Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,309 views

Kit^

Posts: 798

#7801 • • Kit^ ihme höpöttäjä
mä en löydä mun kuorimaveistä mistää.. parhaas tapaukses oon ollu nii tehokas siivoo et oon vieny sen roskiin..*toktok*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Miinapiina

Posts: 3,494

#7802 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
soitan eka puol tuntii terveyskeskukseen et saisin ajan lääkärille et saisin respayskänlääkettä et pääsisin joskus nukkumaankin, ni sit ku vihdoin ja viimein pääsen läpi, ni niiltä on kaikki ajat tälle päivälle mennyt. kuinka vähän aikoja niillä sit on aina antaa yhelle päivälle?? joskus oon päässyt läpi jotain 8.15 ni ajat on menny...

eli siis iltapäivystykseen sadaks tunniks istumaan... *igor*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#7803 • • Annakins Guest
Ei yhtään mikään! :)
hallucinogen

Posts: 8,190

#7804 • • hallucinogen Edain

Miinapiina, 4.6.2007 08:37:
soitan eka puol tuntii terveyskeskukseen et saisin ajan lääkärille et saisin respayskänlääkettä et pääsisin joskus nukkumaankin, ni sit ku vihdoin ja viimein pääsen läpi, ni niiltä on kaikki ajat tälle päivälle mennyt. kuinka vähän aikoja niillä sit on aina antaa yhelle päivälle?? joskus oon päässyt läpi jotain 8.15 ni ajat on menny...

eli siis iltapäivystykseen sadaks tunniks istumaan... *igor*


No helsingissä jos koittaa varaa aikaa terveyskeskuksesta niin se on semmonen 2-3 viikkoa mitä joutuu oottelee, että pääsee :D. Ainoastaan tosi kiireellisissä asioissa voi päästä nopeammin. Muuten joutuu menee päivystykseen.

--
pikku-*possu*

Avatar
#7805 • • opmdevil Guest
- Hiusgeeli jäi lahteen, en tule toimeen ilman geeliä.
- Iho paloi auringossa lauantaina, samoin sunnuntaina. Tyhmä ei vaan opi.
- Työpaikalla on kuuma vaikka on ilmastointi ja se ilmastointi pitää mekkalaa.
Avatar
#7806 • • Annakins Guest

mayah, 4.6.2007 09:42:
Yläkerrassa teurastetaan taas lasta.

T: Lääkärikeskus suoraan yläpuolella



Eiks se oo alapuolella? Teijän yläpuolellahan on EQ-pankki? Ehkä ne tekee jotain saatanallisia riittejä siellä?
hallucinogen

Posts: 8,190

#7807 • • hallucinogen Edain

Annakins, 4.6.2007 09:54:
Ehkä ne tekee jotain saatanallisia riittejä siellä?


Hamstraavat pääomaa ja lisäävät jo ennestään rikkaiden varallisuutta?

--
pikku-*possu*

vivesteri

Posts: 309

#7808 • • vivesteri karmea mörkö
ennakkoasenteet naishitsareihin *igor*

hitto mä odotan sitä hetkeä, kun pääsis näyttämään mitä osaa *grr**dissaa*
Miinapiina

Posts: 3,494

#7809 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

hallucinogen, 4.6.2007 09:23:

No helsingissä jos koittaa varaa aikaa terveyskeskuksesta niin se on semmonen 2-3 viikkoa mitä joutuu oottelee, että pääsee :D. Ainoastaan tosi kiireellisissä asioissa voi päästä nopeammin. Muuten joutuu menee päivystykseen.



no just. täällä ku koitin kerran saada aikaa, ni ei ollut tiettykään samalle päivälle ja kaikki ajat kahdeksi viikoksi eteenpäin oli annettu eikä muita aikoja ollut viel tiedossa...
argh!!!!! *igor*

--
pinkki on pop!!!

Chatte

Posts: 4,085

#7810 • • Chatte Team Teknolipat :)

Pätkis, 29.5.2007 16:12:
Ainoa oikea tapa viettää kesää on tehdä se kylmä tuoppi kädessä aurinkovarjon alla, tuulisella rannalla mielellään. Kaupunkihelteet on ehkä hirveintä mitä tiedän.


