Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,132 views

RiD

Posts: 2,817

#11281 • • Edited RiD Nukemi
Se että rikoin ranteen eikä se tunnu oikein parantuvan ikinä. Ja sitten kun en uskalla rasittaa sitä niin tulee skippailtua reenejä ja tahdon jo leikkimään :( Vittu.

--
*super* *possu*

crissy

Posts: 1,958

#11282 • • crissy
kaikki mitä ehdotan niin vastaus on yleensä et "ei" .... alkaa jo rasittamaan..
Birgie

Posts: 1,311

#11284 • • Birgie Kikati
Rikoin puhelimen eilen....taas. *nyyh*
Se hörppäs aurinkorasvaa kun se levis laukkuun, eikä tuo malli muutenkaan kestä juuri pisaraakaan nestettä (tähän hajosi myös edellinen luuri, oli jostain saanut kosteutta sisälleen ja tilttasi). Malli siis Nokian N76. Nyt sitte käytössä tommonen joku XpressMusic-luuri, kauheen jäykkä käyttää *hmph*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#11285 • • Peikkotyttö
se että helteet loppu just ku mä pääsin vapaalle,töissä on saanu hikoilla sisätiloissa ja katella ikkunasta kaunista säätä. Ja sit kun ois mahdollisuus kerrankin viettää kokonainen päivä ulkona niin siellä onkin viileää ja pilvistä *dissaa*

--
Groove is in the Heart

Adorable

Posts: 103

#11286 • • Adorable
Tää helkutin muutto! Kukaan ei auta, porukat ei ota hetkeksikään poitsua hoitoon, mikään ei onnistu. Omat voimat ei millään riitä *uuh*
-Santtu-

Posts: 1,965

#11287 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Facebook, siis jumii täysin ihan kokoajan..*igor*
Avatar
#11288 • • Annakins Guest
saatana että voi olla vaikeeta löytää ihmisen puhelinnumero oman organisaation sisällä. vittu 15 minsaa menny taas tähän (+2 minsaa tän viestin kirjoittamiseen *justjoo*)

vittu.-
josbe

Posts: 1,982

#11289 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Se, etten oo jaksanu tehdä tänään mitään - edes syödä. Se, että on kolme päivää aikaa saada hommat kondikseen, pakattua, putsattua asunto ja sitten raahauduttava noin. 20 liikakilon kanssa lentokentälle odottamaan tuomiota. Ei vaan jaksais. Olisinpa jo Suomessa.
asdf

Posts: 3,155

#11290 • • asdf
Raaahh ostin uuden kellon enkä nyt saa tätä pois ranteesta!
Avatar
#11291 • • x Guest

josbe, 28.7.2008 14:42:
Se, etten oo jaksanu tehdä tänään mitään - edes syödä. Se, että on kolme päivää aikaa saada hommat kondikseen, pakattua, putsattua asunto ja sitten raahauduttava noin. 20 liikakilon kanssa lentokentälle odottamaan tuomiota. Ei vaan jaksais. Olisinpa jo Suomessa.



Mulla oli vähä yli kymmenen kg ylipainoo ku iten muutin Brysselistä, ei ollut mitään ongelmia! Varsinkaan käsimatkatavaroita ei punnita lainkaan eli sinne vaan kaikki painava kama.
Freja

Posts: 8,775

#11292 • • Freja Sihteeri
Ärsyttää yks juttu, ärsyttää iha hemmetisti. En tiiä miten vois ajatella sitä vähä vähemmän.
Oon vaa nii... kiukku. En koko aikaa, mut välil se vaa iskee. Nnnnngh. Ärsyke.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tiiplis

Posts: 1,043

#11293 • • tiiplis also available in sober
Tää kaikki.

