Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,582 views

MaSari

Posts: 1,986

#741 • • MaSari space jammer
Mun homoPOMO! On se niin kummallista kun joku saa sairasta mielihyvää siitä, että vittuilee mielin määrin alaisilleen *kivatsulle* Se saakelin ämmä karkottaa kaikki mun työkaverit täältä *nyyh* Kahden kuukauden sisällä on lähtenyt kolme määräaikasta ja yks vakkari.. Ja lisää tulee ihan varmasti. Äyyyyh mä en ala!

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Pätkis

Posts: 1,038

#742 • • Pätkis Pikkis
FAIJAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH !! *kivatsulle*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#743 • • Juzba Guest
Tuntuu joskus et kaikki päivät on ihan samanlaisia.. *taputapu*
Se laittaa ärsyttämään! *kivatsulle*
bubbelgum

Posts: 2,477

#744 • • bubbelgum ~sylikissa~
Ihmiset jotka sporassa/junassa/bussissa pitää lemmikkejään tuoleilla/penkeillä.. Ruuhka-aikaan vie istumapaikan ja yleensä vielä sotkee kaikki paikat.. Vähä vois ajatella kanssamatkustajia, jos on pakko raahaa ne elukat mukanaan niin pitäs ne sit edes niin ettei häiritse muiden matkaa!! *släp*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Lucky-13th

Posts: 383

#745 • • Lucky-13th
no julkiset on arkipäivisin muutenki tosi ahdistavia,mun mielipide

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

JustinSan

Posts: 822

#746 • • JustinSan Nullius in verba

Njah:
no julkiset on arkipäivisin muutenki tosi ahdistavia,mun mielipide



ÄLÄ. Tänään meinasi taas totaalisesti palaa käpy paikkarissa kun samaan vaunuun paukkasi lauma pissiksiä, jotka sitten (kuten heidän tapansa on) isoon ääneen, juttelivat (”VITTU se VILLE On IHANA!!!!!!!”) nauroivat (kuulosti lähinnä siltä, että he kirkuivat mahdollisimman kovaan ääneen) lauloivat (päin vittua, paskaa biisiä ja mikä tärkeintä, helvetin lujaa). Meinasin ruveta avautumaan mutta onneksi sain korvalappuihin sen verran extravolaa (tunkemalla napit mahd. syvälle korviin :P ), että se peitti suurimmilta osin heidän järkyttävän möykkänsä...
*dissaa*

Nii ja kaikki varmaan tykkää myös niistä kivoista ”alan miehistä” jotka tulevat siinä viiden promillen normikännissään sönköttämään elämäntarinaansa sulle, mul on joku juttu näiden kanssa, meinaan aina kun vietän yli 10min paikallani jossain julkisella paikalla, kaikki lähiseudun juopot&rapanistit+muut sekopäät tulevat juttusilleni. I wonder why *ding*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Jone

Posts: 8,258

#747 • • Jone Archibald Haddock
Typerykset. Typeryys repii hermot riekaleiksi hyvänäkin päivänä nanosekunneissa.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#748 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
JustinSane:

Nii ja kaikki varmaan tykkää myös niistä kivoista ”alan miehistä” jotka tulevat siinä viiden promillen normikännissään sönköttämään elämäntarinaansa sulle, mul on joku juttu näiden kanssa, meinaan aina kun vietän yli 10min paikallani jossain julkisella paikalla, kaikki lähiseudun juopot&rapanistit+muut sekopäät tulevat juttusilleni. I wonder why



huomattu on. Ehdottomastu pahimpia paikkoja on kaikki rautatieaseman nurkat *igor* Kun pakkasella menee bussi nenän edestä ja ei viitti odottaa varttia ulkona ja menee sinne sisään, niin aina on joku spurgu kimpussa. Yleensä ne saa karkoitettua vihaisella tuijotuksella, mutta pari kertaa on joutunut sanomaan että painu nyt vittuun siitä selittämästä *igor*

ööö... mä tunnistin itseni tuosta ”mitä välii tulevaisuudesta”- ajattelutavasta *blush*

[muokattu 26.2.2004 20:22]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hallucinogen

Posts: 8,190

#749 • • hallucinogen Edain
Siis voi vittu kun taas toi kämppis on käyny suihkussa, joka vitun kerta se jättää sen lattian märäksi kun ei jaksa sviipata lastalla sitä ja sitten se et aina wc:n istuin alhaalla, ei kantta päällä tai kokonaan ylhäällä ikinä *dissaa* kiva mennä paskalle kun perse märkänä *dissaa*

--
pikku-*possu*

Avatar
#750 • • ALIEN Guest

Hyzenthlay:
JustinSane:

---
Nii ja kaikki varmaan tykkää myös niistä kivoista ”alan miehistä” jotka tulevat siinä viiden promillen normikännissään sönköttämään elämäntarinaansa sulle, mul on joku juttu näiden kanssa, meinaan aina kun vietän yli 10min paikallani jossain julkisella paikalla, kaikki lähiseudun juopot&rapanistit+muut sekopäät tulevat juttusilleni. I wonder why
---


huomattu on. Ehdottomastu pahimpia paikkoja on kaikki rautatieaseman nurkat *igor* Kun pakkasella menee bussi nenän edestä ja ei viitti odottaa varttia ulkona ja menee sinne sisään, niin aina on joku spurgu kimpussa. Yleensä ne saa karkoitettua vihaisella tuijotuksella, mutta pari kertaa on joutunut sanomaan että painu nyt vittuun siitä selittämästä *igor*

