Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,039 views

tomii

Posts: 3,594

#11161 • • tomii kallion herttua
Ja vielä: Leffassa häiriköivät teinit. Vittu eilen olisi oikeesti niin tehnyt mieli vetää paria teiniä ihan suoralta pataan, mut oli pakko hillitä ittensä, ettei olisi ollut kotiintuotavana jotaan lapsen pahoinpitelysyytettä. Alkaa olee sellaiset fiilikset, että ei enää kiinnosta maksaa leffasta, koska nautinto on välillä aika kaukana. *grr*

--
reivaan kunnes kuolen

tiiplis

Posts: 1,043

#11162 • • tiiplis also available in sober
Joidenkin ihmisten läpinäkyvästäkin läpinäkyvämpi käytös. Eikö niitä edes hävetä????????

--
italia litania nainati lailati

Avatar
#11163 • • astaroth Guest
koppalakit sitten soittelivat tänään, että olivat laskeneet ylinopeussakkoni väärin. napsahti sitten vajaa satku lisää.

jumalauta että vituttaa
zenny

Posts: 1,145

#11164 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Aina vaan pitää istuu duunissa vaik on miten kiva ilma ulkona...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Takyon

Posts: 2,945

#11165 • • Takyon Möwkö
Kaduilla näkee päivittäin ziljoonittain jotain pinkeitä tepeitä ja kaiken maailman milffejä ja suoraan sanottuna mua panettaa, ja sekös mua vituttaa! :(

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#11166 • • Hitchhiker
En tiedä kumpaa tekisi, lähtisikö Ruisrockiin vai kaverin luokse helsinkiin. Helsinkiin lähtiessä menisi tosi myöhäiseksi ja en viitseisi olla myöhään perillä mutta taas toisaalta en ole varma onko joku muu menossa Ruissaloon. *ArPoOkOlIkOlLa*, minkä takia asetin taasen itseni näin hankalaan tilanteeseen prkl.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#11167 • • Edited Hitchhiker
Pirun poskiontelo alkoi jälleen sattumaan, antibioottikuuri taas päällä ja kävin röntgenissä eilen, vasen puoli kuvan mukaan ihan tukossa. Onneksi ei näkynyt polyyppeja, muuten olisi ollut kirurginen hoito edessä mutta hieman ihmetyttää se ettei oikea otsaontelo ole kehittynyt ja mitä siitä sitten saattaakaan seurata (nähtäväksi jää, hieman pelottaa tuo kun ei tiedä mitä siitä seuraa).

I'll make it double.
Janisa

Posts: 2,226

#11168 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Yksi helvetin typera typera amerikkalainen nainen!!! Aina valilla joutuu havahtuu ihmisten typeryyteen ja yksinkertasuuteen ja tekis mieli ravistella toista! *grr*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

anniharha

Posts: 1,937

#11170 • • anniharha
Unirytmi(ttömyys) *igor*

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#11171 • • Annakins Guest
V*ttu että voi yks ihminen saada huonolle tuulelle, s**tana.
Janisa

Posts: 2,226

#11172 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Annakins, 7.7.2008 16:45:
V*ttu että voi yks ihminen saada huonolle tuulelle, s**tana.



Mulla oli melkein sama postaus kolme postausta ylempana! *iloinen*
Raivostuttavaa! *grr*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Mellu-

Posts: 4,006

#11173 • • Mellu-
Oma saamattomuus *toktok* prkl.. pitäs hoitaa parit kouluhommat, tehdä töitä kahdessa paikkaa, reenata, siivota, tehdä muuttoilmotus ja käydä kyttiksellä!!! VTTU!

Nii ja miehetki o perseestä ja ärsyttäviä ja vittu sentään!!! Huomen ois palloreenit ja en tiiä onks mun vatsat viel ees nii hyväs hapessa.. TTU!

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Sallakat

Posts: 2,220

#11174 • • Sallakat jungle, baby !
voi perkele, htc luurini taitaa vedellä viimeisiä aarggh. kalenterin muistutus ei ole toiminu viikkoon eli ei soita hälytysääntä kun sen pitäisi ja nyt se on vetänyt akun tyhjäksi parina päivänä ihan vuorokauden sisällä, vaikken edes ole räplännyt sitä juuri yhtään. ehkä se on sitte mietittävä sitä iPhonea vaikka ainakin sen kytky on ihan haista paska- touhua. eikä tää oo ku pari vuotta vanha ja oon tykänny kovasti tästä htc:sta muttei tätä oikein korjailemaankaan viittis.

*grr*
Heli

Posts: 1,489

#11175 • • Heli vai kuka se oli
Juopuneet perverssit sukulaisäijät.
Olin serkun häissä viime viikonloppuna ja äidin eno (+70v) halus ottaa kuvan mun tisseistä ja pyysi jopa nostamaan hametta ylemmäksi ! *whaat*
Toinen äijä, äidin siskon mies otti tavakseen ohi kulkiessaan kurkata kaula-aukostani sisään. No pyysin sitä painumaan muualle, niin hän väitti, että itse olen tyrkyllä hänen reitillään ! *poks**eikä*

Siis ihme äijiä, toi vanhempi pervo on joskus molestannu mun äitiäkin, kun tää oli nuorempi.
Siihen pitää kuulemma vaan tottua, koska "se nyt on semmonen".
Koko illan se bostaili sukkanauha kaulassaan ja heitti paskaa läppää.

Jee, ens viikonloppuna toiset häät ja samat sedät. *aplodit*

--
ei se väärin ole.

Freja

Posts: 8,775

#11176 • • Freja Sihteeri
Olin lähtees aamul töihin, ku huomasin et pyöränkumi oli tyhjä. Aloin pumppaan sitä, ni huomasin et se olikin puhki/puhkottu. Voi vittu et kiroilin. Just juhannuksena sain sen täyshuollosta joka maksoi ihan liikaa.
Vituttaa iha vitusti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#11177 • • Freja Sihteeri

mayah, 8.7.2008 08:35:
*grr* Jopas on perseestä moinen.



No onKO *igor*
Vituttaa kulkee bussilla. No, ei muuta ku huoltoon jälleen kerran.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#11178 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä olen viime aikoina kehunu kaikille mun puhelinta,joka on jo parikin vuotta vanha,mutta silti toimii kuin unelma.
Miksen mä ikinä opi??
Jos joku toimii,niin siitä ei sanota ääneen yhtään mitään! Nyt puolet puheluista ottaa jotain ihme häikkää,meinaa pää räjähtää kun se alkaa rähisemään,valot vilkkuu miten sattuu,ja yleensä just kun tulee tärkeempi puhelu,niin ei suostu vastaamaan ollenkaan.
Vittu *hmph*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

tiiplis

Posts: 1,043

#11179 • • Edited tiiplis also available in sober
Ihmiset jotka tietää muttei silti tajua. Pitääkö todellakin vääntää rautalangasta????

Edit: ja lääkkeet joiden sivuvaikutuksena on just sitä mitä hoitamaan ne on määrätty: päänsärkylääkkeissä on sivuvaikutuksena päänsärky ja pahoinvointilääkkeessä pahoinvointi *igor*

--
italia litania nainati lailati

Hitchhiker

Posts: 1,754

#11180 • • Hitchhiker

Hitchhiker, 5.7.2008 14:41:
Pirun poskiontelo alkoi jälleen sattumaan, antibioottikuuri taas päällä.


Punkteeraminen here I come, olo on ihan flaati ja ei oikein jaksaisi tehdä mitään. Tähän kaikkeen yhdistettynä heinänuha vielä kaupanpäällisiksi ja saipea ei irtoa prkl.