Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,094 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#7781 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
nukuin taas tosi huonosti viime yönä, tällä kertaa yskän takia.
yhestä taudista ku pääsee, ni toinen tulee tilalle.
PÖH.

--
pinkki on pop!!!

Cassu

Posts: 634

#7782 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Nyt vaan kävi ärsyttää kun pomo nauro jo rappusista asti jotain räkästä naurua eikä se loppunu kun se kävi hakemassa kahvia ja painu takas sen kerrokseen. Kai handfreessä oli joku hauska henkilö

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Avatar
#7783 • • Annakins Guest
Voi v*ttu.

Jos pyydän kääntämään spiikkarit ruotsista englanniksi ni se ei v*ttu tarkota sitä, että voit vain kopsata vanhat spiikkarit lukematta niitä uusia! huoh.
Kit^

Posts: 798

#7784 • • Kit^ ihme höpöttäjä
ärsyttää nää luennot ku menee nii hifistelyks ettei vaa jaksa tai pysty seuraa.. harmittaa ku jossai vaihees ei ymmärrä kaikkee ja sit on vaikee keskittyy ku on nii vaikeit juttuja. sit vaa tippuu kärryilt ku ei kykene seuraa.. sit turhautuu ja alkaa touhuu jotai muuta..(avautuu vaik klubbariin..)

ihaninta on se, et pitäs eka koittaa kääntää luennoitsijan puheet suomeks ja sit viel ymmärtää mitä se puhuu.. huoh. ei oo mun juttu tää kurssi. menee nii syvälle tekniikkaan et ei enää kiinnosta.. *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Minnie10

Posts: 114

#7785 • • Minnie10

Kanelli, 31.5.2007 14:27:
Lehtimyyjät! *grr*

Taas soitti joku ukko ja olisi halunnut mulle tarjota jonkin lehtikustantamon etua. Vaikka miten kohteliaasti yritän kieltäytyä, niin ukko vaan jatkaa ja lopussa "että saanko laittaa lehden tulemaan näillä ehdoilla kesäkuusta alkaen?" NO ET! "Mikäs tässä sua arvelluttaa?" No ei mikään, EN VAAN TAHDO TILATA SITÄ LEHTEÄ!! Ei ota kuuleviin korviinsa, sai jankata oikein pitkään. No tää päivähän olikin muuten niin täydellinen..

Ja kaiken kruunaa se, että muistaakseni olen tehnyt joskus pari kuukautta sitten suoramyyntikiellon.. Joko se ei ole toiminnassa tai sitten noilla joillakin firmoilla on listat aikaisemmista asiakkaista, joille ne tuputtaa vanhasta tottumuksesta..



Monilla firmoilla on myös käytössä ihan numerolistoja, joiden mukaan ne soittelee. Siinä ei paljoo voi mitään, jos on suoramarkkinointikielto. Mut se pitää sanoo siinä puhelun alussa, ni ammattilaiset sit lopettaa heti ja pyytää anteeksi. Mut on niitä "ammattilaisiaki" monenlaisia.
remotion

Posts: 5,283

#7786 • • remotion nostatus guru
Lupauduin soittamaan kavereiden häissä n. kuukausi takaperin.

Tässä yritän nyt sitten saada jotain selkoa heidän toimittamasta biisilistasta.
Albumeja tai hämäriä itsekyhättyjä kokoelmia on noin 50 joilta jokaiselta pitäs ottaa biisi tai kolme.
Ei siinä mitään mut mulle on toimitettu ny 13 levyä joista noin 5 edes mainitaan tuossa listassa, loppuja en oo koskaan kuullutkaan. musaa on suomi iskelmästä ysäriin, suomipopista brittipoppiin, brittirokista globaaliin poppiin, R&B balladeista omiin sekalaisiin ja italialaisesta oopperasta hääkokoelmiin.

lisäksi joka biisi on jaoteltu johonkin 4 ryhmästä, sinällään lohdullista mutta kun en itse omista yhtään noista levyistä niin niitä saa soitella sit täysin ekaa kertaa siellä paikanpäällä.

Yhteenveto. En ikinä tule enää soittamaan yhtään hääkeikkaa vaikka kuinka olisivat kavereita.a
Hitchhiker

Posts: 1,754

#7787 • • Hitchhiker
Puhelimeen pitäis saada jonkinlainen kännilukko, taas tullut vedttyä hieman yliärsyttävää settiä viestitse (joo tiedetään oma moka / tyhmyyttä) mutta ärsyttää hieman itseä ja ehkäpä jopa sitä toista joka ne on saanut.
ezzy

Posts: 8,060

#7788 • • ezzy Droid-pappa

mayah, 1.6.2007 09:44:
Kun joku vitun idari yrittää pölliä mun auton, eikä onnistu siinäkään. Ja mulle jää jäljelle poliisien vaivaaminen, vakuutusyhtiöön soitteleminen, hinauksen järjestäminen, auton virtalukon korjaaminen ja yli 315 000 kilometriä ajettu saattohoidossa oleva auto.

Musta Paholainen, nyttemmin Vanhana Muorina tunnettu taistelija selviää kyllä vittu ihan kaikesta.