ööö... mä tunnistin itseni tuosta ”mitä välii tulevaisuudesta”- ajattelutavasta *blush*

[muokattu 26.2.2004 20:22]



Tätä samaa näkee 3B ja 3T sporissa _joka_vitun kerta *nauru*
äm

Posts: 2,376

#751 • • äm
Mun taakse tuli dösässä kaksi about 15-vuotiasta pimua, joiden puheenaiheet olivat ”Onx mun tukka likanen?” ”Leikkasinx mä nää liian lyhyix?” ”Näizä sen Jukan ilmeen, ku mä sanoin sille, et mua ei niinku nappaa?” ”Mä oon aatellu, et must vois tulla tanssija” ja paljon muita päivän polttavia aiheita. Volyymiä jutuissa riitti, koska molemmilla oli toisessa korvassa musavehje.
Biisejä piti tietysti kommentoida: ”Tää on ihan sika hyvä biisi” kuului suunnilleen neljän minuutin välein. Ja tosi hyviä biisejä piti laulaa.

Ärsyttävää tässä on se, että mulla ei riittänyt puhtia kääntyä ympäri ja karjua pää punaisena, että ”TURPA KIINNI”.
Vielä ärsyttävämpää ihan noin yleisesti on se, että ihminen ei voi sulkea korviaan.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

MaSari

Posts: 1,986

#752 • • MaSari space jammer
Ihmiset ei pidä kiinni lupauksistaan *eiei* mun mielestä se on silleen et jos jotain sovitaan niin sit kans se on niin..

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Sinza

Posts: 2,227

#753 • • Sinza
Tämä työ *kivatsulle*!!!! Älytöntä miten näin isossa konsernissa ei homma toimi; tehdään uudistuksia, joiden pitäis nopeuttaa/helpottaa/vähentää työtä, ja sitten niitten kanssa mokaillaan sillä tavalla että työmäärä moninkertaistuu ja homma käy ihan mahdottomaksi *eiei**piru*. Onneksi mulla on enää tässä paikassa 10 päivää ja sit pääsen muualle töihin! Grrrrrr.... *dissaa*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

-Santtu-

Posts: 1,965

#754 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

äm:
Vielä ärsyttävämpää ihan noin yleisesti on se, että ihminen ei voi sulkea korviaan.


Just *joo* Tuo ois niinkun aivan mahtavan hyödyllinen juttu, vois vaan kääntää korvat pois päältä joissain ärsyttävissä tilanteissa ja niistä alkas vaikka kuulua vaan jotain ihanaa musiikkia.. Sit vois vaan hymyillä ja nyökkäillä tyytyväisenä.. *hymy*

Tällähetkellä yleisiä ärsytyksen kohteita on esim..
..jokaasiasta valittavat ja murjottavat ihmiset
..aikaisin herääminen
..odottaminen
..epätietoisuus asioista
..oma tyhmyys joissakin asioissa *igor*

Näitä vois kyllä keksiä vaikka millämitalla ja helpottas varmaan avautua mut nuo nyt on suurimmat..
Kolera

Posts: 4,256

#755 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ku oon näin vitun huonosti ja vammasesti rakennettu.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Lucky-13th

Posts: 383

#756 • • Lucky-13th
kun kuulokkeet tipahtelee korvista,vituttaa nii paljon et meinaa tulla*nyyh*

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Fyrisch

Posts: 4,525

#757 • • Fyrisch

Njah:
kun kuulokkeet tipahtelee korvista,vituttaa nii paljon et meinaa tulla*nyyh*



mulla oli sama ongelma ennen. nykyää käytän ns. mikkihiiri kuulokkeit, ne pysyy ja paukkuu *vink*
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#759 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Kun ihminen on niin tyhmä että ei edes itse tajua sitä.
Eikä tajua olla hiljaa*kivatsulle*
-Santtu-

Posts: 1,965

#760 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Lene:
---
-Santtu-:
Just *joo* Tuo ois niinkun aivan mahtavan hyödyllinen juttu, vois vaan kääntää korvat pois päältä joissain ärsyttävissä tilanteissa ja niistä alkas vaikka kuulua vaan jotain ihanaa musiikkia.. Sit vois vaan hymyillä ja nyökkäillä tyytyväisenä.. *hymy*
---

Mitääh? Eikös kenenkään muun kohdalla olekaan näin? *nauru* Lallalallalaa... *hymy*



I hear voices in my head... *nauru*

Joku fiksu vois kyllä kehittää pään sisään asennettavan musiikkijärjestelmän niin ei tartteis aina härvätä ärsyttävien johtojen kanssa ja kiroilla patterien loppumista. ...Ja täällä siperian oloissa mun vehje lakkoilee pakkasilla pidemillä ulkoreissuilla..*ärsytys* Pitää varmaan neuloa sille joku lapanen.. *igor*