Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,627,989 views

Mellu-

Posts: 4,006

#11201 • • Mellu-
Yks tyttö joka tahallaan rakentaa kolmiodraamaa just NYT! *toktok* naiset stana!

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Josssu

Posts: 506

#11202 • • Josssu
Heräsin juuri ihan kauheaan ärsytykseen. .
Hypättiin eilen taksiin onnelan tolpalta ja oltiin juuri lähdössä kun ovi aukes ja sellanen kuvottava jamppa yritti tunkeutua taksiin.
Mä tuun teille jatkoille. Noi se hoki.

No sitten kun tämä mies saatin ulos taksista niin sainpa vielä huorittelut niskaani.
Loistava päätös illalle..*släp*
Avatar
#11204 • • Equalizer Guest

Josssu, 12.7.2008 13:41:
Heräsin juuri ihan kauheaan ärsytykseen. .
Hypättiin eilen taksiin onnelan tolpalta ja oltiin juuri lähdössä kun ovi aukes ja sellanen kuvottava jamppa yritti tunkeutua taksiin.
Mä tuun teille jatkoille. Noi se hoki.

No sitten kun tämä mies saatin ulos taksista niin sainpa vielä huorittelut niskaani.
Loistava päätös illalle..*släp*



*whaat*
Amma

Posts: 2,383

#11205 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Jone, 11.7.2008 12:26:
Ärsyttää se, että joka kerta kun lähetän asiakkaille vähänkin isompia laskuja tunnen itseni riistäjäksi. Toi on erityisen ärsyttävää, koska saman syyn johdosta olen jo nyt alihinnoitellut palveluni, joten objektiivisesti tarkastellen tiedän ansainneeni jokaisen laskun loppusummassa olevan euron pariinkin otteeseen...


Kuulostaa niiiiin tutulta. Mä en kylläkään ole vielä hirveesti päässyt laskujen lähettelemiseen, koska pyörittelen hintoja edelleen. Kaikki vaihtoehdot tuntuu yhtä huonoilta - liian vähältä tai paljolta... *igor*

--
*etsiskel*

Trixie

Posts: 1,342

#11206 • • Trixie
tää vitun kurkku kipu, ja lomaa 1 vko jäljel

--
face your fears and live your dreams

crissy

Posts: 1,958

#11207 • • crissy
se etten saa siirrettyy macilta puhelimeen biisiä, koska herjaa koko ajan virhepyyntöö..

ja se et mua rassaa ja vituttaa ihan typerät asiat
Avatar
#11208 • • Annakins Guest
V*ddu mun korttitalo kaatuu syliin!
$

Posts: 1,802

#11209 • • $ Destination weekend!
Liikennevalot matkalla Meilahti-Keilaniemi.

Jos autoilijat joutuisivat nousemaan autostaan painamaan nappia jokaisissa valoissa, niin pyöräily voisi jopa lisääntyä.
Zapa

Posts: 1,393

#11210 • • Zapa Mr Wrangler
Tää duunissa ja Suomessa notkuminen kun yhtä hyvin vois jo lomailla muailmalla prkl. Tääl ooo mitään tekemistä.
Foxmagon

Posts: 1,329

#11211 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Vitun sonera. saatana.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Avatar
#11212 • • Equalizer Guest
arki:(
Optik

Posts: 1,691

#11213 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Loma pilalla, kiitos Nordea. *igor*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#11214 • • Mao & Taikahattu UG-///
Työnantajan palkkahallinto!

Oon nyt ollu melkein vuoden kyseisen firman listoilla ja keskiarvolla oon joutunu soittamaan palkka-asioissa sinne kuukausittain! V**tu oikeesti vähintään kerran kuukaudessa pitää soittaa, et saan ne rahat mitkä mulle kuuluu!

Mistäköhän johtuu, et meidän palkanlaskija on jo vaihtunu kolme kertaa tässä vajaan vuoden aikana? Oliskohan koko vitun firmassa jotain vikaa?! *dissaa*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

TemeZ

Posts: 486

#11215 • • TemeZ
Amatööri-autovarkaat!

Jo toisen kerran vuoden sisään hajotetaan ensin auton ovesta lukko, tuhotaan ohjauskonsoli täysin repimällä kaikki osat mäkeen, tyhjennetään hanskalokero pitkin autoa ja sotketaan lopuksi paikat kokonaan..

a) ei siellä mun autossa oo mitään pöllittävää!
b) jos haluutte viedä sen auton niin opetelkaa tekemään se kunnolla!

v*#¤%n amatöörit!
asdf

Posts: 3,155

#11216 • • asdf
Tekis nyt niin vitusti mieli olla nollaamassa päätä alkoholin voimin mut ei ku pitää mennä töihin!
Jutu

Posts: 3,054

#11217 • • Jutu Blondi
Ostin tänään Ikeasta kehykset. Laitoin äsken kuvat siihen. Lasi meni rikki. *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#11218 • • Edited Hitchhiker
Tää *tun flunssa, nyt olen jo toista viikkoa kipeänä (niin olinhan minä kaksi päivää tuossa välissä terveenäkin jopa). Ensin poskiontelot + nuhaa viimeviikolla ja nyt kuumetta, yskää ja hirveä räkätauti kaupanpäällisinä. Kyyneleet vuotavat silmistä, vatsalihakset sattuvat, kun yskii ja näin "iltaa kohden" tuo vain pahenee, joten hyvästit taas yöunille prkl. Plussana vielä kolmas antibioottikuuri menossa tällä hetkellä.

Edit:
Ja vielä lisäyksenä se, etten ole pystynyt syömään mitään kiinteää kolmeen päivään kun kurkku on pirun rikki eli pelkästään lämmin kuppi keittoja ja teetä (siinä se sitten onkin mitä tässä on tullut "nautittua").
kokosbollar

Posts: 334

#11219 • • kokosbollar franks and beans!
Mun yöpalaksi duunista nyysitty scampi-mozzarellasalaatti on liian suolaista. :o

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Takyon

Posts: 2,945

#11220 • • Takyon Möwkö
Kaikki taas vaihteeksi.. >:/

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.