Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,094 views

Mellu-

Posts: 4,006

#2101 • • Mellu-
Joo, tulipas taas todettua miten ihanaa on kun on amiksessa mis on vaa pelkkiä urpoja jotka ei tajuu mistään mitään. tuli tuossa röökipaikalla puhetta laskettelusta ja tokasin siihen et ei oo tarvinnu lasketella ku tuli 100kg venäläistä laatuliaa niskaan. No eikös nää Urpot sitten alkanu vääntää siitä olevinaan hasukaa juttua "oliko se tarkalleen 100kg? Oliko se ihan varmasti venäläinen? En usko jos et kerta tiiä onks himos isompi ku messilä.. tulikse siis ihan vaan pelkästään niskaan" Luuleeks ne et miä jotain muistasin jos oon ollut silloin n.6 v *grr* Palo niin hermo. Ja sitten meidän luokan ylks tyttö millä on pakonomainen tarve nostaa ittesä jalustalle tuli aukoo mulle päätä mun koulun käymisestä ja rästitöiden hoitamisesta ym. Mua niin ärsyttöää tollanen vtun kyttääminen ja turha pään aukominen, muutenki ottaa päähän ni eiku jotku vaa jaksaa jauhaa... ja sit tullaa kinuuman viel kyytiä lahteen heti perään, ja mun bensoilla... jo ei tuu onnistumaan *kivatsulle*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#2102 • • Peikkotyttö
Se,että heräsin äsken loistavilta päiväunilta,luullen että olen omassa pehmeässä sängyssä kotona, ja olinkin koulun käytävällä*hmph**poks*..kyllä,mulla on hyvät unenlahjat*nauru*

--
Groove is in the Heart

Avatar
#2103 • • Taika Guest
Työpaikan "kädettömät" ihmiset joiden elämäntehtävä on nähtävästi tehdä mun työpäivistä yhtä helvettiä valittamalla joka ikisestä asiasta.
Kunpa ne uskoisi ettei mua ihan oikeasti kiinnosta ja haluan tehdä vain työni rauhassa.
*kivatsulle*
kiiki

Posts: 491

#2104 • • kiiki hankala

pupuTupuna:
---
Wegez:
---
pupuTupuna:
ihan totta siltä se kuulostaa, mä en ymmärrä mitä ne touhuaa!! *grr*

---


..tamppaa eikä jalois ole joustoa olenkaa..? *iihhih* *joo*

---


Sitten niillä ei kyllä ole rytmitajua yhtään!! *hahjust*



no älä ny, sun pitäis kannustaa kun seuraava tamppaajasukupolvi reenaa *muhaha*
NiMo

Posts: 483

#2105 • • NiMo PolkkaPuppe
se että polvi on aivan sika kipee eikä pysty reenaan kunnolla salilla.. *uuh* *grr*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Oliwer

Posts: 799

#2106 • • Oliwer
Se, kun porukka jättää autoja meidän pihassa ihan miten sattuu.. Pysäköinti sallittu vain paikan varanneille! Mutta se on vissiin vaikea ymmärtää..*justjoo* Se on vaan tylsä yrittää lähteä omalta paikalta, kun ihan taakse(liian lähelle) on joku jättäny auton poikittain ja molemmilla puolilla sekä edessä on autot..*grr* Tai sit kun tulee jostain, ja omalla paikalla könnää vieras auto, joskus pitkäänki..
Pysäköinninvalvojia ja poliisia ei tommoset oikein kiinnosta, ei auta kuin laskea kymmeneen taas..*uuh*
hemuz

Posts: 2,178

#2107 • • hemuz kätevä emäntä
Mun 16vee nirppanokka pikkusisko.
Mulle ei kelpaa kalapuikot, en syö jauhelihaa...puuuuuuh. sitä syyää mitä tuuaa kaupasta ja piste.
leka

Posts: 373

#2108 • • leka anteeksi olen eläin
Uzkomaton kiire duunissa*grr*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Avatar
#2109 • • Taika Guest
Minä itse.
Joissain asioissa toivoisin osaavani käyttätyä kuin aikuiset eikä kuin 3-vuotiaat.
*uuh*
annabel

