Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,017 views

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#11141 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

RiD, 1.7.2008 15:07:
Työnantaja.
Haistakaa paska. Vituttaa.



lol, niinpä.
mua kyllä vituttaa ihan eri syistä :P

--
dasinoaisnvs

Siren

Posts: 826

#11142 • • Siren Seinäruusu
Postilaatikot ja -luukut joita ei oo suunniteltu jakajaystävällisesti *dissaa*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

mariq

Posts: 2,154

#11143 • • mariq
Minä. Olen saamaton nahjus. *hmph*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Samu81

Posts: 1,224

#11144 • • Samu81 kokolihaa
Ihmiset, jotka ruokakauppaan mennessään jäävät nysväämään siihen sisään tullessa ovelta / sähköporteilta metrin parin päähän. Keskustelemaan mitä sitä pitikään ostaa tai arpomaan ihan mitä vaan... Siis argh.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

sapeli

Posts: 11,768

#11145 • • sapeli jokukukamikä?

onni3mk, 2.7.2008 13:25:
Vähän aika sitten huomasin et oon kadottanu kanin kynsisakset. Muistin et oon laittanu ne johonkin ja ajatellu et laitan ne samaan paikkaan muiden kanijuttujen kans niin ne on loogisesti samassa paikassa. No ne ei kumminkaan oo missään loogisessa paikassa.

Nyt huomasin et elacinit on kadonnu.

Sukista jää melkein joka pyykkikerralla yhden parin toinen sukka johonkin. Ei voi tajuu.

Mä oikeesti tarviin semmosia piippareita mun tavaroihin *hmph*



Tarkistitko jo että onko elacinit kanijuttujen seassa ja kynsisakset sukkalaatikossa? *tirsk*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Santtu-

Posts: 1,965

#11146 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Siren, 3.7.2008 14:15:
Postilaatikot ja -luukut joita ei oo suunniteltu jakajaystävällisesti *dissaa*



Mä oon just miettiny et voi posteljooni parka kun se jakaa mun postia, meinaan nimijutusta puuttuu lasi, ja ne kirjamet lentelee joka kerta pitkin käytävää. Saamaton talkkari kun ei korjaa sitä vaikka on luvannu*grr*
turquoise

Posts: 732

#11147 • • turquoise e-ra2co
Kun ei oo ollut pariin vuoteen koulussa, niin on ruvennut tekeen hirveesti yhdyssanavirheitä!
Erityisesti sanoissa, jotka eivät ole itselle niin tuttuja,
esim. suu seksi *eikä*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Pätkis

Posts: 1,038

#11148 • • Edited Pätkis Pikkis

Samu*, 3.7.2008 15:38:
Ihmiset, jotka ruokakauppaan mennessään jäävät nysväämään siihen sisään tullessa ovelta / sähköporteilta metrin parin päähän. Keskustelemaan mitä sitä pitikään ostaa tai arpomaan ihan mitä vaan... Siis argh.


Ja yleensäkin porukka joka jää missä tahansa rullaportaiden päähän pällistelemään meniskö oikeelle vai vasemmalle. Voi vittu, ottaa VIIS ASKELTA EKA ETEEN, sit voi pysähtyä!

Eiks järki sano et seuraavat kuljettuu niskaan niitä portaita pitkin, ja seuraavat, ja sitä seuraavat, ja vielä niidenkin takana olevat.. *eikä*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Matador

Posts: 223

#11149 • • Matador Basso on orkesterin munat!
valittaminen, kuka vittu sitä oikeasti haluaa kuulla. pitäis ihmisten oppia pitään jotain asiota sisälläki.
plink

Posts: 1,405

#11150 • • plink team paska
joka päivä menee duunissa niin myöhään, ettei ehdi käydä missään tai tehdä mitään.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Samu81

Posts: 1,224

#11151 • • Samu81 kokolihaa

sativa, 3.7.2008 16:49:
Kun ei oo ollut pariin vuoteen koulussa, niin on ruvennut tekeen hirveesti yhdyssanavirheitä!
Erityisesti sanoissa, jotka eivät ole itselle niin tuttuja,
esim. suu seksi *eikä*



:D

Kyllähän se nyt tuohon ikään pitäisi olla tuttu juttu *whaat* *hih*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Hitchhiker

Posts: 1,754

#11152 • • Hitchhiker
Se kun taas menee valvomiseksi, uni ei vain tule tarpeeksi ajoissa jotta saisi tarpeeksi pitkät yöunet. Joten taas nukkumaan joskus yhden aikoihin ja herätään sitten kuuden jäljestä prkl, ihan kuin koko viikko ei olisi ollut jo tarpeeksi täynnä näitä lyhyitä unia.
ninscu

Posts: 635

#11153 • • ninscu candydelic
Joidenkin ihmisten bussikäyttäytyminen.

Ensinnäkin se että jos sen maksun maksaa rahalla, niin eikö niitä hiluja voi laskea valmiiksi kouraan jo siinä pysäkillä bussia odottaessa, eikä alkaa kaivelemaan lompakkoa ties mistä vasta siinä vaiheessa kun seistään jo ovien sisäpuolella.
Toiseksi, bussista poisjäädessä miksi oi miksi ei voi jo bussin hidastaessa mennä sinne ovelle odottamaan aukeamista vaan suvaitaan nousta penkiltä vasta kun bussi on pysähtynyt.
Ja vielä, jos odottaa bussia pysäkillä ja bussin ovet eivät osu sille kohdalle missä seisoo, niin miksei heti voi lähteä niiden pysähdyspaikkaa kohti vaan liikahdetaan vasta kun bussi on pysähtynyt.

