Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,410 views

Gleba

Posts: 549

#5361 • • Gleba
paikoittainen muistinmenetys viikonloppuna.
kurkku kipeenä taas ja muutenki hämärä olo.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Sand3

Posts: 1,157

#5362 • • Sand3 satuolento
Se kun mä en ymmärrä miehiä *ding*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Avernian

Posts: 7,451

#5363 • • Edited Avernian Kerettiläinen

Sand3, 18.9.2006 14:12:
Se kun mä en ymmärrä miehiä *ding*



*lohduttel**nauru*
Voi raasua.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Madda

Posts: 650

#5364 • • Madda ice-angel
mua ei ärsytä juuri mikään just nyt.=D

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

bubbelgum

Posts: 2,477

#5365 • • bubbelgum ~sylikissa~
Jostain syystä ärsyttää aivan äärettömästi se kun eräs klubbarin käyttäjä jaksa päivästä ja viikosta toiseen valittaa miten on pokerissa tullut huono käsi, ja miten taas hävis, ja miten pitäs opetella pelaamaan, ja blablablaa... Argh.

Jos et osaa pelaa, niin älä pelaa! Jos vituttaa että menetät rahaa, älä panostaa rahaa! Jos tulee huono käsi, niin voivitunvoi!

Eikö oikeesti oo ihmisellä parempaa tekemistä ajallaan kun pelaa jotain helvetin uhkapeliä ja sitten tulla valittamaan kun peli sujuu huonosti?!

En tiiä ärsyttääkö ketään muuta tää, enkä ihan tarkalleen tajua itekkään miks tää ärsyttää mua niin suunnattomasti. Mut joka kerta kun tulee taas uus pokeriin liittyvä postaus, niin meinaa pää räjähtä. *igor*

Niin ja niille mukafiksuille jotka kuitenkin tulee nillittää että eikö mulla oo parempaa tekemistä kun valittaa netissä jonkun toisen nettikäyttäytymistä niin vastaus jo etukäteen. Ei, ei ole. Kunpa oliskin.

Ja joo, tiedän myös sen että ignore on keksitty...

--
Hullu ku pullosta tullu.

Cloud

Posts: 2,162

#5366 • • Edited Cloud Game Freak

bubbelgum, 18.9.2006 18:25:
Jostain syystä ärsyttää aivan äärettömästi se kun eräs klubbarin käyttäjä jaksa päivästä ja viikosta toiseen valittaa miten on pokerissa tullut huono käsi, ja miten taas hävis, ja miten pitäs opetella pelaamaan, ja blablablaa... Argh.

Jos et osaa pelaa, niin älä pelaa! Jos vituttaa että menetät rahaa, älä panostaa rahaa! Jos tulee huono käsi, niin voivitunvoi!

Eikö oikeesti oo ihmisellä parempaa tekemistä ajallaan kun pelaa jotain helvetin uhkapeliä ja sitten tulla valittamaan kun peli sujuu huonosti?!

En tiiä ärsyttääkö ketään muuta tää, enkä ihan tarkalleen tajua itekkään miks tää ärsyttää mua niin suunnattomasti. Mut joka kerta kun tulee taas uus pokeriin liittyvä postaus, niin meinaa pää räjähtä. *igor*

Niin ja niille mukafiksuille jotka kuitenkin tulee nillittää että eikö mulla oo parempaa tekemistä kun valittaa netissä jonkun toisen nettikäyttäytymistä niin vastaus jo etukäteen. Ei, ei ole. Kunpa oliskin.

Ja joo, tiedän myös sen että ignore on keksitty...




Hihih Jesh mä oon saanut ekan Haterini =P

Mutta rakkaani voi kun mä en pelaa rahasta hehe sehän se kauneus onkin =P

Mutta ei siinä mitään mä lupaan tehdä sulle lisää tekemistä jatkamalla Whineemistä sillä whine on pelaamisen suola silloin tällöin =P Ja toisaalta Ei mulla ei ole parempaakaan tekemistä ajallani kun pelailla Pokerii ja Whinee kun tulee Badbeatsii aivan kuten sullekaan ei oo aikaa muuhun kun ottaa ärsytystä :)

Mutta illanjatkoja sullekin =?

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Siren

Posts: 826

#5367 • • Siren Seinäruusu
-pitää tehdä raportti, käyttäen kolmea aineistoa jota yhteensä on 300 sivua. Ainoo vaa, et aikaa on vitun vähän ja aineistoa haluaa 100 muuta ihmistä yhtäaikaa. Opettaja sano, et aineiston saaminen sit on meidän ongelma, ku vinkasin sille et saattaa tulla hiukka ongelmia.

