14,184 posts, 710 pages, 5,517,208 views
MaSari:
Se, että ihmisten on NIIN vaikee vastata tekstareihin. Vittu mä kenellekkään kohta enää tekstaan kun se ei kerta hyödytä mitään *kivatsulle*
ella_:
---
MaSari:
Se, että ihmisten on NIIN vaikee vastata tekstareihin. Vittu mä kenellekkään kohta enää tekstaan kun se ei kerta hyödytä mitään *kivatsulle*
---
mä ainakin vastaan usein vaan niihin, mitkä edellyttävät vastausta ihan vaan siitäkin syystä, että jos kaikkiin vastaisi niin tulis aika kalliiks
MaSari:
MaSari:

Howdy:
Vituttaa kusipää ihmiset mitkä ESITTÄÄ ystävää / kaveria ja loppujen lopux ei muuta tee kun jauhaa paskaa isolla P:llä selän takana ja puukottaa selkään heti kun silmä välttää... P.S. koittaa nykyään karsia kaikki paskapäät pois elämästään rankalla kädellä ....
Ja vaik kuinka yrittäis karsii nii aina niitä vaan löytyy. Miksei ihmiset vois olla rehellisiä toisilleen ja olla pettämättä toisiaan kummissakin kaveri - ja rakkaussuhteissa? Alkaa mennä luottamus kaikkiin.. Ja sit vielä ihmetellään et miks toinen ei kerro mikä mättää 
MaSari:
Miksei ihmiset vois olla rehellisiä toisilleen ja olla pettämättä toisiaan kummissakin kaveri - ja rakkaussuhteissa? Alkaa mennä luottamus kaikkiin.. Ja sit vielä ihmetellään et miks toinen ei kerro mikä mättää