Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,899 views

zenny

Posts: 1,145

#2861 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Duuni... *grr*mut hyvä et on ees jotai....

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Kirurgintarkka

Posts: 81

#2862 • • Kirurgintarkka Rau
Ne ihmiset, jotka valittaa kuumuudesta nyt ja sit taas talvella, että sais tulla jo kesä. Myöskään viime kesänä säät eivät olleet suotuisia.. Koskahan ne sit ois?
Freja

Posts: 8,775

#2863 • • Freja Sihteeri
Nuo ei ole edes naapureita, mutta samassa kerroksessa asuvat, ja meidän ja heidän välissä on yksiö. Silti ollaan koko päivä kuunneltu heidän pakottamana bassomurinaa, 50 centtiä ja eminemiä ja vaikka mitä. Mulla palaa oikeasti pian käpy.
Ehkä enemmän vielä ärsyttää se kun en mene soittamaan ovikelloa ja sano heille asiasta.

Eli vastaus kysymykseen; Mikä ärsyttää? Itseni.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Texx

Posts: 650

#2864 • • Edited Texx ^_^
Nyt kyl just ärsyttää ihan käsittämättömästi toi chatburger. Siis kuka voi keksiä jotain noin tyhmää, ja kuinka toi juontaja voi olla noin.. tyhmä. Pakolla jää seuraamaan eikä saa sammutettua telkkaria kun ärsyttää niin paljon. CHATBURGER. En tajua.

Ärsyttää kyl kaikki chatit.

*hmph*

--
*piis*

Fyrisch

Posts: 4,525

#2865 • • Fyrisch

Kirurgintarkka, 12.7.2005 10:55:
Ne ihmiset, jotka valittaa kuumuudesta nyt ja sit taas talvella, että sais tulla jo kesä.



sama mieltä.
ihme hippei, menis duunii prkl!
Avatar
#2866 • • MiSSy* Guest

Lene, 14.7.2005 15:49:
Koko päivän ollu ärtyneet fiilikset... Ei auttanu yhtään, että S-marketissa kysyttiin paperit, kun ostin pari siideriä. *igor* Am I getting younger or what? Ironista, että Alkossa viikko sitten ei kysytty papereita, kun ostin punkkua. Tosin 3 viikkoa sitten taas kysyttiin... Anyway, mä haluisin jo näyttää aikuisemmalta. *uuh*


PS. Punkut ei ollu mulle. *vink*



Eikö se oo hyvä juttu et näytät nuorelta "vielä" kun et mikään ikäloppu viel ole!? Jonain päivänä sit oikeesti vanhana sitä tulee muisteltua kuinka nuorelta näytti... :)
Älä masennu tosta papereiden kysymisestä eiks kaikille käy välil niin? *hihu*
A-E

Posts: 528

#2867 • • A-E Detroit Techno Militia
Somalit.

Tulin juuri viettämästä erittäin upeeta iltaa Rose Gardenista,jossa soitti yksi favorite detroit heepoistani.Ilta oli loistava.Hyvää musiikkia,kauniita tyttöjä ja jne.No lähdin siitä sitten puoli neljän aikaan kävelemään autolleni,joka oli parkissa lähellä pikku roban kyttistä.No pääsin autolle ja päätin siinä sitten polttaa tupakan ennen "pitkää" ajomatkaa himaan Leppävaaraan.Sain tupakan sytytettyä,niin viereeni tulee yöntimo pummimaan tupakkaa.No poikkeuksellisesti,koska olen hyvällä päällä mukavasta illasta heitän hänelle yhden röökin ja annan hänelle tulta.Tämän jälkeen tämä yöntimo alkaa pummimaan multa kyytiä sille ja sen kaverille ja jollekin tytölle Espoon keskukseen.Sanon hänelle siihen ystävällisesti,että sori mutta se nyt ei vaan käy,minkä jälkeen tämä vitun pelle käy melkein mun kimppuu ja alkaa haukkumaan rasistiksi?

