Elämä on siistii jos ottaa asenteella
14,184 posts, 710 pages, 4,809,143 views
John, 20.3.2006 16:23:
Mielestäni joku totalitaarinen valtio voisi jo pikku hiljaa toteuttaa Terminal reality-sarjan: pieneen suljettuun tilaan 5-10 tyyppiä, säkki amfetamiinia tms. vainoharhaisuutta aiheuttavaa huumetta, ja piilotettu käsiase jossa on tasan yksi luoti.
Fresia, 20.3.2006 18:54:
No voi helvetti... irtsanoin asuntoni ja nyt vuokranantaja ilmoitti olevansa erittäin pettynyt minuun, koska luotti että asustelen tässä vielä pitkän aikaa. Mulla ei vaan ole rahaa olla tässä. Kuulemma harkitsee piru vie takuuvuokran itsellään pitämistä, eihän sinne menis kuin 840 euroa hukkaan. *ittu. Vuokrasopimus on toistaiseksi voimassa oleva enkä ole täällä mitään rikkonut tai sotkenut, niin kaiken järjen mukaan mun pitäs saada toi takuuvuokra takas... Tulihan tää yllättäen sille, mut mistä mä muka saan rahat vuokraan... ja hemmetti sai valituksellaan mulle huono omantunnonkin.
Amokk, 20.3.2006 18:01:
---
John, 20.3.2006 16:23:
Mielestäni joku totalitaarinen valtio voisi jo pikku hiljaa toteuttaa Terminal reality-sarjan: pieneen suljettuun tilaan 5-10 tyyppiä, säkki amfetamiinia tms. vainoharhaisuutta aiheuttavaa huumetta, ja piilotettu käsiase jossa on tasan yksi luoti.
---
Mites tuo sitten etenee kun ensimmäinen on kuollut?
tuisku, 17.3.2006 16:45:
....se kun ei tiedä missä mennään...
Verano, 13.3.2006 11:19:
Se, että täällä duunissa tohon yhteen tyhjään huoneeseen on asettunut joku mies. Huone on about viidentoista metrin päässä musta. Istun selkä sinnepäin, ja mulla on tällänen tuoli, jossa ei ole edes selkänojaa laisinkaan. Ärsyttävää kun se äijä istuu naama tännepäin ja sillä on siis suora näkyvyys tänne. Se on vaan inhottava tunne, kun joku istuu selän takana.
Vois hemmetti siirtää pöytäänsä vähäsen tai pitää ovea kiinni.
Ja vaihtaa tennissukkansa vaikka mustiin.
Verano, 27.3.2006 10:55:
---
Verano, 13.3.2006 11:19:
Vois hemmetti siirtää pöytäänsä vähäsen tai pitää ovea kiinni.
---
Toivottavasti se lukee Klubbaria ja kääntää ton pöytänsä.