Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,302 views

Avernian

Posts: 7,451

#4221 • • Avernian Kerettiläinen
Istua kotona. *grr*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avernian

Posts: 7,451

#4223 • • Avernian Kerettiläinen
Seisoskella. *grr*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

martina

Posts: 1,875

#4224 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
tällä hetkellä tietyt ihmiset ja uusien lääkkeitten takia oleva vatsakipu.. toivottavasti ilta muuttuu paremmaksi... mur.
Freja

Posts: 8,775

#4225 • • Freja Sihteeri
No kaikki jus nyt *igor**igor* mut osasinhan mä jo varautua siihen. Mut silti vituttaa, helvettivittu ja perkelekin. Ja monta muuta kirosanaa, kaikki o iha tyhmää ja tyhmii.
Perus mun tuurii.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Umbala

Posts: 769

#4226 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Tällähetkellä enemmän kuin mikään, niin puhelun lopettaminen. Siis aivan järkyttävän ärsyttävää kun puhuu jonkun asiakkaan tjms kans ja kun ne ei osaa lopettaa puhelua. Ei sitten viittis puhelimeenkaan sanoa et "Olikos sulla vielä jotain kun tässä ois parempaakin tekemistä kuin ootella et saat jotain sanottua". Tai sitten noi lopetus rituaalit
- asiaa asiaa asiaa
- mut pitää täs lopetella
- ok no mut joo
- nähään
- mut okei
- jep
- joo
- moro
Ja vasta nyt saadaan puhelu lopetettuu. Intis oli niin helppo kun asia oli sanottu se oli vaan
- Loppu
- Loppu
*nauru*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

lostgone

Posts: 2,493

#4227 • • lostgone
Rasistit ja piilorasistit.*dissaa* Onneksi töistä löytyy fiksujakin tyyppejä.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

sapeli

Posts: 11,768

#4228 • • sapeli jokukukamikä?

lostgone, 3.4.2006 22:11:
Rasistit ja piilorasistit.*dissaa* Onneksi töistä löytyy fiksujakin tyyppejä.*joo*



Mä kuulin täst kans *lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#4229 • • sapeli jokukukamikä?

Umbala, 3.4.2006 14:08:
Tällähetkellä enemmän kuin mikään, niin puhelun lopettaminen.



"Siinä olivatkin kaikki kysymykset tällä kertaa. Kiitos ajastanne ja hyvää illan jatkoa!"

*pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mar6

Posts: 2,178

#4230 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

lostgone, 3.4.2006 22:11:
Rasistit ja piilorasistit.*dissaa* Onneksi töistä löytyy fiksujakin tyyppejä.*joo*



Hahhaha, joo vittu mikä apina se. *dissaa*

--
-Where there is house there is a home-

lostgone

Posts: 2,493

#4231 • • lostgone

sapeli, 3.4.2006 22:12:
---
lostgone, 3.4.2006 22:11:
Rasistit ja piilorasistit.*dissaa* Onneksi töistä löytyy fiksujakin tyyppejä.*joo*
---

Mä kuulin täst kans *lmao*

Mä en vaan ymmärrä sellasta.*dissaa*
Ja kyl toivon, ettei se yksi kauheast välittänyt siitä.*piis*

Sapeli/ Umbala, 3.4.2006 14:08:
Tällähetkellä enemmän kuin mikään, niin puhelun lopettaminen.

"Siinä olivatkin kaikki kysymykset tällä kertaa. Kiitos ajastanne ja hyvää illan jatkoa
*pepsodent*


Ja jos tahdotte niin lähetämme teille lomakkeen.. Ja jos oikein kovasti tahdotte niin lähetämme koko perheellenne kasan lomakkeita..
Ai ei kiinnosta vai?.. jännä juttu..*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Mar6

Posts: 2,178

#4232 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

lostgone, 3.4.2006 22:28:
---
sapeli, 3.4.2006 22:12:
---
lostgone, 3.4.2006 22:11:
Rasistit ja piilorasistit.*dissaa* Onneksi töistä löytyy fiksujakin tyyppejä.*joo*
---

Mä kuulin täst kans *lmao*

---
Mä en vaan ymmärrä sellasta.*dissaa*
Ja kyl toivon, ettei se yksi kauheast välittänyt siitä.*piis*


---
Sapeli/ Umbala, 3.4.2006 14:08:
Tällähetkellä enemmän kuin mikään, niin puhelun lopettaminen.

