14,184 posts, 710 pages, 4,808,489 views
Kirurgintarkka, 12.7.2005 10:55:
Ne ihmiset, jotka valittaa kuumuudesta nyt ja sit taas talvella, että sais tulla jo kesä.
Lene, 14.7.2005 15:49:
Koko päivän ollu ärtyneet fiilikset... Ei auttanu yhtään, että S-marketissa kysyttiin paperit, kun ostin pari siideriä. Am I getting younger or what? Ironista, että Alkossa viikko sitten ei kysytty papereita, kun ostin punkkua. Tosin 3 viikkoa sitten taas kysyttiin... Anyway, mä haluisin jo näyttää aikuisemmalta.
PS. Punkut ei ollu mulle.
A-E, 15.7.2005 04:30:
Somalit.
Että näin tällä kertaa.Tämä vitun yöntimo onnistui pilaamaan allekirjoittanee erittäin mukavan illan yhdellä kertaa.Mua ei kyllä yhtään ihmetytä miksi noista somaleista ei kukaan pidä kun ne on vaan oikeasti pummimassa,ryöstämässä ja haastamassa riitaa kokoajan.Mä en ole todellakaan mikään rasisti (vaikka kalju olenkin) vaan pikemminkin päinvastoin,mutta kyllä muakin rehellisesti sanottuna vituttaa noin 99% noista somaleista.
Olisi ihan kiva tietää onko muilla täällä ollut vastaavia epämukavia kokemuksia tuosta etnisestä ryhmästä?
.Sain tupakan sytytettyä,niin viereeni tulee yöntimo pummimaan tupakkaa.No poikkeuksellisesti,koska olen hyvällä päällä mukavasta illasta heitän hänelle yhden röökin ja annan hänelle tulta.Tämän jälkeen tämä yöntimo alkaa pummimaan multa kyytiä sille ja sen kaverille ja jollekin tytölle Espoon keskukseen.Sanon hänelle siihen ystävällisesti,että sori mutta se nyt ei vaan käy,minkä jälkeen tämä vitun pelle käy melkein mun kimppuu ja alkaa haukkumaan rasistiksi?
Olisi ihan kiva tietää onko muilla täällä ollut vastaavia epämukavia kokemuksia tuosta etnisestä ryhmästä?
Että näin tällä kertaa.Tämä vitun yöntimo onnistui pilaamaan allekirjoittanee erittäin mukavan illan yhdellä kertaa.Mua ei kyllä yhtään ihmetytä miksi noista somaleista ei kukaan pidä kun ne on vaan oikeasti pummimassa,ryöstämässä ja haastamassa riitaa kokoajan.
mayah, 18.7.2005 09:07:
---
Tehääks niin, et sä meet seisoo nurmikolle ja mä tuun kaataa kastelukannusta vettä päälle? Voidaan tehostaa tota semmosella sadettajalla.
Taika, 18.7.2005 09:03:
EDES YKSI KUNNON SADEPÄIVÄ TÄHÄN HELTEEN KESKELLE, KIITOS!
vituttaa kun ei ole moneen viikkoon saanut nukkua kunnolla