Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,632,095 views

lillu

Posts: 117

#681 • • lillu Superlillu!
Valittavat asiakkaat jotka tulee whineemään mulle asioista jotka ei MISSÄÄN NIMESSÄ ole mun syytä. Esim. ”lääf lääf joku on parkkeerannu autonsa huonosti!” just niinku että jep, hyvin menee. *dissaa*
MaSari

Posts: 1,986

#682 • • MaSari space jammer
Se, että ihmisten on NIIN vaikee vastata tekstareihin. Vittu mä kenellekkään kohta enää tekstaan kun se ei kerta hyödytä mitään *kivatsulle* *dissaa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

ella_

Posts: 1,329

#683 • • ella_

MaSari:
Se, että ihmisten on NIIN vaikee vastata tekstareihin. Vittu mä kenellekkään kohta enää tekstaan kun se ei kerta hyödytä mitään *kivatsulle* *dissaa*



mä ainakin vastaan usein vaan niihin, mitkä edellyttävät vastausta ihan vaan siitäkin syystä, että jos kaikkiin vastaisi niin tulis aika kalliiks

--
Elementary, my dear.

MaSari

Posts: 1,986

#684 • • MaSari space jammer

ella_:
---
MaSari:
Se, että ihmisten on NIIN vaikee vastata tekstareihin. Vittu mä kenellekkään kohta enää tekstaan kun se ei kerta hyödytä mitään *kivatsulle* *dissaa*

---


mä ainakin vastaan usein vaan niihin, mitkä edellyttävät vastausta ihan vaan siitäkin syystä, että jos kaikkiin vastaisi niin tulis aika kalliiks



Joo, sen mä ymmärrän, mut vaikka siinä olisi selkeä kysymys niin ei. Prkl mä sanon *kivatsulle*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Jumala

Posts: 62

#685 • • Jumala
Kaikki, eikä sen takia mikään. Ikuinen luuppi dualistisessa maailmassa.
Jna

Posts: 613

#686 • • Jna

MaSari:
Se, että ihmisten on NIIN vaikee vastata tekstareihin. Vittu mä kenellekkään kohta enää tekstaan kun se ei kerta hyödytä mitään *kivatsulle* *dissaa*



Mä en itse aina jaksa heti kirjotella niitä viestejä, koska mulla on niin kauheen isot nakkisormet ja liian pienet näppäimet puhelimessa.
Kyllä mä sit kirjottelen niihin ku ei oo muuta tekemistä, ja siihen voi mennä sit tunteja.
Tietysti jos jollain on kiireinen asia, niin pyrin kirjottaa heti takas. Mieluummin kuitenkin rimpsauttelen.*vink*
Jone

Posts: 8,258

#687 • • Jone Archibald Haddock

MaSari:
Se, että ihmisten on NIIN vaikee vastata tekstareihin. Vittu mä kenellekkään kohta enää tekstaan kun se ei kerta hyödytä mitään *kivatsulle* *dissaa*



Tekstareiden kirjoittaminen ja niihin vastailu on harvinaisen tympeää touhua. Sit kun kännykkään saa most conveniently kiinni normaalin tietokoneen näppäimistön, niin saatan ruveta vastailemaan ihmisille, koska muuten mulla menee vastaamiseen aikaa noi 15 min / viesti.

Nimim. ”Viime kuun kännylaskussa 15 tekstaria.”

[muokattu 5.2.2004 11:30]
Anne

Posts: 424

#688 • • Anne The Apina.
Tää helvetin koulu. *kivatsulle*

Opettajilta kysyttäessä neuvoa, ne vastaavat jokainen vuorollaan; ”kyllä se Miia on tätä laitetta käyttänyt, mutta kun se nyt on äitiyslomalla, niin en kyllä osaa sanoa yhtään mitään”. Ja sitten kun sillä saatanan HPLC:llä pitäisi tehdä validointia, niin pitääkö tässä soittaa sille äitiyslomalaiselle, että tulee kertomaan, miten vitussa toi kone saadaan tekemään niin kuin sen pitäisi tehdä, kun kukaan muu tässä koulussa ei niin nähtävästi osaa tehä. *hmph*

Ai niin ja paras on se, kun kysyttiin neuvoa, niin yksi saaduista vastauksista oli; ”kun saatte homman selvitettyä, niin kertokaa sitten mullekin.”

Just. Näin toimii Stadia. *kivatsulle*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Avatar
#689 • • ALIEN Guest
se, jos joku läheinen ihminen valehtelee *kivatsulle*
lohikarme

Posts: 1,730

#690 • • lohikarme RitariVittupää
JONOTUSMUSIIKKI!!!!! *hmph*

--
Qualis artifex pereo

Epailija

Posts: 5,636

#691 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lene:
Internal Server Error *nauru*



Älä muuta sano. Infernal Server Error olisi sopivampi nimi. Toinen ärsyttävä herja on ”sivua ei voida näyttää”. *hmph*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#692 • • ikj Guest
tylsät arki talvi päivät ku ei oo rahaa eikä mitään muuta tekemistä ku istua koneella koko päivän ja odottaa että duuni alkaa illalla vittu.
Avatar
#693 • • Enkeli Guest
Aamu heräämiset *släp*
On niin vaikeeta....
zari

Posts: 716

#695 • • zari Team Tamppaajat
Ihmiset jotka valittaa mitä pienimmästäkin asiasta!

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Android

Posts: 3,908

#696 • • Android
Kotisivujen taustamusa. Joskus tulee niin kovalla volyymilla et meinaa saada sydärin. Pahinta on silloin kun ei ole varautunut siihen.
meow

Posts: 1,170

#697 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.se kun mä en osaa nukkua.ja vittu että se ärsyttääkin.*eiei*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Howdy

Posts: 7,955

#698 • • Howdy Oldie
Vituttaa kusipää ihmiset mitkä ESITTÄÄ ystävää / kaveria ja loppujen lopux ei muuta tee kun jauhaa paskaa isolla P:llä selän takana ja puukottaa selkään heti kun silmä välttää *dissaa* ... P.S. koittaa nykyään karsia kaikki paskapäät pois elämästään rankalla kädellä ....

--
Käpy vailla vertaa

MaSari

Posts: 1,986

#699 • • MaSari space jammer

Howdy:
Vituttaa kusipää ihmiset mitkä ESITTÄÄ ystävää / kaveria ja loppujen lopux ei muuta tee kun jauhaa paskaa isolla P:llä selän takana ja puukottaa selkään heti kun silmä välttää *dissaa* ... P.S. koittaa nykyään karsia kaikki paskapäät pois elämästään rankalla kädellä ....



Voi miten tutulta toi kuulostaakaan *eiei* Ja vaik kuinka yrittäis karsii nii aina niitä vaan löytyy. Miksei ihmiset vois olla rehellisiä toisilleen ja olla pettämättä toisiaan kummissakin kaveri - ja rakkaussuhteissa? Alkaa mennä luottamus kaikkiin.. Ja sit vielä ihmetellään et miks toinen ei kerro mikä mättää *uuh*

[muokattu 9.2.2004 12:55]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Karski

Posts: 6,049

#700 • • Karski Pomon kätyri

MaSari:
Miksei ihmiset vois olla rehellisiä toisilleen ja olla pettämättä toisiaan kummissakin kaveri - ja rakkaussuhteissa? Alkaa mennä luottamus kaikkiin.. Ja sit vielä ihmetellään et miks toinen ei kerro mikä mättää *uuh*



Pikemminkin pitäis kysyä että miksei
ihmiset oo rehellisiä itselleen.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.