Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,007 views

o_°

Posts: 224

#2901 • • o_°
Vilauttelu onkin ihan out, mutta viuhahtelu on in. Eli kaikki ellit viuhahtelemaan siitä niin skene pisteet kasvaa. *joo*
Trixie

Posts: 1,342

#2902 • • Trixie

phace, 20.7.2005 14:48:
---
Trixie, 20.7.2005 14:34:
mä en tajua mix niit pitää tunkee joka suuntaan??? Joka vitun kuvaan pitää hieman leväyttää kaula-aukkoo ja sit siel on taas ne kuuluisat TISSIT

---


ai vähän niinku sun kuvassa?



No miten vaan jos haluat tuonki noin kirjaimellisesti ottaa ni siitä vaan mutta mun kuvassa mä en titääkseni ole tyrkyttämällä tunkenu tissivakoani siihen kuvaan, sattui vain olemaan tuollainen paita päällä kun tuo kuva on otettu...

--
face your fears and live your dreams

phace

Posts: 213

#2903 • • Edited phace

Trixie, 20.7.2005 14:52:

No miten vaan jos haluat tuonki noin kirjaimellisesti ottaa ni siitä vaan mutta mun kuvassa mä en titääkseni ole tyrkyttämällä tunkenu tissivakoani siihen kuvaan, sattui vain olemaan tuollainen paita päällä kun tuo kuva on otettu...



no mä en kyl käsitä miten ton muuten vois ottaa muutakun 'kirjaimellisesti' eli niin kun sä kirjotit. koska ei tosta sun viestistä ainakaan mitään sarkasmin tai ironian säväystä saa millään. niin yleensä luonteva tapa miten ihmiset viestejä täällä lukee on ninemomaan 'kirjaimellisesti'.

ehkä joillekin se on huumoria, tai sitte niilläkin vaan 'sattuu olemaan semmonen paita päällä'.

edit: typoes
Android

Posts: 3,908

#2904 • • Android

phace, 20.7.2005 14:48:
---
Trixie, 20.7.2005 14:34:
mä en tajua mix niit pitää tunkee joka suuntaan??? Joka vitun kuvaan pitää hieman leväyttää kaula-aukkoo ja sit siel on taas ne kuuluisat TISSIT

---


ai vähän niinku sun kuvassa?



Voitko tarkentaa? Tsekkasin Trixien profiilikuvan enkä oikein tajua mitä tarkoitat *ding*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#2905 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Olla jälleen kerran duunissa, vaik tääl ei ole mitään hommaa..Olen tilaillut vaatteita ja istunut netissä..Joo, ihan kivaa, et siitä maksetaan palkkaa..Mut kuitenkin..jotain rajaa tähän tylsyyteen!
*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Apo

Posts: 1,574

#2906 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Perusteeton hypetys ja ylimalkaankin perusteeton julkisuus/"menestys" pistää kyllä ärsyttämään.

... mut sopivissa tilanteissa tissit on erittäin <3
GrimsouL

Posts: 468

#2907 • • Edited GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Joo tää on vanha. (ku näistä tisseistä keskusteltiin) :P

pic0897.jpg
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#2908 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
NO täällä duunissa lähestulkoon kaikki tällä hetkellä ARGH !
onneks alkaa loma ihan just....

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

phace

Posts: 213

#2909 • • Edited phace

Android, 20.7.2005 15:02:

Voitko tarkentaa? Tsekkasin Trixien profiilikuvan enkä oikein tajua mitä tarkoitat *ding*



"hae kuvastoista"
Pätkis

Posts: 1,038

#2910 • • Pätkis Pikkis

phace, 20.7.2005 15:06:
---
Android, 20.7.2005 15:02:

Voitko tarkentaa? Tsekkasin Trixien profiilikuvan enkä oikein tajua mitä tarkoitat *ding*
---
"hae kuvastoista"


Mikä noista oli tissikuva?