Olisit vaan jättäny oven auki ja vaikka avaimetki sisään, ni jone olis voinu viedä sen auton pois asti :)
asdf

Posts: 3,155

#7789 • • asdf
Ihmiset, perkele.
madma

Posts: 283

#7790 • • madma Painajainen, Stuttgart Kickers
Ruohonleikkuri ei lähe käyntiin. Ja joo, oon kuivannu tulpan sytkärillä ja sen holen mihin se tulppa laitetaan ja on bensaa...
pyhimys

Posts: 622

#7791 • • pyhimys
Kaikki ihmiset, jotka tässä vaiheessa kesää hokee kuinka juhannus on jo muutaman viikon päästä ja siihen se kesä sitten heidän mielestään jo loppuu. Sen jälkeen odotellaan vain milloin se jaakko pääsee heittämään sen kylmän kivensä.

Pikkaisen positiivisuutta (tai tässä tapaukksessa järkeä) peliin kiitos!
-Kerttu-

Posts: 4,542

#7792 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ihmiset (="ystävät"), jotka ei oikeastaam ikinä vastaa viesteihin, puheluihin tai muihin yhteydenottoihin. Aina luvataan kaikenlaista, mut mitään ei pidetä.. VITUTTAA! Ehkä mun seura on sit tosiaan niin huonoa, et sitä ei kaivata..*uuh*

Ja sit oon hankkinut kunnon vitutuksen mun duunia kohtaan. Vittu mitään arvostusta ei saa, vaikka olen niiden sanojen mukaan todella arvokas. Vittu, mä kauniilla sanoilla laskujani maksa.. Ja kun uusia haasteitakaan ei firmasta tipu..Niin saatana, saattte kohta pitää lafkanne! *dissaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Freja

Posts: 8,775

#7793 • • Freja Sihteeri
Ymmärsin taas näköjään kaiken väärin *hmph*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#7794 • • niomic Guest

ezzy, 2.6.2007 13:51:
---
mayah, 1.6.2007 09:44:
Kun joku vitun idari yrittää pölliä mun auton, eikä onnistu siinäkään. Ja mulle jää jäljelle poliisien vaivaaminen, vakuutusyhtiöön soitteleminen, hinauksen järjestäminen, auton virtalukon korjaaminen ja yli 315 000 kilometriä ajettu saattohoidossa oleva auto.

Musta Paholainen, nyttemmin Vanhana Muorina tunnettu taistelija selviää kyllä vittu ihan kaikesta.

---


Olisit vaan jättäny oven auki ja vaikka avaimetki sisään, ni jone olis voinu viedä sen auton pois asti :)



Tai sit käy niinku kaveri bemarille, jolla olivat käyneet vetämässä jotain yökeikkaa ja tuoneet sitten aamulla takaisin vähän eri paikkaan miinus pari jotain pikkujuttua :) Ehkä keikka oli peruuntunu eikä ollu mieltä pitää kuumaa autoa enää käsissä ni takas vaan :p
-Kerttu-

Posts: 4,542

#7795 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Naapuri, joka harrastaa seksiä melkein joka ikinen yö..Tai ei siinä mitään ärsyttävää ole, mut onko sitä seksiä harrastettava maailman ruostuneimmalla hetekalla, joka kitisee ja narisee niin saatanasti ja hakkaa vielä seinään. Luulis, että oma aktikin häiriintyy tollasesta melusta. Ja taitaa olla aika orhi tuo mies, ainakin naisen huudosta päätellen.. *justjoo**tirsk**igor* Ja sitä seksiä vois harrastaa, joskus johonkin muuhun aikaa kuin klo 24-05 välillä!!!! *poks*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ezzy

Posts: 8,060

#7796 • • ezzy Droid-pappa

Super-Kerttu, 2.6.2007 18:52:
Naapuri, joka harrastaa seksiä melkein joka ikinen yö..Tai ei siin mitään ärsyttävää ole, mut onko sitä seksiä harrastettava maailman ruostuneimmalla hetekalla, joka kitisee ja narisee niin saatanasti ja hakkaa vielä seinään. Luulis, että oma aktikin häiriintyy tollasesta melusta. Ja taitaa olla aika orhi tuo mies, ainakin naisen huudosta päätellen.. *justjoo**tirsk**igor* Ja sitä seksi vois harrastaa, joskus johonkin muuhun aikaa kuin klo 24-05 välillä!!!! *poks*



Tipauta patjamainos postiluukusta :)
Liina

Posts: 161

#7797 • • Liina Ratamurmeli
Kun ei väsytä, eikä oo mitään tekemist *dissaa*
Kolera

Posts: 4,256

#7798 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Vitun lihaksien nykimiset tällee darrapäivänä. vittuko nykii kädet ja niskat ja naama vähän väliä.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Heli

Posts: 1,489

#7799 • • Heli vai kuka se oli

Kolera, 3.6.2007 16:08:
Vitun lihaksien nykimiset tällee darrapäivänä. vittuko nykii kädet ja niskat ja naama vähän väliä.



älä dokaa enää.

--
ei se väärin ole.

martina

Posts: 1,875

#7800 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
minä... hälyyttävää miten ihminen voi juoda ittensä niin idiootiksi, että onnistuu loukkaamaan niitä tärkeimpiä ihmisiä... :(