Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,620,446 views

Jocular

Posts: 1,359

#5321 • • Jocular Janni
Jos tilaan asiakirjat koskien nimenomaan KOKO hoitohistoriaa, ni odotan myös saavani KOKO historian, enkä vaan sitä historiaa, jotka on tehty tietokoneaikaan siirtymisen jälkeen (eli syksyn 2002 jälkeen).

Hmmph. Tuntuu toisinaan olevan niin vaikeeta toi luetunymmärtäminen joillakin ihmisillä, että oikein raivostuttaa.

Ja sit viel kaiken lisäks tästä töppäyksestä koituu mulle lisävaivaa ja kuluja.

*grr*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Verano

Posts: 4,649

#5322 • • Verano Merituuli
Voi vitunvitunvitunvitunvitunvitun paskapulju vittu.
Avatar
#5323 • • Taika Guest

Verano, 15.9.2006 10:13:
Voi vitunvitunvitunvitunvitunvitun paskapulju vittu.


allekirjoitan.*igor*
enää 4h36min tätä työviikkoa jäljellä.
Verano

Posts: 4,649

#5324 • • Verano Merituuli

Taika, 15.9.2006 10:24:
allekirjoitan.*igor*
enää 4h36min tätä työviikkoa jäljellä.



Tää byrokratia täällä menee kyllä niin naurettavaksi. Tärkeitä ja kiireellisiä asiota, jotka me hoidettas kädenkäänteessä jää tekemättä, koska me ei enää _saada_ tehdä niitä. Erään uuden yksikön pitäisi ne tehdä, mutta he eivät pysty sitä reaaliajassa tekemään ja homma pissaa sitten kympillä.
Avatar
#5325 • • Annakins Guest

sapeli, 14.9.2006 22:27:
Vieläkään ei ole tulleet rahat tilille vaikka eilen oli eräpäivä *grr* No, kai siinä tilisiirrossakin menee oma aikansa, mut miks ihmisten pitää jättää laskujen maksu aina viimeiselle mahdolliselle päivälle ja käyttää jotain Utsjoen Paikallispankkia että se siirto kestää vielä mahdollisimman kauan *igor* *hmph*



Mä maksan aina kaikki laskut vasta eräpäivänä. Opin joskus tavan isältäni. Aiemmin jopa käyttötilille kertyi korkoa, niin sitä sitten tietty kertyi mitä enemmän siellä oli rahaa.
Avatar
#5326 • • Annakins Guest

Verano, 15.9.2006 10:32:
Tää byrokratia täällä menee kyllä niin naurettavaksi.



Hei arvaa paljon meillä on byrokratiaa *nauru*
Foxmagon

Posts: 1,329

#5327 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Kauhee hötkyily! TAHTOO KOTIIIIIIIN. igor igor.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Verano

Posts: 4,649

#5328 • • Edited Verano Merituuli

Annakins, 15.9.2006 10:41:
---
Verano, 15.9.2006 10:32:
Tää byrokratia täällä menee kyllä niin naurettavaksi.
---


Hei arvaa paljon meillä on byrokratiaa *nauru*



Arvaan.

Esim. Asteikolla yhdestä kymmeneen. Kuustoista.

Alan ihan piruuttani noudattamaan uutta "lakia" kirjaimellisesti, stana. Menee sitten vieläkin naurettavammaksi tämä touhu, mutta saavatpa mitä tilasivat.
Avatar
#5329 • • Taika Guest

Verano, 15.9.2006 10:32:
Tää byrokratia täällä menee kyllä niin naurettavaksi. Tärkeitä ja kiireellisiä asiota, jotka me hoidettas kädenkäänteessä jää tekemättä, koska me ei enää _saada_ tehdä niitä. Erään uuden yksikön pitäisi ne tehdä, mutta he eivät pysty sitä reaaliajassa tekemään ja homma pissaa sitten kympillä.


samma här - monet yksinkertaisetkin työasiat seisovat paikoillaan ihan vain sen vuoksi ettei joku paperi ole käynyt päälliköllämme, jonka pitää varmistaa asia vielä omalta esimieheltään, joka taas varmistaa asian johtoryhmältä, joka tarvitsee vielä arvion asiasta lafkan hallitukselta mikä kokoontuu ehkä kaksi kertaa puolessa vuodessa. vastauksen saaminen tänne meidän toimipisteeseen saakka on lähes yhtä byrokraattista *igor*

asiakkaat ja muut yhteistyökumppanithan ovat aina kovin iloisia kun saavat useamman kuukauden odotella vastauksia kysymyksiinsä tai selkeitä perusteluita joihinkin toimintatapoihimme.

oon vaan täällä töissä. mitään en saa tehdä saati sanoa*justjoo*
Zandy

Posts: 273

#5330 • • Zandy

Taika, 15.9.2006 10:55:
---
Verano, 15.9.2006 10:32:
Tää byrokratia täällä menee kyllä niin naurettavaksi. Tärkeitä ja kiireellisiä asiota, jotka me hoidettas kädenkäänteessä jää tekemättä, koska me ei enää _saada_ tehdä niitä.
---

samma här - monet yksinkertaisetkin työasiat seisovat paikoillaan ihan vain sen vuoksi ettei joku paperi ole käynyt päälliköllämme, jonka pitää varmistaa asia vielä omalta esimieheltään, joka taas varmistaa asian johtoryhmältä, joka tarvitsee vielä arvion asiasta lafkan hallitukselta mikä kokoontuu ehkä kaksi kertaa puolessa vuodessa. vastauksen saaminen tänne meidän toimipisteeseen saakka on lähes yhtä byrokraattista *igor*



Sama juttu täälläkin. Tärkeä, tarpeellinen ja töiden kannalta välttämätön kone menee rikki. Seurauksena johto yms. pohtivat, miettivät, arvioivat ja hymisevät itsekseen muutaman viikon, että mitäköhän nyt tehtäisiin. Ja sillä aikaa työt joko seisovat tai vaikeutuvat huomattavasti.

