut mistään vierailuvuorojen laskemisesta. Mut kyllä mä voin ihan suoraan sanoa, että mua vituttaa eräskin "ystävä", joka aina olettaa, että mä olen valmiina puhelimen vieressä tai auton ratissa kun toinen sitä tarvitsee, mutta ikinä asia ei mene toisin päin, kun mulla on huono päivä tai tarvitsisin seuraa. Hyvä että edes puhelimeen vastaa. Puhelimessa puhutaan silloin, kun hänellä on poikaystävä-murheita tai jotain hirveetä on tapahtunu. Koskaan ei soiteta kysyäkseen, et no mitäs sulle kuuluu.

Mut ei siinä mitään, maailma kasvattaa.



juuri näin, tässä pointti.
Mellu-

Posts: 4,006

#3550 • • Mellu-
kela.. jälleen ja taas kerran

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Ninka

Posts: 564

#3551 • • Ninka

Karvinen, 26.10.2005 11:13:
Se et Mä joudun aina selittämään mun muutamille ystäville niin saatanan yksinkertasia asioita elämästä. . . *senkin*



o-ou... älä enää lyö

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Karvinen

Posts: 699

#3552 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Ninka, 26.10.2005 16:09:
---
Karvinen, 26.10.2005 11:13:
Se et Mä joudun aina selittämään mun muutamille ystäville niin saatanan yksinkertasia asioita elämästä. . . *senkin*

---


o-ou... älä enää lyö



kyse on niistä vähän vanhemmista ihmisistä joiden luulis tietävän asioista enemmän kuin minä . . *ding*

Ei susta kultaPieni *pus*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Elmiira

Posts: 1,446

#3553 • • Edited Elmiira
Se, että työnantaja tai oikeestaan entinen työnantaja
haluaa viedä mut syömään, kun lopetin työt sen puljussa.

Ihan kaunis ajatus, ei siinä mitää, mut:

- Ärsyttää tuo loskasää, joudun kävelee bussille kilsan
- Ärsyttää ettei ole täällä mitään kenkiä, jotka pitäis yhtään vettä
- Ärsyttä, ettei ole bussikortissa kautta enää, koska muutan kohta pois
- Ärsyttää, etten tiedä minne mennään syömään
(haluisin tietää, koska olen ehkä maailman nirsoin ihminen)
- Ärsyttää jo valmiiksi, ettei mulla ole kuitenkaan mitään puhumista
n. 60 vuotiaan työnantaja tädin kanssa.
- Ärsyttää, että mukana on luultavasti myös toinen n. 60 vuotias täti työpaikalta

JA NYT ÄRSYTTÄÄ, et se soitti just ja sanoi, et ei oo pakko mennäkään tänään
ja lupauduin silti menee, kun en halunnu jättää asiaa roikkumaan. (Koska mun on
pakko nähdä se vielä joka tapauksessa erinäisitä syistä.)

Eniten ärsyttää, etten osannu kiemurrella itseäni ulos koko tilanteesta, et tuun
vaikka nopeesti joku päivä vaan pyörähtää työpaikalla.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Riicca

Posts: 18

#3554 • • Riicca
Talven tulo.
Nyt se siis alkaa: pimeys, kylmyys, loskakelit... Aamuisin joutuu kaivamaan auton hangen pohjalta ja raapimaan ikkunat auki. Ei tykkää!! *eiei*
Möhkis

Posts: 17

#3555 • • Möhkis
Tällä hetkellä varmaan kaikkein eniten se et tulee talvi*eiei*.. Jo nyt on kylmä ja mulla on toppatakki päällä, entäs sit ku ulkona on joku parikymmentä astetta pakkasta?!? *poks* Ja nyt alkaa just ne ihanat loskakelit ku sukat ja kengät on aina märät ja housun lahkeet ja.... *toktok*
AnssiV

Posts: 1,798

#3556 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

mayah, 26.10.2005 11:58:

(clip)Koskaan ei soiteta kysyäkseen, et no mitäs sulle kuuluu.



Joo, sama juttu paikallisten "ystävien" kanssa, soitetaan sitten kun niiden eteen pitäisi tehdä jotain kuten kuskata pitkin Lohjaa viikonloppuisin kun itse ovat siinä kunnossa etteivät kykene liikkumaan aasta beehen mutta ei koskaan soitella ja kerrota että voi tulla jonnekkin esim. etkobileisiin hengaamaan (ehkä senkin takia että en juurikaan juo vaikka ei se minun seurasta sen huonompaa tee). Ja eikä Kuopio-Juankoski-aikaiset kaveritkaan pidä yhteyttä ellei itse kysele miten niillä menee... ...niin että pistä mulle sun puhelinnumero ni minä kyllä joku ilta yllätän ja soitan ja kysyn mitä sulle kuuluu vaikkei koskaan olla tavattukkaan. *hali* ..niin ja millonkas sä pidät sen Helsinki-kierroksen? *hymy*
Lincra

Posts: 181

#3557 • • Lincra Se Baarimikotar
teinit

--
Kyllä minä nimiä muistan, mutta en kenen ne on

Epailija

Posts: 5,636

#3559 • • Epailija Physicist, 2nd class.

serotonot, 27.10.2005 12:39:
:D

tsek aut jöör oun b'dei!



Eikös itseinho juuri ole tyypillistä teineille? ;) "MÄ OON IHAN PASKA!!1"

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

serotonot

Posts: 3,137

#3560 • • serotonot Paul Easy

Epailija, 27.10.2005 12:50:
Eikös itseinho juuri ole tyypillistä teineille? ;) "MÄ OON IHAN PASKA!!1"



Totta. en taas ajatellu loppuun asti. pyydän anteeksi