"Siinä olivatkin kaikki kysymykset tällä kertaa. Kiitos ajastanne ja hyvää illan jatkoa
*pepsodent*
---

Ja jos tahdotte niin lähetämme teille lomakkeen.. Ja jos oikein kovasti tahdotte niin lähetämme koko perheellenne kasan lomakkeita..
Ai ei kiinnosta vai?.. jännä juttu..*justjoo*



Ei sitä kiinnosta, on nähny pahempaakin :D Kylhän siit akasta tehtiin sit valitusta ja tolleen. Mulla kyl vähä hitsas kii sen kans :P

--
-Where there is house there is a home-

wiwi

Posts: 1,575

#4233 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mikä on homman nimi? Kansa vaatii vastauksia!

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

lostgone

Posts: 2,493

#4234 • • lostgone

Mar6, 3.4.2006 22:46:
---
---
---
Ei sitä kiinnosta, on nähny pahempaakin :D Kylhän siit akasta tehtiin sit valitusta ja tolleen. Mulla kyl vähä hitsas kii sen kans :P


Musta oli hieno homma, että kävitte kuitenki ilmoittamassa. *aplodit*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Worin

Posts: 526

#4235 • • Edited Worin
Mua vituttaa anti-rasistit, ne jotka ei hyväksy yhtään poikittaisia sanoja mistään erilaisuuksista. Samoin sellaset homojen puolustajat. Mihin on suvaitsevaisuus kadonnu niitä kohtaan jotka on tähän suuntaan eri mieltä? Jos kerran mainostetaan erilaisuuden hyväksymistä niin pitää kanssa hyväksyä ne, jotka ei hyväksy kaapeistaan justiinsa ulos tulleita homoja, jotka kourii heteromiesten perseitä joka välissä ja niitä tummaihoisia jotka pöllii yhtenään humalaisen kännykän. Kummastakin on kokemusta ja kummassakin on saanu tekijä maksaa.

Et jos on puhuttu erilaisuuden hyväksymisestä niin hyväksykää helvetti sillon myös sellaset erilaisuudet joita teidän etiikka ei suodata, koska se on erilaisuutta kanssa. Erilaisuus ei todellakaan tarkota "samankaltaisuutta" teidän omien "erilaisten" mielipiteiden kanssa.
Mar6

Posts: 2,178

#4236 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

wiwi, 3.4.2006 22:50:
Mikä on homman nimi? Kansa vaatii vastauksia!




Eräs 50:inen ämmä sano duunissa kahvihuoneessa yhelle tänään alottaneelle tummalle kaverille (jonka vanhemmat suomalaisia ja nimi muuten suomalainen ) ihan yhtäkkiä että "Miks sä oot ton värinen" "Te ootte vähempiarvoisia" "Norjassakin on puolue joka kitkettiin pois ja noidatkin poltettiin ennen roviolla"

Mä sitten vedin siitä herneen sisään hengityselimiin ja sanoin että sun tarvii olla joko vitun tyhmä tai muuten vaan yksinkertanen et lauot tollasii 2000 luvulla tuntemattomalle ihmiselle vaikka se sattuukin olemaan eri värinen kun sä :P
Sit kaikki meni tekee työpaikkakiusauksesta ilmotuksen vuorovalvojille *hymy*

Oon ollu ite kansainvälisellä luokalla koko peruskoulun, mulla on ulkomaalaisia kavereita ollu siitä asti ja tässä vuosien varrella homoista ja ulkomaalaisista on tullu huomattua että ne voi oikeastikin olla ihan hyviäkin ystäviä ja mukavia tyyppejä, toisin kuin monet niistä suppeakatseisimmista perussuomalaisista.