-omat ongelmat.

-vittuilu hurmaava hymy kasvoilla. ehkä kaikista vittumaisin vittuilumuoto.

-koulupäivät, jotka kestää 8:30-17:30. + tee ton jälkee viel läksyt ja matkoihinki menee vähintää tunti.

-mammamia musikaali, johon mun on pakko mennä ja maksaa siitä 79 egee.voin vaa kuvitella kaikki ne abbaa hyräilevät tyypit esityksen jälkee.

-ei kerkee tehä mitää muuta ku kouluun liittyviä asioita. siis enhän mä mitää sosiaalista elämää ois halunnukaa. tietenkää.

-ärsytyksestä johtuva hartioiden jumi, josta johtuu vittumainen pääkipu. au.

-tarviisin vanhan tai jonku vamman omaavan ihmisen. mistä saakelista mä semmosen repäsen?

*grr**grr**grr**grr**grr*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Pauha

Posts: 515

#5368 • • Pauha
Tää niskassa ja selkärangassa oleva kipu sais lähtee jo pois, jos vaikka sais yöllä nukuttua.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

rose

Posts: 1,047

#5369 • • rose vakaasti epävakainen
No voi TÖÖT! Ihan tää maanantai *justjoo*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Mellu-

Posts: 4,006

#5370 • • Mellu-
ku tuntee olonsa yksinäiseks kokoajan

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

wammi

Posts: 627

#5371 • • wammi
vituttaa, ku on niin altis psykosomattisille oireille.päkki on se joka ekana reagoi kaikkeen.nyt on riesana ollut pitkään myös yskä.nää kaks oiretta aiheuttaa sen verran raastavan kierteen, et tuntee olevansa hemmetin skarppi kaiket päivät, ku pyörii turhaan yöt sängyssä heräilemällä koko ajan.onneks tää sentään menee kausittain, mut nyt on tätä vaihetta kestänyt jo vähän turhan pitkään.

luulin, et moisista krempoista pääsis elämöimään vasta eläkepäivillä.*dissaa*how mighty and thick can it get?!
alphamagic

Posts: 3,628

#5372 • • alphamagic
Oma saamattomuus ja se et puran sen eteenpäin syyttömille tahoille.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Mellu-

Posts: 4,006

#5373 • • Mellu-
oma elämä just nyt

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#5374 • • jesus Guest

Siren, 18.9.2006 18:39:
-vittuilu hurmaava hymy kasvoilla. ehkä kaikista vittumaisin vittuilumuoto.



*lmao*

Tää on jokaisen asiakaspalvelutyötä tekevän etuoikeus *hihu*

Sori.
T0mbstone

Posts: 728

#5375 • • T0mbstone The Process.
Flunssa.
Siinä rajoilla onko sairas vai ei, ja siitäkös tulee sitten ärtynyt olo.
Hapkidotreeneihinkään ei uskalla lähteä, kun on hieman voimaton olo ja liikunta ei ole kaikkein terveellisintä flunssassa. *ding*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

sune

Posts: 2,096

#5376 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
IHMISET *grr*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#5377 • • Fuzzy Guest
joo... kaikki vaa valittaa... kaikesta... koko ajan...*dissaa* ja mä valitan ku muut valittaa.... niin se menee*pepsodent*
Tiia

Posts: 352

#5378 • • Tiia
Niistäminen, aivastukset ja kiire koulun kanssa.
Noista kun pääsisi, niin olisi kaikki hienosti...hetken. x)
Siren

Posts: 826

#5379 • • Siren Seinäruusu

jesus, 19.9.2006 17:50:
---
Siren, 18.9.2006 18:39:
-vittuilu hurmaava hymy kasvoilla. ehkä kaikista vittumaisin vittuilumuoto.

---


*lmao*

Tää on jokaisen asiakaspalvelutyötä tekevän etuoikeus *hihu*

Sori.



Niin no kieltämättä toi on myös se hauskin vittuilumuoto *nauru*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Avernian

Posts: 7,451

#5380 • • Avernian Kerettiläinen
Mikään ei tunnu onnistuvan niinkuin pitäisi. Vaikka onnistuisi nimellisesti niin ei tule hyvää tunnetta, kun se on osittaista... tuntuu että ne tärkeät osat ei täyty.
Sekavaa. :o

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*