Posts: 1,681

#2110 • • Edited annabel bändäri
Sambasoundiset konemusaskenen biisit *grr*
Sambaefektit biiiseissä. Bongorummut etc.
Nea

Posts: 388

#2111 • • Nea pökris
Niin Ärrrrsyttävää!
Syön hätäsesti töissä jotain säälittävää KASVISsosekeittoa, joka tuntuukin vähän oudolta hampaissa.. Jaahas, mitäs tää oikeestaan sisältää...paljon kasviksia...porkkanaa...selleriä...naurista...baabaabaa ja savukinkkua.
Mitä vitun SAVUKINKKUA?!
Olipa muuten tosi siistiä syödä lihaa pitkästä aikaa.
" A natural choice 255 g of vegetables"
Terveisiä vaan Knorrille.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2112 • • Aziz Combat Fighter

Nea:
Niin Ärrrrsyttävää!
Syön hätäsesti töissä jotain säälittävää KASVISsosekeittoa, joka tuntuukin vähän oudolta hampaissa.. Jaahas, mitäs tää oikeestaan sisältää...paljon kasviksia...porkkanaa...selleriä...naurista...baabaabaa ja savukinkkua.
Mitä vitun SAVUKINKKUA?!
Olipa muuten tosi siistiä syödä lihaa pitkästä aikaa.
" A natural choice 255 g of vegetables"
Terveisiä vaan Knorrille.



Joo. Mulle kävi vähän vastaava setti.

Oltiin intissä leirillä, oli tietenkin saatanan pimeetä (lue- ei näe mitään. Siis mitään.) Mulla on törkee nälkä, koska sissimuonapakkauksen lähes kaikki syömäkelpoinen ruoka sisältää lihaa, ja kasvispusseja ei kuulemma "ole edes olemassa". Onpas. Tiedän että on koska kaveri oli kessuna toisessa paikassa samaan aikaan ja jakoi niitä juuri edellisellä viikolla ryhmänsä kasvissyöjille.

No, anyway, alkaa tulla räntää. Mä kömmin ulos telasta pilkkopimeessä, etsin käsikopelolla trangian ja täytän sen polttimon sinolilla. Sytyttelen sitä siinä ja availen hernekeittoa, jonka sysään kuumenevaan astiaan. Pitäis olla nukkumassa, koska herätys on kolmen tunnin päästä (jos tuuri käy.) Haen jostain vettä siihen jatkeeksi niinkuin ohjeissa muistaakseni sanotaan, ja kokeilen välillä sormella onko se jo lämmintä. Sitten kun se alkoi olla jo tarpeeksi lämmintä vaan ei kiehuvaa (eli noin 25 min myöhemmin) niin voitonriemusena päätän syödä sen. Ja vitut. Siinähän oli niin maan perkeleesti kinkkua seassa. Eikun moskat vaan mäkeen ja paskanen trangia takas reppuun.

En ollut lainkaan hyvilläni :(
annimari

Posts: 402

#2113 • • annimari Seniorisarja

Nea:
Niin Ärrrrsyttävää!
Syön hätäsesti töissä jotain säälittävää KASVISsosekeittoa, joka tuntuukin vähän oudolta hampaissa.. Jaahas, mitäs tää oikeestaan sisältää...paljon kasviksia...porkkanaa...selleriä...naurista...baabaabaa ja savukinkkua.
Mitä vitun SAVUKINKKUA?!
Olipa muuten tosi siistiä syödä lihaa pitkästä aikaa.
" A natural choice 255 g of vegetables"
Terveisiä vaan Knorrille.


hahaa tää muistuttaa mua yleisestä reaktiosta etelä-euroopassa kun tiedustelen onko ruoka kasvisruokaa...
"ON, ON! ei siinä ole kuin ihan vähän kinkkua."

ja tässä samassa yhteydessä haluaisin kiittää syvästi lentoyhtiö KLMää tilaamistani kasvisaterioista! (kasvisateria: kanaleipä, kanapastaa) yrittivät vielä väittää että ei siinä KANAA ole. onks tää joku väsytystaktiikka???
ja oli siinä vaiheessa jo niin nälkä ja darksidet että meinas itku tulla. en enää lähde ikinä lentokoneeseen ilman eväitä.

