Nea:
Niin Ärrrrsyttävää!
Syön hätäsesti töissä jotain säälittävää KASVISsosekeittoa, joka tuntuukin vähän oudolta hampaissa.. Jaahas, mitäs tää oikeestaan sisältää...paljon kasviksia...porkkanaa...selleriä...naurista...baabaabaa ja savukinkkua.
Mitä vitun SAVUKINKKUA?!
Olipa muuten tosi siistiä syödä lihaa pitkästä aikaa.
" A natural choice 255 g of vegetables"
Terveisiä vaan Knorrille.
Joo. Mulle kävi vähän vastaava setti.
Oltiin intissä leirillä, oli tietenkin saatanan pimeetä (lue- ei näe mitään. Siis mitään.) Mulla on törkee nälkä, koska sissimuonapakkauksen lähes kaikki syömäkelpoinen ruoka sisältää lihaa, ja kasvispusseja ei kuulemma "ole edes olemassa". Onpas. Tiedän että on koska kaveri oli kessuna toisessa paikassa samaan aikaan ja jakoi niitä juuri edellisellä viikolla ryhmänsä kasvissyöjille.
No, anyway, alkaa tulla räntää. Mä kömmin ulos telasta pilkkopimeessä, etsin käsikopelolla trangian ja täytän sen polttimon sinolilla. Sytyttelen sitä siinä ja availen hernekeittoa, jonka sysään kuumenevaan astiaan. Pitäis olla nukkumassa, koska herätys on kolmen tunnin päästä (jos tuuri käy.) Haen jostain vettä siihen jatkeeksi niinkuin ohjeissa muistaakseni sanotaan, ja kokeilen välillä sormella onko se jo lämmintä. Sitten kun se alkoi olla jo tarpeeksi lämmintä vaan ei kiehuvaa (eli noin 25 min myöhemmin) niin voitonriemusena päätän syödä sen. Ja vitut. Siinähän oli niin maan perkeleesti kinkkua seassa. Eikun moskat vaan mäkeen ja paskanen trangia takas reppuun.
En ollut lainkaan hyvilläni :(