14,184 posts, 710 pages, 4,813,287 views
Zandy, 6.5.2008 22:04:
Niin ja postinjakaja, joka ei viitsi vaivautua tiputtamaan mun posteja postiluukusta eteiseen sisälle, vaan jättää ne luukun väliin oven ulkopuolelle rappukäytävän puolelle näkyviin. Why oh why, en voi käsittää. Pitäis varmaan jäädä joku aamu kotiin postinjakamisen ajaksi ja keskustella kyseisen henkilön kanssa..
KooKie, 27.4.2008 13:33:
Siis mitä vittua?!?! Kiva aloittaa kirjasta uusi kappale: "Islamin oppi oli pyrkinyt valtaamaan koko sivistyneen maailman, mutta sille ei tulevaisuus tullut kuulumaan, epäilemättä onneksi ihmiskunnalle." Siis ei vittuperkelesaatana mua kuohuttaa nää vuosisadan alun historiankirjat puolueellisuuksineen. Kuinka helvetin surkeata lähdemateriaalia nämä ovatkaan.
KooKie, 27.4.2008 13:33:
Siis mitä vittua?!?! Kiva aloittaa kirjasta uusi kappale: "Islamin oppi oli pyrkinyt valtaamaan koko sivistyneen maailman, mutta sille ei tulevaisuus tullut kuulumaan, epäilemättä onneksi ihmiskunnalle." Siis ei vittuperkelesaatana mua kuohuttaa nää vuosisadan alun historiankirjat puolueellisuuksineen. Kuinka helvetin surkeata lähdemateriaalia nämä ovatkaan.
akiapina,
Eihän historiantutkimus nyt oo ikinä objektiivista vaikka se on toki ihanne, mut tossa kieltämättä paljastetaan kortit jo heti kättelyssä :D Mikäs kirja toi on?
Annakins, 7.5.2008 22:59:
Kenen kirjottamaa kirjaa sä oikeen luet? :DD
KooKie, 7.5.2008 23:29:
---
akiapina,
Eihän historiantutkimus nyt oo ikinä objektiivista vaikka se on toki ihanne, mut tossa kieltämättä paljastetaan kortit jo heti kättelyssä :D Mikäs kirja toi on?
---
---
Annakins, 7.5.2008 22:59:
Kenen kirjottamaa kirjaa sä oikeen luet? :DD
---
K.O. Lindeqvistin Yleinen historia (1912) on opus. Ollaanhan tässä jo noihin puolueellisuuksiin totuttu, ja jopa opittu lukemaan törkyisimpien välistä vuosien varrella. Mua kuitenkin kuohuttaa lukea viikko toisensa perään, kuinka K.O. Lindeqvistin ja Carl Grimbergin mukaan "Muhammed oli kaatumatautinen, itsekritiikitön, sekopää ja kaikki muslimit murhaajia ja ryöväreitä" ja kaikki Kristuksen sanan saattajat oli niin saatanan hienoa porukkaa. :DDDD
ianna ei anna!, 8.5.2008 08:13:
Jalankulkijat pyörätiellä