Tänään oli stressipäivä :D

--
.. grooving with the eternal now ..

soile

Posts: 138

#11154 • • soile
Oltiin eilen hesessä syömässä. Siinä vieressä istui sitten äiti pikkuisen vauvansa kanssa. Vauva oli ihana ja suloinen ja vaikka mitä, mut oisko se äiti nyt sen verran voinut miettiä, ettei käy vaihtamaan vaippaa siinä ravintolan pöydällä. *sars*
mariq

Posts: 2,154

#11155 • • Edited mariq
Tytön synnyttänyt mies pääsi sairaalasta

omigod, mies synnytti *justjoo*

Ottaa päähän tää saatanan sensaationhakuisuus! Se että tyyppi on poistattanut rintansa ja on "virallisesti" mies ei tee siitä ihmeelllistä asiaa, että naiseksi syntynyt, naisen sukupuolielimet omaava ihminen on synnyttänyt lapsen *grr*

Tekis ihmiset omasta elämästään sen verran mielenkiintosempaa, ettei tarttis vouhkata tollasista joutavanpäiväsyyksistä *toktok*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#11156 • • Sunshine^82 Guest

soile, 4.7.2008 08:15:
Oltiin eilen hesessä syömässä. Siinä vieressä istui sitten äiti pikkuisen vauvansa kanssa. Vauva oli ihana ja suloinen ja vaikka mitä, mut oisko se äiti nyt sen verran voinut miettiä, ettei käy vaihtamaan vaippaa siinä ravintolan pöydällä. *sars*



wtf??! *nauru*
tomii

Posts: 3,594

#11157 • • tomii kallion herttua

soile, 4.7.2008 08:15:
Oltiin eilen hesessä syömässä. Siinä vieressä istui sitten äiti pikkuisen vauvansa kanssa. Vauva oli ihana ja suloinen ja vaikka mitä, mut oisko se äiti nyt sen verran voinut miettiä, ettei käy vaihtamaan vaippaa siinä ravintolan pöydällä. *sars*



Hah mitä helvettiä? :D Joutu kyl repeemään ääneen, kun luin tän :D Aika ajattelevaista käytöstä taas! *nauru*

--
reivaan kunnes kuolen

ezzy

Posts: 8,060

#11158 • • ezzy Droid-pappa

tomii, 4.7.2008 11:42:
---
soile, 4.7.2008 08:15:
Oltiin eilen hesessä syömässä. Siinä vieressä istui sitten äiti pikkuisen vauvansa kanssa. Vauva oli ihana ja suloinen ja vaikka mitä, mut oisko se äiti nyt sen verran voinut miettiä, ettei käy vaihtamaan vaippaa siinä ravintolan pöydällä. *sars*

---


Hah mitä helvettiä? :D Joutu kyl repeemään ääneen, kun luin tän :D Aika ajattelevaista käytöstä taas! *nauru*



Repesitkö tolle olennaiselle vai sille et joku kutsuu heseä ravintolaksi ;)
Rubicon

Posts: 550

#11159 • • Rubicon
Miks mä nyt oon taas näin superpahalla tuulella?

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

tomii

Posts: 3,594

#11160 • • tomii kallion herttua

nini, 4.7.2008 01:13:
Joidenkin ihmisten bussikäyttäytyminen.

Ensinnäkin se että jos sen maksun maksaa rahalla, niin eikö niitä hiluja voi laskea valmiiksi kouraan jo siinä pysäkillä bussia odottaessa, eikä alkaa kaivelemaan lompakkoa ties mistä vasta siinä vaiheessa kun seistään jo ovien sisäpuolella.
Toiseksi, bussista poisjäädessä miksi oi miksi ei voi jo bussin hidastaessa mennä sinne ovelle odottamaan aukeamista vaan suvaitaan nousta penkiltä vasta kun bussi on pysähtynyt.
Ja vielä, jos odottaa bussia pysäkillä ja bussin ovet eivät osu sille kohdalle missä seisoo, niin miksei heti voi lähteä niiden pysähdyspaikkaa kohti vaan liikahdetaan vasta kun bussi on pysähtynyt.

Tänään oli stressipäivä :D



Allekirjoitan jokaisen, vaikkei ole edes stressipäivää. Ja lisään vielä, että miksi myös monet eivät ota myöskään matkakorttiaan esiin jo siinä pysäkillä, vaan laukusta tai jostakin takin miljoonasta sopukasta aletaan kaivamaan vasta, kun astutaan sisään (poislukien tietty, jos juoksee jostakin kauheella höökiksellä, että ehtii bussiin)? Ja miksi jotkut kelaa, että bussikuski avaa aina takaovet pysähtyessään noukkimaan jengiä kyytiin, vaikka ei painaisi poisjääntiä? Sit huudellaan vihaisena "hei! hei! ovi auki!". *ding* Yksi ei niin ärsyttävä, mutta aiheeseen liittyvä: miksi vitussa jengi nostaa pysäkillä käpäläänsä, vaikka edessä sen tekisi jo 3 tyyppiä? :D Sopulimeininkiä vai mitä? :)

--
reivaan kunnes kuolen