Että näin tällä kertaa.Tämä vitun yöntimo onnistui pilaamaan allekirjoittanee erittäin mukavan illan yhdellä kertaa.Mua ei kyllä yhtään ihmetytä miksi noista somaleista ei kukaan pidä kun ne on vaan oikeasti pummimassa,ryöstämässä ja haastamassa riitaa kokoajan.Mä en ole todellakaan mikään rasisti (vaikka kalju olenkin) vaan pikemminkin päinvastoin,mutta kyllä muakin rehellisesti sanottuna vituttaa noin 99% noista somaleista.

Olisi ihan kiva tietää onko muilla täällä ollut vastaavia epämukavia kokemuksia tuosta etnisestä ryhmästä?

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Lin

Posts: 230

#2868 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

A-E, 15.7.2005 04:30:
Somalit.

Että näin tällä kertaa.Tämä vitun yöntimo onnistui pilaamaan allekirjoittanee erittäin mukavan illan yhdellä kertaa.Mua ei kyllä yhtään ihmetytä miksi noista somaleista ei kukaan pidä kun ne on vaan oikeasti pummimassa,ryöstämässä ja haastamassa riitaa kokoajan.Mä en ole todellakaan mikään rasisti (vaikka kalju olenkin) vaan pikemminkin päinvastoin,mutta kyllä muakin rehellisesti sanottuna vituttaa noin 99% noista somaleista.

Olisi ihan kiva tietää onko muilla täällä ollut vastaavia epämukavia kokemuksia tuosta etnisestä ryhmästä?



Mulla ei ole huonoja kokemuksia, mutta joillakin mun kavereista on. Silti olen sitä mieltä, että on ihan turha yleistää: kaikki eivät ole pahoja ihmisiä. Noita mulkkuja löytyy meistä kebabeista, poroista ja muista (*vink*) kaikista yhtä paljon.

Olisko sun illan pilannut yhtälailla joku suomalainen dena, joka olis tullu ördäämään oksennukset rinnuksilla? Tai joku niideri, joka olis nitkuissaan käyny riehumaan?

Värillä ei ole (/ ei saa olla) väliä.

*piis*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Avatar
#2869 • • Taika Guest
unohdin sitten ne ainoat omistamani kengät, joita ei voi luokitella tennareiksi, helsinkiin enkä mitenkään ehdi käydä ostamassa uusiakaan*grr*

en siis voi mennä häihin joiden vuoksi olen tänne maalle taas raahautunut.

vittu.
hallucinogen

Posts: 8,190

#2871 • • hallucinogen Edain

A-E, 15.7.2005 04:30:
.Sain tupakan sytytettyä,niin viereeni tulee yöntimo pummimaan tupakkaa.No poikkeuksellisesti,koska olen hyvällä päällä mukavasta illasta heitän hänelle yhden röökin ja annan hänelle tulta.Tämän jälkeen tämä yöntimo alkaa pummimaan multa kyytiä sille ja sen kaverille ja jollekin tytölle Espoon keskukseen.Sanon hänelle siihen ystävällisesti,että sori mutta se nyt ei vaan käy,minkä jälkeen tämä vitun pelle käy melkein mun kimppuu ja alkaa haukkumaan rasistiksi?
Olisi ihan kiva tietää onko muilla täällä ollut vastaavia epämukavia kokemuksia tuosta etnisestä ryhmästä?


Kerran kun olin menossa pubiin niin tultiin kanssa pummaamaan röökiä ja sanoin, että ei ole(joka piti vielä paikkansa) niin ei uskottu ja alettiin uhittelemaan, että haluanko turpaan? *eiei*

--
pikku-*possu*

Karvinen

Posts: 699

#2872 • • Karvinen SekaiSin MariSta
perkeleen koira, en yhtään ihmettele miks en diggaa niist. . . meiä koira taas kerran meni jyrsii mun hameesta napit *grr* miks sen omat purulelut ei riitä sille, niitäki on iha homona. .
perkeleen narttu . nyt vituttaa *uuh*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2873 • • Aziz Combat Fighter

A-E, 15.7.2005 04:30:
Että näin tällä kertaa.Tämä vitun yöntimo onnistui pilaamaan allekirjoittanee erittäin mukavan illan yhdellä kertaa.Mua ei kyllä yhtään ihmetytä miksi noista somaleista ei kukaan pidä kun ne on vaan oikeasti pummimassa,ryöstämässä ja haastamassa riitaa kokoajan.