Valtion virastot. *dissaa*
Avatar
#5331 • • Annakins Guest
Voi v*ttu. En tajunnut irtisanoa kuntosalin jäsenyyttä 6 viikkoa ennen sopimuksen loppumista, joten se jatkuu automaattisesti seuraavat 12 kk.

Ei siin muuten mitään, ihan kiva sali ja kaikkee, mut vähän kallis ja oon viime aikoina käyny uimassa enemmän ku salilla.
Avatar
#5332 • • Annakins Guest

mayah, 15.9.2006 11:59:
---
Annakins, 15.9.2006 11:49:
Voi v*ttu. En tajunnut irtisanoa kuntosalin jäsenyyttä 6 viikkoa ennen sopimuksen loppumista, joten se jatkuu automaattisesti seuraavat 12 kk.

---


*pökr* Täytyyhän tossa nyt joku keino olla miten siitä pääsee eroon?



Voin laittaa sen myyntiin siel salilla. Taidan tehdä sillee.
Freja

Posts: 8,775

#5333 • • Freja Sihteeri
Mulla on siivouspäivä, mut se ei kyl näy oikeen mitenkään *hmph*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sinza

Posts: 2,227

#5334 • • Sinza
Vitun dorka asiakas *dissaa*. Yleensä tuun kyl ihmisten kanssa toimeen, mut tää yks hlö *eiei*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#5335 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Annakins, 15.9.2006 11:49:
Voi v*ttu. En tajunnut irtisanoa kuntosalin jäsenyyttä 6 viikkoa ennen sopimuksen loppumista, joten se jatkuu automaattisesti seuraavat 12 kk.

Ei siin muuten mitään, ihan kiva sali ja kaikkee, mut vähän kallis ja oon viime aikoina käyny uimassa enemmän ku salilla.



Mulle kävi joskus noin.. Ja nostin hommasta äläkän..Ei kukaan voi vuoden jälkeen sopimuksesta muistaa tommosta..jos ei muu auta, niin kuluttajasuojaan vaan ilmoitus! Mulla ainakin tehos! *joo*

Noi ainaissopimukset on aiheuttaneet ihan mielettönmästi valituksia ja kuluttajasuoja on tosi hyvin niissä asiakkaan puolella!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#5336 • • Annakins Guest

Super-Kerttu, 15.9.2006 12:44:
---
Annakins, 15.9.2006 11:49:
Voi v*ttu. En tajunnut irtisanoa kuntosalin jäsenyyttä 6 viikkoa ennen sopimuksen loppumista, joten se jatkuu automaattisesti seuraavat 12 kk.

Ei siin muuten mitään, ihan kiva sali ja kaikkee, mut vähän kallis ja oon viime aikoina käyny uimassa enemmän ku salilla.

---


Mulle kävi joskus noin.. Ja nostin hommasta äläkän..Ei kukaan voi vuoden jälkeen sopimuksesta muistaa tommosta..jos ei muu auta, niin kuluttajasuojaan vaan ilmoitus! Mulla ainakin tehos! *joo*

Noi ainaissopimukset on aiheuttaneet ihan mielettönmästi valituksia ja kuluttajasuoja on tosi hyvin niissä asiakkaan puolella!



Joo täytyy kattoo toi jossain vaiheessa läpi. Mut kiitti vinkistä!
tir

Posts: 951

#5337 • • tir
firmat jotka ei maksa palkkoja ajoissa *grr**dissaa*
henkka

Posts: 4,973

#5338 • • henkka

Annakins, 15.9.2006 11:49:
Voi v*ttu. En tajunnut irtisanoa kuntosalin jäsenyyttä 6 viikkoa ennen sopimuksen loppumista, joten se jatkuu automaattisesti seuraavat 12 kk.

Ei siin muuten mitään, ihan kiva sali ja kaikkee, mut vähän kallis ja oon viime aikoina käyny uimassa enemmän ku salilla.



Eikö sieltä voi sen 1. vuoden jäsenyyden jälkeen irtisanoutua "vapaasti"? Mitä siinä sopimuksessa sanotaan?
Avatar
#5339 • • Annakins Guest

henkka, 15.9.2006 15:04:
---
Annakins, 15.9.2006 11:49:
Voi v*ttu. En tajunnut irtisanoa kuntosalin jäsenyyttä 6 viikkoa ennen sopimuksen loppumista, joten se jatkuu automaattisesti seuraavat 12 kk.

Ei siin muuten mitään, ihan kiva sali ja kaikkee, mut vähän kallis ja oon viime aikoina käyny uimassa enemmän ku salilla.

---


Eikö sieltä voi sen 1. vuoden jäsenyyden jälkeen irtisanoutua "vapaasti"? Mitä siinä sopimuksessa sanotaan?



Kun kysyin asiaa salilta, niin sanoivat, että jatkuu 12 kk jos ei irtisano 6 vko ennen sopimuksen loppua. Täytyy ny lukee se soppari viel kunnolla.
akir0

Posts: 2,554

#5340 • • akir0 idleRPG champion 2009

Annakins, 15.9.2006 15:06:
---
Kun kysyin asiaa salilta, niin sanoivat, että jatkuu 12 kk jos ei irtisano 6 vko ennen sopimuksen loppua. Täytyy ny lukee se soppari viel kunnolla.



Tommoset sopimukset ei kyl normaalisti suomessa päde, eli jos irtisanominen ei onnistu ni kuluttajaneuvojaan vaan yhteyttä.