Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,313 views

John

Posts: 1,384

#4001 • • Edited John Lauma
Tuohon kielioppikeskusteluun... erään meidän luennoistsijan materiaali on aina täynnä yhdyssana- ja kielioppivirheitä, sekä typoja vaikka muille jakaa. Se on todella ärsyttävää ja vaikeaselkoista, ja monet kerrat nämä virheet aiheuttavat sen, että lauseet ovat suorastaan mahdottomia ymmärtää. Että kyllä se kirjoitustaito mun mielestä on yksi tärkeimmistä asioista oppia.

En minäkään täydellistä suomea kirjoita, sen tiedän, mutta luulisi että he jotka ovat oppineet sen äidinkielenään jo lapsena osaisivat edes vähän paremmin kuin henkilö joka on vasta teini-iässä sen oppinut...

edit: ai niin tossa yllä olevassa tekstissä on ehkä vähän huonot lause rakenteet ehkä olisi pitänyt jättää väli merkit pois koska ne vaan hidastaa kirjoittamista kyllä te varmaan silti tajuutte mitä mä tarkoitan jos ette turhaan käy vikiseen koska maailmassa on paljon tärkeempiä asioita kuin kieli oppi ja oikein kirjoitus esimerkiksi auton pako putken rassaaminen ja yö kerhoissa hyvä perseisten tyttöjen bongailu samalla kun juon väki viinaa hyvää viikon loppua kaikille! (sori, oli pakko*nauru*)

--
Fancy some cheese, Gromit?

Jusna666

Posts: 1,447

#4002 • • Jusna666 Diablo

John, 10.2.2006 15:14:
maailmassa on paljon tärkeempiä asioita kuin kieli oppi ja oikein kirjoitus esimerkiksi auton pako putken rassaaminen ja yö kerhoissa hyvä perseisten tyttöjen bongailu samalla kun juon väki viinaa hyvää viikon loppua kaikille! (sori, oli pakko*nauru*)



Joo.. perkele ku pitäis itekin repii katti veke ja väsätä 2,5" putkisto, mut ei oo saanu aikaseks. Kesäkin on jo kohta ovella ja projekti on raakasti kesken *grr*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Avernian

Posts: 7,451

#4003 • • Avernian Kerettiläinen
Tänään ei olekaan treenejä. On vain tyhjä halli, jonne voisi mennä itsekseen liikkumaan. En sitä varten jaksa mennä keskustaan.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#4004 • • UnityF joo just se
paljon pikkuasioita jotka saa mut nyt vain näkemään punaista. *grr*
ledroc

Posts: 8

#4005 • • ledroc
Mua ärsyttää pelkurimaiset jätkät! Mikä hitto siinä on ettei voi vastata suoraan kysymykseen suoraan ja totuudenmukaisesti, vaan pitää valehdella?! Lupausten pettäminen on kans tosi raivostuttavaa. Miksi tehdä lupauksia, joita ei voi tai edes aio pitää?! *senkin*
John

Posts: 1,384

#4006 • • Edited John Lauma

ledroc, 10.2.2006 16:39:
Mua ärsyttää pelkurimaiset jätkät! Mikä hitto siinä on ettei voi vastata suoraan kysymykseen suoraan ja totuudenmukaisesti, vaan pitää valehdella?! Lupausten pettäminen on kans tosi raivostuttavaa. Miksi tehdä lupauksia, joita ei voi tai edes aio pitää?! *senkin*



Jotkut pojat vaan haluu sekä syöda kakun että säästää sen. Unohda sellaiset, ei tuollaiset tyypit tuu aiheuttamaan sulle kuin pahaa oloa ja vitutusta. *ding*

--
Fancy some cheese, Gromit?

luode

Posts: 287

#4007 • • luode
tällä hetkellä ärsyttää se, että toivoin kotiin tullessani pääseväni juuri vaihtamiini puhtaisiin lakanoihin, mutta ei siskon kaverithan olivat ehtineet ensin puhtaat petivaatteeni olivat pitkin huonetta ja tämän pariskunnan peuhailujen jälkeen ei enää yhtään tehnyt mieli kutsua niitä edes puhtaiksi. taas joudun vaihtamaan lakanat! aaaaargh. tekisi niin mieli mennä ja läiskiä jotain. *släp*
psymax

Posts: 283

#4008 • • psymax
autossa ei pysy kuskinpuolen ovi kiinni... hanskat hukassa... menee hermot tohon kotiloon...! pitäis varmaan hankkia uudempi kotilo jo alle...
Aamu

Posts: 999

#4009 • • Aamu you had me at hello
aaaargh aamupiirrettyjen duppaukset

--
Do you think the expansion will make me fat?

Fresia

Posts: 764

#4010 • • Fresia vähän outo
Eilinen ilta *toktok* Siis voi vittu, miten eilinen ihq olo voi mennä taas noin lujaa alas *eikä* Hemmetti menee hermo, kun ensin luvataan (eräs poika) et joo nähdään yöllä, mutta sit ei haluta mun tulevan samaan baariin, koska jengi voi vaikka tajuta et jätkä onkin varattu...yöks kyllä tuli mutta jeesus sitä paskanjauhantaa aamulla "mä oon vähän hukassa taas, baareissa on niin hyvännäkösiä tyttöjä ja mun tekee mieli mennä. Ei tää susta johdu, mä oon vaan niin hämmentynyt..." yms. Mitä hittoa, back to square one. Eihän tässä olla oltu kuin ikuisuus, enemmän ja vähemmän heinäkuusta asti ja uudestaan marraskuusta lähtien... Miten se jätkä pysty muuttuu 12 tunnin aikana niin täysin...eilen aamulla olin vielä ihana pieni söpö tyttö, tänään aamuyöstä ja päivällä ei tuntunut tämä tyttö enää kelpaavan. Hanki saatana jätkä elämä *senkin*

...mun pitäs itse ymmärtää tää tilanne ja lähteä omille teilleni...ööh...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Lyylikki

Posts: 2,975

#4011 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Välillä ulos lähtiessä unohtaa kihartaa toisen silmän ripset. Eikä sitä huomaa, ennenkun oot jo laittanut ripsaria.