JOO KAIKKI! Tää oli varmaan se NeeKeri X mistä ne kaikki muutki on kloonattu :(

On se vaan niin vittumaista ku ne tekee VAAN noita asioita ja on KAIKKI tollasia.

SIEG HEIL!! AM I RITE?
Avatar
#2874 • • Taika Guest
..viime viikon säätiedotusten mukaan täälläpäin Suomea piti sataa lauantaista lähtien mutta ei*igor* eilinen sadekuuro kesti ehkä 2 minuuttia ja tällä hetkellä taivas on täysin pilvetön ja mittari näyttää +22.

EDES YKSI KUNNON SADEPÄIVÄ TÄHÄN HELTEEN KESKELLE, KIITOS!

vituttaa kun ei ole moneen viikkoon saanut nukkua kunnolla ja pinna palaa ihan pienistäkin asioista, suututan vain kaikki omalla kiukuttelullani :(
Avatar
#2875 • • Taika Guest

mayah, 18.7.2005 09:07:
---
Tehääks niin, et sä meet seisoo nurmikolle ja mä tuun kaataa kastelukannusta vettä päälle? Voidaan tehostaa tota semmosella sadettajalla.


Suostun!
Lyöt vielä mua jollain painavalla esineellä päähän että saan nukkua seuraavat 24h, oli sitten hellettä tai ei :D
Avatar
#2876 • • MiSSy* Guest
Ärsyttää et mokailen aina, yhden jutun teen hyvin ja sit taas annan vaan mennä ja sit huomaanki taas mokanneeni pahasti...*uuh*
Kun en tunnu tajuavan että jonain päivänä se tulee olemaan viimeinen moka minkä teen. Jos en rajota tätä käytöstäni pikkuhiljaa... *grr*
Avatar
#2877 • • + Guest
Tää vois ehkä sopia topicin alle "mikä sinua juuri nyt potuttaa/ärsyttää?" Mutta menköön.

Ärsyttää ku noi yhet pitää taukonsa ihan eri aikaan ja venyttää niitä. Ärsyttää ku en taaskaan nukkunu ku sen 7 tuntia. Ärsyttää ku oli tyhmää ruokaa juveneksella (taas). Ja kaiken kukkuraks ärsyttää ku join frezzaa purkillisen ja se laitto täriseen, koska en käytä kofeiinia oikeastaan lainkaan normaalisti. Prkl.

Ärsyttää siis kaikki juuri nyt.
Saara

Posts: 1,954

#2878 • • Saara #2970
Oma ja toisten jääräpäisyys. Tahtoisin olla eräiden kavereiden kanssa taas hyvää pataa, mutta jokin päässä estää anteeksi pyytämisen.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Android

Posts: 3,908

#2879 • • Android

Taika, 18.7.2005 09:03:
EDES YKSI KUNNON SADEPÄIVÄ TÄHÄN HELTEEN KESKELLE, KIITOS!

vituttaa kun ei ole moneen viikkoon saanut nukkua kunnolla



Heh, joku muukin tuntee samoin. Mun puolesta satakoon vaikka koko loppukesän kunhan helteistä vaan päästäisi eroon.

Nimim. Jopa kokonainen tunti unta viime yönä (tuuletin täysillä läpi yön eikä auta paskaakaan)
Jutu

Posts: 3,054

#2880 • • Jutu Blondi
Rakas äitini. Tää yhteiselo sen kanssa on alkanut takkuilemaan ja pahasti *grr*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.