--
Oho.

Nea

Posts: 388

#2114 • • Nea pökris

annimari:
hahaa tää muistuttaa mua yleisestä reaktiosta etelä-euroopassa kun tiedustelen onko ruoka kasvisruokaa...
"ON, ON! ei siinä ole kuin ihan vähän kinkkua."


"ihan pienenpienenpieniä kinkun palasia, miten ne voi haitata?"
Fyrisch

Posts: 4,525

#2115 • • Fyrisch
ku suunnitellu viikonlopun valmiiks ja sit ei oo tullu rahaa viel tilille!
Amma

Posts: 2,383

#2116 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Nea:
..Niin Ärrrrsyttävää!
Olipa muuten tosi siistiä syödä lihaa pitkästä aikaa.
Terveisiä vaan Knorrille...


Joo, vaivaisen 8 vuoden vegehistorialla oon melkein oppinut syynäämään aina kaikki hiton pikkupräntit purkkien ja pussien kyljistä. Muistaakseni se oli just toi Knorrin "kasvis"keitto, jota meillä oli kerran kisabuffassa tarjolla, kun joku sekasyöjä oli käyny sen ostamassa. Onneks sekin tuoteseloste tuli luettua. Kiitti, mut ei kiitti. Lihajauheita ja -aromeita ym. ihmeellistä tungetaan lähes joka ikiseen paikkaan kuten joihinkin sipseihin ja (yhtenä uusimmista havainnoista) Pirkan tomaattisalsaan. *igor*

Mitä tulee lentokoneiden vegeruokiin, niin ainakin Finnairilla on n. 20 eri ateriavaihtoehtoa (lääketieteellisistä syistä uskonnollisiin) ja erilaisia, kaiken kansan ulottuvilla olevia vegevaihtoehtojakin on 4 erilaista mm. lakto-ovo ja vegaani. Air Francella oli myös ihan hyvät vegeruuat, kun lensin Ranskasta Kuubaan ja takaisin. Mikä mukavinta, erikoisruokavalion ruuan saa koneessa yleensä ennen kuin sekasyöjät saa omat ateriansa. *hih*

Yleisesti ottaen on hyvä ottaa aina omat eväät mukaan, ettei käy huonosti.

--
*etsiskel*

UnityF

Posts: 15,721

#2117 • • UnityF joo just se

NiMo:
se että polvi on aivan sika kipee eikä pysty reenaan kunnolla salilla.. *uuh* *grr*



Sama täällä mua ärsyttää suunnattomasti mun polvi kun se on niin kipee... Se leikataan nyt pääsiäisenä *igor*
Ja nyt kun pitäis kävellä keppien kanssa niin ei minä "fiksu" neiti kävelin ilman niitä täällä kotona ja heti kun pojat oli varoittanu ilman keppien kanssa kävelemistä niin mä kolautin mun polven 2 kertaa pahasti et nyt varmasti on *super* kipee... Tyhmä minä.
UnityF

Posts: 15,721

#2118 • • UnityF joo just se

Taika:
Minä itse.
Joissain asioissa toivoisin osaavani käyttätyä kuin aikuiset eikä kuin 3-vuotiaat.
*uuh*



mennää yhessä tarhaan... mä oon ollu kanssa kun 3 - vuotias. *uuh*
Ninka

Posts: 564

#2119 • • Ninka
mä niin toivoisin että voisin olla joskus edes kaks kuukautta terveenä yhteen putkeen *yskii* ja aina ihan aina ne sattuu viikonlopun päälle *grr*.. Mua kyllä ärsyttää myös "ihmiset" mut sitä aihetta en lähe sen enempää setvimään täällä...

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Howdy

Posts: 7,955

#2120 • • Howdy Oldie
Skenet *igor*

--
Käpy vailla vertaa