--
italia litania nainati lailati

Avatar
#11294 • • x Guest

mayah, 28.7.2008 21:06:


HAHA *nauru* Luin ton Josben viestin jo aiemmin päivällä, joten kun nyt aloin lukee sun viestii, luin josben viestistä vaan ekan lauseen, ku tiesin et oon lukenu sen jo aiemmin. No, tuoreimpana mulla siis mielessä, että josbe ei oo jaksanu tehdä mitään, ei edes syödä, ja sit putkeen sun viestis, et sulla oli vähän yli kymmenen kiloo ylipainoo ku muutit Brysselistä eikä sulla ollu mitään ongelmia. Hetken ehdin täs jo ajattelee, et mitä vttua, oonko mä missannu nyt jotain totaalisesti, et onks josbe valittanu jossain et on lihonnu kymmeniä kiloja ja käsittääkseni petraxx on ollu aina aika timmissä kunnossa, et mistäs se on kymmenen kiloa tempassu vyötärölle *lmao* No joo, sit ku päästiin käsimatkatavaroihin, ni tajusin jo asiayhteyden :D



lol *nauru* no on tota ylipainoo kyllä vyötäröllekin kertynyt muttei ehkä ihan kymmentä kiloa vielä kuitenkaan
Hitchhiker

Posts: 1,754

#11295 • • Hitchhiker
Tää pirun kämpän kuumuus, eikö tuo lämpö voisi siirtyä jonnekkin muualle kuin tähän asuntoon (vaikka jonkun toisen asuntoon). 28 astetta alkaa olemaan hieman liikaa sisälämpötilaksi, ei vain jaksaisi kun kaikki voimat menee tähän lämpötilaan ja ei jaksa tehdä oikein mitään.
Avatar
#11296 • • Edited REivaaja Guest
Nyt alkaa jo ottaa murtunut varvas päähän *grr* Vois jo parantua. Johan se on pari viikkoo ollu murtunu. Ottaa vähän päähän lyödä sitä joka nurkkaan.
Dandi

Posts: 57

#11297 • • Dandi *sanaton*
se, kun yks *tanan palikka tekee mun elämästä niin vaikeeta. *senkin*

--
Aliquando insanine iucundum est

-Santtu-

Posts: 1,965

#11298 • • Edited -Santtu- ananas bananas coconuts
Liian vaikea palapeli..joku sopivampi tähän aivottomaan olotilaan kiitos*grr*

..Ja kävelyllä vastaan tullu idari blondi joka ei ilmeisesti tiedä että koirat on tapana pitää hihnassa ulkona ollessa.
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#11299 • • Edited Mao & Taikahattu UG-///
Siis homma meni seuraavasti: Tämä kyseinen sankari oli yhdelle forumille laittanut ilmoituksen, että hän myy Katan kameralaukkua. Olen siis tätä laukkua jo hetken miettinyt ja päätinkin tehdä tarjouksen tästä n. puoli vuotta vanhasta kappaleesta! Parin päivän odottelun jälkeen tulikin vastaus, jossa myyjä totesi hyväksyvänsä tarjoukseni ja myös sen, että nouto onnistuisi torstaina alkuillasta. Noutopäivä kuitenkin muutettiin omien kiireideni vuoksi perjantaille.

Kun tarkempi aikakin oli saatu jo sovittua ja puhelinnumerot vaihdettu, niin tämä sankari ilmoittaa minulle, että hän on saanut paremman tarjouksen ja kysyi haluanko pistää paremmaksi! WTF?!? Kauppahan oli jo aikaisemmin lyöty lukkoon!

Asiallisesti ilmoitin hänelle, että käsittääkseni kaupat oli jo sovittu minun ja hänen kesken hinnalla X euroa. Vastaus tähän oli: "että saman tunnin sisään tullut tarjous plaa plaa...". Eli sankari ei vain pystynyt pitämään sanoistaan kiinni... *dissaa*

Tilanne jatkuu nyt sähköpostin välityksellä, vaikka hänelle jo tuossa yhdessä viestissä ilmoitin, että en halua enää häneltä mitään ostaa ja että halveksun tuollaista moraalitonta toimintaa...

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Kolera

Posts: 4,256

#11300 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Kun joku sattuu unohtamaan oleellisen asian puheestaan/tarinastaan pois ja itse kyllä ymmärtää täysin mitä toinen tarkoittaa, niin silti pitää esittää tyhmää vittuillessaan ja kysellä et miten muka voi olla mahollista. Tapahtuu etenkin sukulaisten kohdalla.
esim. tuo johtaa siihen että nakertaa huomata ettei ole vieläkään oppinut tiettyjä "oikeita" käyttäytymismalleja vaan on monissa suhteissa vielä täysin lapsen tasolla. miksi pitää toimia niin paljon tunnetasolla johon järjellinen ajattelu ei lopulta vaikuta mitenkään.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä