Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,550 views

Karski

Posts: 6,049

#601 • • Karski Pomon kätyri
Vitun Studio 54 -kaaos eilen. *dissaa*

Olis pitäny lähtee alun perinki suoraan
Säteeseen.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Howdy

Posts: 7,955

#602 • • Howdy Oldie
2 naamaset ihmiset .. ihmiset jotka ”esittää” ystävää mutta onkin paskapäitä jne ..
ihmiset jotka ei ole oma itsensä missään aina pitää vetää jotain vitun keep smiling roolia .. että sellasta *nauru* (snadi avautuminen) *hahjust*

--
Käpy vailla vertaa

KaveriTavara

Posts: 440

#603 • • KaveriTavara pyryharakka
nainen ei saa olla koskaan vihainen!!! sitten kun ne on niin lässytetään hormoneista..!raivostuttavaa!!

se että tuntemattomat moikkailevat kadulla kävellessä ja en edes tunne niitä mitenkään...
saahan sitä tietysti tulla juttelemaan, mutta jotkut aina vain moikkailevat vaikka ikinä ei ole vaihdettu sanaakaan missään tilanteessa...

meitä on moneen junaan....

--
hyvässä lihassa ei harmita

Unik

Posts: 4,117

#604 • • Unik
Ärsyttää kun ärsyttää *igor*
äm

Posts: 2,376

#605 • • äm
Kun oksennus menee nenään.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Summerblink

Posts: 291

#606 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Kun 4h alennusmyynneissä pyörineenä luulee löytävänsä oikeat 32” mustat megaharvinaiset housut. Ja sitten kun menee sinne ”#%%¤(/&¤&¤#”% sovituskoppiin niin huomaa että ne onkin ”small 32””” <---ei tod. mulle.
Kun sen neljän tunnin jälkeen bongaa pari \'hyllyssä\' makeen näköstä mustaa t-paitaa ja sitten kun niitä kopissa kokeillaan niin ne näyttää vähintään Kabanossin kuorilta.
Ja kun lopulta ostan taas samat vanhat H&M t-paidat niin suuntaus käy kohden Delicatesseniä: mutta voih: en ole suunnitellut uuden vuoden menûa etukäteen kauppalistasta puhumattakaan: 1h täysin päätöntä pyörimistä aksellilla juustotiski-vihannesosasto-maitotiski.


Päätin hartaasti ruveta amish-heimolaiseksi enkä enää p#¤&a nakkaa alennusmyynneistä
*hmph*
Blues

Posts: 5,414

#607 • • Blues Koning van Afrika

äm:
Kun oksennus menee nenään.



Taikka esim. pepsi max kun juot sitä ja yhtäkkiä ratkeat nauruun kesken juonnin *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

UnityF

Posts: 15,721

#608 • • UnityF joo just se
kun koitan ettii klubbarista yhtä biisii mut se on täynä previkoita ja previkoita... ja lisää previkoita... eikö niitä voisi julkaista sitten kun ne on valmiit?
mä en jaxa enää imuttaa mitään kipaleita koska tuntuu että kaikki on vain previkoita..*dissaa*
UnityF

Posts: 15,721

#609 • • UnityF joo just se
previkoiden lisäksi sekin että soitetaan tuntemattomasta numerosta pilari... koita nyt siinä sit päätellä kuka se voi olla..*hmph* ylipäätänsä kyl jos soittaa tuntemattomasta numerosta niin harvemmin enää vastailen siihen..
blade

Posts: 484

#610 • • blade Otus.
Pakkanen, pimeät aamuherätykset.. rikkinäiset talvi hanskat *nauru*

--
Energy.

UnityF

Posts: 15,721

#611 • • UnityF joo just se
odottaminen....*igor*
monta työhaku paperii oon jättäny mut mitänä ei oo takas kuulunu..
tää odottaminen käy hermoille.*igor*
KaveriTavara

Posts: 440

#612 • • KaveriTavara pyryharakka
ärsyttää ihmiset jotka puuttuvat asioihin jotka eivät heille kuulu ja tulee sitten mussuttamaan omia mielipiteitään, vaikka eivät tiedä asioista yhtään mitään !!!

ärsyttää vielä tämä mukamas niin hyvä yhteiskunta, vaikka tässä yhteiskunnassa kaikki on ihan v*tuillaan!

paskaa paskaa ja lisää paskaa paskan päälle!!!

edit: typoja prkle!!!

[muokattu 8.1.2004 06:46]

--
hyvässä lihassa ei harmita

Avatar
#613 • • kelasin Guest
aamun herätykset ja se ettei verkko toimi tääl koulul ysist eteenpäin *uuh*
Howdy

Posts: 7,955

#614 • • Howdy Oldie
Koulu *hmph*

--
Käpy vailla vertaa

äm

Posts: 2,376

#615 • • äm
Huomenna alkaa espanjan suullinen kurssi, enkä osaa mitään. En vaan niin yhtään mitään.
Ja tänään pitäisi lempata elämästä eräs tyyppi, mutta mä olen huono sellasessa. *igor*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Occu

Posts: 2,528

#616 • • Occu
Se ettei meil näy SubTv...*igor*

--
..::MOI::..

Avatar
#617 • • hyperventilaatio Guest

äm:
Ja tänään pitäisi lempata elämästä eräs tyyppi, mutta mä olen huono sellasessa. *igor*



Nooou! Ystävä rakas, älä jätä! *nyyh*
Claquesous

Posts: 3,206

#619 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Huominen uusintatentti kurssista Strategiasta käytännön toteutukseen

--
32. of December

mofunk

Posts: 47

#620 • • mofunk Aeste
prkleen palkka varmaan kuukauden myöhässä..*hmph*

--
Grow more hair between your eyebrows.