Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,281 views

_atmos

Posts: 230

#281 • • _atmos
asennewammaset *dissaa*
Avatar
#282 • • yana Guest
Kesy:

Ok. Tää alkaa nyt olla jo niin naurettavaa että rekisteröidyn uudestaan tänne,ihan vaan teidän mieliks. Kun mun tietääkseni tota nimeä ei voi muuttaa.



mikään ei ole mahdotonta. mun tän tunnuksen nimi oli aluksi yana8000 koska olin unohtanut yana + yana4000 tunnarit ;)

laita vaikka anqalle mailia niin eiköhän se nimi vaihdu...
Caro_79

Posts: 237

#283 • • Caro_79
Maanantai aamu
Ihmiset, jotka valittaa joka saat** asiasta
Syksy*piru*
Kauniit ja Rohkeat sarja *nauraa*
ja etenkin se jos tietokone sprakaa tai renkkuilee*igor*

Dipidi däppi dippi dappi, dipidi däppi dippi dappi, dipidi däppi dippi dappi dää....*ökkö**ökkö*
Kolera

Posts: 4,256

#284 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
se kun on niin peruslaiska paskavässykkä *nauru*
Jotkut erinäiset maailman turhimmat asiat ja se kun joku tuntematon tulee tökkii ja repii letistä jos semmonen joskus sattuu olee sekä jos joku tulee kyselee jotain ku minä oon irssimässä tai vastaavaa koneellain. Menin kerran tirvasee yhtäkin tuttua silmäkulmaa ku tuli tökkii koulussa mun penkkii ja sano et noni tunnille siitä, vaikka tiesi että ei mulla mittee tuntii ollu*hih* Sit samantien semmoi 3 minuutin aanteekspyytelyputki johonse sitte sano että sain mitä ansaitsin. Viikon päästä näin sen sitte ekan kerran ni sen silmä oli ihan musta oli kyl epätodellisen näkönen.

[muokattu 8.11.2002 09:14]

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Roger Roger

Posts: 3,372

#285 • • Roger Roger Kentti
Työkaverit! Ainakin nyt. onkohan mulla miesten menkat tai jotain? AAAARRRGGHHH!!

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Roger Roger

Posts: 3,372

#286 • • Roger Roger Kentti
No tämä KYLMYYS!!!! Ei hitto, kun ei voi mennä pihalle edes röökille! ja jos sitä menee, sen jälkeen on pallikkin kuin närhellä (pienet ja siniset)

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Myfinesthour

Posts: 420

#287 • • Myfinesthour
Tekofiksuus, pseudohuumori ja brassailu sekundäärisillä argumenteilla. Hups.. Sorruin itsekin*justjoo*

--
"..."

Jone

Posts: 8,258

#288 • • Jone Archibald Haddock
Myfinesthour:

Tekofiksuus, pseudohuumori ja brassailu sekundäärisillä argumenteilla. Hups.. Sorruin itsekin*justjoo*



Jeps, I second that. Tota on tarjolla kaikille halukkaille enemmän kuin tarpeeksi "erään toisen" saman kulttuurin webyhteisön ja sen irssikanavan puolella. Viimeksi eilen yönä poltin päreeni aivan täysin siihen.
Myfinesthour

Posts: 420

#289 • • Myfinesthour
Avernian:

Myfinesthour:Tekofiksuus, pseudohuumori ja brassailu sekundäärisillä argumenteilla.

*pelle*
Mitä on pseudohuumori?
Ja miten ja miksi voi toissijaisilla argumenteilla brassailla?


This is hjuumor, kikkelis kokkelis, paljos mummos työntää kuulaa. Mikä on vihreä, lentää taivaalla ja suriseei V: No raaka sähköteräsmies. Huumorinkaltaista...

Ainahan löytyy ihmisiä, jotka tuovat itseään esiin keskustelussa huomiolla, joilla ei juuri keskustelun tai väittelyn kannalta ole merkitystä. Miksi, en tiedä? Hlö1: "Minä vastuussa Ferrarin F1:sen moottorin virittelystä"
Hlö2: "Minäpäs olen päällystänyt Michael Schumacherin formulan istuimen".

Jos kysyttiin Ferrarin memestystekijöitä, henkilö kakkonen brassailee sekundäärisellä argumentilla*nauraa* Tai mistäs sen tietää...

