Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,327 views

m1kk3

Posts: 5,560

#7761 • • m1kk3 no-life

Freja, 30.5.2007 21:02:
Taas luvattu yöksi ukkosta.. *igor*


mitä, sehän on parasta kesässä uusien perunoiden ja mansikoiden ohella :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Freja

Posts: 8,775

#7762 • • Freja Sihteeri

mikke, 30.5.2007 21:02:
mitä, sehän on parasta kesässä uusien perunoiden ja mansikoiden ohella :)



Ei öisin, pelkään enkä saa nukutuksi *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

m1kk3

Posts: 5,560

#7763 • • m1kk3 no-life

Freja, 30.5.2007 21:07:
---
mikke, 30.5.2007 21:02:
mitä, sehän on parasta kesässä uusien perunoiden ja mansikoiden ohella :)

---


Ei öisin, pelkään enkä saa nukutuksi *uuh*


*uuh* *lohduttel*

joo, et oo ainoa. :(

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

evvk

Posts: 1,918

#7764 • • evvk
Että Helsingissa on joka paikaan kirjoitettu ruotsiksi.
Heli

Posts: 1,489

#7765 • • Heli vai kuka se oli
etukäteisärsytys jos huomiset suunnitelmat pykähtää. asioil on kyl tapana järjestyä, sanoo vanha kansa *hihu*

--
ei se väärin ole.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#7766 • • Edited Hitchhiker
Tästä pahuksen lämpötilan alentamisyrityksestäkään ei näytä tulevan yhtään mitään, ikkunat olleet auki koko päivän ja verhot alhaalla mutta lämpötila laskenut vain vaivaiset 0,3 astetta. Lämpötilaero ulkoilmaan nähden on noin 7 astetta ja siltikään noitten luukkujen aukipitäminen ei tuota tulosta.

Pirun subtrooppinen ilmasto.

Edit: ja pirun mukavaa mennä goisimaan valmiiksi hikoiltuun sänkyyn *igor**hikoil*.
evvk

Posts: 1,918

#7768 • • evvk

Hansu, 30.5.2007 23:53:
---
Mark Hamilton, 30.5.2007 21:51:
Että Helsingissa on joka paikaan kirjoitettu ruotsiksi.
---

Että vielä 2000-luvullakin löytyy ihmisiä, jotka eivät kykene elämään virallisesti kaksikielisessä maassa.



totta kai.. kun Uno Turhapuro armeijassa, Kummelin Jag tykkar om Lengnart yms... luo hyvän kuvan ruotsista + plus viä se että meillä kolussa ja muualla ruotsalaisia haukuttiin homoiksi. Oltiin luokkaretkellä ahvenan maalla ja kolukaverit huuteli ihmisille "Jag tykkar om Lengnart"..
UnityF

Posts: 15,721

#7769 • • UnityF joo just se
AMPPARIT & KAIKKI MUUT PÖRRIÄISET *grr*

Kokoajan meijän keittiönikkunasta joku ötökkä tunkemassa ineen *grr*
Pakko käydä vkl ostaa jotain hyttyverkkoa ym tohon ikkunaan ja parvekkeen oveen joku suoja myöskin. Tänä vuonna en tahdo lepakkoa mun keittiöön niinkuin viime vuonna kävi. *eikä**pökr*
Kanelli

Posts: 191

#7770 • • Kanelli kesyttämätön
Lehtimyyjät! *grr*

Taas soitti joku ukko ja olisi halunnut mulle tarjota jonkin lehtikustantamon etua. Vaikka miten kohteliaasti yritän kieltäytyä, niin ukko vaan jatkaa ja lopussa "että saanko laittaa lehden tulemaan näillä ehdoilla kesäkuusta alkaen?" NO ET! "Mikäs tässä sua arvelluttaa?" No ei mikään, EN VAAN TAHDO TILATA SITÄ LEHTEÄ!! Ei ota kuuleviin korviinsa, sai jankata oikein pitkään. No tää päivähän olikin muuten niin täydellinen..

