Hmmph. Tuntuu toisinaan olevan niin vaikeeta toi luetunymmärtäminen joillakin ihmisillä, että oikein raivostuttaa.
Ja sit viel kaiken lisäks tästä töppäyksestä koituu mulle lisävaivaa ja kuluja.
14,184 posts, 710 pages, 4,802,871 views
Verano, 15.9.2006 10:13:
Voi vitunvitunvitunvitunvitunvitun paskapulju vittu.
Taika, 15.9.2006 10:24:
allekirjoitan.
enää 4h36min tätä työviikkoa jäljellä.
sapeli, 14.9.2006 22:27:
Vieläkään ei ole tulleet rahat tilille vaikka eilen oli eräpäivä No, kai siinä tilisiirrossakin menee oma aikansa, mut miks ihmisten pitää jättää laskujen maksu aina viimeiselle mahdolliselle päivälle ja käyttää jotain Utsjoen Paikallispankkia että se siirto kestää vielä mahdollisimman kauan
Verano, 15.9.2006 10:32:
Tää byrokratia täällä menee kyllä niin naurettavaksi.
Annakins, 15.9.2006 10:41:
---
Tää byrokratia täällä menee kyllä niin naurettavaksi.
---
Hei arvaa paljon meillä on byrokratiaa
Tää byrokratia täällä menee kyllä niin naurettavaksi. Tärkeitä ja kiireellisiä asiota, jotka me hoidettas kädenkäänteessä jää tekemättä, koska me ei enää _saada_ tehdä niitä. Erään uuden yksikön pitäisi ne tehdä, mutta he eivät pysty sitä reaaliajassa tekemään ja homma pissaa sitten kympillä.
Taika, 15.9.2006 10:55:
---
Tää byrokratia täällä menee kyllä niin naurettavaksi. Tärkeitä ja kiireellisiä asiota, jotka me hoidettas kädenkäänteessä jää tekemättä, koska me ei enää _saada_ tehdä niitä.
---
samma här - monet yksinkertaisetkin työasiat seisovat paikoillaan ihan vain sen vuoksi ettei joku paperi ole käynyt päälliköllämme, jonka pitää varmistaa asia vielä omalta esimieheltään, joka taas varmistaa asian johtoryhmältä, joka tarvitsee vielä arvion asiasta lafkan hallitukselta mikä kokoontuu ehkä kaksi kertaa puolessa vuodessa. vastauksen saaminen tänne meidän toimipisteeseen saakka on lähes yhtä byrokraattista
mayah, 15.9.2006 11:59:
---
Annakins, 15.9.2006 11:49:
Voi v*ttu. En tajunnut irtisanoa kuntosalin jäsenyyttä 6 viikkoa ennen sopimuksen loppumista, joten se jatkuu automaattisesti seuraavat 12 kk.
---
Täytyyhän tossa nyt joku keino olla miten siitä pääsee eroon?
Voi v*ttu. En tajunnut irtisanoa kuntosalin jäsenyyttä 6 viikkoa ennen sopimuksen loppumista, joten se jatkuu automaattisesti seuraavat 12 kk.
Ei siin muuten mitään, ihan kiva sali ja kaikkee, mut vähän kallis ja oon viime aikoina käyny uimassa enemmän ku salilla.
Super-Kerttu, 15.9.2006 12:44:
---
Ei siin muuten mitään, ihan kiva sali ja kaikkee, mut vähän kallis ja oon viime aikoina käyny uimassa enemmän ku salilla.
---
Mulle kävi joskus noin.. Ja nostin hommasta äläkän..Ei kukaan voi vuoden jälkeen sopimuksesta muistaa tommosta..jos ei muu auta, niin kuluttajasuojaan vaan ilmoitus! Mulla ainakin tehos!
Noi ainaissopimukset on aiheuttaneet ihan mielettönmästi valituksia ja kuluttajasuoja on tosi hyvin niissä asiakkaan puolella!
henkka, 15.9.2006 15:04:
---
---
Eikö sieltä voi sen 1. vuoden jäsenyyden jälkeen irtisanoutua "vapaasti"? Mitä siinä sopimuksessa sanotaan?
Annakins, 15.9.2006 15:06:
---
Kun kysyin asiaa salilta, niin sanoivat, että jatkuu 12 kk jos ei irtisano 6 vko ennen sopimuksen loppua. Täytyy ny lukee se soppari viel kunnolla.