Juu, kaupunkihelteet sucks.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Jutu

Posts: 3,054

#7811 • • Jutu Blondi
Kun on tällanen ilma niin joutuu menee töihin sisälle *igor*. Ja sitten kun pääsee töistä niin ei oo enää niin hieno ilma. Noh, onneks on enää 3 päivää töitä ja sit olis muutaman päivän vapaa.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Unikkokeijukainen

Posts: 19

#7812 • • Unikkokeijukainen
Ärtsyttää:Wanna be pellet bileis,jotka eivät tiedä musiikista mitään,vittumaiset poket,tupakointi kielto
baareissa,helle kaupungissa,itseensä täynnä olevat ihmiset jne...
AlexS

Posts: 1,389

#7813 • • AlexS kummasetä

Unikkokeijukainen, 4.6.2007 13:18:
Ärtsyttää:Wanna be pellet bileis,jotka eivät tiedä musiikista mitään


Paljonko siitä musiikista pitää sitten tietää? o_O Eikös se ole pääasia että pitää siitä musiikista.
Mun puolesta tervetuloa vaan kaikki ketkä osaa käyttäytyä. Itellä ei ole mitään tarvetta vain näyttäytymisen takia mennä mihinkään pileisiin mutta jos joku toinen saa pelkästä itsensä esittelemisestä paremman mielen tai lisää itsevarmuutta niin mikäs siinä :)

Nojoo mutta tästä onkin jauhettu jo "muutamat" kerrat :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Unikkokeijukainen

Posts: 19

#7814 • • Unikkokeijukainen
tarkoitin lähinnä teinejä jotka tulee niihin häslään ja on niin olevinaan.Totta kai se on pääasia että pitää musiikista.Olen yleensää aika avoin ja suvaitsevainen tyttö,mutta teinit pistää ärsyttään.
Freja

Posts: 8,775

#7816 • • Freja Sihteeri

Unikkokeijukainen, 4.6.2007 14:10:
no ne ketkä ovat olevinaan,pidän vain aidoidta ihmisistä



Miten täs maailmas enää ees määrittelee ihmisten "aitouiden"? Kaikkihan me ollaan aitoja ihmisiä, ja omia itsejämme, toiset vaan vähän erikoisemmalla tavalla kuin toiset.

Oon tosi huono selittään tän asian, mut se on aidosti osa mua :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Unikkokeijukainen

Posts: 19

#7817 • • Unikkokeijukainen
ok ymmrän pointin! nykyään vaan osa ihmisistä on niin kylmiä ihan kuin koneita,herkät ja syvälliset ihmiset jää vät niiden jalkoihin..
Android

Posts: 3,908

#7818 • • Edited Android

Unikkokeijukainen, 4.6.2007 14:10:
no ne ketkä ovat olevinaan,pidän vain aidoidta ihmisistä



Puolirobotit eivät varmaankaan sitten kelpaa =(

PS. Niitä ihmisiä joista puhut kutsutaan skenessä TURISTEIKSI.
Unikkokeijukainen

Posts: 19

#7819 • • Unikkokeijukainen
ehkä ei,itse olen aika herkkä ja mua viilattu useasti linssiin,satutettu..
Freja

Posts: 8,775

#7820 • • Freja Sihteeri

Unikkokeijukainen, 4.6.2007 14:22:
ok ymmrän pointin! nykyään vaan osa ihmisistä on niin kylmiä ihan kuin koneita,herkät ja syvälliset ihmiset jää vät niiden jalkoihin..



Mut onhan nekin aitoja, vaikkei olekaan sitten niin paljoa syvällisiä tai muutakaan. Se kylmyys on oikeesti myös aito luonnenpiirre..
Ehkä sua vaan ärsyttää ihmiset, jotka eivät ole niin saman henkisiä kuin sinä? Se on ihan normaalia, onhan se vaikea tulla ihmisten kanssa toimeen joidenka mielestä esim on "ihan ok" heittää roskia luontoon, kun itse yrittää kerätä sen roskan päivässä tms. (taas huono esimerkki :D)

Mut mä ehkä ymmärsin sun pointin, ehkä säkin mun :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been