Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,629,666 views

Avatar
#11261 • • Aycan Guest
kaikki, taas vaihteeks...tämmöset päivät vois jättää elämättä...*poks*
Siren

Posts: 826

#11262 • • Siren Seinäruusu
Se etten osaa olla välittämättä muiden ihmisten mielipiteistä.

Se etten osaa arvostaa omia taitojani.

Se että luulin yhtä tyyppiä fiksuksi, mutta osottautu just täydelliseks idiootiks. Miehet.

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Avatar
#11263 • • opmdevil Guest
Moottoripyörässä on sähkövika. Ei lähde käyntiin ja sitten kun lähtee, käy epämääräisen ajan ja sammuu sitten. Meinasin tuossa lähteä ajelemaan kun on kerrankin hyvä keli mutta, ok, ei lähdetä sitten. En olisi halunnukkaan.
pululu

Posts: 1,102

#11264 • • pululu .jemmutti.
Just huomasin että olen MYÖS allerginen tuoreille luumuille :< *kiroaa huulet turvonneena neljän miniluumun syönnin jälkeen *grr*

Tän vuoden aikana uusia allergioita tullut vaikka kuinka paljon... tosi hassua, koska aiemmin en ole ollut oikein millekään allerginen. Jopa koiran hankkiminen jäi vain haaveeksi, kun huomasin ettei silmäluomet tykkää kun rapsuttelen muiden koiria.

Onko kokemuksia paranemisista? Toimiiko siedätyshoito... syönkö nyt kuitenkin tuon koko rasiallisen luumuja?

Ketuttaa kyllä tosi paljon.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Elmiira

Posts: 1,446

#11265 • • Edited Elmiira

pululu, 23.7.2008 21:01:
Just huomasin että olen MYÖS allerginen tuoreille luumuille :< *kiroaa huulet turvonneena neljän miniluumun syönnin jälkeen *grr*

Tän vuoden aikana uusia allergioita tullut vaikka kuinka paljon... tosi hassua, koska aiemmin en ole ollut oikein millekään allerginen. Jopa koiran hankkiminen jäi vain haaveeksi, kun huomasin ettei silmäluomet tykkää kun rapsuttelen muiden koiria.

Onko kokemuksia paranemisista? Toimiiko siedätyshoito... syönkö nyt kuitenkin tuon koko rasiallisen luumuja?

Ketuttaa kyllä tosi paljon.



En tiedä luumuista, mutta itsekin olen koirille allerginen (testin mukaan).
Tosin melko vähän. Mutta meillä on vanhempien luona kaksi koiraa (toinen
jo 15-vuotias) ja nyt myös kotona kaksi koiraa, eikä koskaan ole mitään
oireita tullut. Luulisin siis "siedätyshoidon" toimineen.

Itseä ärsyttää silti sama asia, että vanhemmiten on alkanut ilmestyä jos
jonkinlaista allergiaa, jotka aiheutuu etenkin alkoholijuomista.
Omenasiiderissä ja -mehussa oleva omenaesanssi saa naaman ja rinnan
punaiseksi ja tulikuumaksi. Saman tekee myös sulfiitit (huomattu skumppaa
juodessa), mutta vielä vahvempana reaktiona. *poks*

Edit: Niin ja kahteen viimeisenä mainittuun ei kyllä ole siedätyshoito auttanut,
sillä juon lähes poikkeuksetta aina omenasiideriä, jos jotain juon (en tykkää
oikein mistään muusta), mutta eipä ole oireet kadonneet...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

sapeli

Posts: 11,768

#11266 • • sapeli jokukukamikä?
Nettisivut missä on käytetty mustaa tai muuten tummaa taustaa mutta ei ole tajuttu käyttää riittävän vaaleaa tekstiä. *igor* Toinen mikä kanssa risoo on se kun nettiforumeilla joku laittaa omien postaustensa tekstivärin jollain "omalla ja persoonallisella värillä", ajattelematta sitä että muilla ei välttämättä se forumin taustaväri ole sama kuin heillä, josta myöskin seuraa huonoa luettavuutta. *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jone

Posts: 8,258

#11267 • • Jone Archibald Haddock
"Hei, tää homma pitäis tehdä."
"Ok, tehdään vaan. Oisko speksei?"
"No, mähän sanoin jo kerran baarissa et haluun siitä oranssin."
"..."

Et voi perkele. Silloin kun oikeasti tehdä duuneja eikä leikitä, niin hommasta on syytä antaa kunnolliset kirjalliset spesifikaatiot. Sellaisten olemassaolo mahdollistaa laadukkaan ja ajatuksella tehdyn lopputuloksen. Joku randomi keskustelu jossain joskus ei ole speksaamista.

