Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,258 views

sapeli

Posts: 11,768

#11301 • • sapeli jokukukamikä?

MaoTse, 29.7.2008 21:02:
Kun tarkempi aikakin oli saatu jo sovittua ja puhelinnumerot vaihdettu, niin tämä sankari ilmoittaa minulle, että hän on saanut paremman tarjouksen ja kysyi haluanko pistää paremmaksi! WTF?!? Kauppahan oli jo aikaisemmin lyöty lukkoon!



Ei ehkä maailman paras vertaus mutta mulla oli monopolissa yhden kaverin kanssa sama tilanne lapsena. Mulla oli 2 kiinteistöä yhdeltä kadulta, hänellä viimeinen kolmas. Siinä sitten tingittiin ja koitettiin tehdä kauppaa:
Hän: "No, miten ois 1000?"
Minä: "... aika paljon... no ok." Ja alan keräämään rahoja.
Hän: "No entäs 1500?"

Tuo oli lapsena aika silmiä avaava kokemus - minun kannaltanihan tuo oli tietenkin todella väärin häneltä, mutta hänen näkökulmastaan hän vaan tietenkin varmistaa että saa siitä mahdollisimman paljon etua. Tuo ei vain ole niin miten nämä asiat meidän kulttuurissa hoidetaan.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tir

Posts: 951

#11302 • • tir
huomenna ehkä viimeinen hellepäivä tältä kesältä, ja töissä sopivasti päivävuorossa eli rannalle/muuten vain auringonottoon ei ehdi eikä kannata mennä ennen eikä jälkeen töiden.
*igor*
Timce

Posts: 5,381

#11303 • • Timce
Porukoilla kummatkin digi-boxit suoltaa "ei signaalia"/paskaa kuvaa. Hitto ja pitäis Serranon perhe tsiikata.
Onko vika tässä päässä, vai toisessa päässä?
Perkele, että ärsyttää tämä uusi ja "toimiva" tekniikka.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Freja

Posts: 8,775

#11304 • • Freja Sihteeri

Timce, 31.7.2008 08:46:
Porukoilla kummatkin digi-boxit suoltaa "ei signaalia"/paskaa kuvaa. Hitto ja pitäis Serranon perhe tsiikata.
Onko vika tässä päässä, vai toisessa päässä?
Perkele, että ärsyttää tämä uusi ja "toimiva" tekniikka.



Sama vika, tosin vaa ylen 1 ja 2 sekä MusaTV. Nyppii toi ykkösen tökkiminen kyl eniten. Ärsyttäis varmaa viel enemmän, jos maksaisin TV-lupaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kolera

Posts: 4,256

#11305 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Timce, 31.7.2008 08:46:
Porukoilla kummatkin digi-boxit suoltaa "ei signaalia"/paskaa kuvaa. Hitto ja pitäis Serranon perhe tsiikata.
Onko vika tässä päässä, vai toisessa päässä?
Perkele, että ärsyttää tämä uusi ja "toimiva" tekniikka.


Kuis hyvät antennit on kehissä? Ittellä ku oli rautalanka/rukari "antenni" niin kaikki muut näky lähes moitteetta paitsi ylen kanavat ja voice. Sit mökiltä nappasin käyttämättömänä olleen ison antenninrohjakkeen ni johan rupes näkyy

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Miinapiina

Posts: 3,494

#11306 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Timce, 31.7.2008 08:46:
Porukoilla kummatkin digi-boxit suoltaa "ei signaalia"/paskaa kuvaa. Hitto ja pitäis Serranon perhe tsiikata.
Onko vika tässä päässä, vai toisessa päässä?
Perkele, että ärsyttää tämä uusi ja "toimiva" tekniikka.



samaa vikaa, ylen kanavat ei näy laisinkaan / näkyy todella pahasti pätkien, ja yks pv meni ihan kaikki kanavat pelkäks puuroks. siihen autto tehdasasetusten palautus ja kanavien uudelleen haku, mut kyl ne kanavat pätkii *igor*

mul johtuu tosin siitä, että kaapeli on 7 metriä pitkä, ku lyhyempi ei riitä, ku ei tuol kämpässä oo ku yhes nurkas paikka sille. samasta tulee myös nettikii, ja täl hetkel ei voi pitää sit jakajaa siin, eli jos haluu nettiin, telkkukaapeli irti, ja jos kattoo telkkuu, ni nettikaapeli irti. prkl!

aikasemmin toiminut "ihan jeesh" paitti ylen kanavien osalta, mut nyt ei toimi jos molemmat kaapelit jakajassa *igor*

--
pinkki on pop!!!

Timce

Posts: 5,381

#11307 • • Timce
Nyt ärsyttää lisää. Tämän vois pistää jo vitutus-ketjuun.

Jonotin 46 minuuttia Digita infon puhelinpalveluun. Turhaan. :D
No, oma vika, olis pitäny selvästi varata siihenkin paljon pitempi aika. Hermot meni, eikä jaksanu enää jonottaa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Liina

Posts: 161

#11308 • • Liina Ratamurmeli
Se että ihmistä ei saa kiinni! Tosi ärsyttävää soittaa moneen kertaan jollekkin ja aina vaan vastaaja vastaa ja tekstareihinkaan ei saa mitään vastausta
$

Posts: 1,802

#11312 • • $ Destination weekend!

Zenni, 31.7.2008 10:48:
Yhä useampi kauppa luopuu kylmän oluen myynnistä

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Yh%C3%A4+useampi+kauppa+luopuu+kylm%C3%A4n+oluen+myynnist%C3%A4/1135238229337

No täähän nyt on ihan perseestä!



Hei! Teininä mä kirosin sitä että kaikki limpparit oli lämpimässä ja kaljat kylmässä (joita en tietenkään voinut ostaa kun ikä ei riittänyt eikä äiti varmaan olisi sallinut).

Oikeus tapahtuu joskus viiveellä.
asdf

Posts: 3,155

#11313 • • asdf

$, 31.7.2008 10:51:
---
Zenni, 31.7.2008 10:48:
Yhä useampi kauppa luopuu kylmän oluen myynnistä

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Yh%C3%A4+useampi+kauppa+luopuu+kylm%C3%A4n+oluen+myynnist%C3%A4/1135238229337

No täähän nyt on ihan perseestä!

---


Hei! Teininä mä kirosin sitä että kaikki limpparit oli lämpimässä ja kaljat kylmässä (joita en tietenkään voinut ostaa kun ikä ei riittänyt eikä äiti varmaan olisi sallinut).

Oikeus tapahtuu joskus viiveellä.



Oikeusmurha tää on! Kiva mennä lämpimän bissen kans istuu rannalle :(

Mut tosiaan kuten Miinapiina huomioikin, niin kyllä sitä kylmääkin tavaraa saa vielä.
Ironraver1

Posts: 1,158

#11314 • • Ironraver1 Housemotion
siirtykää huumeisiin *lmao* *poks*
Taskupeikko

Posts: 54

#11315 • • Taskupeikko
Mulla on vapaapäivä, ja ulkona aivan ihana ilma. Mutta miten vietän tätä vapaata? No sängyn pohjalla maaten ja aina välillä oksennellen. Jes. *poks*
crissy

Posts: 1,958

#11316 • • crissy
ai vittu tää helle sais jo loppuu pikkuhiljaa! kiva olis jo lämpötila olis pikkasen siin +20°C molemminpuolin.. meillä ku ei töissä taaskaan toi ilmastointi skulaa nii sisällä on sellasta +30:sta sinne +35°C about koko ajan..

ei huvita nii yhtään.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#11317 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

crissy, 31.7.2008 11:12:
ai vittu tää helle sais jo loppuu pikkuhiljaa! kiva olis jo lämpötila olis pikkasen siin +20°C molemminpuolin.. meillä ku ei töissä taaskaan toi ilmastointi skulaa nii sisällä on sellasta +30:sta sinne +35°C about koko ajan..

ei huvita nii yhtään.



Johan sitä hellettä onkin ollut kohta viikko putkeen..


*justjoo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Heli

Posts: 1,489

#11318 • • Heli vai kuka se oli
mua taas ärsyttää, kun hellepäivät loppuu. en mä halua mitää sateita, koko kesän on satanu stana.
just ku sai vähän väriä hipiään! *grr*

--
ei se väärin ole.

asdf

Posts: 3,155

#11319 • • asdf

Super-Kerttu, 31.7.2008 11:18:
---
crissy, 31.7.2008 11:12:
ai vittu tää helle sais jo loppuu pikkuhiljaa! kiva olis jo lämpötila olis pikkasen siin +20°C molemminpuolin.. meillä ku ei töissä taaskaan toi ilmastointi skulaa nii sisällä on sellasta +30:sta sinne +35°C about koko ajan..

ei huvita nii yhtään.

---


Johan sitä hellettä onkin ollut kohta viikko putkeen..


*justjoo*



Niinpä. Suomalaiset on nii kummallisia; ku on lämpöä alle 20 astetta, valitellaan että missä se kesä on ja sit ku kerranki tulee lämmin ni onki sit liian kuuma.
pirpeli

Posts: 5,533

#11320 • • pirpeli
Ei mua päivällä toi helle ärsytä, mutta illalla/yöllä kun nukkua pitäs. Se vasta vituttaa, kun hikoilee lakanan päällä ilkosiltaan, vaikkei evää heilauttas. Ja herää yöllä kaameeseen hikoiluun. Yök.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-