yhestä taudista ku pääsee, ni toinen tulee tilalle.
PÖH.
14,184 posts, 710 pages, 5,000,012 views
Kanelli, 31.5.2007 14:27:
Lehtimyyjät!
Taas soitti joku ukko ja olisi halunnut mulle tarjota jonkin lehtikustantamon etua. Vaikka miten kohteliaasti yritän kieltäytyä, niin ukko vaan jatkaa ja lopussa "että saanko laittaa lehden tulemaan näillä ehdoilla kesäkuusta alkaen?" NO ET! "Mikäs tässä sua arvelluttaa?" No ei mikään, EN VAAN TAHDO TILATA SITÄ LEHTEÄ!! Ei ota kuuleviin korviinsa, sai jankata oikein pitkään. No tää päivähän olikin muuten niin täydellinen..
Ja kaiken kruunaa se, että muistaakseni olen tehnyt joskus pari kuukautta sitten suoramyyntikiellon.. Joko se ei ole toiminnassa tai sitten noilla joillakin firmoilla on listat aikaisemmista asiakkaista, joille ne tuputtaa vanhasta tottumuksesta..
mayah, 1.6.2007 09:44:
Kun joku vitun idari yrittää pölliä mun auton, eikä onnistu siinäkään. Ja mulle jää jäljelle poliisien vaivaaminen, vakuutusyhtiöön soitteleminen, hinauksen järjestäminen, auton virtalukon korjaaminen ja yli 315 000 kilometriä ajettu saattohoidossa oleva auto.
Musta Paholainen, nyttemmin Vanhana Muorina tunnettu taistelija selviää kyllä vittu ihan kaikesta.
ezzy, 2.6.2007 13:51:
---
mayah, 1.6.2007 09:44:
Kun joku vitun idari yrittää pölliä mun auton, eikä onnistu siinäkään. Ja mulle jää jäljelle poliisien vaivaaminen, vakuutusyhtiöön soitteleminen, hinauksen järjestäminen, auton virtalukon korjaaminen ja yli 315 000 kilometriä ajettu saattohoidossa oleva auto.
Musta Paholainen, nyttemmin Vanhana Muorina tunnettu taistelija selviää kyllä vittu ihan kaikesta.
---
Olisit vaan jättäny oven auki ja vaikka avaimetki sisään, ni jone olis voinu viedä sen auton pois asti :)
Super-Kerttu, 2.6.2007 18:52:
Naapuri, joka harrastaa seksiä melkein joka ikinen yö..Tai ei siin mitään ärsyttävää ole, mut onko sitä seksiä harrastettava maailman ruostuneimmalla hetekalla, joka kitisee ja narisee niin saatanasti ja hakkaa vielä seinään. Luulis, että oma aktikin häiriintyy tollasesta melusta. Ja taitaa olla aika orhi tuo mies, ainakin naisen huudosta päätellen..Ja sitä seksi vois harrastaa, joskus johonkin muuhun aikaa kuin klo 24-05 välillä!!!!
Kolera, 3.6.2007 16:08:
Vitun lihaksien nykimiset tällee darrapäivänä. vittuko nykii kädet ja niskat ja naama vähän väliä.