ÄRSYTTÄÄ.
Lyylikki

Posts: 2,975

#11268 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Jollakulla työkavereista on menkat ja se jättää aina vessan roskiksenkannen auki tulpanvaihdon jälkeen *sars**sars**sars*

Luonnollista ehkä joo, mutta SILTI!
kml

Posts: 1,142

#11269 • • kml Keyhole Markup Language

pululu, 23.7.2008 21:01:
Jopa koiran hankkiminen jäi vain haaveeksi, kun huomasin ettei silmäluomet tykkää kun rapsuttelen muiden koiria.

Onko kokemuksia paranemisista? Toimiiko siedätyshoito... syönkö nyt kuitenkin tuon koko rasiallisen luumuja?



Luumuista en tiedä, mutta itsekin olin koirille allerginen.

Nyt on ollut koiria kaks kappaletta pienessä asunnossa jo kohta kaks vuotta, eikä mitään ongelmia enää ole. Aluks vähän silmät kutisi ja nenä vuos, mutta nyt ei tarvi kun satunnaisesti laittaa silmätippoja, jos laittaa naaman koiran turkkiin ja räpyttelee silmiä :).

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Avatar
#11270 • • Annakins Guest

Lyylikki, 25.7.2008 12:28:
Luonnollista ehkä joo, mutta SILTI!



No ei kyl oo kovin luonnollista mun mielestä *sars* *sars* *sars*
noena

Posts: 3,138

#11271 • • noena first breath after coma
Palveluesimies. Ja paljon *dissaa**dissaa**släp*

--
TwistedLife™ Amusement Park

ninscu

Posts: 635

#11272 • • ninscu candydelic
Tajusin et pyykkikone on tos pyöriny jo vaik kuin kauan ilman pesujauhetta *justjoo*
Enkä mä tiiä saaks tota ohjelmaa keskeytettyy nii et sen vois alottaa alusta uusiks.

--
.. grooving with the eternal now ..

tir

Posts: 951

#11273 • • tir

pululu, 23.7.2008 21:01:
Just huomasin että olen MYÖS allerginen tuoreille luumuille :< *kiroaa huulet turvonneena neljän miniluumun syönnin jälkeen *grr*

Tän vuoden aikana uusia allergioita tullut vaikka kuinka paljon... tosi hassua, koska aiemmin en ole ollut oikein millekään allerginen. Jopa koiran hankkiminen jäi vain haaveeksi, kun huomasin ettei silmäluomet tykkää kun rapsuttelen muiden koiria.

Onko kokemuksia paranemisista? Toimiiko siedätyshoito... syönkö nyt kuitenkin tuon koko rasiallisen luumuja?

Ketuttaa kyllä tosi paljon.



itsellä allergiat vain pahenee vanhenemisen myötä. lähes vuosittain huomaa että on tullut taas uusi juttu mille allerginen...
koirille olen myös, tosin omistan niitä 2kpl joista toiselle enemmän allerginen kuin toiselle.

siedätyshoito saattaa auttaa, mutta voi myös pahentaa allergiaa -> ei ole kivaa jos koirasta joutuukin luopumaan. itse syön allergialääkkeitä vain keväisin, mutta pelottaa että tulee sekin päivä kun joutuu ympärivuotisesti aloittamaan.. koirista en silti luovu.
Unik

Posts: 4,117

#11274 • • Unik
Nothing - it`s all good at the moment
*iloinen*
JasoX

Posts: 378

#11276 • • JasoX Ruoska
Suomen valtamedia nyt onkin sensuurin partaalla kyykistelevä seitsemän päivää kopio

--
heartbeat will never fade

Infinitee

Posts: 272

#11277 • • Infinitee
Kela onnistu ryssimään mun työttömyyskorvaushakemuksen, mikä tarkoittaa sitä, et saan elää vielä viikon ilman rahaa. Tai no onhan mulla 2e kukkarossa.. *jiihaa*
JaUHomAto

Posts: 395

#11278 • • JaUHomAto väärä nimi
oikea korva vielki kipee *igor* tää on nyt jatkunu jo viikon, eikä oo menny parempaan eikä huonompaan suuntaan, tiedä mitä täs tekis.
epicuros

Posts: 7,734

#11279 • • epicuros
KHV.

--
Valid criticism does you a favor.

Fakiiri

Posts: 462

#11280 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Puhelin jäi repussa kahen mönkijän väliin *lmao* No mitäpä noista.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.