Ja kaiken kruunaa se, että muistaakseni olen tehnyt joskus pari kuukautta sitten suoramyyntikiellon.. Joko se ei ole toiminnassa tai sitten noilla joillakin firmoilla on listat aikaisemmista asiakkaista, joille ne tuputtaa vanhasta tottumuksesta..

--
...she can be all four seasons in one day.

Avatar
#7771 • • Annakins Guest
Ihmiset, joiden mielestä bileet ei oo bileet ellei 99,9% kanssabailaajista oo tuttuja ja jokaisella vähintää ziljoona skenepistettä.

Mitä v*tun väliä sillä on?
Kon-tiki

Posts: 1,936

#7772 • • Kon-tiki The Unsinkable

Annakins, 31.5.2007 14:53:
Mitä v*tun väliä sillä on?



No ei yhtään mitään. Mä olen viettänyt suuren osan parhaista bilekerroistani Ibizalla, jossa kaikki on <shock horror> *grr*turisteja!!! *grr*
Freja

Posts: 8,775

#7773 • • Freja Sihteeri
Rupes ärsyttään kaikki. Suunnitelmien peruuntumiset sun muut.
Lähen kyl pian kotiin, kun on jo kolme tuntii plussaa kasassa. Pääsen ainakin ajoissa kotiin kitisemään.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

AnderS

Posts: 470

#7774 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Vittu mua ärsyttää ja Vituttaa kaikki vitun munattomat miehet jotka ei voi saatana ostaa edes suklaapatukkaa kysymättä muijaltansa lupaa!! Jotain itsekunnioitusta kehiin vitun velliperseet!
evvk

Posts: 1,918

#7775 • • evvk
Hyttyset on inhottavia... en saa untä mökillä kun hyttyset inisee.
%

Posts: 568

#7777 • • %

Kanelli, 31.5.2007 14:27:
Lehtimyyjät! *grr*

Taas soitti joku ukko ja olisi halunnut mulle tarjota jonkin lehtikustantamon etua. Vaikka miten kohteliaasti yritän kieltäytyä, niin ukko vaan jatkaa ja lopussa "että saanko laittaa lehden tulemaan näillä ehdoilla kesäkuusta alkaen?" NO ET! "Mikäs tässä sua arvelluttaa?" No ei mikään, EN VAAN TAHDO TILATA SITÄ LEHTEÄ!! Ei ota kuuleviin korviinsa, sai jankata oikein pitkään. No tää päivähän olikin muuten niin täydellinen..

Ja kaiken kruunaa se, että muistaakseni olen tehnyt joskus pari kuukautta sitten suoramyyntikiellon.. Joko se ei ole toiminnassa tai sitten noilla joillakin firmoilla on listat aikaisemmista asiakkaista, joille ne tuputtaa vanhasta tottumuksesta..


Proviisiopalkka on tässä maailmassa kaiken pahan alku ja juuri. Ei muuta kuin luuria korvaan, jos ei asiakasta kuunnella.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

vergio

Posts: 218

#7778 • • vergio barbaari
Lyhyesti ja ytimekkäästi : TYHMÄT IHMISET!!! Niille vois tosiaankin tehdä jotain ... Pärkele!!! *senkin*

--
Anna mun bailaa...

Avatar
#7779 • • Equalizer Guest
Junat
gerry

Posts: 979

#7780 • • gerry

vergio, 31.5.2007 16:44:
Lyhyesti ja ytimekkäästi : TYHMÄT IHMISET!!! Niille vois tosiaankin tehdä jotain ... Pärkele!!! *senkin*



Aivan samaa mieltä. Toisaalta tyhmil on kyl helppoa kun ne eivät tajua et he ovat tyhmiä... He vaan ihmettelevät miks niil menee usein huonommin ku muilla, mut jos on tarpeeksi tyhmä he eivät tajua ees sitä.

Tyhmyys on kyl todella argh....

--
by B.C.S