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Android

Posts: 3,908

#2912 • • Android

Trixie, 20.7.2005 14:34:
on jo pidemmän aikaa ärsyttäny ku jengi hehkuttaa TISSEIST!!!! Vittu joo, kaikil meil on sellaset ,jollain isommat, joillain pienemmät mut sit mä en tajua mix niit pitää tunkee joka suuntaan??? Joka vitun kuvaan pitää hieman leväyttää kaula-aukkoo ja sit siel on taas ne kuuluisat TISSIT ja jengi hehkuttaa*taputapu*



Et ole kertaakaan tullut ajatelleeksi, että tissit saattavat olla esteettisesti hyvännäköiset joillekin? Kuten periaatteessa mikä tahansa ruumiinosa. Liikaa on aina liikaa, mutta kuten ehkä tiedät, seksi myy. Ja tissithän on seksikkäät, you know.
phace

Posts: 213

#2913 • • phace

Android, 20.7.2005 15:14:
---
Pygmi, 20.7.2005 15:13:
---

Mikä noista oli tissikuva?

---


Joo, mä ihmettelin vähän samaa.



no voeh lol.
ihmetelkää vaan, mutta se ei muuta mun mielipidettä mitenkään siitä että on huvittavaa katsoa noita sen kuvia samalla kun ko. henkilö vaahtoaa täällä joilleki muille leveistä kaula-aukoista.
Android

Posts: 3,908

#2914 • • Edited Android

mayah, 20.7.2005 15:16:
No mua on ainaki ihan suunnattomasti jonku aikaa jo ärsyttäny, et jatkuvasti joku huutaa [iso]HIEROMASAUVA[/iso]. Täytyyks sitäki tunkee joka paikkaan, ku idea ois, et sitä tungettais vaan sinne YHTEEN paikkaan.



Täh. Voihan sitä työntää moneenkin paikkaan. Ei sitä aina tarvi mennä just ohjeitten mukaan. Vähän sama kuin että, voinhan mä työntää kynän nenään, vaikka se on tarkoitettu kirjoittamista varten.
Pätkis

Posts: 1,038

#2915 • • Edited Pätkis Pikkis

phace, 20.7.2005 15:19:
no voeh lol.
ihmetelkää vaan, mutta se ei muuta mun mielipidettä mitenkään siitä että on huvittavaa katsoa noita sen kuvia samalla kun ko. henkilö vaahtoaa täällä joilleki muille leveistä kaula-aukoista.


Ei (käsittääkseni) leveistä kaula-aukoista, vaan tarkoituksella kameran linssiin työnnetyistä Tisseistä *hymy*
[pieni]edit: toisten Tissejä ei saa kameran linssiin kiinni vaikka paidassa olis millainen pääntie[/pieni]

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

efo

Posts: 1,908

#2916 • • efo Laserpoint
Itikan ininä

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Android

Posts: 3,908

#2917 • • Android

mayah, 20.7.2005 15:23:
---
Android, 20.7.2005 15:21:
Täh. Voihan sitä työntää moneenkin paikkaan. Ei sitä aina tarvi mennä just ohjeitten mukaan.

---


Ai vaikka nenään sen HERNEEN kans?? *nauru*





*lmao* Jestas että on suuria murheita ihmisillä, ei voi muuta sanoa *eiei*



Hei, lue edes mun edit *uuh*
serotonot

Posts: 3,137

#2919 • • serotonot Paul Easy

mayah, 20.7.2005 15:27:
---
Android, 20.7.2005 15:24:
Hei, lue edes mun edit *uuh*

---


*lohduttel* Joo, mä luin. Anteeks, et luin sen vasta myöhässä. Mut älä kiltti laita sitä kynää sinne, jooko?


Eiku laita ihmees, mut laita bileissä ja varmista että homma tulee kuvatuks
Pätkis

Posts: 1,038

#2920 • • Pätkis Pikkis

mayah, 20.7.2005 15:26:
Tarkotiks näitä? *klip*


Joo!

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.