Eniten mua vituttaa ennakkoasenteet erilaisia asioita kohtaan myös siksi kun minäkin niitä olen joutunut katsomaan (eriasia sitten jos joku tekee jotain väärää mutta ennenkuin se sitä tekee niin pitäisi suhtautua hiukan eri tavalla)
Tästä on toki mitään rasismithreadia turha täällä perustaa, sen paikka olkoon muualla)

--
-Where there is house there is a home-

sapeli

Posts: 11,768

#4237 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Tuikkari, 3.4.2006 23:32:
Et jos on puhuttu erilaisuuden hyväksymisestä niin hyväksykää helvetti sillon myös sellaset erilaisuudet joita teidän etiikka ei suodata, koska se on erilaisuutta kanssa. Erilaisuus ei todellakaan tarkota "samankaltaisuutta" teidän omien "erilaisten" mielipiteiden kanssa.



Pointti lienee siinä että kenenkään ei tarvi käydä aukomaan päätään tai väheksymään muita asenteellaan - rasistit saa olla mun puolesta rasisteja kunhan ne pitää mielipiteensä itsellään eikä pahoita kenenkään mieltä niillä.

edit: ja tarkennetaan vielä: siis ihmiset saa ajatella mitä tahansa ja olla mitä tahansa mieltä, mutta raja menee siinä mitä ihminen sanoo ja tekee. Ja tuo nainen meni sen rajan yli.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Worin

Posts: 526

#4238 • • Worin

sapeli, 3.4.2006 23:40:
---
Tuikkari, 3.4.2006 23:32:
Et jos on puhuttu erilaisuuden hyväksymisestä niin hyväksykää helvetti sillon myös sellaset erilaisuudet joita teidän etiikka ei suodata, koska se on erilaisuutta kanssa. Erilaisuus ei todellakaan tarkota "samankaltaisuutta" teidän omien "erilaisten" mielipiteiden kanssa.

---


Pointti lienee siinä että kenenkään ei tarvi käydä aukomaan päätään tai väheksymään muita asenteellaan - rasistit saa olla mun puolesta rasisteja kunhan ne pitää mielipiteensä itsellään eikä pahoita kenenkään mieltä niillä.



Tota nimenomaan itsekin tarkotan ja toivomus on suuri että muutkin olis tolla kannalla ja ymmärtäis sen.
Freja

Posts: 8,775

#4239 • • Freja Sihteeri
Aika. Se menee ihan liian nopeesti sillon kun sitä tarvis olla enemmän.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

äm

Posts: 2,376

#4240 • • äm
Muka-juoksijat.

Ne on yleensä sellasia 55+ naisia, joilla on kauhea kiire johonkin, mutta ei kykyä liikkua kiireen edellyttämällä tavalla. Useimmiten tätä näkee suojateillä valon vaihtuessa punaiseksi.

Se juoksu on sellasta säälittävää töpöttelyä, joka ei vie yhtään kävelyä nopeammin eteenpäin. Siinä vauhdissa voi aivan huoletta kävellä rinnalla ja katsoa, kun toinen siinä puhisee ja etenee muka-kovaa.
Tekee mieli tönästä sellaset juoksijat kumoon!


Toinen on asia, johon olen vasta nyt kiinnittänyt huomiota, vaikka (Viivin & Wagnerin) Wagner urputti siitä jo aikoja sitten.

Naiset, jotka vispaavat toista kättään!

Toisella olalla roikkuu laukku ja sen puolen käsi pysyy hillitysti paikallaan.
Toisen puolen käsi heiluu kävelyn tahdissa niin, että heikompaa hirvittää.
Ihan käsittämättömän tyhmän ja ärsyttävän näköistä, kun naisia menee monta edelläsi.

Joku päivä multa vaan sekoo pää. Katkon muka-juoksijoilta jalat ja heilureita kädet. Lukekaa siitä sitten lehtien lööpeistä.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.