Sitten toisessa silmässä on kauniin kaartuvat ripset ja toisessa semmoset tököt. Vähän näyttää vammaselta.
e-nergique

Posts: 568

#4012 • • e-nergique STT
*grr* *toktok*
Ottaa NIIIN paljon päähän kun tuntuu että täällä kämpässä häviää kaikki tavarat johonkin!!!
Aina on just se tavara mitä eniten tarvis hukassa ja sitä ei sitten löydy millään!
P******, V****, S******!1!!

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

sapeli

Posts: 11,768

#4013 • • sapeli jokukukamikä?
adware / spyware *dissaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#4014 • • Taika Guest
tulevat vanhat tiimiläiset.*släp*
ilman kysymättä menevät vaihtamaan vuoroja niin kuin itseään huvittaa*dissaa*
helvetillinen viikko siis tiedossa jos tää maanantai jo pitää aloittaa tappelemalla, mähän en aamuvuorostani luovu.

onneksi pääsen kyseisistä ihmisistä eroon neljän ja puolen päivän päästä.
Valentina

Posts: 110

#4015 • • Valentina
Metro lehden tekstari sivut, ihmiset vaan valittavat suuremmaksi osaksi turhista asioista, voe elämä..nautivais enemmän elämästä!

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

wiwi

Posts: 1,575

#4016 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mun aivot menee jatkuvasti itsestään lepotilaan ja pään täyttää normaalin ajattelun sijaan sellanen kokonaisvaltainen humina. Se ei ainakaan parantanut suoritusta äskösessä englannin yo-kuuntelussa.huoh.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Sinza

Posts: 2,227

#4017 • • Sinza
TAASKAAN sitä bussia ei kuulunut aamulla, jolla olisin tullut töihin! Odotin sitten seuraavaa yli vartin. Ja kaikenlisäksi perjantaina oli sama juttu! Ei tässä muuta mut vituttaa vaan tulla myöhässä töihin (=joutuu olemaan myös kauemmin sitten iltapäivällä) *grr**senkin*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

MiMoSa

Posts: 1,664

#4018 • • MiMoSa
Ihan sama mitä häiriköintiä meidän talossa tapahtuu, niin syyllinen olen aina minä. Ja ihan vaan siks et oon nuori ja vuokralainen. *grr*

Viime viikolla joku oli yöllä levittäny meidän rappukäytävässä olleen kasvin kaikki mullat ympäri käytävää ja kukkakin oli kärsiny lievää väkivaltaa. Seuraavana päivänä töistä tullessani isännöitsijä oli jättäny soittopyynnön ja kun sille soitin niin se sano mitään kyselemättä et sulla on viime yönä ollu porukkaa siellä ja ootte häiriköiny rapussa. Mä yritin sille sanoa, et ei mulla oon ketään ollu, oon ollu nukkumassa ja lähteny aamulla töihin. Mut isännöitsijä vaan sano et sä valehtelet ja et tiiän sen itekin et mulla on ollu bileet. Vähän aikaa yritin sille järkeä puhua, mut se vaan haukku mut valehtelijaks ja ties mikskä..*sars*

No seuraavana päivänä juttu sit selvis, kun asiaa oli kysytty muiltakin asukkailta. Syyllinen olikin eräs nuori poika samasta kerroksesta. Tosin tämän kuulin mun vuokranantajalta, isännöitsijästä ei oo sen puhelun jälkeen kuulunu mitään. Oon kyllä anteekspyyntöä odotellu, mutta ei oo ukosta kuulunu mitään. Se on ilmeisesti vähän nolona tapahtuneesta, kun selvis myös et se on papan hyvä tuttu ja pappa sille soittikin ja anto sen kuulla kunniansa.*senkin* Luulis kuitenkin et jos ukolla on pokkaa haukkua ihmisiä valehtelijoiks ilman et asiaa edes kunnolla tutkii, niin ois pokkaa pyytää myös anteeks. Mut ei näköjään.........

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

sapeli

Posts: 11,768

#4019 • • sapeli jokukukamikä?
Kämpän remppa *hmph* Kun mulle nakitetaan mm. uuden keittiön kaapiston valinta vaik eräs toinen vois tehdä nuo valinnat 10% siitä ajasta mitä mulla siihen menee kun en asiasta mitään tiedä (mm. "mikä on sokkeli?" - sain tämän tosin jo selville) *grr* Sit huomen pitää viedä puolirammalle remppamiehelle safkaa mikä taas käytännössä leikkaa mun unista pois semmoset 3 tuntia *dissaa* Muutenkaan en muista millon viimeks oon saanu nukkua sopivasti *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

Posts: 3,054

#4020 • • Jutu Blondi
Eräs tietty ukko. Ärsyttää mitä se tekee mun kaverille ja kuinka se saa sen niin paskaan kuntoon *grr* Vois sekin joskus nostaa päätään omasta navastaan *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.