--
"..."

killuska

Posts: 748

#290 • • killuska
ARGH:kaikki *dissaa*

--
*killuska*

Panfobia

Posts: 521

#291 • • Panfobia
Ärsyttää noi stanan joka puolella ja joka väreissä vilkkuvat ja välkkyvät jouluvalot, joita ihmiset on alkanu ripusteleen kotiensa ikkunoihin jo lokakuun puolivälistä lähtien!! Joku roti siihen jouluintoiluunkin... *hmph*

--
*sydän*

_atmos

Posts: 230

#292 • • _atmos
tällä hetkellä vituttaa kylmyys. aamuisin niin kylmä ettei auto meinaa lähtee käyntiin *eiei*
HzO

Posts: 266

#293 • • HzO 9mm burana auttaa
ei joulus jos se alkais samaan aikaan ku vaikka joululoma tai mikä se nyt onkaan mut jo nyt ku menee ihan sama minne ni törmää johonkin joulu pukkiin tai vilkku valoihin.


Naapuril oli joskus sellaiset jotka inis jotain veen rudolfia 24/7. Onnex tajus ottaaa pois ku vähän vihjaisi että ne on syvältä

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Avatar
#294 • • -Loyal- Guest
Angeli:

ARGH:kaikki *dissaa*

älä oo tommonen...
*igor*
Panfobia

Posts: 521

#295 • • Panfobia
HzO:

ei joulus jos se alkais samaan aikaan ku vaikka joululoma tai mikä se nyt onkaan mut jo nyt ku menee ihan sama minne ni törmää johonkin joulu pukkiin tai vilkku valoihin.


Aivan! Joulu alkaa vuosi vuodelta aikaisemmin! Ja sit joulun jälkeen kun niitä valoja ei viittitä ottaa pois ikkuinoista ja ne roikkuu sielä johkin maaliskuuhun asti...

Ärsyttää myöskin se kun auton ikkunat on ihan jäässä kun lähtee aamulla ajaan ja sit täytyy tiirailla sivuikkunasta eteensä ettei törmäis lyhtypylvääseen... *hmph*

--
*sydän*

TanyaK

Posts: 745

#296 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Ja tämän ohjelman nimi on HEIKOIN LENKKI..kello käy..

ÄRSYTTÄVÄ, ÄRSYTTÄVÄ!!!

Ton lauseen toistaminen ohjelmassa viiden minuutin välein saa adrenaliini tason nousemaan ja katsoja luvut laskemaan huimasti!!!*dissaa*

Hlevetti soikoon että voi sitten olla ärsyttävä ohjelma..vai voiko ärsyttävään ohjelmaankin jäädä koukkuun..eräänlaista masokismia..?*mur*
Alex

Posts: 244

#297 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
Myfinesthour:

Tekofiksuus, pseudohuumori ja brassailu sekundäärisillä argumenteilla. Hups.. Sorruin itsekin*justjoo*



Ja mua ärsyttä se et en mä oikestaan taju mitä Myfinesthouria arsyttä.. *igor*
*ökkö*

[muokattu 16.11.2002 08:42]

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

Panfobia

Posts: 521

#298 • • Panfobia
Poltin CD:n täyteen mp3:sia, poistin ne kovalevyltä ja sitten...tadaa...levy ei toimikaan!!!! *argh* *mur*

--
*sydän*

Avatar
#299 • • J-Tone Guest
Panfobia:

Poltin CD:n täyteen mp3:sia, poistin ne kovalevyltä ja sitten...tadaa...levy ei toimikaan!!!! *argh* *mur*



No eipä tuo vielä mitään, mutta minä lähdin kesken unien ajamaan 70km koululle kiroillen, kun koko matkan joku hinuri ajoi edessä -jarruvalot vaan vilkkui- ja sitten huomasin tulleeni tänne turhaan! Vois kohta mennä opettajien huoneeseen dissaamaan *dissaa*
Caro_79

Posts: 237

#300 • • Caro_79
Se kun on hirveä nälkä ja ei ole mitään syötävää*uuh*

Ihmiset, jotka ei osaa muuta kuin valittaa...

Toi ilma tuolla ulkona on kyl masentava*mur*